Ketä palstalaista vihaat eniten?

aaaarrgggGGHH

Mä vihaan teitä jokaista ihan yhtä paaaaaaljoooonnnnn!!!!!!!

41

687

Äänestä

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • läski lutkanrumilus

      ARRRRRGGHH!

      • kalmainen lutka

        KUOLEMA AT-MIEHILLE HÄ HÄHHÄH HÄH HÄH.


      • teinipilluuuuuu

        rrrrrRRRrrRRRrrRrrrRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRR!!!!!!


    • sdfhrtyvbmnb

      Vihaan horoja ja yh-lutkia ja sellaisia ovat kaikki naiset!

      • voimakas lutka

        VIHAA VIHAA HHÄ HÄH HÄH HÄH HÄH HÄH! KIVA KUN VIHAAT HÄH HÄH HÄH HÄH HÄH. TÄÄ MAA ON LUTKIEN HÄH HÄH HÄ HÄHHÄH HÄH.


      • näin on----
        voimakas lutka kirjoitti:

        VIHAA VIHAA HHÄ HÄH HÄH HÄH HÄH HÄH! KIVA KUN VIHAAT HÄH HÄH HÄH HÄH HÄH. TÄÄ MAA ON LUTKIEN HÄH HÄH HÄ HÄHHÄH HÄH.

        Kyllä se tälläkin palstalla ja tämän ketjun kommenteistakin hyvin näkyy se, että tosi-iso ongelma P/S-markkinoillamme on juuri tämä kohtaamattomuus-ongelma. Yhtäältä meillä on vapainakin paljon P/S-kokemusta omaavia miehille jo kelpaamattomiksi tulleita jo kaiken nuoruuden kauneutensa ja niseutensakin menettäneitä kyynisiksi muuttuneita naisia, ja toisaalta taas näissä asioissa vähemmälle kokemukselle jääneitä ja täysinkin kokemattomia miehiä ja nämä sitten evät oikein koe löytävänsä toisistaan sopivaa seuraa. Ei se kyllä mitenkään yllätä se, että tämä asia näin on.
        Nämä nussijoilleen kelpaamattomiksi jo tulleet, jätetyt ja petetyt, ja sitä myötä kyynistyneet ja katkeroituneet naiset sitten purkavat vielä vihaansa juuri näille vähälle P/S-kokemukselle jääneille miehille herjaamalla heitä kelvottomiksi luuserimiehiksi. Näiden naisten slogan on 'kaikki miehet ovat sikoja' joskin he myös vielä itkevätkin näiden heidät jättäneiden miesten perään samalla kun toisaalta vihaavat heitä siksi koska ovat tulleet heidän taholtaan kaltoin kohdelluiksi ja jätetyksi. Tämän vihansa nämä naiset sitten päätyvät purkamaan vähälle P/S-kokemukselle jääneille miehille. Eiväthän nämä naiset heidät jättäneille miehille vihaansa voi purkaa siksikään, koska nämä miehet ovat jo ihan toisaalla nussimassa löytämiään nuorempia/kauneempia naisia.


      • fgkjribc bmn
        näin on---- kirjoitti:

        Kyllä se tälläkin palstalla ja tämän ketjun kommenteistakin hyvin näkyy se, että tosi-iso ongelma P/S-markkinoillamme on juuri tämä kohtaamattomuus-ongelma. Yhtäältä meillä on vapainakin paljon P/S-kokemusta omaavia miehille jo kelpaamattomiksi tulleita jo kaiken nuoruuden kauneutensa ja niseutensakin menettäneitä kyynisiksi muuttuneita naisia, ja toisaalta taas näissä asioissa vähemmälle kokemukselle jääneitä ja täysinkin kokemattomia miehiä ja nämä sitten evät oikein koe löytävänsä toisistaan sopivaa seuraa. Ei se kyllä mitenkään yllätä se, että tämä asia näin on.
        Nämä nussijoilleen kelpaamattomiksi jo tulleet, jätetyt ja petetyt, ja sitä myötä kyynistyneet ja katkeroituneet naiset sitten purkavat vielä vihaansa juuri näille vähälle P/S-kokemukselle jääneille miehille herjaamalla heitä kelvottomiksi luuserimiehiksi. Näiden naisten slogan on 'kaikki miehet ovat sikoja' joskin he myös vielä itkevätkin näiden heidät jättäneiden miesten perään samalla kun toisaalta vihaavat heitä siksi koska ovat tulleet heidän taholtaan kaltoin kohdelluiksi ja jätetyksi. Tämän vihansa nämä naiset sitten päätyvät purkamaan vähälle P/S-kokemukselle jääneille miehille. Eiväthän nämä naiset heidät jättäneille miehille vihaansa voi purkaa siksikään, koska nämä miehet ovat jo ihan toisaalla nussimassa löytämiään nuorempia/kauneempia naisia.

