En tätä paljoa muualla kuin täällä... Olen selvästi keskimääräistä lyhempi (171 cm) mies. No, se tiedetään, ettei se plussaa ole. Asian outo puoli kuitenkin itseni kannalta hauska. Olen nimittäin nk. kasvanut maatapitkin ja kengännumeroni (46) on kokooni suhteen aika iso. Uskokaa tai älkää, tämä asia kiinnostaa naisia!! Olen useamman kerran saanut ihailevan hämmesteleviä kommentteja jalkojeni koosta. Ihan tyhmä juttu, mutta en pane pahakseni.
Naset ja miehen koko
8
1057
Vastaukset
- Eräs joka aamulla...
Mnia ainakin kiinnostaa miehen nenä minkä kokoinen se on, jos se on pieni, niin ei kiinnosta!
- nöösa
joo kyllä miehellä täytyy nenä olla
- Suhteellista kaikki
Minun mies on 192cm 82kg kengän numero 49 ja ihan
sopivan kokoinen sekin.- Poilkj
... nyt ole vähän tuollainen tuulen nussima vinkuheinä, kun tuota painoa on tuon verran vähän. Ja aina tietenkin kisan voitat kun ämmät kisaa siitä, kenen miehellä on isoin kengännumero. Hyvä kisa muuten.
- nsködfkh
Nyt voi kaikki lyhyet miehet ostaa ja pitää sitten isoja kenkiä, niin naiset kiinnostuu. Tämäkö oli pointtisi?
- QAZAQ
Aloittajan pointti kai oli kömpelösti huomauttaa tuosta naisten aika usein osoittamasta kiinnostuksesta miehen jalkoihin.
- nsködfkh
QAZAQ kirjoitti:
Aloittajan pointti kai oli kömpelösti huomauttaa tuosta naisten aika usein osoittamasta kiinnostuksesta miehen jalkoihin.
...Palstalla Miten naiset isketään -->
- Hyvä syfiilis
nsködfkh kirjoitti:
...Palstalla Miten naiset isketään -->
Aika jännä, että jotkut naiset kiinnittävät huomion pitkiin jalkateriisi, ehkä niiden poikkeuksellista kokoa ihaillen ja yhdistävät jotenkin alitajunnassa johonkin seksuaalisuuteen tai isokenkäisen valtapyrkimyksiin tjtn. Itselläni on nimittäin juuri päinvastoin, itse kiinnitän naisessa huomion silmien ja kasvojen ja olemuksen jälkeen huomion nimenomaan jalkoihin eli miten nainen kävelee ja seisoo ja flirttailee kengillään tms.
En ihan tarkalleen osaa itsekään sanoa, pakko myöntää, että kyllä siinä jotain eroottista latausta on oltava,mutta ennen kaikkea ihailen siroja, kauniita, puhtaita ja hoidettuja jalkoja ja samoin käsiä. Löydän niistä sata kertaa enemmän yksityiskohtia, mielenkiintoa ja aistikkuutta kuin ne perinteiset tissit ja perseet. Tämä on vain itselleni niin rankkaa, että en uskalla sanoa tätä suoraan kenellekään naiselle, varsinkaan ensitreffeillä pelästyttää hengiltä. Fetissini ei ole niin addiktoivaa sorttia, että naisella voi olla sukat tai vaikka kumpparit jalassa, niin mielikuvitusta ja halua riittää, toisin kuin jotkut eivät pysty ilman fetissiä mihinkään kuten nahka tai latex.
Itsekin tykkäisin pidemmistä naisista, ehkä juuri pitkien säärienkin takia, mutta melkein joka kerta pettyy, pituutta on 185cm, mutta tuollaiset 190 cm naiset ovat itsetunnoltaa aivan romuna, pitäisi olla vähintään samanpituinen, lyhyempi saa kuulemma näyttämään aina ihan honkkelilta ja pelleltä. Joten aniharva vilkaiseekaan mitään 170-180cm normaalivartaloisia kivannäköisiä miehiä. Oma mokansa, perkele. Toisekseen pitkien naisten ongelma on usein aivan onneton ryhti ja jalkojen virheasennot ym. Vaatteita ei löydy juuri mistään. Ja ovat kömpelöitä liikkeissään melkein järjestäen.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 1501469
- 104911
- 75723
- 51625
Koillis motor
Kyllä on mennyt palvelu alas ku lehmänhäntä, sovitut asiat ja luvatut soitot pitää hoitaa eikä tehä oharia, täysin tumpa15573ABC: n kahvilan uusi nimi matkimalla
Kahvia ja virvokkeita myytiin aikoinaan ÄKKI-VANNIN KAHVILASSA Haapavedellä ja paikalliset sanoivat sitä haussia "Tuhann40504Kylillä ei ole näkynyt? Missä luuraat nainen?
Olisit soittanut mulle nainen. Oltais voitu nähdä vaikka laavulla. Miksi pelkäät minua? Eihän siinä ole mitään järkeä. m155471Tehdäänkö tänään toiveista totta?
Poikkea tänä illasta siinä lähellä ja annetaan silmien puhua ja sen jälkeen puhu sinä lopulta mitä ajattelet..37453- 26409
Rydman sivuutti mutupohjalta asiantuntija-arviot tutkimusrahoitusta myönnettäessä
Onko Rydman sopiva tai kykenevä toimimaan ministerinä? Ei ole. Ministerit ovat joutuneet puhuteltaviksi vähemmästäkin;185402