Pitäiskö erota?

Ero???

Ottaa voimille kuunnella jatkuvalla syötöllä toisen vittuilua, rupee voimat loppumaan.Viimeaikoina olen ajatellut vain yksinelämistä..en tiedä mitä tehdä..?
Olen tehnyt kyllä virheitä ja aikoinaan niistä ansioni mukaan kuullut( ei mitään pettämistä) mutta tarvitseeko ihmistä muistuttaa jatkuvasti niistä virheistä mitä on tehnyt? Onko se tämän päivän homman nimi, että aina kun on itsellä jotain, niin puretaan se toiseen muistuttumalla mitä sä silloin joskus teit..?
Ei vittu jaksa kokoajan kuunnella, aina vedotaan samaan asiaan..kaikkeni olen tehnyt korjatakseni sen, mutta ei näytä riittävän toiselle, vaikka mitään huolta ei enää asian suhteen ole.
( koskee taloudellista asiaa )

22

2127

Äänestä

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Lucky lady

Joo tiedän tunteen kun jotain omaa vanhaa mokaa hierotaan naamaan vähän väliä. Mulla kans eksä aina riidan tullen kaiveli vanhat asiat esiin jotka oli jo käsitelty sataan kertaan. Menneet on menneitä ja jos tarpeelliset korjausliikkeet on tehty niin miks niitä pitää märehtiä aina vaan uudestaan?
      Mun mielestä pitäis keskittyä tähän hetkeen ja tulevaan, nyt on onneks uusi kumppani joka on samaa mieltä.

• ero??

että löysit uuden.Mitä ihmettä tarkoittaa anteeksi antaminen, jos asiasta muistuttaa koko ajan?
        Nykyään kun toinen pyytää anteeksi, niin se ei merkkaa enää yhtään mitään, koska sama tilanne toistuu aina.
        Ja vaikea on ihmisen keskittyä nykypäivään jos menneitä koko ajan muistellaan.Eikös meidän kaikkien pitäisi elää tätä päivää.
        Kyllästyttää vain ottaa tätä paskaa niskaan koko ajan, enkä kaipaa enää edes läheisyyttä hänen kanssaan ja olen ruvennut jo ajattelemaan muita.Tällaiset asiat eivät käyneet mielessäkään ennen näitä tapahtumia.Rakastan häntä edelleen, mutta tätä on jatkunut liian pitkään ja pelkään että saan loppuelämäni kuulla samasta asiasta jos tähän jään ja kun itse en halua antaa samalla mitalla, muistuttamalla hänen virheistään.

• häntä todella?
        ero?? kirjoitti:

että löysit uuden.Mitä ihmettä tarkoittaa anteeksi antaminen, jos asiasta muistuttaa koko ajan?
        Nykyään kun toinen pyytää anteeksi, niin se ei merkkaa enää yhtään mitään, koska sama tilanne toistuu aina.
        Ja vaikea on ihmisen keskittyä nykypäivään jos menneitä koko ajan muistellaan.Eikös meidän kaikkien pitäisi elää tätä päivää.
        Kyllästyttää vain ottaa tätä paskaa niskaan koko ajan, enkä kaipaa enää edes läheisyyttä hänen kanssaan ja olen ruvennut jo ajattelemaan muita.Tällaiset asiat eivät käyneet mielessäkään ennen näitä tapahtumia.Rakastan häntä edelleen, mutta tätä on jatkunut liian pitkään ja pelkään että saan loppuelämäni kuulla samasta asiasta jos tähän jään ja kun itse en halua antaa samalla mitalla, muistuttamalla hänen virheistään.

kun keinot loppuu suhteen parantamisesksi niin alkaa ihmisen nalkutus. jos vanhoja asioita täytyy kaivella, se tarkoittaa vain sitä, ettei niitä ole käsitelty tarpeeksi ja puhuttu tarpeeksi.
        toinen syy voi olla, että olet pyytänyt anteeksi, mutta et tosissasi, ja toinen siksi kaivelee menneitä.