        Pah. Monet tämän palstan naisista on täysin kokemattomia.


      • m30.
        fgkjribc bmn kirjoitti:

        Pah. Monet tämän palstan naisista on täysin kokemattomia.

        Miksi palstan kokemattomat naiset sitten pilkkaavat palstan kokemattomia miehiä yhtä paljon kuin ne kokeneemmatkin naiset?
        Huom! itselläni ei ole omaa lehmää ojassa tässä, koska en ole naisten kanssa mitenkään kauhean kokematon. Olen vain kauhean huono-onninen ja vääriä naisia valitseva.


      • fghjnxcverty
        m30. kirjoitti:

        Miksi palstan kokemattomat naiset sitten pilkkaavat palstan kokemattomia miehiä yhtä paljon kuin ne kokeneemmatkin naiset?
        Huom! itselläni ei ole omaa lehmää ojassa tässä, koska en ole naisten kanssa mitenkään kauhean kokematon. Olen vain kauhean huono-onninen ja vääriä naisia valitseva.

        Koska tällä palstalla haukutaan naiset lutkiksi, horoiksi, panopatjoiksi yms. - vaikka nainen ei olisi koskaan edes miestä suudellut ja mitä sitten, jos joku olisi.

        Ei jaksa enää.


      • m30.
        fghjnxcverty kirjoitti:

        Koska tällä palstalla haukutaan naiset lutkiksi, horoiksi, panopatjoiksi yms. - vaikka nainen ei olisi koskaan edes miestä suudellut ja mitä sitten, jos joku olisi.

        Ei jaksa enää.

        Ehkä se johtuu siitä, että useimmat miehet eivät ikinä tapaa kokemattomia naisia. Sen sijaan niitä horoja ja muita vedättäjänaisia, niitä kyllä tapaa ihan riittämiin. Itsekin olen oman osani saanut. Jos olet palstaa enemmän seurannut, niin tiedät millaiseksi ne tuon tyypin naiset ovat minut muokanneet.


      • asdfgwertyy
        m30. kirjoitti:

        Ehkä se johtuu siitä, että useimmat miehet eivät ikinä tapaa kokemattomia naisia. Sen sijaan niitä horoja ja muita vedättäjänaisia, niitä kyllä tapaa ihan riittämiin. Itsekin olen oman osani saanut. Jos olet palstaa enemmän seurannut, niin tiedät millaiseksi ne tuon tyypin naiset ovat minut muokanneet.

        Surullista.

        Tämä palsta ei tee hyvää. Silti minun on pakko tulla tänne.


      • pirun sosiaalistajat
        m30. kirjoitti:

        Ehkä se johtuu siitä, että useimmat miehet eivät ikinä tapaa kokemattomia naisia. Sen sijaan niitä horoja ja muita vedättäjänaisia, niitä kyllä tapaa ihan riittämiin. Itsekin olen oman osani saanut. Jos olet palstaa enemmän seurannut, niin tiedät millaiseksi ne tuon tyypin naiset ovat minut muokanneet.

        Palstan naisvihaajien (huom! Ei siis kaikkien palstalaisten, mutta valitettavan äänekkään joukon) logiikka näyttäisi siis olevan:

        -jos nainen on katkeroitunut huonoissa suhteissa=> syy on naisen, koska on valinnut huonon miehen

        -jos mies on katkeroitunut huonossa suhteessa=> syy on naisen, joka on ollut huono

        Ihanko oikeasti te olette sitä mieltä, että tuollainen ajattelumalli on ok?


      • m30. kirjoitti:

        Ehkä se johtuu siitä, että useimmat miehet eivät ikinä tapaa kokemattomia naisia. Sen sijaan niitä horoja ja muita vedättäjänaisia, niitä kyllä tapaa ihan riittämiin. Itsekin olen oman osani saanut. Jos olet palstaa enemmän seurannut, niin tiedät millaiseksi ne tuon tyypin naiset ovat minut muokanneet.

