Hyvä tatuoija (Hyvinkää-Rmk-Hml-Tre väliltä)?

*-*- Black-gät -*-*

Olen ottamassa isoa tatuointia, josta ei ole valmista kuvaa vaan se pitäisi suunnitella. Alueella on jo pari pientä tatuointia joihin tämä isompi kuva pitäisi sitten "soveltaa" ettei ole ihan eriparia.

Haluaisinkin nyt kuulla teidän mielipiteitä missä olette tatuointejanne ottanut ja mitä paikkaa suosittelisitte (Hyvinkää-Tre väliltä)? Saa myös mainostaa niitä mihin ei ainakaan kannata mennä.

Tatuoijan täytyy olla halukas suunnittelemaan tatuointi, ei sellaista siis kuka näyttää nyrpeää naamaa kun on muutenkin niin kiire. Hinnalla ja jonotusajalla ei ole väliä. Olis kiva jos tatuoija olis sosiaalinen,eli kun on tatuoitavana niin juttu luistais eikä olis mikään hiirulainen että istutaan sitten kuus tuntia hissunkissun :)

20

4754

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • 42

      Hyvinkäällä on Down Under Custom Tattoo Studio. http://www.downunder.fi Suunnittelevat mielellään kuvia, jokaisella jannulla omanlaisensa tyyli. Suosittelen.

      • ......

        Kyllähän nettisivut kertoo jo paljon. Itsellä aika Markukselle toukokuussa. Hyvää kannattaa odottaa. Arvostettu studio Suomessa.


    • Hyvinkäällä

      Tattoo Kari. Oma eka tatuointi ainakin onnistui loistavasti, kauniisti piirretty oman ideani perusteella ja hyvät värit, kehuttu on. Kovasti on kehuttu ja muillakin olen nähnyt hienoja kuvia Karin toteuttamana.

      • hyvinkäällä?

        no kyllähän toi Kari on aika kaukana Down Underin tasosta! Ei voi ees samassa lauseessa puhua!


    • ML

      Itse kävin juuri näitten kommenttien perusteella Down Under liikkeessä :) Ja erittäin tyytyväinen kuvaani :)

      Tosin liike taitaa tätä nykyään olla järvenpäässä :/

    • ML

      Down Under Tattoolla on uudet sivut. www.downunder.fi

    • Larissa82

      Vanha ketju mutta Hyvinkäällä on nykyään uusi liike www.tattoohouse.fi , en ole vielä ehtinyt käymään mutta kuulemma hinnat huomattavasti kohtuullisemmat kuin muutamassa muussa paikassa samassa kaupungissa.

    • sleeve1

      Miten voit verrata down underia ja karia? Toinen on lafka jossa monta eri äijää tekemässä ja kari tekee yksin. Itten oon ottanu full sleeven karilla ja aivan loistavaa jälkeä. Jokaisella tatuoijalla on oma tyyli ja joku tykkää jostai ja joku toisesta. Liikkeitten sivuille ja sieltä kattoo tyylejä!

      • laalaaaaa

        Varauksella Kari. Voit saada hyvää tai paskaa. Itse olen saanut molempia. Jouduin käydä toisaalla korjauttamassa viimeisimmät.
        Aiemmin teki ihan hyvää jälkeä. Nyt on jotenkin ote alkanut miehellä lipsumaan...


    • Tattoo shit

      Mikäs on Hyvinkää--Riksu alueelta se sellainen pashka tatuointi paikka, minne ei kannata mennä lihaansa turmelemaan?

    • dlsfklksadfö

      On hyviä ja on huonoja tatuoijia. Tsekkaa tatuoijien sivut ja kuvagalleria. Saat hyvin tietoa tyyleistä ja taitotasosta.

    • joovai3

      Ei Hyvinkäällä tai Riksussa ole hyviä tatuoijia. Mene mieluummin esmes Down Underiin Jäkeen, laatusettiä.

    • isäs äiti

      ketjukin on jo pari vuotta (trolleja odotellessa) vanha etten usko aloittajan enää etsivän tatuoijaa.

      Eikö HML löydy yhtään hyvää studiota?

    • tattoofan2223

      black arts tattoo Tampereel on hyvä! oon käyny ottamassa siellä jo viis tatskaa ja erittäin tyytyväinen ollut,suosittelen!

