Valkoisesta luonnollisen vaaleaksi?

badhairdayy

Hei!
Minulla oli ennen aivan valkoiset hiukset. Kunnon vetyperoksidit.
Halusin saada luonnollisemman vaaleat hiukset, sellaiset vehnän väriset ja moniväriraitaa..
Ajattelin että valkoisia hiuksia on varmaan helppo värjätä kun tarttuu hyvin.
En tiedä oliko kampaajan ammattitaidottomuudesta kiinni vai mistä.. mutta selitin visioni selvästi ja näytin vielä valokuvaa. Kampaaja aikansa värjäili niin hiuksistani tulivat aivan VIHERTÄVÄT! ihan kamalan väriset. Vaalensin siis takaisin itse ihan vaaleaksi ja nyt olen ollut näillä hiuksilla muutaman kuukauden.. haluaisin edelleenkin luonnollisen vaaleat hiukset, mutta minulla tuli tuon jälkeen hirveä kampaajapelkokin.. Voiko vihreän värin muodostumista mitenkään neutraloida ja mistä se johtuu? Onko valkoisista hiuksista vaikea värjätä luonnollisia? En halua olla ainainen vetyperoksidiblondi.. Hiuksetkin kärsivät niin hurjista aineista.

4

713

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • mirkku kakkonen

Kampaajan pitää olla todella ammattitaitoinen jos sellaisista hiuksista saa ainakaan kerralla toivotut,ja mitä useammin vaalenat sen vaikeampi.
      Kannattaisi suosiolla ottaa siihen tummemman vaaleita raitoja ja kun tyvi alkaa kasvamaan laitat siihen hieman tummempaa vaaleaa(väri-ei vaalennusaine)

• haashfuadfhdui

Itellä alkoi syksyllä sama projekti, eli lähes valkoisesta tukasta luonnollisen vaaleaan. Kampaaja vaihtoi tyveen laitettavan värin vähän tummempaan vaaleaan ja lisäksi laittoi sellasia hunajaisia raitoja. Niitä ei huomaa raidoiks mutta kokonaisuus on eri värinen kuin ennen. Paljon luonnollisempi ja kiva!

• badhairdayy
        haashfuadfhdui kirjoitti:

Itellä alkoi syksyllä sama projekti, eli lähes valkoisesta tukasta luonnollisen vaaleaan. Kampaaja vaihtoi tyveen laitettavan värin vähän tummempaan vaaleaan ja lisäksi laittoi sellasia hunajaisia raitoja. Niitä ei huomaa raidoiks mutta kokonaisuus on eri värinen kuin ennen. Paljon luonnollisempi ja kiva!

Tuohon minäkin yritän pyrkiä.. vaikka semmoisia hunajanvärisiä raitoja.. Ei näyttäisi niin kalpealtakaan :)
        En tiedä miten kotona saisin loihdittua itselleni tällaisia? eli pakko kai mennä kampaajalle.. mutta siis sinulla tuli ihan hyvänväriset raidat heti? Mulla tuli ihan vihertävät ja kampaaja sanoi että mun hiuksiin ei tarttunut se väri mitä se yritti kun oli niin valkoiset :/

• Auttava

Hei!
      Arvelen, että kampaajasi on laittanut sinulle liian "kylmää" sävyä joka on taittunut hiuksissasi vihertäväksi. Suosittelisin sinua kokeilemaan "lämpimämpiä" sävyjä eli hunajaisen värisiä raitoja, ainakin aluksi, silloin se ei taittaisi hiuksesi väriä vihertävään tai sinertäväänkin. Nykyään on myös myynnissä colormaskeja eli hiusnaamioita joita on monen värisinä. Niitä käytetään hoitoaineen sijaan ja väritulosta voi muunella pitämällä colormaskia kauemmin hiuksissa. Yleensä vaikutusaika on noin 3-5 minuuttia. Näitä colormaskeja on siis erivärisinä ja itse olen ainakin löytänyt hunajaisenvaalean! Suosittelen katsomaan kampaamojen valikoimast. Tsemppiä! :)

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Miten hyvin tunnet kaivattusi?

Mikä hänessä kiehtoo? Asiallisia vastauksia kiitos. 🙋🏻‍♂️
      Ikävä
      140
      6653
    2. Mies, mua jotenkin kiinnostaa

Että osaatko sä ollenkaan höllätä? Ootko aina kuin persiille ammuttu karhu. Pohtimassa muiden vikoja?
      Ikävä
      149
      5739
    3. Ootko nainen jotenkin

Epävarma ulkonäöstäsi
      Ikävä
      123
      4891
    4. Moi kuumis.

Just ajattelin sua. Oot mun rauha, turva ja lämpö. Olet monia muitakin asioita, mut noita tartten eniten. Pus.
      Ikävä
      43
      4490
    5. Milloin olisi sinun ja kaivattusi

Kaunein päivä? Kamalin hetki? Miksi? Kumpaa pyrit muistelemaan? Kumpi hallitsee mieltäsi?
      Ikävä
      52
      3892
    6. Oletko joutunut kestämään

Mitä olet eniten joutunut kestämään?
      Ikävä
      62
      3061
    7. Itkin oikeasti aamulla taas

Haluaisin niin kertoa miltä musta tuntuu. Oon jotenkin hajalla. Tarvitsin ees jonkun joka ymmärtää.
      Ikävä
      52
      2966
    8. Minun rakkaani.

Haluaisin käden mitan päähän sinusta. Silleen, että yltäisin koskettamaan, jos siltä tuntuu. Olen tosi huono puhumaan, m
      Ikävä
      24
      2402
    9. Where are you

Now 🫂☕️🩷
      Ikävä
      42
      2270
    10. Naiselle hyvää viikkoa

olet edelleen sydämessäni. Toivon sinulle myötätuulta mitä ikinä teetkään🪢
      Ikävä
      15
      2197
    Aihe