Olen varmasti häntäpäätä, mutta kiinnostaisi mitä muut tahkoaa?
Itse 38 kg x 8 toistoo ja useampi sarja. Olen kyllä nähnyt 50 kilon käsipainolla tätä tehtävän. Omakohtaisesti olen tangolla tehnyt 100 kilolla 6 toistoa.
Yhenkäden hauiskääntö scotissa..maxpainoenkat?
8
478
Vastaukset
- Ja mä oon natu!
50kgX5
Tangolla 120kgX10- t5 stakker apunani
itse en nyt aivan natu ole ja rojuttanut viiskymmppiseksi asti.
Alakanttiin laitoin tohon alotukseen, kun en kehdannut ns. liioitella, mutta 10 x 120 on ihan realistinen tangolla scotissa. Tottapuhuen suomesta ei löydy salia, josta löytyisi sopivat käsipainot tositreenarille.. 85 kiloiset on suurimmat jotka olen nähnyt, mutta sellaiseen kivaan ykköseen tartteis vähän lisää. - Olen vieläkin natu
t5 stakker apunani kirjoitti:
itse en nyt aivan natu ole ja rojuttanut viiskymmppiseksi asti.
Alakanttiin laitoin tohon alotukseen, kun en kehdannut ns. liioitella, mutta 10 x 120 on ihan realistinen tangolla scotissa. Tottapuhuen suomesta ei löydy salia, josta löytyisi sopivat käsipainot tositreenarille.. 85 kiloiset on suurimmat jotka olen nähnyt, mutta sellaiseen kivaan ykköseen tartteis vähän lisää.Tuo 10X120 oli siis yhdellä kädellä.
Suoritustapa on seuraava: roikutaan leuanvetotangossa yhdellä kädellä ja vedetään leukoja, samalla pumppaillaan hauista toisella kädellä, kättä vaihdellaan tarpeen mukaan. - roipetta naamaan
Olen vieläkin natu kirjoitti:
Tuo 10X120 oli siis yhdellä kädellä.
Suoritustapa on seuraava: roikutaan leuanvetotangossa yhdellä kädellä ja vedetään leukoja, samalla pumppaillaan hauista toisella kädellä, kättä vaihdellaan tarpeen mukaan.Itse teen tällä hetkellä 17,5kg käsipainoilla tuota yhden käden scott kääntöä vinopenkkiä vasten.
Sitä ennen olen tehnyt jo 4 eri liikettä joissa omat sarjansa käsille eli aika hapoilla jo ovat.
n- 8 toistoa tulee k ummallekin kädelle.
t. roinaaja elopaino 135kg - Pohojolaane
Poijaat laitteloo taas sellasta kuraa nimerkkien suojiis ettei notta mitää määrää!! Netis kun tua yrittää valehdella niin notta kantsis tehä sekkii nii et eres joku uskooiis!! Notta kyl on juttu nii!!
- Decamies
roipetta naamaan kirjoitti:
Itse teen tällä hetkellä 17,5kg käsipainoilla tuota yhden käden scott kääntöä vinopenkkiä vasten.
Sitä ennen olen tehnyt jo 4 eri liikettä joissa omat sarjansa käsille eli aika hapoilla jo ovat.
n- 8 toistoa tulee k ummallekin kädelle.
t. roinaaja elopaino 135kgRakastan ulostetta, siihen on ihana työntyä ja mikä parhain keino on harrastaa sitä, on anaaliseksi. Pelkkä ajatus peppureiästä ja siitä mitä sieltä tulee on kiihottava. Ihanan ruskea penis on parasta peppuseksissä.
- ukk87
penkillä istuen?
vapaa käsi miten?
paljon vaikuttaa perseestä ja varpaista lähtee kuten kadenvääntö- Decamies
Perseestä lähtee.
AAAAAAAAAHHHHH...
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Ensitreffit Jenni laukoo viinilasin ääressä suorat sanat Jyrkin aikeista: "Mä sanoin, että älä"
Voi ei… Mitä luulet: kestääkö Jennin ja Jyrkin avioliitto vai päättyykö eroon? Lue lisää: https://www.suomi24.fi/viihde232742Ymmärrän paremmin kuin koskaan
Roikut kädessäni ja vedät puoleesi. Näen kuitenkin tämän kaiken lävitse ja kaikkien takia minun on tehtävä tämä. Päästän292302- 1482264
Hullu liikenteessä?
Mikä hullu pyörii kylillä jos jahti päällä? Näitä tosin kyllä riittää tällä kylällä.532180Niina Lahtinen uudessa elämäntilanteessa - Kotiolot ovat muuttuneet merkittävästi: "Nyt on...!"
Niina, tanssejasi on riemukasta seurata, iso kiitos! Lue Niinan haastattelu: https://www.suomi24.fi/viihde/niina-lahti211792Kun Venäjä on tasannut tilit Ukrainan kanssa, onko Suomi seuraava?
Mitä mieltä olette, onko Suomi seuraava, jonka kanssa Venäjä tasaa tilit? Ja voisiko sitä mitenkään estää? Esimerkiks3891652Ano Turtiainen saa syytteet kansankiihoituksesta
Syytteitä on kolme ja niissä on kyse kirjoituksista, jotka hän on kansanedustaja-aikanaan julkaissut Twitter-tilillään961586- 2941470
- 1331418
Varokaa! Lunta voi sataa kohta!
Vakava säävaroitus Lumisadevaroitus Satakunta, Uusimaa, Etelä-Karjala, Keski-Suomi, Etelä-Savo, Etelä-Pohjanmaa, Pohjanm131409