Mitä SINÄ Ajattelet..

eueru

Mitä Sinä ajattelet(rehellinen saa olla) kun vaikka kaupungilla ohitsesi kulkee todella KAUNIS Nainen..Toivon vastauksia Naisilta ja Miehiltä..Mua ainakin alkaa harmittamaan heti mun oma ulkönäköni..ja mietin että miksi toiset ovat niin kauniita ja toiset sitä harmaavarpus-lajia?..

32

973

Äänestä

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • .....

      että onpa tyylikkään näköinen ilmestys ja alan hieman myös vertailla omaan ulkonäköön. Vähän pidempään tulee katottua, saatan esim. katsoa et vitsit ku tuo on osannu hyvin yhdistellä eri vaatteita ja korostanu hyviä puoliaan, onpa nätisti osannu laittaa hiukset. Jotain vinkkiä saatan napata myös omaan pukeutumiseen tai tyyliin ja nainen siis olen. Huvittavinta on seurata eläkkeellä olevien miesten reaktioita kun vastaan tulee kaunis nainen. He pysähtyvät kun nainen on kohdalla, kääntyvät ympäri kun nainen ohittaa heidät ja jäävät kyyläämään naista takaapäin vähintään puoleksi minuutiksi.

      • Yks harmaavarpunen

        Harmi ettei nuoremmat miehet ole yhtä suoraviivaisia! Siis alta eläkeikäiset :) Ja saisivat katsoa meitä muitakin kuin kaunottaria vähän pidempään.


    • kadekade

      No mua alkaa kyllä Kieltämättä potuttaa...että miksi se hienostelee..kateus nostaa päätään ja en antais ainkaan töitä sille..

      • mies vaan

        Mä ajattelen miehenä että VAUDE! Ja yritän olla tosi coolisti kun kauneus kulkee ohitseni..ja saatan vaivihkaa katsoa taaksenikin..Jos mun pitäisi sanoa jotakin niin sitten varmaan jäätyisin..


    • Aaaah...

      Ajattelen että panisin.

      • uhhahaa

        Mulla alkaisi rullata päässä tai sanoisinko molemmissa "päissä" villit aatokset...Ja se oma eukko unohtuisi taviksena haaveissani timbuktuun...Panisin jos voisin,,


    • No mikäli tuollainen tilanne tulee että huomaan omasta mielestäni todella hyvännäköisen naisen niin vääjäämättä katse jämähtää kiinni häneen. Autolla ajaessanikin olen siihen pariin otteeseen joutunut toteamaan että hups nyt ollaankin melkein ojassa/vaaratilanteessa. Sisimmässäni ajattelen myös että voisinpa olla hänen kanssaan.

      • tympäseehän se

        Minäkin siis naisena katson että onpas kaunis näky..ja yritän itsekin näyttää hyvältä..menen varmaan heti laittamaan vaikka naistenhuoneeseen lisää huulikiiltoa ja kohennan hiuksiani..


    • Lisda

      Yritän katsoa, että mistä se kokonaisuus muodostuu ja mikä on paras kohta. Kukaan ei ole täydellinen (tai harva on), joten yleensä etsin myös puutteita. Voi olla esimerkiksi tosi komea mies, mutta mahakas tai lyhyet jalat.

      Mitäkö ajattelen? En oikeastaan mitään. Joskus komean miehen kohdalla mietin, että olisko elämä tuollaisen kanssa erilaista. Ehdottomasti vältän tuijottamista ja vilkuilen salaa.

      On tutkittu, että miehet arvostavat vähemmän omaa naistaan, jos lähistöllä on kauniimpi nainen. Niin se on meillä naisillakin. Jos on komea mies näköpiirissä, niin kyllä sitä tekee vertailua ja ajatukset karkailee... ;) Joku über-komea sekoittaa pään hetkeksi.

      • Black is black

        "On tutkittu, että miehet arvostavat vähemmän omaa naistaan, jos lähistöllä on kauniimpi nainen. Niin se on meillä naisillakin. Jos on komea mies näköpiirissä, niin kyllä sitä tekee vertailua ja ajatukset karkailee... ;) Joku über-komea sekoittaa pään hetkeksi. "

        Onpa sairasta mentaliteettia.

        Sitä nykyajan höpinää. Koko ajan vertaillaan omaa ja toisen jopa kumppanin ulkonäköä toisiin. Tätä pidetään jopa luonnollisena.

        Voi jessus


      • Lisda
        Black is black kirjoitti:

        "On tutkittu, että miehet arvostavat vähemmän omaa naistaan, jos lähistöllä on kauniimpi nainen. Niin se on meillä naisillakin. Jos on komea mies näköpiirissä, niin kyllä sitä tekee vertailua ja ajatukset karkailee... ;) Joku über-komea sekoittaa pään hetkeksi. "

        Onpa sairasta mentaliteettia.

        Sitä nykyajan höpinää. Koko ajan vertaillaan omaa ja toisen jopa kumppanin ulkonäköä toisiin. Tätä pidetään jopa luonnollisena.

        Voi jessus

        niin se vaan meillä naisillakin menee. Komeat miehet sekoittaa pään.


    • Black is black

      Miehenä sanon suoraan ettei se kauneus riitä mihinkään.
      Ehkä olen liian tottunut siihen, mutta ei paljon viisari värähdä jos joku "kaunis" nainen kävelee kaupungilla vastaan. Onhan noita nähty. Mutta se tekee vaikutuksen jos naisen kauneuden lisäksi hän kantaa sitä oikealla tavalla.

      "Beauty without grace is the hook without the bait"

      Täten voisi sanoa että nainen joka noin keskimäärin arveltuna ei ole ehkä niin beauty, mutta hänellä on tuota gracea tekee suuremman vaikutuksen kuin pelkkä beauty ikinä.
      Toinen kun kertoo ihmisen sisäisestä maailmasta ja asenteesta elämään kun taas toinen on vain lottovoitto saatuna valmiiksi genetiikan pohjalta.

      Enemmän tsekkailen niitä persoonallisen näköisiä naisia. Ei haittaa vaikka nainen vaikuttaisi sitten hieman harmaavarpuseltakin. Tosin myös se että nainen on keholtaan kunnossa ja pitää jotakuinkin huolen ulkonäöstään kertoo ihmisestä jotakin myös sisäisesti.

      Tietysti jos katsoo silmiin ja hymyilee niin avot!! ;)

      Mutta pitää nyt sanoa että jos näen "kauniin" naisen niin yleensä ajattelen ettei minulla mahkuja sellaiseen ole kun miehenä jos en ole aivan näkymätön niin kuitenkin aika vähäpätöisen ruma tapaus.

