Omatpitkät/Lisäpitkät/Omat-ja lisäpitkät

....---...

Löytyisikö kaaviota kytkennöistä? Tai hyvin selkeästi kuvailtu kerronta?

Saisi normaalisti valittua kummat pitkät palaa, mutta sitten Lapin jänkhällä vois napsauttaa katkaisijasta molemmat päälle.

Kolminapainen kytkin vai kaksi kaksinapaista?

11

346

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • pirun pitkät

      suosittelen kolmea yksinapaista kytkintä ja kytkennän voit kokeilemalla todeta. Jos ei toimi niin vikakytkentä.

      • Mielenkiintoinen lähestymistapa tuo savun jälkeen tutkitaan kytkentä. Valottaisitko vähän miten ja mihin nuo kolme erillistä kytkintä laittaisit.


      • pirun pitkät
        Täpinä kirjoitti:

        Mielenkiintoinen lähestymistapa tuo savun jälkeen tutkitaan kytkentä. Valottaisitko vähän miten ja mihin nuo kolme erillistä kytkintä laittaisit.

        ja johdot laittaisin sopiviin paikkoihin, sittenhän se on tehty. Ja valot palaa tai ei pala, riippuu mikä kytkin on missäkin asennossa. Palaa, ei pala ja palaa/ei pala.
        Oliko muuta kysyttävää?


      • Että mitä
        pirun pitkät kirjoitti:

        ja johdot laittaisin sopiviin paikkoihin, sittenhän se on tehty. Ja valot palaa tai ei pala, riippuu mikä kytkin on missäkin asennossa. Palaa, ei pala ja palaa/ei pala.
        Oliko muuta kysyttävää?

        Minä voisin kysäistä. Keksitkö tuon ihan itte?


      • pirun pitkät
        Että mitä kirjoitti:

        Minä voisin kysäistä. Keksitkö tuon ihan itte?

        ja kyllä toimii. Mikäli sulakkeet ei kestä niin sitten laittaa isommat. Mutta kytkentä on OK. Muuta?


      • Että sitä
        pirun pitkät kirjoitti:

        ja kyllä toimii. Mikäli sulakkeet ei kestä niin sitten laittaa isommat. Mutta kytkentä on OK. Muuta?

        Olitkin paljon tyhmempi kuin luulin. Ei sitten muuta, tämä riittää hyvin.


      • pirun pitkät
        Että sitä kirjoitti:

        Olitkin paljon tyhmempi kuin luulin. Ei sitten muuta, tämä riittää hyvin.

        löytyi vieläkin tyhmempi, aina ei voi voittaa. Mutta kunnia ja kiitos sinulle tyhmyydestäsi.
        Olet tyhmistä tyhmin. eli tyhmien kingi.


      • ......
        pirun pitkät kirjoitti:

        löytyi vieläkin tyhmempi, aina ei voi voittaa. Mutta kunnia ja kiitos sinulle tyhmyydestäsi.
        Olet tyhmistä tyhmin. eli tyhmien kingi.

        Pidä hyvänäsi vaan.


      • kjiehhkjiehh
        ...... kirjoitti:

        Pidä hyvänäsi vaan.

        ..... pattiinko ottaa, tais osua, ottaako ..... pattiin.


      • ......
        kjiehhkjiehh kirjoitti:

        ..... pattiinko ottaa, tais osua, ottaako ..... pattiin.

        Niin mikä?


    • Minä tekisin tuon yhdellä kolmiasentoisella kytkimellä jossa on kaksi pakkaa. Asento: 1 auton omat pitkät palavat, asento: 2 lisäpitkät palavat ja asento: 3 molemmat palavat.

      Auton omille pitkille joutuu asentamaan vastaavan lisäreleen kuin lisäpitkillekin. Valintakytkimen ykköspakalla ohjataan auton pitkille asennettua lisärelettä ja kakkospakalla lisävalojen relettä.
      Näin menetellen auton valo-ohjauksiin ei kajota eikä tarvita purkaa puolta kojelaudasta, vaan ohjaukset saadaan helposti kaukovalojen lampun kannalta.

      Kannattaa piirtää itselle tuo kolmeasentoinen kaksipakkainen ohjauskytkin, niin kyllä se toiminta siitä selviää.

    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Keitä täällä on??

      Kertokaa nimenne!! 🤔
      Ikävä
      110
      1074
    2. Tiedät, että en voi enää laittaa viestiä

      Aikaa kulunut. Eikä se näyttäisi enää luontevalta vastata näin pitkän ajan jälkeen. Tiedän myös, että sinä et enää lait
      Ikävä
      82
      804
    3. Tuleeko Martinasta rouva Muhis

      Saako vihdoinkin ne haaveilemansa prinsessa häät Hajjin entinen Muhammad kanssa, 😂 yhteistä heillä on se, että molemmat
      Kotimaiset julkkisjuorut
      262
      586
    4. Nostetaanpas kissa pöydälle: Onko Kuhmossa työpaikkakiusaamista?

      Kuka uskaltaa puhua? Vai uskaltaako kukaan? Naisvaltaisella alalla on kuulemma Kuhmossa ruma tilanne. Mitä aikuiset ede
      Kuhmo
      17
      585
    5. Mitä hyvää

      Mitä hyvää hän on tuonut elämääsi?
      Ikävä
      65
      531
    6. Ei enää kauaa rakkaani

      Ensin minun pitää saatella narsistit oikeuden eteen ❤️
      Ikävä
      92
      518
    7. Miten näytät / näytit ihastumisesi hänelle?

      Toimiko, miten hän vastasi? vinkki5
      Ikävä
      26
      492
    8. Oletko miettinyt sitä

      Että jos meidän persoonat ei sovi yhtään yhteen ;) No onneksi kumpikin on fiksu eikä halua toiselle mitään pahaa.
      Ikävä
      47
      491
    9. Mitä sanoisit

      juuri nyt kaivatullesi jos uskaltaisit/kehtaisit?
      Ikävä
      42
      457
    10. Mökötätkö, kun jäit ilman vastausta?

      Vai mitä ajattelet...
      Ikävä
      47
      427
    Aihe