Siveitä naisia?

etsii etsii, ehkä

Kysyin tätä kerran ihannenainen palstallakin, mutta ei tullut vastausta

Katsotaan mitä sinkut sanoo.

Onko suomesta kuollut sukupuuttoon siveät naiset?

Minun unelmani olisi nainen, joka ei käy pintaliitopaikoissa. Mielellään ei juo alkoholia ollenkaan. Ei tykkää ihmisjoukoista, vaan viettää aikaa mieluummin itsekseen tai pienellä kaveriporukalla. Ei harrasta seksiä ihan tosta noin vaan. Haluaa miehen omakseen, jos on harrastaakseen seksiä. Mutta oman miehensä kanssa tykkää seksistä.

Ei taida Suomesta enää löytyä niin ihanaa naista?

22

507

Äänestä

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Naisaisalooseri.

      , mutta kun juttelin hänen kanssaan pari päivää sitten, niin hän(kin)oli jo mennyt toiselle miehelle. Hän oli minulle "tarjottimella"muutaman vuoden, mutta koska olen loveshy, niin en kyennyt tilannetta taaskaan hyödyntämään niin hän meni toiselle miehelle.

      Aion kuitenkin mennä käymään hänen luonaan, kun hänen miehensä lähtee kohta puoliin matkalle.

      • miekkonen58685

        Kuulostaa sinun suustasi pahaenteiseltä.


      • Naisasialooseri.
        miekkonen58685 kirjoitti:

        Kuulostaa sinun suustasi pahaenteiseltä.

        en aio alkaa stalkkaamaan häntä. Olen hänen pitkäaikainen tuttunsa ja aion pitää mukavan miehen julkisivun hänen silmissään. Haluan vain viettää hieman aikaa hänen kanssaan, ilman hänen miestään.


      • tarjottimella on

        Ollut naisia minullekin. Minulle oli nuoruusvuosina naisia tarjolla useita kappaleita ja he olisivat olleet kunnollisia-oikein unelma naisia, mutta en saanut aikaiseksi yhdenkään suhteen yhtään mitään. Syy on juuri tuo Loveshy. Nyt olen jo niin vanha ettei naisia enää ole tarjolla.


      • Naisasialooseri.
        tarjottimella on kirjoitti:

        Ollut naisia minullekin. Minulle oli nuoruusvuosina naisia tarjolla useita kappaleita ja he olisivat olleet kunnollisia-oikein unelma naisia, mutta en saanut aikaiseksi yhdenkään suhteen yhtään mitään. Syy on juuri tuo Loveshy. Nyt olen jo niin vanha ettei naisia enää ole tarjolla.

        ,että pitäisi takoa silloin kun rauta on kuumaa, Kunnolliselle nätille naiselle on kyllä ottajia ja nimenomaan vakavaan parisuhteeseen. Se on todella raastavaa kun on itse kyvytön tekemään mitään silloin kun pitäisi toimia ja kohta nainen on suhteessa toisen miehen kanssa.

        Tänä vuonna minulle on käynyt noin jo kolme kertaa. Tällaista se on tämä loveshy-miehen elämä.


      • ejrkejtk
        Naisasialooseri. kirjoitti:

        ,että pitäisi takoa silloin kun rauta on kuumaa, Kunnolliselle nätille naiselle on kyllä ottajia ja nimenomaan vakavaan parisuhteeseen. Se on todella raastavaa kun on itse kyvytön tekemään mitään silloin kun pitäisi toimia ja kohta nainen on suhteessa toisen miehen kanssa.

        Tänä vuonna minulle on käynyt noin jo kolme kertaa. Tällaista se on tämä loveshy-miehen elämä.

        Silläkin uhalla, että tämä kuulostaa vittuilulta, eikö ole mitenkään mahdollista tehdä jotain silloin kuin pitäisi toimia? Mikä töksähtävä yritys tahansa posket punottaen ja silmät lasittuneena on parempi kuin huomata jälkeenpäin, että etsikkoaika meni ohi.


      • naisvihaajasovinisti
        ejrkejtk kirjoitti:

        Silläkin uhalla, että tämä kuulostaa vittuilulta, eikö ole mitenkään mahdollista tehdä jotain silloin kuin pitäisi toimia? Mikä töksähtävä yritys tahansa posket punottaen ja silmät lasittuneena on parempi kuin huomata jälkeenpäin, että etsikkoaika meni ohi.

        Naisille ei kelpaa yhtään parasta huonompi yritys.


      • ejrkejtk
        naisvihaajasovinisti kirjoitti:

        Naisille ei kelpaa yhtään parasta huonompi yritys.

        Sillä kertaa ei varmaan se suoritus kelpaakaan, mutta toi juttu toimii vähän kuin julkisen puhumisen harjoittelu: ensin jännittää perkeleesti, sitten alkaa vähän tottua korokkeella höpöttämiseen, ja jossain vaiheessa alkaa ottaa jo aika rennosti. Joskus mokaa, sitten tottuu siihenkin, että mokaaminen on ihan normaalia.
        Mutta eiköhän tämä oteta vittuiluna kuitenkin.


      • Naisasialooseri.
        ejrkejtk kirjoitti:

        Silläkin uhalla, että tämä kuulostaa vittuilulta, eikö ole mitenkään mahdollista tehdä jotain silloin kuin pitäisi toimia? Mikä töksähtävä yritys tahansa posket punottaen ja silmät lasittuneena on parempi kuin huomata jälkeenpäin, että etsikkoaika meni ohi.

        ei pysty töksäyttelemäänkään mitään seksuaaliseen kanssakäymiseen viittaavaa, ainakaan selvinpäin.