      • ....

        asian esille. Ihan samalla lailla itsekin ajattelen, että ei se komeus miehessä välttämättä vielä mitään kovin suurta vaikutusta tee. Jotkin ihan pienetkin asiat olemuksessa, liikkumisessa, elehtimisessä ja se että mies jotenkin noteeraa minut.

        Itse olen myös huomannut sen että musikaaliset miehet herättää kiinnostukseni, koska olen isekin musikaalinen. Jos sama mies kävelee vaikka kitaran kanssa vastaan ja ilman kitaraa vastaan, niin olen taatusti kiinnostuneemppi silloin kun miehellä on tämä kitara mukana.


      • Black is black
        .... kirjoitti:

        asian esille. Ihan samalla lailla itsekin ajattelen, että ei se komeus miehessä välttämättä vielä mitään kovin suurta vaikutusta tee. Jotkin ihan pienetkin asiat olemuksessa, liikkumisessa, elehtimisessä ja se että mies jotenkin noteeraa minut.

        Itse olen myös huomannut sen että musikaaliset miehet herättää kiinnostukseni, koska olen isekin musikaalinen. Jos sama mies kävelee vaikka kitaran kanssa vastaan ja ilman kitaraa vastaan, niin olen taatusti kiinnostuneemppi silloin kun miehellä on tämä kitara mukana.

        Sinulla se on tuo musikaalisuus. Minulla ehkä tietynlainen "taiteellisuus" ja tietynlainen sivistyneisyys (ei tarkoita akateemisuutta) vaikken taitelija olekaan.

        Valitettavasti joskus tosiaan miehenä on olo että pitäisi kävellä kitaran, maalaustelineen tai papukaijan kanssa että naiset noteeraisivat.
        Muuten jos ei pukeudu todella näyttävästi niin ajattelevat että siinä on taas yksi turha tylsämielinen tavallinen juntti.

        Toisaalta ei liian värikkäät vaatteet sopisikaan minulle.

        "Jotkin ihan pienetkin asiat olemuksessa, liikkumisessa, elehtimisessä ja se että mies jotenkin noteeraa minut. "

        Niin, näillä varmaan voi herättää kiinnostuksen. Olen kuitenkin sitä mieltä että jos ihastuminen on kiinni noista sitten lopulta niin silloin ollaan aika väärillä jäljillä.

        Toisin sanottuna jos toisesta oppii jotain niin mielestäni on hieman omituista jos odottaa sitten että ihastuu naisen/miehen ulkoiseen olemukseen tai eleisiin enemmän kuin niihin asioihin oikeasti ihmisen luonteessa.

        Miehenä toisaalta tajuaa miten harvassa tietynlaisia naisia on ja miten vaikea heitä on etsiä oikein mistään. Jos itse vielä ei ole hääppöinen ulospäin tai ei osaa tehdä juuri noihin vaikutusta (kitaran puute jne.) niin käytännössä nämä kaikki ovat vain kauniita puheita, ei muuta.


      • ...
        Black is black kirjoitti:

        Sinulla se on tuo musikaalisuus. Minulla ehkä tietynlainen "taiteellisuus" ja tietynlainen sivistyneisyys (ei tarkoita akateemisuutta) vaikken taitelija olekaan.

        Valitettavasti joskus tosiaan miehenä on olo että pitäisi kävellä kitaran, maalaustelineen tai papukaijan kanssa että naiset noteeraisivat.
        Muuten jos ei pukeudu todella näyttävästi niin ajattelevat että siinä on taas yksi turha tylsämielinen tavallinen juntti.

        Toisaalta ei liian värikkäät vaatteet sopisikaan minulle.

        "Jotkin ihan pienetkin asiat olemuksessa, liikkumisessa, elehtimisessä ja se että mies jotenkin noteeraa minut. "

        Niin, näillä varmaan voi herättää kiinnostuksen. Olen kuitenkin sitä mieltä että jos ihastuminen on kiinni noista sitten lopulta niin silloin ollaan aika väärillä jäljillä.

        Toisin sanottuna jos toisesta oppii jotain niin mielestäni on hieman omituista jos odottaa sitten että ihastuu naisen/miehen ulkoiseen olemukseen tai eleisiin enemmän kuin niihin asioihin oikeasti ihmisen luonteessa.

        Miehenä toisaalta tajuaa miten harvassa tietynlaisia naisia on ja miten vaikea heitä on etsiä oikein mistään. Jos itse vielä ei ole hääppöinen ulospäin tai ei osaa tehdä juuri noihin vaikutusta (kitaran puute jne.) niin käytännössä nämä kaikki ovat vain kauniita puheita, ei muuta.

        Niin no en mää nyt tässä tarkoita, että kaikkien miesten pitäis joku kitara, viulu, sello tai mikä lie kädessä lampsia kaupungilla vaan siksi, että haluaa tehdä vaikutuksen naiseen. Kitara vaan kertoo miehestä vielä enemmän kuin pelkkä ulkonäkö, ja sen seurauksena ainaki mun kohdalla kiinnostus kasvaa, koska aattelen et meillä on silloin jotain yhteistä, musiikki. Ihan samalla tavalla joku voi ajatella vaikka jääkiekkokassin kanssa kävelevästä, jos on itsekin intohimoinen urheilija.

        Mutta sekin että näen jonkun hyvännäköisen tyypin, joka on myös mahdollisesi musikaalinen, ei vielä lähimainkaan tarkoita sitä että olisin ihastunut. Vielä enemmän täytyy tietää tästä ihmisestä, hänen luonteestaan, ajatusmaailmastaan..ym. Eikä tää tarkota myöskään sitä etten voisi kiinnostua myös miehistä, joka ei oo musikaalisia.

        Eikä todellakaan kannata alkaa feikkaamaan ja kanniskeleen jotain maalaustelinettä ympäri kaupunkia, jos sille ei nyt sitte oikeasti oo tarvetta. Ihan oma itsensä kannattaa kuitenkin olla.

        Kiinnostuksen saattaa herättää myös se jos kuuntelee kun joku tyyppi puhuu vaikka julkisissa kaverinsa kanssa tai puhelimessa. Siinä saattaa ajatella, että onpas tuolla tyypillä järkeviä ajatuksia, ihan samalla tavalla itsekin ajattelen tuosta asiasta. Kiinnostus saattaa myös lopahtaa aika äkkiä jos ämä tyyppi laukoo jotain typeryyksiä.