suhdetta pystyy jatkamaan jos on tahtoa ja rakkautta. kaikki ongelmat tulee selvittää. ongelmia on joka suhteessa, niiltä et voi välttyä, tietenkin jos haluaa loppuelämän olla yksin, niin voihan sitä aina ottaa uuden puolison tilalle, ja kun tulee selvittämättömiä ongelmia, niin hylätä hänet, ja ottaa uusi. ja taas sama jatkuu.
        jos on liian tulehtunut tilanne, eli niitä selvittämättömiä asioita on liikaa, niin sitten voi olla vaikea korjata suhdetta, mutta siinäkin onnistuu, jos jaksaa käydä kaikki läpi.

mieti, rakastatko todella häntä.

laita vaakakuppiin pahat asiat ja hyvät muistot ja hetket. pahoista asioista selviää aina jos on tahtoa. hyvät asiat auttavat jaksamaan.

• Ero??
        häntä todella? kirjoitti:

kun keinot loppuu suhteen parantamisesksi niin alkaa ihmisen nalkutus. jos vanhoja asioita täytyy kaivella, se tarkoittaa vain sitä, ettei niitä ole käsitelty tarpeeksi ja puhuttu tarpeeksi.
        toinen syy voi olla, että olet pyytänyt anteeksi, mutta et tosissasi, ja toinen siksi kaivelee menneitä.

suhdetta pystyy jatkamaan jos on tahtoa ja rakkautta. kaikki ongelmat tulee selvittää. ongelmia on joka suhteessa, niiltä et voi välttyä, tietenkin jos haluaa loppuelämän olla yksin, niin voihan sitä aina ottaa uuden puolison tilalle, ja kun tulee selvittämättömiä ongelmia, niin hylätä hänet, ja ottaa uusi. ja taas sama jatkuu.
        jos on liian tulehtunut tilanne, eli niitä selvittämättömiä asioita on liikaa, niin sitten voi olla vaikea korjata suhdetta, mutta siinäkin onnistuu, jos jaksaa käydä kaikki läpi.

mieti, rakastatko todella häntä.

laita vaakakuppiin pahat asiat ja hyvät muistot ja hetket. pahoista asioista selviää aina jos on tahtoa. hyvät asiat auttavat jaksamaan.

rakasta, mutta näitä asioita on kuule puolivuotta selvitelty tai yli.Aina sama aihe ja aina olen kertonut miten se minuun vaikuttaa, anteeksi on pyydetty , mutta edelleen kun joku hänellä itsellään on huonosti niin hän nostaa tämän yhden saman asian aina esiin.Kenen tarvitsee kestää sellaista.Mitä voit keskustella enempää, kun asia on hoidossa ja se on keskusteltu moneen kertaan perinpohdin, mutta näköjään toinen ei anna asian ikinä olla.
        Ja kyse ei tosiaan ole mistään suuresta asiasta, eikä mistään mitä ei voisi korjata.Mitä helvettiä tässä muka voi enää tehdä??

• todella?
        Ero?? kirjoitti:

rakasta, mutta näitä asioita on kuule puolivuotta selvitelty tai yli.Aina sama aihe ja aina olen kertonut miten se minuun vaikuttaa, anteeksi on pyydetty , mutta edelleen kun joku hänellä itsellään on huonosti niin hän nostaa tämän yhden saman asian aina esiin.Kenen tarvitsee kestää sellaista.Mitä voit keskustella enempää, kun asia on hoidossa ja se on keskusteltu moneen kertaan perinpohdin, mutta näköjään toinen ei anna asian ikinä olla.
        Ja kyse ei tosiaan ole mistään suuresta asiasta, eikä mistään mitä ei voisi korjata.Mitä helvettiä tässä muka voi enää tehdä??

ongelma onkin juuri siinä, että sinun mielestäsi on varmasti keskusteltu tarpeeksi, mutta ei puolisosi mielestä, sillä hän nostaa asian aina esiin. jos haluat korjata tilanteen, niin ota häntä kädestä kiinni, vie syömään ja vie kukkia, sitten menette johonkin rauhalliseen paikkaan, esim. johonkin puistoon, jossa ei ole muita, sitten nostat reippaasti kissan pöydälle ja kertaat asiat, sanot mitä tunnet mistäkin asiasta ja kuuntelet että miten hän tuntee ja miten tästä eteenpäin.
        saako kysyä, jos ei ole suuresta asiasta kyse, niin mikä se sitten on/mitä se koskee?

