Hinta-laatu -suhteeltaan hyvä harrastemaila

SuperX-9

Iltaa,
Elikkä heti aluksi sanon, etten pelaa missään seurassa, vaan tarvitsisn mailan lähinnä pesäpalloharkkoja varten.
Joo, saattaa kuulostaa kummallisesta, mutta pelaamme säbää melkein aina alkulämmöksi.
Siis; Mikä oli hinta-laatu -suhteeltaan hyvä maila. Hintaa mielellään joku 40-50€.

4

445

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • sfvcxdfs

Olen pelannut salibandyä aiemmin, mutta se on saanut väistyä fiksumpien harrastusten tieltä (kuntosali, tennis...) eli en tiedä kovin paljoa näistä uusista mailoista. Sen verran kaupassa kerran mailoja vilkaisin, että huomasin ilmestyneen tällaisisa bow-mailoja, joissa on siis kaareva varsi. Tuo on ilmeisesti tuomassa lisää voimaa laukauksiin. Rystyllä pelatessa tällaiset mailat ovat aivan surkeita, joten sinun käyttöösi ei todellakaan kannata hankkia tällaista.

Kun itse pelasin, pelasin aina fat pipen mailoilla. Kun kaupassa koitin näitä ja exelin mailoja, oli fat pipe edelleen minun käteeni sopivin. Nuo kaksi merkkiä ovat käsittääkseni vieläkin parhaimpia, mutta kannattaa ehkä katsastaa myös minulle suhteellisen outo unihoc merkki.

Jos sinulla on paljon voimaa, kannattaa suosia jäykkävartisia mailoja. Jos sinulla ei ole voimaa niin hanki löysävartinen maila. Itse olen aina tykännyt pelata jäykkävartisilla mailoilla, koska niissä on sellaista jämäkkyyttä josta pidän. Tätä voit kokeilla yksinkertaisesti siirtämällä painoasi mailan päälle lavan ollessa maassa. Kannattaa tehdä myös muutama harjoitusrannari, jotta saat tuntumaa mailaan. Mielestäni on olennaisen tärkeää miltä maila tuntuu kädessä ja miltä pallonkäsittely tuntuu sillä. Kaupassa tuskin voit lämimään alkaa, mutta pientä pallonsiirtelyä pystyy kyllä kokeilemaan.

Mailan hankinnassa varrella on suurin merkitys, joten keskity sen arvioimiseen. Lapa on toisiksi tärkein, mutta ei mikään mahdottoman kallis vaihtaa halutessa parempaan. Grippi on kulutustavaraa, joten sen ei tulisi ratkaista mailan paremmuutta.

Eli yksinkertaisesti menet sinne kauppaan ja etsit itsellesi sopivan mailan. Ei kannata muutaman kympin takia ostaa huonompaa mailaa, koska maila voi hyvinkin kestää monta vuotta ja pelaat varmaan mieluummin monta vuotta hyvällä kuin huonolla mailalla.

• trolollooolololooll

KAKS SANAA: EXEL CHILL!

• FATPIPE

KOLME SANAA: Fatpipe BadAce S-Bow

• Taapahjtajaa

YHDEKSÄN SANAA: Mä oon mailman paras sälibändyn pelaaja koko vitun universumissa.

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. 1 Eurolla 35 euroa, 1.5x minimikerroin, 0x kierrätys ja minimitalletus vain 5e!

Noniin nyt pamahti sitten VB:ltä älyttömän kova tarjous ensitallettajille. Euron panoksella 35 euroa jos kokkishown voit
      Pitkäveto
      1
      2651
    2. Jos ottaisit yhteyttä, näyttäisin viestin kaikille

Yhdessä naurettaisiin sulle. Ymmärräthän tämän?
      Ikävä
      148
      1198
    3. Heikki Silvennoinen ( Kummeli)

Kuollut 70-vuotiaana. Kiitos Heikille hauskoista hetkistä. Joskus olen hymyillyt kyynelten läpi. Sellaista se elämä on
      Kotimaiset julkkisjuorut
      49
      1105
    4. Mitä toivot

ensi vuodelta? :)
      Ikävä
      125
      979
    5. Hyvää huomenta 18. luukku

Hyvää keskiviikkoa. Vielä pari päivää ja sitten on talvipäivänseisokki. 🎄🌌❄️😊❤️
      Ikävä
      223
      964
    6. Mikä saa ihmisen tekemään tällaista?

Onko se huomatuksi tulemisen tarve tosiaan niin iso tarve, että nuoruuttaan ja tietämättömyyttään pilataan loppuelämä?
      Sinkut
      205
      921
    7. Kauanko valitatte yöpäivystyksestä?

Miks tosta Oulaisten yöpäivystyksen lopettamisesta tuli nii kova myrsky? Kai kaikki sen ymmärtää että raha on nyt tiuk
      Pyhäjärvi
      296
      833
    8. Olet sä silti

Ihana ❤️ tykkään
      Ikävä
      72
      825
    9. Aivosyöpää sairastava Olga Temonen TV:ssä - Viimeinen Perjantai-keskusteluohjelma ulos

Näyttelijä-yrittäjä Olga Temonen sairastaa neljännen asteen glioomaa eli aivosyöpää, jota ei ole mahdollista leikata. Hä
      Maailman menoa
      13
      825
    10. Haluaisin vain varmistua

Sinusta tarpeeksi.
      Ikävä
      39
      812
    Aihe