      • Black is black
        ... kirjoitti:

        Niin no en mää nyt tässä tarkoita, että kaikkien miesten pitäis joku kitara, viulu, sello tai mikä lie kädessä lampsia kaupungilla vaan siksi, että haluaa tehdä vaikutuksen naiseen. Kitara vaan kertoo miehestä vielä enemmän kuin pelkkä ulkonäkö, ja sen seurauksena ainaki mun kohdalla kiinnostus kasvaa, koska aattelen et meillä on silloin jotain yhteistä, musiikki. Ihan samalla tavalla joku voi ajatella vaikka jääkiekkokassin kanssa kävelevästä, jos on itsekin intohimoinen urheilija.

        Mutta sekin että näen jonkun hyvännäköisen tyypin, joka on myös mahdollisesi musikaalinen, ei vielä lähimainkaan tarkoita sitä että olisin ihastunut. Vielä enemmän täytyy tietää tästä ihmisestä, hänen luonteestaan, ajatusmaailmastaan..ym. Eikä tää tarkota myöskään sitä etten voisi kiinnostua myös miehistä, joka ei oo musikaalisia.

        Eikä todellakaan kannata alkaa feikkaamaan ja kanniskeleen jotain maalaustelinettä ympäri kaupunkia, jos sille ei nyt sitte oikeasti oo tarvetta. Ihan oma itsensä kannattaa kuitenkin olla.

        Kiinnostuksen saattaa herättää myös se jos kuuntelee kun joku tyyppi puhuu vaikka julkisissa kaverinsa kanssa tai puhelimessa. Siinä saattaa ajatella, että onpas tuolla tyypillä järkeviä ajatuksia, ihan samalla tavalla itsekin ajattelen tuosta asiasta. Kiinnostus saattaa myös lopahtaa aika äkkiä jos ämä tyyppi laukoo jotain typeryyksiä.

        Sanoisin että aika harvassa on kuitenkin ne naiset jotka noin ajattelee.
        Aika moni nainen odottaa että mies nimenomaan yrittää tehdä naiseen vaikutuksen ja että on "edustava" tietyllä tavalla.

        Sama varmaan koskee miehiäkin yleisesti.

        Itse ainakin olen huomannut että kun ei osaa tehdä "oikealla tavalla" naisiin vaikutusta ja viestiä oikealla tavalla vaikkapa luovuudestaan jne. huumorintajustaan niin käytännössä on sama onko olemassa naisille vai eikö ole.

        On vain yksi mies muiden joukossa ja jos tästä vielä ajatellaan ettei ole komea niin harvempi nainen (ehkä kourallinen koko Suomen maassa) kattelisi sillä silmällä.

        Lisäksi tahdon kyllä lisätä että tähän ikään mennessä (30) yksikään nainen ei todellakaan ole kiinnostunut sen vuoksi että minulla olisi järkeviä ajatuksia! Niistä riittää kyllä sanottavaa että miten fiksu ja hauska mies on, mutta kun naisen tunteet eivät syty niin on ihan sama mitä siinä suutaan aukoo.

        Todellisuudessa olipa kyse miehestä tai naisesta niin sen verran pinnallisella tasolla liikutaan että todellakin kitaraa voisi kantaa mies ilman että on musikaalinen yhtään niin naiset kiinnostuisivat jo sen perusteella.
        Nykyään se ensivaikutelma ratkaisee ja usein juuri beauty eikä niinkään se grace.

        Me muutama yksilö voidaan tietysti sössöttää täällä netissä mitä tahdotaan, mutta yritäppä löytää sellaista kumppaniksi tuolta oikean elämän puolelta? Todella vaikeaa...


      • ...
        Black is black kirjoitti:

        Sanoisin että aika harvassa on kuitenkin ne naiset jotka noin ajattelee.
        Aika moni nainen odottaa että mies nimenomaan yrittää tehdä naiseen vaikutuksen ja että on "edustava" tietyllä tavalla.

        Sama varmaan koskee miehiäkin yleisesti.

        Itse ainakin olen huomannut että kun ei osaa tehdä "oikealla tavalla" naisiin vaikutusta ja viestiä oikealla tavalla vaikkapa luovuudestaan jne. huumorintajustaan niin käytännössä on sama onko olemassa naisille vai eikö ole.

        On vain yksi mies muiden joukossa ja jos tästä vielä ajatellaan ettei ole komea niin harvempi nainen (ehkä kourallinen koko Suomen maassa) kattelisi sillä silmällä.

        Lisäksi tahdon kyllä lisätä että tähän ikään mennessä (30) yksikään nainen ei todellakaan ole kiinnostunut sen vuoksi että minulla olisi järkeviä ajatuksia! Niistä riittää kyllä sanottavaa että miten fiksu ja hauska mies on, mutta kun naisen tunteet eivät syty niin on ihan sama mitä siinä suutaan aukoo.

        Todellisuudessa olipa kyse miehestä tai naisesta niin sen verran pinnallisella tasolla liikutaan että todellakin kitaraa voisi kantaa mies ilman että on musikaalinen yhtään niin naiset kiinnostuisivat jo sen perusteella.
        Nykyään se ensivaikutelma ratkaisee ja usein juuri beauty eikä niinkään se grace.

        Me muutama yksilö voidaan tietysti sössöttää täällä netissä mitä tahdotaan, mutta yritäppä löytää sellaista kumppaniksi tuolta oikean elämän puolelta? Todella vaikeaa...

        No totta kyllä joo tuokin, että pitäisi osata jotenkin tuoda niitä omia hyviä puoliaan esille oikealla tavalla. On jännä miten erilaisia mielikuvia eri ihmisillä voikaan esimerkiksi minustakin olla. Esim. oma lapsuuden perhe ja lapsuuden ystävät ovat oppineet jo vuosien saatossa tuntemaan niin monta erilaista puolta itsestäni, mutta uusilla tuttavuuksilla tämä mielikuva on yksipuolisempi ja varmaan tylsempikin.

        "Lisäksi tahdon kyllä lisätä että tähän ikään mennessä (30) yksikään nainen ei todellakaan ole kiinnostunut sen vuoksi että minulla olisi järkeviä ajatuksia! Niistä riittää kyllä sanottavaa että miten fiksu ja hauska mies on, mutta kun naisen tunteet eivät syty niin on ihan sama mitä siinä suutaan aukoo."