• Ero??
        todella? kirjoitti:

ongelma onkin juuri siinä, että sinun mielestäsi on varmasti keskusteltu tarpeeksi, mutta ei puolisosi mielestä, sillä hän nostaa asian aina esiin. jos haluat korjata tilanteen, niin ota häntä kädestä kiinni, vie syömään ja vie kukkia, sitten menette johonkin rauhalliseen paikkaan, esim. johonkin puistoon, jossa ei ole muita, sitten nostat reippaasti kissan pöydälle ja kertaat asiat, sanot mitä tunnet mistäkin asiasta ja kuuntelet että miten hän tuntee ja miten tästä eteenpäin.
        saako kysyä, jos ei ole suuresta asiasta kyse, niin mikä se sitten on/mitä se koskee?

taidat olla nainen kun mikään ei riitä..? Kaikki mahdollinen on tehty.Puoliso on myös itse myöntänyt että ei ole ollut oikeutta muistuttaa samasta asiasta jatkuvasti..on kuulemma vain niin helppoa syyttää toista, jos itsellä on jokin huonosti.Omat käsittelemättömät asiat ei ole syy muistuttaa jatkuvasti toisen virheestä.En näe enää oikein muuta mahdollisuutta kuin eron.Olen kyllästynyt siihen että minua arvostellaan jatkuvasti, eikä mikään riitä ja aina kun asia on käsitelty, sovittu ja unohdettu, niin toiselle tulee taas turvallinen olo ja hän voi tarpeen tullen muistuttaa taas.Aina sama juttu.

• todella?
        Ero?? kirjoitti:

taidat olla nainen kun mikään ei riitä..? Kaikki mahdollinen on tehty.Puoliso on myös itse myöntänyt että ei ole ollut oikeutta muistuttaa samasta asiasta jatkuvasti..on kuulemma vain niin helppoa syyttää toista, jos itsellä on jokin huonosti.Omat käsittelemättömät asiat ei ole syy muistuttaa jatkuvasti toisen virheestä.En näe enää oikein muuta mahdollisuutta kuin eron.Olen kyllästynyt siihen että minua arvostellaan jatkuvasti, eikä mikään riitä ja aina kun asia on käsitelty, sovittu ja unohdettu, niin toiselle tulee taas turvallinen olo ja hän voi tarpeen tullen muistuttaa taas.Aina sama juttu.

jos rakkautta on jäljellä, kannattaa jatkaa. kärsivällisyys palkitaan.
        en voi päättää puolestasi, yritin neuvoa, mutta turha neuvoa kun olet tehnyt jo päätöksesi?
        jos oikeasti haluaisit jatkaa, tekisit kaikkesi. mutta olet liian väsynyt vaikka haluaisit tehdä kaikkesi? ota aikalisä ja mieti asioita kaikessa rauhassa. voit vielä yrittää nätisti (siksi nätisti, kun jos huutaa asiansa niin ne menee enemmän solmuun) sanoa naisellesi, ettet ole mikään sylkykuppi, sinua ei tuolla tavalla arvostella, ja hän saa etsiä muun tavan purkaa pahaa oloaan (jos siis tosiaan siitä kyse, eikä siitä, että asioita ei ole käsitelty tarpeeksi)! komenna hänet vaikka aina lenkille kun hän alkaa arvostella, ja sano että purkaa sen olon vaikka liikuntaan? toista ei saa kohdella huonosti, mutta riitaan tarvitaan aina kaksi. kerro hänelle mitä tunnet; juuri tuon turhautuneisuuden ja sen, että koet että sinua arvostellaan liikaa.
        jos tilanne äityy pahaksi, ja hän alkaa haukkumaan sinua, lyö luu kurkkuun ja mainitse että itse olet ukkosi valinnut, että silloin hänen arvostelukykynsä on pettänyt, ei suinkaan sinun ;)

• Kaikki kokeiltu
        Ero?? kirjoitti:

Joskus on vaan ihmisiä joille ei mikään eikä minkäänlainen anteeksipyyntö riitä. Tai paremminkin ihmisiä, jotka aina kun on vähänkin erimielisyyttä, käyttävät ja kaivelet kaikki vanhat asiat uudelleen ja uudelleen pöytään. Nöyryyttääkseen sitä, joka uskalta olla eri mieltä hänen kanssaan. Aikanaan ex teki tuota samaa. Kaivoi riitatilanteessa esiin jopa 10 vuotta vanhoja baarireissuja kavereitten kanssa. Joissa tekemäni paha oli se että en hyökännyt taksiin samantien kun hän keksi soittaa että nyt heti kotiin.(klo 22-24 yleensä) Tai jos kymmeniä kertoja setvittyjen iänikuisten juttujen nalkuttaminen ei vielä saanut minua suuttuumaan, niin viimeisenä korttina vedettiin sitten koko suku mukaan.
        Lopulta en puhunut enää mitään mistään asiasta. En käynyt missään. En puhunut kenekään kanssa. En tehnyt mitään mistä olisi vähänkään saanut riidan aihetta. Käytännöllisesti katsoen kuolin pystyyn. Ja silti se löysi nalkuttamisen aihetta, jos ei muuta niin niitä iänikuisia vanhoja juttuja. Lopulta ymmärsin erota ennenkuin vedin itseni jojoon.

• aina hankalia.
        Kaikki kokeiltu kirjoitti:

Joskus on vaan ihmisiä joille ei mikään eikä minkäänlainen anteeksipyyntö riitä. Tai paremminkin ihmisiä, jotka aina kun on vähänkin erimielisyyttä, käyttävät ja kaivelet kaikki vanhat asiat uudelleen ja uudelleen pöytään. Nöyryyttääkseen sitä, joka uskalta olla eri mieltä hänen kanssaan. Aikanaan ex teki tuota samaa. Kaivoi riitatilanteessa esiin jopa 10 vuotta vanhoja baarireissuja kavereitten kanssa. Joissa tekemäni paha oli se että en hyökännyt taksiin samantien kun hän keksi soittaa että nyt heti kotiin.(klo 22-24 yleensä) Tai jos kymmeniä kertoja setvittyjen iänikuisten juttujen nalkuttaminen ei vielä saanut minua suuttuumaan, niin viimeisenä korttina vedettiin sitten koko suku mukaan.
        Lopulta en puhunut enää mitään mistään asiasta. En käynyt missään. En puhunut kenekään kanssa. En tehnyt mitään mistä olisi vähänkään saanut riidan aihetta. Käytännöllisesti katsoen kuolin pystyyn. Ja silti se löysi nalkuttamisen aihetta, jos ei muuta niin niitä iänikuisia vanhoja juttuja. Lopulta ymmärsin erota ennenkuin vedin itseni jojoon.

jos ei minkäänlainen anteeksipyyntö riitä, silloin on suhteessa kyllä jotakin muutakin vikaa. kemiat ei pelaa yhteen niin hyvin kuin pitäisi? liian tulehtunut tilanne?

• Ero??
        Kaikki kokeiltu kirjoitti:

samanlainen olo..en jaksa näihin haukkumisiin ja syyttelyihin vastata enää yhtään mitään muuta kuin et ok.Olen niin monta kertaa asiani ilmaissut että enää ei jaksa toistaa, en tosiaan jaksa riidellä ja huutamista en vain jaksa..
        Enkä välillä tosiaan puhu yhtään mitään kellekkään, sillä on se sukukin mua vastassa, ainakin jotenkin..seläntakana haukutaan sun muuta..ja kyllä on käynyt jo mielessä toi jojoon vetäminenkin, kun ajattelee vain että varmaan se seuraavakin samanlainen on..

• todella?
        Ero?? kirjoitti:

samanlainen olo..en jaksa näihin haukkumisiin ja syyttelyihin vastata enää yhtään mitään muuta kuin et ok.Olen niin monta kertaa asiani ilmaissut että enää ei jaksa toistaa, en tosiaan jaksa riidellä ja huutamista en vain jaksa..
        Enkä välillä tosiaan puhu yhtään mitään kellekkään, sillä on se sukukin mua vastassa, ainakin jotenkin..seläntakana haukutaan sun muuta..ja kyllä on käynyt jo mielessä toi jojoon vetäminenkin, kun ajattelee vain että varmaan se seuraavakin samanlainen on..

