Yhenkäden hauiskääntö scotissa..maxpainoenkat?

t5 stakker apunani

Olen varmasti häntäpäätä, mutta kiinnostaisi mitä muut tahkoaa?
Itse 38 kg x 8 toistoo ja useampi sarja. Olen kyllä nähnyt 50 kilon käsipainolla tätä tehtävän. Omakohtaisesti olen tangolla tehnyt 100 kilolla 6 toistoa.

8

503

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Ja mä oon natu!

50kgX5

Tangolla 120kgX10

• t5 stakker apunani

itse en nyt aivan natu ole ja rojuttanut viiskymmppiseksi asti.
        Alakanttiin laitoin tohon alotukseen, kun en kehdannut ns. liioitella, mutta 10 x 120 on ihan realistinen tangolla scotissa. Tottapuhuen suomesta ei löydy salia, josta löytyisi sopivat käsipainot tositreenarille.. 85 kiloiset on suurimmat jotka olen nähnyt, mutta sellaiseen kivaan ykköseen tartteis vähän lisää.

• Olen vieläkin natu
        t5 stakker apunani kirjoitti:

itse en nyt aivan natu ole ja rojuttanut viiskymmppiseksi asti.
        Alakanttiin laitoin tohon alotukseen, kun en kehdannut ns. liioitella, mutta 10 x 120 on ihan realistinen tangolla scotissa. Tottapuhuen suomesta ei löydy salia, josta löytyisi sopivat käsipainot tositreenarille.. 85 kiloiset on suurimmat jotka olen nähnyt, mutta sellaiseen kivaan ykköseen tartteis vähän lisää.

Tuo 10X120 oli siis yhdellä kädellä.

Suoritustapa on seuraava: roikutaan leuanvetotangossa yhdellä kädellä ja vedetään leukoja, samalla pumppaillaan hauista toisella kädellä, kättä vaihdellaan tarpeen mukaan.

• roipetta naamaan
        Olen vieläkin natu kirjoitti:

Tuo 10X120 oli siis yhdellä kädellä.

Suoritustapa on seuraava: roikutaan leuanvetotangossa yhdellä kädellä ja vedetään leukoja, samalla pumppaillaan hauista toisella kädellä, kättä vaihdellaan tarpeen mukaan.

Itse teen tällä hetkellä 17,5kg käsipainoilla tuota yhden käden scott kääntöä vinopenkkiä vasten.
        Sitä ennen olen tehnyt jo 4 eri liikettä joissa omat sarjansa käsille eli aika hapoilla jo ovat.
        n- 8 toistoa tulee k ummallekin kädelle.

t. roinaaja elopaino 135kg

• Pohojolaane

Poijaat laitteloo taas sellasta kuraa nimerkkien suojiis ettei notta mitää määrää!! Netis kun tua yrittää valehdella niin notta kantsis tehä sekkii nii et eres joku uskooiis!! Notta kyl on juttu nii!!

• Decamies
        roipetta naamaan kirjoitti:

Itse teen tällä hetkellä 17,5kg käsipainoilla tuota yhden käden scott kääntöä vinopenkkiä vasten.
        Sitä ennen olen tehnyt jo 4 eri liikettä joissa omat sarjansa käsille eli aika hapoilla jo ovat.
        n- 8 toistoa tulee k ummallekin kädelle.

t. roinaaja elopaino 135kg

Rakastan ulostetta, siihen on ihana työntyä ja mikä parhain keino on harrastaa sitä, on anaaliseksi. Pelkkä ajatus peppureiästä ja siitä mitä sieltä tulee on kiihottava. Ihanan ruskea penis on parasta peppuseksissä.

• ukk87

penkillä istuen?
      vapaa käsi miten?

paljon vaikuttaa perseestä ja varpaista lähtee kuten kadenvääntö

• Decamies

Perseestä lähtee.

AAAAAAAAAHHHHH...

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Miksei voitaisi vaan puhua asiat selväksi?

Minulla on ollut niin kova ikävä sinua, etten oikein edes löydä sanoja kuvaamaan sitä. Tuntuu kuin jokainen hetki ilman
      Ikävä
      50
      1763
    2. Sunnuntai terveiset kaivatulle

Maa on vielä valkoinen vaikka vappu lähestyy, otetaan pitkästä aikaa pyhä terveiset kaivatullesi tähän ketjuun !!
      Ikävä
      76
      1385
    3. Kaupan työtekijä

Kyllä on pahaa katsottavaa kun myyjällä on purtu kaula, hyvin epäsoveliasta
      Kuhmo
      39
      1349
    4. Olen päivä päivältä vain varmempi siitä että rakastan sinua

Onhan se tällä tuntemisen asteella jokseenkin outoa, mutta olen outo ja tunne on tunne. 😊
      Ikävä
      91
      1183
    5. Verovähennysten poisto syö veronkevennykset pieni- ja keskituloisilta

Kokoomuslaiset ja perussuomalaiset kansanedustajat jakavat kilvan postauksia, jossa kerrotaan miten kaikkien työssäkäyvi
      Maailman menoa
      159
      1077
    6. Oletko koskaan suuttunut jostain kaivatullesi?

Mitä hän teki tai mitä tapahtui, mistä suutuit?
      Ikävä
      89
      1016
    7. Ai miehillä ei ole varaa maksaa

Treffejä naiselle johon on ihastunut? Ihanko totta dusty miehet? Tekosyy. Haluatko laittaa 50/50 kaikki kulut parisuhtee
      Ikävä
      198
      1004
    8. Olet mielessäni

viimeisenä illalla ja ensimmäisenä aamulla. Ihastuin sinuun enkä voi tunteilleni mitään. Jos uskaltaisin, tunnustaisin s
      Ikävä
      21
      916
    9. 71
      904
    10. Olen paremman näköinen kuin sinä

Jos aletaan sille tielle mies.
      Ikävä
      82
      861
    Aihe