        No mun kohdalla ainakin miehellä täytyy mielestäni olla myös järkeviä ajatuksia tai ylipäänsä ajatella asioista (ei tietenkään kaikista, mutta sellasista tärkeistä) suurinpiirtein samalla lailla kuin minä, että voin ylipäätään kiinnostua tai ihastua. Ihastumiseen kuitenkin vaikutttavat lukemattomat muutkin asiat, että tuokaan ei vielä tarkota kuitenkaan että ois ihastunut.

        En vieläkään ymmärrä tuota kitara-juttua :D voihan se tietysti lisätä kiinnostusta osan naisista kohdalla, mutta en ymmärrä miksi kaikkien pitäisi sitä raahata mukana. Osa naisistahan saattaa ajatella, että ei vitsit kitara on ihan järkyttävä soitin, en jaksa tuollaisia tyyppejä ja kiertää kaikki kitaramiehet mahdollisimman kaukaa. Tai sitten joku nainen kiinnostuu ja alkaa kyselemään mieheltä jotain kitaransoittoon liittyvää ja sitten ilmeneekin ettei hän tiedä siitä mitään ja kantelee vaan huvikseen kitaraa ympäriinsä. Eikö tuokin olisi nyt vähän outoa.


      • Black is black
        ... kirjoitti:

        No totta kyllä joo tuokin, että pitäisi osata jotenkin tuoda niitä omia hyviä puoliaan esille oikealla tavalla. On jännä miten erilaisia mielikuvia eri ihmisillä voikaan esimerkiksi minustakin olla. Esim. oma lapsuuden perhe ja lapsuuden ystävät ovat oppineet jo vuosien saatossa tuntemaan niin monta erilaista puolta itsestäni, mutta uusilla tuttavuuksilla tämä mielikuva on yksipuolisempi ja varmaan tylsempikin.

        "Lisäksi tahdon kyllä lisätä että tähän ikään mennessä (30) yksikään nainen ei todellakaan ole kiinnostunut sen vuoksi että minulla olisi järkeviä ajatuksia! Niistä riittää kyllä sanottavaa että miten fiksu ja hauska mies on, mutta kun naisen tunteet eivät syty niin on ihan sama mitä siinä suutaan aukoo."

        No mun kohdalla ainakin miehellä täytyy mielestäni olla myös järkeviä ajatuksia tai ylipäänsä ajatella asioista (ei tietenkään kaikista, mutta sellasista tärkeistä) suurinpiirtein samalla lailla kuin minä, että voin ylipäätään kiinnostua tai ihastua. Ihastumiseen kuitenkin vaikutttavat lukemattomat muutkin asiat, että tuokaan ei vielä tarkota kuitenkaan että ois ihastunut.

        En vieläkään ymmärrä tuota kitara-juttua :D voihan se tietysti lisätä kiinnostusta osan naisista kohdalla, mutta en ymmärrä miksi kaikkien pitäisi sitä raahata mukana. Osa naisistahan saattaa ajatella, että ei vitsit kitara on ihan järkyttävä soitin, en jaksa tuollaisia tyyppejä ja kiertää kaikki kitaramiehet mahdollisimman kaukaa. Tai sitten joku nainen kiinnostuu ja alkaa kyselemään mieheltä jotain kitaransoittoon liittyvää ja sitten ilmeneekin ettei hän tiedä siitä mitään ja kantelee vaan huvikseen kitaraa ympäriinsä. Eikö tuokin olisi nyt vähän outoa.

        Tarkoitan nimenomaan nykyään kiinnitetään huomiota siihen mitä ihminen on pinnallisesti kuin mitä ihminen on todellisuudessa.

        Toiseen ei haluta edes tutustua jos ei ole se ulkoasu miellyttävä ja vaikka miehellä se kitara kaulassa vaikkei se mies sitten lopulta olisi muuta kuin wannabe-muusikko joka käyttää kitaraa naisten iskemiseen.

        Valitettavasti nykyään suurin osa ihmisistä ajattelee että mitä olet ulkoisesti olet sitä myös sisäisesti. Pitäisi olla värikäs riikinkukko että erottuu joukosta tai muuten hukkuu massaan tai tulee väärät vibat.

        Mutta se mitä yritin sanoa että koska noin ajatellaan niin sitä epätodennäköistä on törmätä omalla kohdalla sopivaan.

        Usein olen huomannut vaikeuksia selittää naiselle ettei ulkonäölle ole minulle väliä jos nainen pitää vain huolen kehostaan ja minua kiinnostaa ne syvällisemmät ajatukset sekä esimerkiksi naisen luovuus sekä mielikuvitus.

        Vain naiskavereiden kanssa enkä tyttöystävien kanssa olen kokenut vapautta esimerkiksi nauraa ja kertoa juttuja vapaasti. Valitettavati ulospäin näytän tönköltä enkä ole hyvännäköinen niin ehkä sen vuoksi seuraan myös tahtoo liittyä samankaltaiset naiset joiden kanssa huumorintaju ei käy yksiin.

        Vaikea selittää jollekin että vaikka ulkoisesti on särmä niin sisäisesti on vähän hullu. ;)

        Sen takia tuo beauty ei merkitse koska grace kertoo siitä miten ihminen suhtautuu asioihin myös sekä miten ottaa toiset ihmiset vastaan. Onko esim. ennakkoluuloton vai ei tai pinnallinen.


      • ...
        Black is black kirjoitti:

        Tarkoitan nimenomaan nykyään kiinnitetään huomiota siihen mitä ihminen on pinnallisesti kuin mitä ihminen on todellisuudessa.

        Toiseen ei haluta edes tutustua jos ei ole se ulkoasu miellyttävä ja vaikka miehellä se kitara kaulassa vaikkei se mies sitten lopulta olisi muuta kuin wannabe-muusikko joka käyttää kitaraa naisten iskemiseen.

        Valitettavasti nykyään suurin osa ihmisistä ajattelee että mitä olet ulkoisesti olet sitä myös sisäisesti. Pitäisi olla värikäs riikinkukko että erottuu joukosta tai muuten hukkuu massaan tai tulee väärät vibat.

        Mutta se mitä yritin sanoa että koska noin ajatellaan niin sitä epätodennäköistä on törmätä omalla kohdalla sopivaan.

        Usein olen huomannut vaikeuksia selittää naiselle ettei ulkonäölle ole minulle väliä jos nainen pitää vain huolen kehostaan ja minua kiinnostaa ne syvällisemmät ajatukset sekä esimerkiksi naisen luovuus sekä mielikuvitus.