älä vedä jojoon.
        jos olet sitä mieltä että ero on oikea ratkaisu, kuuntele itseäsi. sinun täytyisi saada itsetunto kohotettua kuntoon, keksi jotakin mukavaa tekemistä. ennen kaikkea, kun olet selvinnyt pahimman yli, mieti, mikä ajoi teidät moiseen tilanteeseen, siitä oppii ensi koitosta ajatellen.
        jaksamisia. selviät kyllä, kesä tulee niin se pyyhkii mielestäsi pahoja asioita.

• nainen32v
        Ero?? kirjoitti:

ei se ole ainoa vaihtoehto. Sitä voi elää ihan yksinkin. Itse jo 7 vuotta elänyt yksin ja nyt kun siihen oon tottunut, en todellakaan enää lähde noihin suhdevouhotuksiin.
        Katselen vaan kun toiset eroaa ja tappelee, mun ei tartte kenenkään vittuiluja kuunnella, saan tulla ja mennä niinku tykkään.
        Ottajia mulla olis, mutta rukkaset oon kaikille antanut=)
        Ja näin aion elää, ehkä vanhoilla päivillä jonkun papparaisen voin ottaa, niin kuollaan pois ennen kuin ehditään tympääntyä toisiimme;D

• Uolevi Tampio

ihan tämän saman tekstin avokillesikin. Jos se tajuaisi jo lopettaa päälle jääneen levynsä.

• Naisen mieli

Niin, saattaisi olla myös mahdollista, että puolisosi on masentunut tai ahdistunut jostain syystä, jota ei välttämättä itsekään tiedosta.

Ja on mahdollista, että tämä mielentila saa purkautumismuotonsa jatkuvana "vanhojen asioiden kaiveluna". Se on ikäänkuin alitajuista tunteen siirtoa. Hetkeksi ikäänkuin helpottaa, kun saa toiselle huonon olon...

Naisella epämääräinen ahdistus voi johtua jopa hormoonituotannon epätasapainosta!

Tässä nyt tällainenkin vaihtoehto.

• xym
        Naisen mieli kirjoitti:

Niin, saattaisi olla myös mahdollista, että puolisosi on masentunut tai ahdistunut jostain syystä, jota ei välttämättä itsekään tiedosta.

Ja on mahdollista, että tämä mielentila saa purkautumismuotonsa jatkuvana "vanhojen asioiden kaiveluna". Se on ikäänkuin alitajuista tunteen siirtoa. Hetkeksi ikäänkuin helpottaa, kun saa toiselle huonon olon...

Naisella epämääräinen ahdistus voi johtua jopa hormoonituotannon epätasapainosta!

Tässä nyt tällainenkin vaihtoehto.

No silloinhan naisen pitäisi itse hakea apua ja helpotusta vaivoilleen. On hyvin rumaa hyväksikäyttää puolisoaan henkisenä likasankona. Naisen tulee itse lopettaa huono käytös, tai miehen on syytä lähteä. Tuohan on jonkinlainen sadisti-masokistiasetelma, toinen kiusaa ja toinen kärsii. Mies on liian kiltti. Lue Tony Dunderfeltin kirja Parisuhteen kemia, aloittaja, ja yritä muuttua itse.

• 1. seuraavalla kerralla kun mies alkaa vatvomaan asiaa, kysy mikä kohta jäi viimekerrasta selvittämättä

2. kun tiedät, että mies on mokannut pahasti ja kaivaa mokauksesi esille, huomauta ettei sinun mokauksesi vatvominen auta selventää miehen mokausta. Mikäli hän väittää, että auttaa vaadi perusteluja.
      Mikäli perustelut menee mielestäsi menee väärille urille vaadi johdatusta millä teorialla asia on johdatettavissa sinun jo korjattuun asiaan.

3. Mikäli sinun mokasi on jo korjattu, totea tylysti "Olen korjannut mokani ja piste"

4. Kysy onko miehellä niin paha olo, että haluaa alistaa sinua menneillä ja korjatuilla asioilla.

• .

nainen

• oppeliini

Ellei, niin sitten on todella helppo lähteä HETI pois tuosta sairaasta ja mielipuolelta kuulostavasta pesästä.
      Jos sinulla on lapsia, Tee kaikkesi että saat ne itsellesi ja poistukaa.

