Yhenkäden hauiskääntö scotissa..maxpainoenkat?

t5 stakker apunani

Olen varmasti häntäpäätä, mutta kiinnostaisi mitä muut tahkoaa?
Itse 38 kg x 8 toistoo ja useampi sarja. Olen kyllä nähnyt 50 kilon käsipainolla tätä tehtävän. Omakohtaisesti olen tangolla tehnyt 100 kilolla 6 toistoa.

8

549

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Ja mä oon natu!

50kgX5

Tangolla 120kgX10

• t5 stakker apunani

itse en nyt aivan natu ole ja rojuttanut viiskymmppiseksi asti.
        Alakanttiin laitoin tohon alotukseen, kun en kehdannut ns. liioitella, mutta 10 x 120 on ihan realistinen tangolla scotissa. Tottapuhuen suomesta ei löydy salia, josta löytyisi sopivat käsipainot tositreenarille.. 85 kiloiset on suurimmat jotka olen nähnyt, mutta sellaiseen kivaan ykköseen tartteis vähän lisää.

• Olen vieläkin natu
        t5 stakker apunani kirjoitti:

itse en nyt aivan natu ole ja rojuttanut viiskymmppiseksi asti.
        Alakanttiin laitoin tohon alotukseen, kun en kehdannut ns. liioitella, mutta 10 x 120 on ihan realistinen tangolla scotissa. Tottapuhuen suomesta ei löydy salia, josta löytyisi sopivat käsipainot tositreenarille.. 85 kiloiset on suurimmat jotka olen nähnyt, mutta sellaiseen kivaan ykköseen tartteis vähän lisää.

Tuo 10X120 oli siis yhdellä kädellä.

Suoritustapa on seuraava: roikutaan leuanvetotangossa yhdellä kädellä ja vedetään leukoja, samalla pumppaillaan hauista toisella kädellä, kättä vaihdellaan tarpeen mukaan.

• roipetta naamaan
        Olen vieläkin natu kirjoitti:

Tuo 10X120 oli siis yhdellä kädellä.

Suoritustapa on seuraava: roikutaan leuanvetotangossa yhdellä kädellä ja vedetään leukoja, samalla pumppaillaan hauista toisella kädellä, kättä vaihdellaan tarpeen mukaan.

Itse teen tällä hetkellä 17,5kg käsipainoilla tuota yhden käden scott kääntöä vinopenkkiä vasten.
        Sitä ennen olen tehnyt jo 4 eri liikettä joissa omat sarjansa käsille eli aika hapoilla jo ovat.
        n- 8 toistoa tulee k ummallekin kädelle.

t. roinaaja elopaino 135kg

• Pohojolaane

Poijaat laitteloo taas sellasta kuraa nimerkkien suojiis ettei notta mitää määrää!! Netis kun tua yrittää valehdella niin notta kantsis tehä sekkii nii et eres joku uskooiis!! Notta kyl on juttu nii!!

• Decamies
        roipetta naamaan kirjoitti:

Itse teen tällä hetkellä 17,5kg käsipainoilla tuota yhden käden scott kääntöä vinopenkkiä vasten.
        Sitä ennen olen tehnyt jo 4 eri liikettä joissa omat sarjansa käsille eli aika hapoilla jo ovat.
        n- 8 toistoa tulee k ummallekin kädelle.

t. roinaaja elopaino 135kg

Rakastan ulostetta, siihen on ihana työntyä ja mikä parhain keino on harrastaa sitä, on anaaliseksi. Pelkkä ajatus peppureiästä ja siitä mitä sieltä tulee on kiihottava. Ihanan ruskea penis on parasta peppuseksissä.

• ukk87

penkillä istuen?
      vapaa käsi miten?

paljon vaikuttaa perseestä ja varpaista lähtee kuten kadenvääntö

• Decamies

Perseestä lähtee.

AAAAAAAAAHHHHH...

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Veroaste on Suomessa viitisen prosenttiyksikköä liian matala

Veropohjaa on rapautettu käytännössä koko kulunut vuosituhat, jonka vuoksi valtion menoja on jouduttu rahoittamaan velka
      Maailman menoa
      104
      2617
    2. Kyläkauppias ajoi kännissä töistä kotiin

Ei edes kallis auto estä humalassa ajamista, vaikka luulisi alkolukko olevan sellaisessa jo vakiovarusteena. https://ww
      Maailman menoa
      101
      1667
    3. Tiedän satavarmasti ettet tule koskaan

Uskaltamaan mitään. Ei me tulla edes näkemään koskaan.
      Ikävä
      67
      1515
    4. EU komissio - EU-elpymisrahoja voidaan käyttää TILAPÄISESTI väärin!

Espanja ohjasi miljardeja euroja – Nyt EU-komissio teki yllättävän paljastuksen Skandaaliksi noussut Espanjan EU-rahoje
      Maailman menoa
      14
      1226
    5. Kiitos upeasta palvelusta kukkamyyjä

Kiitos sinulle upea kaunis kukkamyyjä Kuhmon torilla 🌹 Upea iloinen asenteesi ja kaunis hymysi pelasti päiväni ❤️ Jäi
      Kuhmo
      22
      1028
    6. Miks me oikein

Rakastuttiin vaikka kaikki on mahdotonta?
      Ikävä
      81
      963
    7. Miehet trikoissaan

On se kauhian näkköistä, kun miehet tiukossa trikkoissa juoksentelloo ja mulukku paestaa trikkoijjen läpi. Kahtokkee pe
      Suomussalmi
      44
      911
    8. Ratikka Turkuun

Ei hyvä. Ja syy on siinä , kukaan ei osaa suunnitella oikeaa reittiä. Pitää huomioide, kiskoja sijaintia ei voi muutta
      Turku
      119
      896
    9. Koko kansan kaste Punaisen meren ylityksen aikana

Koko Israelin 2,5 milj.kansa sai kasteen ja Pyhän Hengen lahjan ylittäessän Punaisen meren. 1.Kor.10 1 Sillä minä en ta
      Kaste
      334
      814
    10. Nainen, mikset lähetä

miehelle viestiä? Tiedän, että sulla on asiaa ja kysyttävää.
      Ikävä
      54
      813
    Aihe