        Vain naiskavereiden kanssa enkä tyttöystävien kanssa olen kokenut vapautta esimerkiksi nauraa ja kertoa juttuja vapaasti. Valitettavati ulospäin näytän tönköltä enkä ole hyvännäköinen niin ehkä sen vuoksi seuraan myös tahtoo liittyä samankaltaiset naiset joiden kanssa huumorintaju ei käy yksiin.

        Vaikea selittää jollekin että vaikka ulkoisesti on särmä niin sisäisesti on vähän hullu. ;)

        Sen takia tuo beauty ei merkitse koska grace kertoo siitä miten ihminen suhtautuu asioihin myös sekä miten ottaa toiset ihmiset vastaan. Onko esim. ennakkoluuloton vai ei tai pinnallinen.

        Mutta vaikka nykyään kiinnitetäänkin paljon huomiota siihen millainen ihminen on ulkoisesti, niin kyllähän se sisin sieltä kuitenkin lopulta paljastuu esim. tämän wannabe-muusikon kohdalla ja kiinnostuskin lopahtaa samantien, kun ulkonäkö ei vastannutkaan sisintä. Oon yhä sitä mieltä, että feikkaamaan ei kannata alkaa. Tottakai omaa musikaalisuuttaan tai jotain muuta ominaisuutta voi yrittää ja saakin tuoda omassa ulkonäössään ilmi, mutta siinä en näe mitään järkeä, että sen kitaran kanssa kävelee ympäriinsä jos ei nyt oikeasti kitarat kiinnosta pätkääkään.

        Mutta joo tajuan kyllä, mitä ajat takaa eli oma ulkonäkö ei oikein vastaa sitä omaa sisintä. Vaikka ois itse vaikka tosi hauska tyyppi, mutta on vaan jotenki tylsistyneen näköinen ja sitten muutkin sua tuntematta ajattelee, et tuo on varmaan joku super-tylsä tosikko. Aika hankala tilanne kyllä, kun ulkonäkö houkuttelee tällöin tavallaan "vääränlaisia" ihmisiä. Tietystihän tuota omaa ulkonäköä voi yrittää jotenkin muuttaa enemmän vastaamaan sitä omaa sisintä esim. uuden hiusyylin, vaatetuksen ym. avulla.

        Sitten kanssa olisi hyvä jos ihmisiin tutustuisi esim. harrastuksen, opiskelupaikan tai työpaikan kautta, jolloin oppisi ensin tuntemaan ihmisen sisimpää eikä se ulkonäkökään välttämättä enää häiritsisi. Eikä olisi sitäkään ongelmaa, että suoralta kädeltä ajateltais että tuo on kyllä sen näköinen että enpä taida viitsiä edes tutustua.


      • Black is black
        ... kirjoitti:

        Mutta vaikka nykyään kiinnitetäänkin paljon huomiota siihen millainen ihminen on ulkoisesti, niin kyllähän se sisin sieltä kuitenkin lopulta paljastuu esim. tämän wannabe-muusikon kohdalla ja kiinnostuskin lopahtaa samantien, kun ulkonäkö ei vastannutkaan sisintä. Oon yhä sitä mieltä, että feikkaamaan ei kannata alkaa. Tottakai omaa musikaalisuuttaan tai jotain muuta ominaisuutta voi yrittää ja saakin tuoda omassa ulkonäössään ilmi, mutta siinä en näe mitään järkeä, että sen kitaran kanssa kävelee ympäriinsä jos ei nyt oikeasti kitarat kiinnosta pätkääkään.

        Mutta joo tajuan kyllä, mitä ajat takaa eli oma ulkonäkö ei oikein vastaa sitä omaa sisintä. Vaikka ois itse vaikka tosi hauska tyyppi, mutta on vaan jotenki tylsistyneen näköinen ja sitten muutkin sua tuntematta ajattelee, et tuo on varmaan joku super-tylsä tosikko. Aika hankala tilanne kyllä, kun ulkonäkö houkuttelee tällöin tavallaan "vääränlaisia" ihmisiä. Tietystihän tuota omaa ulkonäköä voi yrittää jotenkin muuttaa enemmän vastaamaan sitä omaa sisintä esim. uuden hiusyylin, vaatetuksen ym. avulla.

        Sitten kanssa olisi hyvä jos ihmisiin tutustuisi esim. harrastuksen, opiskelupaikan tai työpaikan kautta, jolloin oppisi ensin tuntemaan ihmisen sisimpää eikä se ulkonäkökään välttämättä enää häiritsisi. Eikä olisi sitäkään ongelmaa, että suoralta kädeltä ajateltais että tuo on kyllä sen näköinen että enpä taida viitsiä edes tutustua.

        Ei ole tuollaisia ympyröitä joissa heihin tutustuisi. Muutama vuosi sitten oli vielä jossa olisi kuvitellut tapaavansa jonkun taiteesta ja kulttuurista kiinnostuneen, mutta ei niin ei.

        "Mutta vaikka nykyään kiinnitetäänkin paljon huomiota siihen millainen ihminen on ulkoisesti, niin kyllähän se sisin sieltä kuitenkin lopulta paljastuu esim. tämän wannabe-muusikon kohdalla ja kiinnostuskin lopahtaa samantien, kun ulkonäkö ei vastannutkaan sisintä. "

        Tämä kun vain ei pidä paikkaansa. Olenpahan nähnyt miten wannabe-muusikot, runoilijat yms. hilpehöörit kerää naisia ympärilleen kuin hunajat mehiläisiä. Tarkoitan siis sellaisia jotka ei oikeasti edes ole varsinaisesti musikaalisia tai taiteellisia mutta kun ulkomuoto viestii siitä niin uppoaa naisiin kuin veitsi voihin.

        ". Tietystihän tuota omaa ulkonäköä voi yrittää jotenkin muuttaa enemmän vastaamaan sitä omaa sisintä esim. uuden hiusyylin, vaatetuksen ym. avulla."

        Pukeuden mustaan enkä ala kyllä omaan vaatekaappiin lisäämään värikkäitä sateenkaariväriä ihan sen takia että nainen kiinnostuisi.

        Kertoohan se jotain naisestakin jos ei ole silmää, korvaa eikä mieltä huomata tällaista miestä.

