Nuori/Vanha?
Itseään täynnä oleva/mukava?
Tekee jotain/istuu vain päivät pitkät tietokoneella puhelimessa?
Auto?
Itsellä yhdestä firmasta kokemusta ja siellä työn todelliset sankarit saivat työnsä isommilta firmoilta, joten sillä ei ollut virkaa yhtään. En valehtele, yks toinen insinööri (en 100% varma oliko insinööri) sano että se sillähän on aikaa, eikös se vois hoitaa sen?
Minkälainen insinööri teidän firmassanne?
3
501
Vastaukset
- pentti perusinsinöör
En ymmärtänyt mitä sanoit. Voisitko yrittää selittää vähän paremmin. Olen insinööri ja siksi ehkä vähän hidas verrattuna sinun nopeaan ajatuksen juoksuun.
- yhteistyötä..
Inssille ois hyvä kertyä käytännön kokemusta siitä mitä suunnittelee. Auttais paljon itse toteutusvaihetta. Ja myös käy siellä työmaallakin katsomassa ihan paikanpäällä niin toteutuksiaan että missä on parannettavaa. Työntekijöiden kanssa kannattaa keskustella paljon ja kysellä mielipiteitä ja ottaa huomioon käytännön puoli suunnitteluun.
- nnyyrtsss
Meillä oli insinööri, ei ole enää.
En mene henkilökohtaisuuksiin, henkilö vain oli liian suorittavassa työssä meillä ja sain paremman suunnitteluhomman muualta. Loppujen lopuksi oli kaikille parempi näin. Työnsä hoiti kyllä ihan ok, muttei mitenkään esimerkillisen "insinöörimäisesti", jos näin voi sanoa. Taisi olla motivaatiopulaa. Eikä itse työtehtävä oikeastaan edes ole insinöörin työtä, vika oli siten myös työnantajan alkuperäisissä tarpeissa/haluissa.
Palkka-asioita ei ollut koskaan ongelmia, nykyinen vähemmän koulutettu tekee tuon lähteneen insinöörin töitä samalla palkalla. Kaikki tyytyväisiä, loppu hyvin.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Klaukkalan onnettomuus 4.4
Klaukkalassa oli tänään se kolmen nuoren naisen onnettomuus, onko kellään mitään tietoa mitä kävi tai ketä onnettomuudes1637250Yleltä tyrmäävä uutinen
Ylen uutisen mukaan Raamattu on keksitty n. 2600. Putoaako kristinuskolta pohja kokonaan alta pois? https://yle.fi/a/746142648Riitta-Liisa ja Toni Roponen: Ero! Riitta-Liisa Roponen kertoo asiasta Instagramissa.
Riitta-Liisa ja Toni Roponen eroavat. Riitta-Liisa Roponen kertoo asiasta Instagramissa. – Talvi on ollut elämäni synk481948Pakko kertoa mies
Äitini tietää, että olen ihastunut sinuun. 😳 halusin että hän näkisi sinun kuvan ja pyysin googlaamaan sinua. Kommentti1141471Sinä vain tulit elämääni
Ja joku tarkoitus sillä on ollut. Näyttämään mitä olen ja kuinka arvokas voisin olla. Se muutti ja käänsi elämäni suunna901365Kuulin että Metsa Manille kaavaillaan Maaseudun Sivistysliiton kunniakirjaa ja jotain
muutakin huominosoitusta. Syystä että on on elvyttänyt huomattavasti videoillaan vanhemman väen englanninkielentaitoja.271149- 711147
Millaisia ajatuksia on kaivatusta ja tilanteestanne tänään?
Kerro omista mietteistäsi tai lähetä terveisiä. Ehkä hän lukee ja lähettää sinulle takaisin omia mietteitään.511127Tiesitkö mies
Kuinka paljon mulla oli tunteita sua kohtaan? Jos et tiennyt,olisiko tietäminen vaikuttanut tapahtumiin? Ihmettelen kyll631123- 691027