Miten ihmeessä pääsisin vaatekauppaan töihin, (esim. H&M, Vero Moda, Seppälä) olen jättänyt yrityksien sivuille avoimia hakemuksia, mutta mitään ei kuulu. Eikä niiden sivuilla ole ikinä vapaita työpaikka-ilmoituksia. Onko kokemuksia?
Vai pitääkö vaan reippaana mennä paikan päälle kysymään?Kiitos etukäteen :)
vaatekauppaan töihin
9
19974
Vastaukset
- ...
Lähetä ensin hakemus (mutta senhän olit jo tehnyt?) Meinaan ekan kerran ku soitat ja kysyt avoimia työpaikkoja, ni ne sanoo et laita ensin hakemus tulee ja soita sit uudestaa... Nii, ja paras ois tietty "omatekoinen" valokuva. Sen jälkeen voit alkaa soittelemaan perään ja kysellä, kannattaa aika useinkin, meinaan esim. H&M:llä vaihtuu työntekijät aika tiuhaa (riippuu tietty paikasta). Jos mahdollista, niin paras olis ku menisit paikan päälle käymään...tietty liika on aina liikaa... Mutta noi työpaikat on kuitenki aika "himottuja" nuorten keskuudessa, joten älä turhia kainostele ja jää oottelee!!! Tsemppiä työnhakuun!! =)
- hansu
kiitos rohkaisevasta vastauksesta! : )
kysyin yhdestä hki:n H&M:ssä vuoropäällikköä, keneltä voisin kysyä töitä, mutta sain myyjältä todella töykeän vastauksen ja se katsoi minua kuin halpaa makkaraa:ei ole paikalla!!mutta en meinaa lannistua tästä, ärsyttävää laittaa se kuva mukaan kun oon niin hirveän näköinen kaikissa kuvissa heh heh : )sit kun kokemusta ei ole(siis vaatemyyjän). Muuten kyllä on työ kokemusta. Tuntuu et sitä kokemusta vaaditaan aina niin paljon, mutta ei sitä saa jos ei pääse jossain "uraa" aloittamaan.. - Miimo
hansu kirjoitti:
kiitos rohkaisevasta vastauksesta! : )
kysyin yhdestä hki:n H&M:ssä vuoropäällikköä, keneltä voisin kysyä töitä, mutta sain myyjältä todella töykeän vastauksen ja se katsoi minua kuin halpaa makkaraa:ei ole paikalla!!mutta en meinaa lannistua tästä, ärsyttävää laittaa se kuva mukaan kun oon niin hirveän näköinen kaikissa kuvissa heh heh : )sit kun kokemusta ei ole(siis vaatemyyjän). Muuten kyllä on työ kokemusta. Tuntuu et sitä kokemusta vaaditaan aina niin paljon, mutta ei sitä saa jos ei pääse jossain "uraa" aloittamaan..ennemmin myymäläpäällikköä, kaupoissa ei meinaan oo mitään vuoropäälliköitä ja tolloimmat myyjät ei siten välttämättä tajua mitä tarkotat.
- Salla
Moikka!
No itse olen vaatekaupassa töissä ja eipä meille oikeastaan muuten oteta kuin jos tulee ensin harjoitteluun, työkkärin tai koulun kautta...- Opiskelija
Tarkoitatko kaupallisen alan harjoittelua? Miten pääsisin vaatekauppaan harjoitteluun?
- Nimetön
itse olen hm.llä töissä. pääsin sinne aikoinani lähettämällä paperi hakemuksen suoraan liikkeeseen.
- jeku
olet hm:llä?mitä tykkäät?itse olen menossa haastatteluun.kaikkea ikävää saa lukea mutta niin muistakin paikoista ja taitaa vaan valittajat olla kirjoittamassa.yleensä sopåeudun hyvin mutta olis kiva kuulla muiden mielipiteitä..
- dyps
miten voin laittaa hm:lle hakemuksen (avoimen)??? en löydä mistään yhteystietoja..
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 713115
- 922885
- 512115
Mietin että
Onko tästä enää paluuta entiseen? Ainut asia joka päiviini toi taannoin iloa, oli meidän yhteinen hassuttelu ja huumorin201575- 151349
Nyt rupeaa löytymään talonmiestä ja muuta sankaria hallipaloon
Kyllä on naurettavia juttuja tuossa paikallislehdessä, että saa tosiaan nauraa niille..51338Aaamu on täällä taas!
Hyvää ja rauhallista työpäivää rakkauteni. Kunpa vaan hymyilisit enemmän. Toivon, että joku kaunis päivä kanssani et vaa131301- 181280
Tajusin vaan...
Että olen pelkkä kroonistunut mielisairas. Olen sairauspäissäni luullut itsestäni liikaa. Luulin, että olen vain korkein131273Noin ulkonäkö-jutut ei multa
Nainen, koskaan en ole kirjoittanut siitä mitään ilkeää. Ei kuulu tapoihin241232