        "jolloin oppisi ensin tuntemaan ihmisen sisimpää eikä se ulkonäkökään välttämättä enää häiritsisi. Eikä olisi sitäkään ongelmaa, että suoralta kädeltä ajateltais että tuo on kyllä sen näköinen että enpä taida viitsiä edes tutustua. "

        Tällaisiin naisiin en ole vielä koskaan törmännyt eläessäni paitsi jos noita paria tyttöystävää ei lasketa.
        Kyllä yleisesti nykyään se ulkomuoto ja sitä kautta se ulkoinen olemus määrittää ihmisen kohtaloa.

        Ketään ei huvita katsoa ihmisen sisimpään, sydämeen tai tutkia ihmisen persoona. Se on tämä "Mulle ihana tunne nyt heti ja kaikki taivaat aukiaa" mentaliteetti joka jyllää.

        No en viitsi enempää omasta tilanteesta avautua koska uskon että asia vaivaa yleisesti sekä miehiä että naisia.

        Itse muutin aika paljon itsessäni muutaman vuoden aikana eikä ketään naista napannut. Tämän jälkeen olen oikeastaan päättänyt etten naista elämääni enää etsi. Ehkä sattuma osuu kohdalle tai sitten ei. Muuten tyydyn vain pikaisiin hauskanpitoihin yms.

        Rakkaus ei löydy kaikille. Parempi tottua siihen itse kenenkin.

        Onnea kitarahippisi etsintään. ;)


      • Black is black
        Black is black kirjoitti:

        Ei ole tuollaisia ympyröitä joissa heihin tutustuisi. Muutama vuosi sitten oli vielä jossa olisi kuvitellut tapaavansa jonkun taiteesta ja kulttuurista kiinnostuneen, mutta ei niin ei.

        "Mutta vaikka nykyään kiinnitetäänkin paljon huomiota siihen millainen ihminen on ulkoisesti, niin kyllähän se sisin sieltä kuitenkin lopulta paljastuu esim. tämän wannabe-muusikon kohdalla ja kiinnostuskin lopahtaa samantien, kun ulkonäkö ei vastannutkaan sisintä. "

        Tämä kun vain ei pidä paikkaansa. Olenpahan nähnyt miten wannabe-muusikot, runoilijat yms. hilpehöörit kerää naisia ympärilleen kuin hunajat mehiläisiä. Tarkoitan siis sellaisia jotka ei oikeasti edes ole varsinaisesti musikaalisia tai taiteellisia mutta kun ulkomuoto viestii siitä niin uppoaa naisiin kuin veitsi voihin.

        ". Tietystihän tuota omaa ulkonäköä voi yrittää jotenkin muuttaa enemmän vastaamaan sitä omaa sisintä esim. uuden hiusyylin, vaatetuksen ym. avulla."

        Pukeuden mustaan enkä ala kyllä omaan vaatekaappiin lisäämään värikkäitä sateenkaariväriä ihan sen takia että nainen kiinnostuisi.

        Kertoohan se jotain naisestakin jos ei ole silmää, korvaa eikä mieltä huomata tällaista miestä.

        "jolloin oppisi ensin tuntemaan ihmisen sisimpää eikä se ulkonäkökään välttämättä enää häiritsisi. Eikä olisi sitäkään ongelmaa, että suoralta kädeltä ajateltais että tuo on kyllä sen näköinen että enpä taida viitsiä edes tutustua. "

        Tällaisiin naisiin en ole vielä koskaan törmännyt eläessäni paitsi jos noita paria tyttöystävää ei lasketa.
        Kyllä yleisesti nykyään se ulkomuoto ja sitä kautta se ulkoinen olemus määrittää ihmisen kohtaloa.

        Ketään ei huvita katsoa ihmisen sisimpään, sydämeen tai tutkia ihmisen persoona. Se on tämä "Mulle ihana tunne nyt heti ja kaikki taivaat aukiaa" mentaliteetti joka jyllää.

        No en viitsi enempää omasta tilanteesta avautua koska uskon että asia vaivaa yleisesti sekä miehiä että naisia.

        Itse muutin aika paljon itsessäni muutaman vuoden aikana eikä ketään naista napannut. Tämän jälkeen olen oikeastaan päättänyt etten naista elämääni enää etsi. Ehkä sattuma osuu kohdalle tai sitten ei. Muuten tyydyn vain pikaisiin hauskanpitoihin yms.

        Rakkaus ei löydy kaikille. Parempi tottua siihen itse kenenkin.

        Onnea kitarahippisi etsintään. ;)

        Sama muuten koskee naisiakin lisätäkseni ettei kuulosta liian yksipuoliselta.

        Jos nainen näyttää ja kuulostaa tylsältä eli on ns. "harmaavarpunen" niin suurin osa miehistä ei varmaan kiinnostu.

        Nykyaikana kuitenkin se beauty ratkaisee aika monen kohdalla.


      • ...
        Black is black kirjoitti:

        Ei ole tuollaisia ympyröitä joissa heihin tutustuisi. Muutama vuosi sitten oli vielä jossa olisi kuvitellut tapaavansa jonkun taiteesta ja kulttuurista kiinnostuneen, mutta ei niin ei.

        "Mutta vaikka nykyään kiinnitetäänkin paljon huomiota siihen millainen ihminen on ulkoisesti, niin kyllähän se sisin sieltä kuitenkin lopulta paljastuu esim. tämän wannabe-muusikon kohdalla ja kiinnostuskin lopahtaa samantien, kun ulkonäkö ei vastannutkaan sisintä. "

        Tämä kun vain ei pidä paikkaansa. Olenpahan nähnyt miten wannabe-muusikot, runoilijat yms. hilpehöörit kerää naisia ympärilleen kuin hunajat mehiläisiä. Tarkoitan siis sellaisia jotka ei oikeasti edes ole varsinaisesti musikaalisia tai taiteellisia mutta kun ulkomuoto viestii siitä niin uppoaa naisiin kuin veitsi voihin.

        ". Tietystihän tuota omaa ulkonäköä voi yrittää jotenkin muuttaa enemmän vastaamaan sitä omaa sisintä esim. uuden hiusyylin, vaatetuksen ym. avulla."

        Pukeuden mustaan enkä ala kyllä omaan vaatekaappiin lisäämään värikkäitä sateenkaariväriä ihan sen takia että nainen kiinnostuisi.

        Kertoohan se jotain naisestakin jos ei ole silmää, korvaa eikä mieltä huomata tällaista miestä.