On vaikea ymmärtää miksi kukaan hakemalla hakee tuon laatuista elämää. Meille on annettu lahjaksi vain 1 (yksi) elämä. Jokainen hetki joka on tuhlattu saastaan (tuo jota sinä nyt elät) on mennyt iänkaikkisesti. Noita hetkiä ei saa koskaan enää takaisin. Nuo ajat ovat olleet tarkoitetut kaikkeen kauniiseen, kehittävään ja luovaan. Sinä sensijaan olet täysin raiskanut ne kummppanisi kanssa vihoitellessa ja riidellessä. Ja jatkat ja jatkat!! Vedät "rakkauden" katulokaan sanoessasi että rakastat tuota toista ihmistä.

Huomaatko miten hirveän väärin olet tehnyt lahjasi (elämäsi )kanssa? Sinun on niin paljon parempi elää yksin kuin tuollaisen riita-ihmisen kanssa. Kehitä itseäsi, hae kaunista ja mieltä ylentävää, opi uutta ja lakkaa tuhoamasta sitä kalleinta lahjaasi joka sinulle on annettu: elämä.

• oppeliini

Unohtui edellisessä viestissä mainita. Sinun jatkuvasti pitäessä alapäätä suussasi, antaa sinusta melko tyhmän ja yksinkertaisen kuvan. Se taas saa aikaiseksi sen ettei sinulta kenties voi odottaakaan kykenevyyttä hakea mitään kaunista tai älykkäämpää.

• Jep Jep
        oppeliini kirjoitti:

Unohtui edellisessä viestissä mainita. Sinun jatkuvasti pitäessä alapäätä suussasi, antaa sinusta melko tyhmän ja yksinkertaisen kuvan. Se taas saa aikaiseksi sen ettei sinulta kenties voi odottaakaan kykenevyyttä hakea mitään kaunista tai älykkäämpää.

sinun tekstikään mitään nättiä luettavaa ole.Eikä nuo neuvot kyllä ollut millään lailla hyviä.Kuulostaa että puhut enemmän omasta katkeruudesta, kuin että yrittäisit auttaa toista..
        Kyllä sitä ihmistä voi rakastaa vaikka kaikki ei aina olisikaan hyvin.Tässäkin voi olla niin monta asiaa mitä me lukijat emme tiedä, joten turha liian syvällisesti lähteä neuvomaan.Kyllä itse olen sitä mieltä että niin kauan kannattaa taistella kuin se on mahdollista, nykyään erotaan liian helposti.

• oppeliini
        Jep Jep kirjoitti:

sinun tekstikään mitään nättiä luettavaa ole.Eikä nuo neuvot kyllä ollut millään lailla hyviä.Kuulostaa että puhut enemmän omasta katkeruudesta, kuin että yrittäisit auttaa toista..
        Kyllä sitä ihmistä voi rakastaa vaikka kaikki ei aina olisikaan hyvin.Tässäkin voi olla niin monta asiaa mitä me lukijat emme tiedä, joten turha liian syvällisesti lähteä neuvomaan.Kyllä itse olen sitä mieltä että niin kauan kannattaa taistella kuin se on mahdollista, nykyään erotaan liian helposti.

Kuinka sinä teit tuonlaisen johtopäätoksen? Onko se katkeruutta jos kehoittaa toista hakemaan kaunista ja ylentävää elämältä? Vai pitäisiko mielestäsi tyytyä hyväksymään ilkeydet ja jatkuva paha mieli? Jatkuva alakuloisuus on - jos mikään - omiaan tuhoamaan yritteliäisyyden parempaan ja kokonaisempaan. Riitaisa kodin ilmapiiri tuhoaa kuin syopä jokaisen siellä asuvan. AP.n kuvailemassa tilanteessa pyorittään jatkuvasti samaa ympyrää, vaikka AP haluasi rikkoa sen, ei toinen osapuoli salli sitä.

Käyttämällä yksinkertaista maalaisjärkeä tuon tilanteen ratkaisee enää vain jommakumman osapuolen poistuminen. Yhtälo ei enää toimi.

