Olin treffeillä jonkun aika sitten ja olin vähän hämmästynyt.... nimittäin treffikumppani käynyt miesten WC:ssa vähintään 5-6 kerta treffien aikana (joka kesti 3 tuntia). Kyllä hän juonut olutta niin kuin suomalaiset miehet juo yleensä.... mutta 5-6 kerta?
Jälkeenpäi ajattelu, että johtuiko se :
1) sairaudesta?
2) käynyt vilkaisemassa kasvojan? (kyllä hän on fruittis)
Olen melkein absolutisti, juon alkoholia todella harvoin.... siis ei oo henkilokohtaisia kokemuksia, hih! :)))
Kysyin vaikka vähän nolottaa... :)
17
418
Vastaukset
- Me
En arvostelee kyseisen miehen vaan olen hämmästynyt, koska käytös oli poikkeava.
- .....
Jos sillä oli maha ripulilla?
- Me
..... kirjoitti:
Jos sillä oli maha ripulilla?
ehkä hänellä virtsatietulehdus tai diabetes....?
Kuinka usein miehet käy wc:ssa jos juovat olutta ?
- 426t24w6t
Niiskutteliko nenää tullessaan. Ehkä kävi vähän "puuteroimassa" nokkaansa.
- pervo-peenis
Olit nii hottis et sen oli pakko käydä ain välil runkkaamassssa!!
- Maailman valo
Googlaa sana "suomen kielioppi". Opettele se ulkoa ja tuu sit uudestaan tänne, jos sulla on jotain asiaa. En enää kestä suaaaaaaaa!!!!!!!!
- Me
Olen ulkomaalainen, hih! ;)))
- Maailman valo
Me kirjoitti:
Et ole ulkomaalainen. Olet oranssi avaruusolento, jonka antenneissa on vikaa!
- Don Johnson
Me kirjoitti:
Mistä päin maailmaa olet kotoisin?
- a
ellei ollut kuralla tai sekakäyttäjä tai virtsatietulehdus. Ei olut noin paljoa kuseta, ellette litratolkulla vetäneet.
- Me
// ellei ollut kuralla tai sekakäyttäjä //
1) kuralla ?
2) sekakäyttäjä ?.... mitä pitää sekakäyttä? - voi ihan hyvin olla
Me kirjoitti:
// ellei ollut kuralla tai sekakäyttäjä //
1) kuralla ?
2) sekakäyttäjä ?.... mitä pitää sekakäyttä?Kuralla=maha sekaisin, ripuli
Sekakäyttö=pillerit alkoholi, jos vaikka veti vielä pulveria nenään(huumeslangi) - Me
voi ihan hyvin olla kirjoitti:
Kuralla=maha sekaisin, ripuli
Sekakäyttö=pillerit alkoholi, jos vaikka veti vielä pulveria nenään(huumeslangi)Kyllä elämän aikana oppii vaikka mitä :)
- 16+7
kävi tekstailemassa/soittamassa/lukemassa sähköpostit.
- Me
//kävi tekstailemassa/soittamassa/lukemassa sähköpostit. //
Hän odottanut treffit todella pitkän :) - ++
Me kirjoitti:
//kävi tekstailemassa/soittamassa/lukemassa sähköpostit. //
Hän odottanut treffit todella pitkän :)Ehkä odottaa vielä muitakin treffejä ja tekstailee veskissä, onhan näitä sarjadeittaajia
n. 3 lonkeron jälkeen mulla menee pari tuntia että pitää käydä kusella vartin välein. Hemmetin hankalaa, saa pirun tarkkaan kattoa missä juo.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Mieleni harhailee sinussa
Uskon että tykkäät minusta. On vain yksi elämä. Silti jään paikoilleni ja odotan että jokin muuttuu. Menin palasiksi, ei184131Jännitän sinua J mies
Ei tästä tulee mitään. Tuskin kaikki olis mennyt näin moneen solmuun, jos olis tarkoitettu meidät yhteen.1261474- 961323
Orpo suunnittelee palestiinalaislasten Suomeen siirtoa
"Sairaalahoitoa tarvitsevien lasten ottaminen Suomeen on lisäksi selvityksessä, Orpo sanoo. – Jos meillä on mahdolli3131251Kuinka kauan kesti että ihastuit
Kaivattuusi? Jos lasketaan siitä hetkestä alkaen kun näit hänet ensi kerran. Oliko jokin tilanne tai tapahtuma, joka voi621202Olen käyttäytynyt sinua kohtaan väärin toistuvasti
Puolustuksekseni täytyy sanoa, että ei ole ollut tahallista vaan seurausta harhaisista luuloista ja ajatuksista. Esimerk721130- 451124
Tunneälyä testaamaan!
Testi pitää sisällään viisi osa-aluetta. Itse sain täydet tuosta ensimmäisestä eli 25/25. Kokonaispistemäärä oli 100/1253961- 86895
Saanko mies tulla sun kainaloon nukkumaan?
En saa unta kun mietin sua❤️ Saako tulla sun viereen ja käpertyä sun kainaloon?48838