        "jolloin oppisi ensin tuntemaan ihmisen sisimpää eikä se ulkonäkökään välttämättä enää häiritsisi. Eikä olisi sitäkään ongelmaa, että suoralta kädeltä ajateltais että tuo on kyllä sen näköinen että enpä taida viitsiä edes tutustua. "

        Tällaisiin naisiin en ole vielä koskaan törmännyt eläessäni paitsi jos noita paria tyttöystävää ei lasketa.
        Kyllä yleisesti nykyään se ulkomuoto ja sitä kautta se ulkoinen olemus määrittää ihmisen kohtaloa.

        Ketään ei huvita katsoa ihmisen sisimpään, sydämeen tai tutkia ihmisen persoona. Se on tämä "Mulle ihana tunne nyt heti ja kaikki taivaat aukiaa" mentaliteetti joka jyllää.

        No en viitsi enempää omasta tilanteesta avautua koska uskon että asia vaivaa yleisesti sekä miehiä että naisia.

        Itse muutin aika paljon itsessäni muutaman vuoden aikana eikä ketään naista napannut. Tämän jälkeen olen oikeastaan päättänyt etten naista elämääni enää etsi. Ehkä sattuma osuu kohdalle tai sitten ei. Muuten tyydyn vain pikaisiin hauskanpitoihin yms.

        Rakkaus ei löydy kaikille. Parempi tottua siihen itse kenenkin.

        Onnea kitarahippisi etsintään. ;)

        No voihan sitä yrittää hakeutua sellaisiin ympyröihin, jossa heihin tutustuisi esim.just uuden harrastuksen kautta.

        "Tämä kun vain ei pidä paikkaansa. Olenpahan nähnyt miten wannabe-muusikot, runoilijat yms. hilpehöörit kerää naisia ympärilleen kuin hunajat mehiläisiä. Tarkoitan siis sellaisia jotka ei oikeasti edes ole varsinaisesti musikaalisia tai taiteellisia mutta kun ulkomuoto viestii siitä niin uppoaa naisiin kuin veitsi voihin."

        Voi joo pitää paikkansa, mutta luulen että kovin syviä suhteita tuossa ei ainakaan rakenneta. Aika pinnallista menoa varmaan on. Itseä ei ainakaan kiinnostaisi roikkua minkään wannabe-muusikon perässä ku oon kuitenkin vakavempaa suhdetta etsimässä.

        "Pukeuden mustaan enkä ala kyllä omaan vaatekaappiin lisäämään värikkäitä sateenkaariväriä ihan sen takia että nainen kiinnostuisi." Niin no ihan miten ite haluaa. Eihän sinne tarvi koko väripalettia kerralla muuttaa vaan jotain hillittyä eriväristä vaatetta lisätä joukkoon. Mutta ei tietty tarvi muuttua toisten vuoksi. Aattelin vaan, että jos et itse tunne kotoisaksi oloasi niissä vaateissa.

        Määrittäähän se ulkonäkö ihmistä, mutta niin määrittää moni muukin asia. Ei siinä paljon jumalattoman komea ulkonäkö riitä jos on luonteeltaan täydellinen kusipää. Mutta ihan totta nykyään ollaan huomattavasti pinnallisempia kuin ennen, ja juurikin tää "Mulle ihana tunne nyt heti ja kaikki taivaat aukiaa" mentaliteetti jyllää. Pitää vain uskoa, että jostain löytyy myös niitä vähemmän pinnallisia ihmisiä, jotka jaksaa tutustua myös siihen sisimpään.

        "Onnea kitarahippisi etsintään. ;)" Haha :D kiitos :) Samoin sinulle, vaikket vissiin etsikään enää ketään, mutta eihän sitä silti tiedä keneen törmäilee vielä matkan varrella.


      • ...
        Black is black kirjoitti:

        Sama muuten koskee naisiakin lisätäkseni ettei kuulosta liian yksipuoliselta.

        Jos nainen näyttää ja kuulostaa tylsältä eli on ns. "harmaavarpunen" niin suurin osa miehistä ei varmaan kiinnostu.

        Nykyaikana kuitenkin se beauty ratkaisee aika monen kohdalla.

        Kyllä vaan. Naisillahan sitä vasta kovat ulkonäköpaineet onkin.


      • Lisda

        Muut (jäljellejäävät) tyytyvät muihin keinoihin.

        Osa miehistä alkaa soittamaan kitaraa, että sais naisia.

        Ei muutakuin kitarakurssille.


      • Hihii!
        ... kirjoitti:

        Niin no en mää nyt tässä tarkoita, että kaikkien miesten pitäis joku kitara, viulu, sello tai mikä lie kädessä lampsia kaupungilla vaan siksi, että haluaa tehdä vaikutuksen naiseen. Kitara vaan kertoo miehestä vielä enemmän kuin pelkkä ulkonäkö, ja sen seurauksena ainaki mun kohdalla kiinnostus kasvaa, koska aattelen et meillä on silloin jotain yhteistä, musiikki. Ihan samalla tavalla joku voi ajatella vaikka jääkiekkokassin kanssa kävelevästä, jos on itsekin intohimoinen urheilija.

        Mutta sekin että näen jonkun hyvännäköisen tyypin, joka on myös mahdollisesi musikaalinen, ei vielä lähimainkaan tarkoita sitä että olisin ihastunut. Vielä enemmän täytyy tietää tästä ihmisestä, hänen luonteestaan, ajatusmaailmastaan..ym. Eikä tää tarkota myöskään sitä etten voisi kiinnostua myös miehistä, joka ei oo musikaalisia.

        Eikä todellakaan kannata alkaa feikkaamaan ja kanniskeleen jotain maalaustelinettä ympäri kaupunkia, jos sille ei nyt sitte oikeasti oo tarvetta. Ihan oma itsensä kannattaa kuitenkin olla.

        Kiinnostuksen saattaa herättää myös se jos kuuntelee kun joku tyyppi puhuu vaikka julkisissa kaverinsa kanssa tai puhelimessa. Siinä saattaa ajatella, että onpas tuolla tyypillä järkeviä ajatuksia, ihan samalla tavalla itsekin ajattelen tuosta asiasta. Kiinnostus saattaa myös lopahtaa aika äkkiä jos ämä tyyppi laukoo jotain typeryyksiä.

        alat suunnittelemaan hirsimökin rakentamista yhdessä. Jos vastaan tulee mies ja haulikko, ajattelet sorsapaistia. Jos vastaan tulee mies, joka taluttaa sikaa, ryhdyt maajussille morsiameksi. Jos vastaan tulee mies ja Ferrari, menet oitis naimisiin, jotta saisit hyvät erorahat ja vähän ajetun Ferrarin parin vuoden päästä. Jos keskiyöllä tapaat miehen, jolla on oma ruumisarkku, pääset Drakulan morsiameksi. Mukana tulee kreivittären titteli, joten kauppa on hyvä. Mutta jos vastaan tulee ruma kääpiö, joka taluttaa norsua ja alkaa ehdottelemaan tuhmuuksia, kehotat häntä painumaan vaikka norsun vittuun. Voit auttaa kiipeämään, jollei itse yletä. Jos olet ronski tyttö, voit heittää hänet.