        "että useimmat miehet eivät ikinä tapaa kokemattomia naisia."
        Minä olen nuorempana tavannut montakin ja ei siitä ihminen muutu paljoa, jos ei saa huonoja kokemuksia. Onhan se aina kunnioitettavaa jos saa olla kokemattoman kanssa.


      • ellastella
        itmies kirjoitti:

        "että useimmat miehet eivät ikinä tapaa kokemattomia naisia."
        Minä olen nuorempana tavannut montakin ja ei siitä ihminen muutu paljoa, jos ei saa huonoja kokemuksia. Onhan se aina kunnioitettavaa jos saa olla kokemattoman kanssa.

        "Onhan se aina kunnioitettavaa jos saa olla kokemattoman kanssa."

        Huh huh. Jos minulla olisi joskus joku mies, en ikinä sanoisi hänelle, että olen kokematon.
        EN IKINÄ. Ei se ole muuta kuin hävettävää, ettei ole kelvannut kenellekään.


      • vink vink vink
        ellastella kirjoitti:

        "Onhan se aina kunnioitettavaa jos saa olla kokemattoman kanssa."

        Huh huh. Jos minulla olisi joskus joku mies, en ikinä sanoisi hänelle, että olen kokematon.
        EN IKINÄ. Ei se ole muuta kuin hävettävää, ettei ole kelvannut kenellekään.

        Komppaan.

        hoidin homman porkkanalla. niin ei immenkalvo paljastanu eka miehelle neitsyyttäni. suosittelen!


      • ES
        vink vink vink kirjoitti:

        Komppaan.

        hoidin homman porkkanalla. niin ei immenkalvo paljastanu eka miehelle neitsyyttäni. suosittelen!

        Ei muuta kuin pupuilemaan.


      • What's up, Doc?
        ES kirjoitti:

        Ei muuta kuin pupuilemaan.

        Porkkanaa pimpparasiaan. Muista ottaa kuvia. On sitten hauska muistella miten neitsyys meni porkkanalle. Miehillähän ei tee mitään.


      • lutkanrumilus
        vink vink vink kirjoitti:

        Komppaan.

        hoidin homman porkkanalla. niin ei immenkalvo paljastanu eka miehelle neitsyyttäni. suosittelen!

        Käytetyllä naisella ei tee mitään. Vaikka olisi vain porkkanan käyttämä.


      • ellastella kirjoitti:

        "Onhan se aina kunnioitettavaa jos saa olla kokemattoman kanssa."

        Huh huh. Jos minulla olisi joskus joku mies, en ikinä sanoisi hänelle, että olen kokematon.
        EN IKINÄ. Ei se ole muuta kuin hävettävää, ettei ole kelvannut kenellekään.

        Ei siinä ole mitään hävettävää, kunnioitettava asia se on. Tämä on vaan mun mielipide.


      • ES
        itmies kirjoitti:

        Ei siinä ole mitään hävettävää, kunnioitettava asia se on. Tämä on vaan mun mielipide.

        Hävettävältä se tuntuu oikeasti. Muttei onneksi just nyt ole porkkanoita.


      • vink vink vink
        itmies kirjoitti:

        Ei siinä ole mitään hävettävää, kunnioitettava asia se on. Tämä on vaan mun mielipide.

        just se siinä ällötti. että mies ois kunnioittanu niin typerän asian takia.


      • vink vink vink
        ES kirjoitti:

        Hävettävältä se tuntuu oikeasti. Muttei onneksi just nyt ole porkkanoita.

        hanki monen kokosii, alota pienellä (tampponin kokoa) ja isonna vähitellen. venyttää immenkalvoa. voi sattua, jos heti pistät ison porkkanan sisään.

        (btw, myös jotkut naiset, jotka kertoo kumppanilleen neitsyydestään, käyttää tätä kikkaa. oikein tehntynä koskee vähempi kuin elin eka kerrasta tulee kivempi. parempi alku seksielämälle)


      • sir_eino
        itmies kirjoitti:

        "että useimmat miehet eivät ikinä tapaa kokemattomia naisia."
        Minä olen nuorempana tavannut montakin ja ei siitä ihminen muutu paljoa, jos ei saa huonoja kokemuksia. Onhan se aina kunnioitettavaa jos saa olla kokemattoman kanssa.