• rsbhtnde
        oppeliini kirjoitti:

Kuinka sinä teit tuonlaisen johtopäätoksen? Onko se katkeruutta jos kehoittaa toista hakemaan kaunista ja ylentävää elämältä? Vai pitäisiko mielestäsi tyytyä hyväksymään ilkeydet ja jatkuva paha mieli? Jatkuva alakuloisuus on - jos mikään - omiaan tuhoamaan yritteliäisyyden parempaan ja kokonaisempaan. Riitaisa kodin ilmapiiri tuhoaa kuin syopä jokaisen siellä asuvan. AP.n kuvailemassa tilanteessa pyorittään jatkuvasti samaa ympyrää, vaikka AP haluasi rikkoa sen, ei toinen osapuoli salli sitä.

Käyttämällä yksinkertaista maalaisjärkeä tuon tilanteen ratkaisee enää vain jommakumman osapuolen poistuminen. Yhtälo ei enää toimi.

on sun mielipide? Ei ihme että meillä on pajon eroa täällä, edelleen ihmiset luovuttavat liian helposti.
        Ei tuossa ole puhuttu esim. terapiasti vielä mitään.Joku sen toisen huonon olon aiheuttaa ja ehkä sitä kannattaisi pyrkiä korjaamaan ennekuin eroaa.Tämän tyyliset neuvot mitä tuossa tuli, niin on häntä koipien välissä pakenemista ja tuskin seuraavassakaan suhteessa tulee kaikki olemaan hyvin.
        Minun neuvo on kokeilla kaikki mahdollinen ja kun se on tehnyt, niin jos mikään ei toimi, sit pois suhteesta.Ei ainakaan jää mietityttämään oisko voinut vielä jotain tehdä..

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Mitään järkeä?

Että ollaan erillään? Kummankin pää on kovilla.
      Ikävä
      120
      1777
    2. Noniin rakas

Annetaanko pikkuhiljaa jo olla, niin ehkä säilyy vienot hymyt kohdatessa. En edelleenkään halua sulle tai kenellekään mi
      Ikävä
      99
      1588
    3. Lasten hyväksikäyttö netissä - Joka 3. nuori on saanut seksuaalisen yhteydenoton pedofiililtä

Järkyttävää! Lapsiin kohdistuva seksuaalinen hyväksikäyttö verkossa on yhä pahempi ongelma. Ulkolinja: Lasten hyväksikäy
      Maailman menoa
      48
      1109
    4. Kumpi vetoaa enemmän sinuun

Kaivatun ulkonäkö vai persoonallisuus? Ulkonäössä kasvot vai vartalo? Mikä luonteessa viehättää eniten? Mikä ulkonäössä?
      Ikävä
      44
      1000
    5. Multa sulle

Pyörit 24/7 mielessä, kuljet mun mukana, mielessä kyselen sun mielipiteitä, vitsailen sulle, olen sydän auki, aitona. M
      Ikävä
      29
      929
    6. Nainen, olen tutkinut sinua paljon

Salaisuutesi ei ole minulle salaisuus. Ehkä teimme jonkinlaista vaihtokauppaa kun tutkisimme toisiamme. Meillä oli kumm
      Ikävä
      50
      856
    7. Mies, eihän sulla ole vaimoa tai naisystävää?

Minusta tuntuu jotenkin, että olisit eronnut joskus, vaikka en edes tiedä onko se totta. Jos oletkin oikeasti edelleen s
      Ikävä
      44
      822
    8. Olet myös vähän ärsyttävä

Tuntuu, että olet tahallaan nuin vaikeasti tavoiteltava. En tiedä kauanko jaksan tätä näin.
      Ikävä
      37
      790
    9. Okei nyt mä ymmärrän

Olet siis noin rakastunut, se selittää. Onneksesi tunne on molemminpuolinen 😘
      Ikävä
      56
      778
    10. Onko sulla empatiakykyä?

Etkö tajua yhtään miltä tämä tuntuu minusta? Minä ainakin yritän ymmärtää miltä sinusta voisi tuntua. En usko, että olet
      Ikävä
      37
      760
    Aihe