        Tätä vois jatkaa vaikka ikuisesti! On se niin hauskaa! Hihii!


    • Sirkka-Leena

      Ensin saatan katsoa, että onpa hyvännäköinen nainen. Sitten huomaan, että samanlainen kuin kaikki muutkin suomalaiset. Eli tuskin aidosti kaunis.

    • ..mitään erityisiä tuntemuksia. Sillä olen enemmän kuin tyytyväinen oman naiseni ulkonäköön ja vartaloon, joka itseni lailla treenaa ja trimmaa itseään tosissaan.
      Turha itkeä ja haikailla jos joku toinen on ns "paremman näköinen". Siihen omaan ulkoiseen habitukseen kun voi jokainen ihan itse vaikuttaa melkoisesti.

      Vakka kantensa valitsee. ;)

    • nainen itsekin

      Jos nainen on todella kaunis ja luonnollisen näköinen, ei mikään tällätty jolla viimeisen muodin mukaiset vaatteet, niin tunnen suurta ihailua ja ns. hyvää kateutta hänen ulkonäköään kohtaan.
      Jos taas todella kaunis on tällätty ja kulkee muotitamineissa, niin se herättää jostain syystä inhoa ja kateutta.

      • mies ja lumikola

        Minä miehenä nautin suuresti näkemästäni..ja jos kaunotar vaikuttaa lähetyttävältä( ei koppava ,yrmy yms) niin yritän jotain nokkelaa kommettia suuhtani päästää...no ok aina ei onnistu mutta saatan yskäistä tai viheltää hillitysti..


      • susiruma akka
        mies ja lumikola kirjoitti:

        Minä miehenä nautin suuresti näkemästäni..ja jos kaunotar vaikuttaa lähetyttävältä( ei koppava ,yrmy yms) niin yritän jotain nokkelaa kommettia suuhtani päästää...no ok aina ei onnistu mutta saatan yskäistä tai viheltää hillitysti..

        Vi..tuuuttaa suunnattomasti..mua naisena kun semmoinen lipuu ohitse..ryömin kolooni nuolemaan haavani..


    • jkljk

      Saatan katsella hieman kauemmin kuin jotain kaunista maisemaa tai muuta esteettisesti silmää miellyttävää. Nuorempana heräsi myös kateuden tunteita ja ennakkoluuloja, mutta nykyään kaveripiirini kuuluu paljon erittäin kauniita, fiksuja ja mukavia naisia, joten yritän pitää mieleni avoinna ihmisen ulkonäöstä riippumatta. Vaikeaahan se toki on.

    • Herra Perunapää

      Onhan se kaunis! Toisaalta, vaikutuksen voi tehdä ihan yhtä helposti kuka tahansa omasta mielestään harmaa varpunen, jolla on joku kiva ominaisuus, kuten ihmeellisen sopusuhtainen vartalo, ihanat silmät, upea hymy, tavattoman naisellinen kävelytyyli, hieno tukka, viehko ääni, tai vaikka kassatytöllä pehmeä käsi. Sellaisen kohdalla tekisi mieli sanoa, että minulle hän ei näytä yhtään tavalliselta. Mutta milläs semmoista kehtaisi tuntemattomille mennä sanomaan? Siis, yksikin hyvä ominaisuus voi hyvin riittää oikean miehen osuessa kohdalle. Joskus joku nainen voi näyttää vaikka niin surulliselta, että tekisi mieli halata. Mutta eihän sitä tietenkään voi. Olenko ainoa samanlainen mies? En tietenkään. Te naiset ette edes tajua kuinka helppo miehiin on tehdä vaikutus. Naurettavan helppo. Jos tietäisitte mitä miehet oikeasti ajattelevat mistäkin hiirulaisesta, punastelisitte kaikki aamusta iltaan. Tietenkin, jos tämän palstan häiriköiltä menette kysymään, ei kukaan nainen tee mitään vaikutusta ilman silikoneja, botoxia ja Louis Vuittonia. Antakaa heille anteeksi, sillä heillä on ongelmia, joita he joutuvat setvimään vielä kauan niin tässä elämässä kuin muutamassa seuraavassakin. Heidän osansa ei ole helppo.

    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Ammuskelu Härmän häjyissä

      Onko jollain enempää tietoa?
      Seinäjoki
      365
      12339
    2. Siis oikeasti S... En ymmärrä...

      Oletko se sinä joka täällä kaipailee? Kaikki täsmää.
      Ikävä
      83
      2522
    3. Onneksi olkoon sait mut vittuuntumaan

      Sapettanu koko helvetin päivän.
      Ikävä
      60
      2482
    4. Onko jotain sanottavaa vielä, nyt voi kertoa

      Poistun kohta täältä ja unohdan ajatuksen naimisiin menosta. Mieheltä
      Ikävä
      37
      2037
    5. Oho! Varmistusta odotellaan.

      Pitäneekö paikkansa? "🇺🇦Ukrainian drones hit a 🇷🇺Russian Tu-22M3 bomber at the Olenya airfield,"
      NATO
      169
      1970
    6. Keksin sinulle tänään uuden lempinimen

      Olet kisu-muija. Mitäs tykkäät älynväläyxestäni?
      Ikävä
      80
      1927
    7. Romaanien ammuskelu

      Romaanit vähän ammuskeli härmän häjy,osu sivullisiin,ja nyt nää romanit ihmettelee miksi heitä ei päästetä ravintoloihin
      Seinäjoki
      132
      1847
    8. Mitä sitten ikinä teetkin

      Mun on aika mennä J mies. Olen ollut niin tyhmä. Kaikkea mukavaa elämääsi edelleen toivotan ja ihanaa elämän jatkoa. Mei
      Ikävä
      42
      1475
    9. Mies mistä oikein suutuit?

      Yhtäkkiä vaan häippäsit täältä... 😢
      Ikävä
      22
      1440
    10. Saanko selityksen?

      Mikä minus oli vialla? Ulkonäkö, teinkö jotain väärin, sanoinko jotain..? Haluisin vaa tietää :(
      Ikävä
      58
      1414
    Aihe