        No en tiedä. Mä olen kyllä sellainen sankari että kokemus kokemattoman kanssa voisi olla aika kumma. Siis tarkoitan... Voitaisiin olla liian erilaisia. Plus että pelkäisin että sitä naista sattuu ihan älyttömän paljon kun mitä vanhemmaksi tulen niin sitä villimmäksi tunnun muuttuvan. Kyllä se parikymppisenä meni kun en toteuttanut itseäni niin paljon sängyssä mutta...


      • lutkanrumilus
        vink vink vink kirjoitti:

        hanki monen kokosii, alota pienellä (tampponin kokoa) ja isonna vähitellen. venyttää immenkalvoa. voi sattua, jos heti pistät ison porkkanan sisään.

        (btw, myös jotkut naiset, jotka kertoo kumppanilleen neitsyydestään, käyttää tätä kikkaa. oikein tehntynä koskee vähempi kuin elin eka kerrasta tulee kivempi. parempi alku seksielämälle)

        Mun on ihan pakko runkata kun mä luen näitä juttuja. Ihanaa porkkanapillufantasiaa.


      • Rakastaja-Reiska
        sir_eino kirjoitti:

        No en tiedä. Mä olen kyllä sellainen sankari että kokemus kokemattoman kanssa voisi olla aika kumma. Siis tarkoitan... Voitaisiin olla liian erilaisia. Plus että pelkäisin että sitä naista sattuu ihan älyttömän paljon kun mitä vanhemmaksi tulen niin sitä villimmäksi tunnun muuttuvan. Kyllä se parikymppisenä meni kun en toteuttanut itseäni niin paljon sängyssä mutta...

        Sä oot varmaan ihana rakastaja. Anna kun mä otan sulta virtuaalisesti suihin. *oh, oh, oh*


      • vinki vink vink
        lutkanrumilus kirjoitti:

        Mun on ihan pakko runkata kun mä luen näitä juttuja. Ihanaa porkkanapillufantasiaa.

        realismia.


      • työtön ATM
        ES kirjoitti:

        Hävettävältä se tuntuu oikeasti. Muttei onneksi just nyt ole porkkanoita.

        Saat multa munaa, jos et oo kauheen ruma.


      • ES
        työtön ATM kirjoitti:

        Saat multa munaa, jos et oo kauheen ruma.

        Sehän mukavaa! Otetaanko Naisassialooseri mukaan kolmanneksi...


      • troooooollllllllllll
        lutkanrumilus kirjoitti:

        Mun on ihan pakko runkata kun mä luen näitä juttuja. Ihanaa porkkanapillufantasiaa.

        Ootko mies?


      • lutkanrumilus
        troooooollllllllllll kirjoitti:

        Ootko mies?

        sulle mä oon mitä vaan sä haluat


      • työtön ATM
        ES kirjoitti:

        Sehän mukavaa! Otetaanko Naisassialooseri mukaan kolmanneksi...

        Otetaan vaan.


      • ES
        työtön ATM kirjoitti:

        Otetaan vaan.

        Selvä. Huomenna yhden aikaan nelosratikassa. Kuskin voi pilkkoa paloiksi ja syödä. Kyllä se tästä..


      • työtön ATM
        ES kirjoitti:

        Selvä. Huomenna yhden aikaan nelosratikassa. Kuskin voi pilkkoa paloiksi ja syödä. Kyllä se tästä..

        Ei vaan keskiyöllä metrossa Mellumäkeen. Midnight Meat Train. Paloitellaan kaikki matkustajat ja rakastellaan raatojen keskellä.


      • ES
        työtön ATM kirjoitti:

        Ei vaan keskiyöllä metrossa Mellumäkeen. Midnight Meat Train. Paloitellaan kaikki matkustajat ja rakastellaan raatojen keskellä.

        Kyllä! Tuossa alkaa olla jo ideaa!


      • ES
        työtön ATM kirjoitti:

        Ei vaan keskiyöllä metrossa Mellumäkeen. Midnight Meat Train. Paloitellaan kaikki matkustajat ja rakastellaan raatojen keskellä.

        Metrot ei kulje keskiyöllääääää. Mutta hankitaan oma metro. Se looseri voi ajaa.