    • Täällä on

      Mutta en ottaisi sinua, koska näytät olettavan, että naisen tulisi muuten olla aseksuaali, mutta yhtäkkiä sinun kanssasi pitäisi muuttua seksistä tykkääväksi. Kertoo kyllä jonkinsorttisesta lutkamies-fiksaatiosta. Jonkun muun miehen kanssa nainen olisi lutka, mutta sinun kanssasi siveä (lutka). Tuollainen kaksijakoisuus vaatii vähän liikaa naiselta, enkä ainakaan itse kestäsi tuollaista miehistä kaksinaismoralismia. Haluan sänkyyni terveellä tavalla seksiin ja naisin suhtautuvan miehen, siksi olen nirso. En ole nirso ja siveä siksi, että pitäisin seksuaalisuutta likaisena, vaan lähinnä sopivien miesten puutteen ja bakteerikammon takia.

      • Piiuli*

        Täällä on: Veit sanat suustani. Enpä olisi voinut itseäni paremmin ilmaista. :o)


      • 10+3

        Kolmas samoin ajatteleva nainen täällä :) Paitsi että lisään tuohon vielä sen että etsin aitoa rakkautta.


      • ************
        10+3 kirjoitti:

        Kolmas samoin ajatteleva nainen täällä :) Paitsi että lisään tuohon vielä sen että etsin aitoa rakkautta.

        Täältäkin löytyy :) Täysin samaa mieltä edellisen kanssa...


      • Juuri noin!

        Erinomaisesti kiteytetty.


      • 6-pack

        Mites tuo sun versio erosi aloituksesta? Ja mitä miehen terve suhtautuminen seksiin ja naisiin on? Ihan uteliaisuudesta.


    • HÄ HÄH HÄ

      ATM=KIKKELI

    • jusitiissm

      Ite olen juuri tommoine, mutta varattu. Mutta kesti kauan että "kelpasin" kenellekään, nii eiköhän niitä vielä löydy vapainakin.

    • sitdownplease

      ... taidan olla juuri tuollainen :D Huvittavaa.

    • gf56

      Täällä olisi yksi juuri kuvailemasi. Sinänsä yllättynyt olen että on sittenkin olemassa miehiä jotka tykkäävät kaltaisistani.

      • ap.

        Kyllä löytyy miehiä, jotka tykkäävät kaltaisistasi. Vaan missäpä teihin voisi törmätä? Teitä on tässäkin ketjussa monta hakemani tyylistä naista, joten nyt tarvitsisi enää tietää miten löytää teidät reaalielämän puolella.


      • N27..
        ap. kirjoitti:

        Kyllä löytyy miehiä, jotka tykkäävät kaltaisistasi. Vaan missäpä teihin voisi törmätä? Teitä on tässäkin ketjussa monta hakemani tyylistä naista, joten nyt tarvitsisi enää tietää miten löytää teidät reaalielämän puolella.

        Samoin, täälläkin yksi, tosin sillä erotuksella että hyvässä seurassa juon joskus lasillisen viiniä. Yllätyin minäkin, että kaltaisiasi miehiä on ylipäätään olemassa. Huoh, ehkä toivoa siis vielä on.


    • Löytyy vapaanakin mutta on mun sukulaisia. Numeroja sun muita en sitten anna, saatte ottaa itte selvää ja kohdata heidät jossain jos niin on tapahtuakseen.

    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Mitä sanoisit

      juuri nyt kaivatullesi jos uskaltaisit/kehtaisit?
      Ikävä
      154
      1519
    2. Mitä hyvää

      Mitä hyvää hän on tuonut elämääsi?
      Ikävä
      104
      921
    3. Mikä teidän jutussa on ongelmana?

      Missä meni pieleen?
      Ikävä
      75
      743
    4. 51
      625
    5. Koillis motor

      Kyllä on mennyt palvelu alas ku lehmänhäntä, sovitut asiat ja luvatut soitot pitää hoitaa eikä tehä oharia, täysin tumpa
      Suomussalmi
      16
      595
    6. ABC: n kahvilan uusi nimi matkimalla

      Kahvia ja virvokkeita myytiin aikoinaan ÄKKI-VANNIN KAHVILASSA Haapavedellä ja paikalliset sanoivat sitä haussia "Tuhann
      Haapavesi
      40
      527
    7. Tehdäänkö tänään toiveista totta?

      Poikkea tänä illasta siinä lähellä ja annetaan silmien puhua ja sen jälkeen puhu sinä lopulta mitä ajattelet..
      Ikävä
      45
      478
    8. Kylillä ei ole näkynyt? Missä luuraat nainen?

      Olisit soittanut mulle nainen. Oltais voitu nähdä vaikka laavulla. Miksi pelkäät minua? Eihän siinä ole mitään järkeä. m
      Suhteet
      157
      476
    9. Missä näet kaivattuasi?

      Mitä teet silloin? Tuleeko pakene reaktio? Vai hellä tunne ja ere..
      Ikävä
      26
      419
    10. Rydman sivuutti mutupohjalta asiantuntija-arviot tutkimusrahoitusta myönnettäessä

      Onko Rydman sopiva tai kykenevä toimimaan ministerinä? Ei ole. Ministerit ovat joutuneet puhuteltaviksi vähemmästäkin;
      Maailman menoa
      185
      412
    Aihe