    • Juupajuust

      Karilla jälki tosiaan vaihtelee. Emännällä upee ja itsellä täys *****. Näytin parilla muulle artistille ja vastaus oli laserin kautta peite kuvaa tekemään.

      • vitun pettynyt

        Eipä paljon ihmetytä. Äijä käyttää paljon valmiita pohjia jotka netistä repäisty. Omankin tatuointini löysin Nepalissa reissatessani. Eräästä taulusta lähes täydellinen kopio mulla siitä kädessä. Käyttää nykyään myös uusiksi samoja luonnoksia. Löysin Karin blogista ihan identtisen tatskan kuin itselläni ja Kartsa siis tehnyt molemmat (paitsi omani mustavalkoinen). Kyllä taas maksavaa kusetetaan! No, rahastahan toi noita hommia näkyy tekevän. Virheistä kun sanot niin niitä ei edes korjata... (olen ollut todistamassa ihan ulkopuolisenakin). Onneksi tajusin vaihtaa ammattimaisempaan tatskaajaan. Vahinko toki jo sattunut muttei ainakaan enempää mene vituilleen


    • pettynytttttt

      Sama, tatuoinneissa näkyy paljon virheitä, epäsymmetriaa, varjostukset vituillaan, ääriviivat mennyt yli, viivat sahalaitaisia, jotkut tietyt kohdat mennyt ihan vinoon kuten naaman piirteet jne. Mukava tyyppi, mutta mukavuus ei valitettavasti tee hyvää tatuoijaa. Mitään vaativaa tatskaa en suosittele täältä haettavan.
      Joa haluaa laatusettiä kannattaa suoraan suunnata just Tampereen suuntaan, Halo, Takomo, Putka...

    • Anonyymi

      Kari on todella huono tatuoija, kokematon himatatskaaja

    • Anonyymi

      Korjaan tarkoitin kokemattoman himatatskaajan tasoa tekee Kari.

    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Mielessäni vieläkin T

      Harmi että siinä kävi niinkuin kävi, rakastin sinua. Toivotan sulle kaikkea hyvää. Toivottavasti löydät sopivan ja hyvän
      Ikävä
      36
      1506
    2. Nellietä Emmaa ja Amandaa stressaa

      Ukkii minnuu Emmaa ja Amandaa stressaa ihan sikana joten voidaanko me koko kolmikko hypätä ukin kainaloon ja syleilyyn k
      Isovanhempien jutut
      6
      1311
    3. Ei luottoa lakko maahan

      Patria menetti sovitun ksupan.
      Suomen Keskusta
      8
      1247
    4. Nähtäiskö ylihuomenna taas siellä missä viimeksikin?

      Otetaan ruokaöljyä, banaaneita ja tuorekurkkuja sinne messiin. Tehdään taas sitä meidän salakivaa.
      Ikävä
      1
      1245
    5. Persut petti kannattajansa, totaalisesti !

      Peraujen fundamentalisteille, vaihtkaa saittia. Muille, näin sen näimme. On helppo luvata kehareille, eikä ne ymmärrä,
      Maailman menoa
      2
      1218
    6. Pupuhuhdasta löytyi lähes sadan kilon miljoonalasti huumeita

      Pupuhuhdasta löytyi lähes sadan kilon miljoonalasti huumeita – neljä Jyväskylän Outlaws MC:n jäsentä vangittu: "Määrät p
      Jyväskylä
      41
      1218
    7. Sinäkö se olit...

      Vai olitko? Jostain kumman syystä katse venyi.. Ajelin sitten miten sattuu ja sanoin ääneen siinä se nyt meni😅😅... Lis
      Ikävä
      0
      1204
    8. Housuvaippojen käyttö Suomi vs Ulkomaat

      Suomessa housuvaippoja aletaan käyttämään vauvoilla heti, kun ne alkavat ryömiä. Tuntuu, että ulkomailla housuvaippoihin
      Vaipat
      1
      1180
    9. Hyvää yötä ja kauniita unia!

      Täytyy alkaa taas nukkumaan, että jaksaa taas tämän päivän haasteet. Aikainen tipu madon löytää, vai miten se ärsyttävä
      Tunteet
      2
      1160
    10. Lepakot ja lepakkopönttö

      Ajattelin tehdä lepakkopöntön. Tietääkö joku ovatko lepakot talvella lepakkopöntössä ´vai jossain muualla nukkumassa ta
      1
      1136
    Aihe