      • realismus
        näin on---- kirjoitti:

        Kyllä se tälläkin palstalla ja tämän ketjun kommenteistakin hyvin näkyy se, että tosi-iso ongelma P/S-markkinoillamme on juuri tämä kohtaamattomuus-ongelma. Yhtäältä meillä on vapainakin paljon P/S-kokemusta omaavia miehille jo kelpaamattomiksi tulleita jo kaiken nuoruuden kauneutensa ja niseutensakin menettäneitä kyynisiksi muuttuneita naisia, ja toisaalta taas näissä asioissa vähemmälle kokemukselle jääneitä ja täysinkin kokemattomia miehiä ja nämä sitten evät oikein koe löytävänsä toisistaan sopivaa seuraa. Ei se kyllä mitenkään yllätä se, että tämä asia näin on.
        Nämä nussijoilleen kelpaamattomiksi jo tulleet, jätetyt ja petetyt, ja sitä myötä kyynistyneet ja katkeroituneet naiset sitten purkavat vielä vihaansa juuri näille vähälle P/S-kokemukselle jääneille miehille herjaamalla heitä kelvottomiksi luuserimiehiksi. Näiden naisten slogan on 'kaikki miehet ovat sikoja' joskin he myös vielä itkevätkin näiden heidät jättäneiden miesten perään samalla kun toisaalta vihaavat heitä siksi koska ovat tulleet heidän taholtaan kaltoin kohdelluiksi ja jätetyksi. Tämän vihansa nämä naiset sitten päätyvät purkamaan vähälle P/S-kokemukselle jääneille miehille. Eiväthän nämä naiset heidät jättäneille miehille vihaansa voi purkaa siksikään, koska nämä miehet ovat jo ihan toisaalla nussimassa löytämiään nuorempia/kauneempia naisia.

        Vieläkin ihmetyttää, mikä perussuomalaiskokemattomuus on kyseessä....


      • -Liinu-
        realismus kirjoitti:

        Vieläkin ihmetyttää, mikä perussuomalaiskokemattomuus on kyseessä....

        Ei ilmeisesti ole päässyt sekstaamaan persu-miehen kanssa. Ja sekös kismittää.


      • reliasmus
        -Liinu- kirjoitti:

        Ei ilmeisesti ole päässyt sekstaamaan persu-miehen kanssa. Ja sekös kismittää.

        Normi nainen hyppää enemmin parvekkeelta kuin sekstaa Timo Soinin kanssa :D


      • rtyuytrt
        reliasmus kirjoitti:

        Normi nainen hyppää enemmin parvekkeelta kuin sekstaa Timo Soinin kanssa :D

        Timo Soini on super-ATM.


    • Oojn

      Sinkkuja.

      T: Onnettoman onnellisesti jatkuvasti naitu

      • asdfghjkertyuiyt

        Vitun Eino. Enkä minä ole mies.


    Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Ammuskelu Härmän häjyissä

      Onko jollain enempää tietoa?
      Seinäjoki
      331
      11156
    2. Siis oikeasti S... En ymmärrä...

      Oletko se sinä joka täällä kaipailee? Kaikki täsmää.
      Ikävä
      73
      2391
    3. Onneksi olkoon sait mut vittuuntumaan

      Sapettanu koko helvetin päivän.
      Ikävä
      56
      2293
    4. Onko jotain sanottavaa vielä, nyt voi kertoa

      Poistun kohta täältä ja unohdan ajatuksen naimisiin menosta. Mieheltä
      Ikävä
      35
      1964
    5. Keksin sinulle tänään uuden lempinimen

      Olet kisu-muija. Mitäs tykkäät älynväläyxestäni?
      Ikävä
      79
      1878
    6. Oho! Varmistusta odotellaan.

      Pitäneekö paikkansa? "🇺🇦Ukrainian drones hit a 🇷🇺Russian Tu-22M3 bomber at the Olenya airfield,"
      NATO
      165
      1870
    7. Mitä sitten ikinä teetkin

      Mun on aika mennä J mies. Olen ollut niin tyhmä. Kaikkea mukavaa elämääsi edelleen toivotan ja ihanaa elämän jatkoa. Mei
      Ikävä
      41
      1414
    8. Mies mistä oikein suutuit?

      Yhtäkkiä vaan häippäsit täältä... 😢
      Ikävä
      22
      1380
    9. Saanko selityksen?

      Mikä minus oli vialla? Ulkonäkö, teinkö jotain väärin, sanoinko jotain..? Haluisin vaa tietää :(
      Ikävä
      58
      1364
    10. Kun istuit

      vierelläni penkillä, olin hetken onnellinen. Se hetki kimaltelee mieleni sopukoissa ja valvottaa öisin. Salainen kaipau
      Ikävä
      58
      1359
    Aihe