Hinta-laatu -suhteeltaan hyvä harrastemaila

SuperX-9

Iltaa,
Elikkä heti aluksi sanon, etten pelaa missään seurassa, vaan tarvitsisn mailan lähinnä pesäpalloharkkoja varten.
Joo, saattaa kuulostaa kummallisesta, mutta pelaamme säbää melkein aina alkulämmöksi.
Siis; Mikä oli hinta-laatu -suhteeltaan hyvä maila. Hintaa mielellään joku 40-50€.

4

512

Äänestä

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • sfvcxdfs

Olen pelannut salibandyä aiemmin, mutta se on saanut väistyä fiksumpien harrastusten tieltä (kuntosali, tennis...) eli en tiedä kovin paljoa näistä uusista mailoista. Sen verran kaupassa kerran mailoja vilkaisin, että huomasin ilmestyneen tällaisisa bow-mailoja, joissa on siis kaareva varsi. Tuo on ilmeisesti tuomassa lisää voimaa laukauksiin. Rystyllä pelatessa tällaiset mailat ovat aivan surkeita, joten sinun käyttöösi ei todellakaan kannata hankkia tällaista.

Kun itse pelasin, pelasin aina fat pipen mailoilla. Kun kaupassa koitin näitä ja exelin mailoja, oli fat pipe edelleen minun käteeni sopivin. Nuo kaksi merkkiä ovat käsittääkseni vieläkin parhaimpia, mutta kannattaa ehkä katsastaa myös minulle suhteellisen outo unihoc merkki.

Jos sinulla on paljon voimaa, kannattaa suosia jäykkävartisia mailoja. Jos sinulla ei ole voimaa niin hanki löysävartinen maila. Itse olen aina tykännyt pelata jäykkävartisilla mailoilla, koska niissä on sellaista jämäkkyyttä josta pidän. Tätä voit kokeilla yksinkertaisesti siirtämällä painoasi mailan päälle lavan ollessa maassa. Kannattaa tehdä myös muutama harjoitusrannari, jotta saat tuntumaa mailaan. Mielestäni on olennaisen tärkeää miltä maila tuntuu kädessä ja miltä pallonkäsittely tuntuu sillä. Kaupassa tuskin voit lämimään alkaa, mutta pientä pallonsiirtelyä pystyy kyllä kokeilemaan.

Mailan hankinnassa varrella on suurin merkitys, joten keskity sen arvioimiseen. Lapa on toisiksi tärkein, mutta ei mikään mahdottoman kallis vaihtaa halutessa parempaan. Grippi on kulutustavaraa, joten sen ei tulisi ratkaista mailan paremmuutta.

Eli yksinkertaisesti menet sinne kauppaan ja etsit itsellesi sopivan mailan. Ei kannata muutaman kympin takia ostaa huonompaa mailaa, koska maila voi hyvinkin kestää monta vuotta ja pelaat varmaan mieluummin monta vuotta hyvällä kuin huonolla mailalla.

• trolollooolololooll

KAKS SANAA: EXEL CHILL!

• FATPIPE

KOLME SANAA: Fatpipe BadAce S-Bow

• Taapahjtajaa

YHDEKSÄN SANAA: Mä oon mailman paras sälibändyn pelaaja koko vitun universumissa.

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Kiva kun SDP alkaa hallitsemaan Suomea

Vanhat hyvät ajat taas palaavat ja kansa vaurastuu. Muistatteko vielä Sorsan aikakauden? Silloin Suomessa tehtiin jopa
      Maailman menoa
      269
      6687
    2. SDP:n lyhyt selviytymisopas

1. Komitea on vastaus, oli kysymys mikä tahansa Jos maailma on muuttumassa tai jossain palaa, demari ei hätiköi. Ensin p
      Maailman menoa
      80
      5301
    3. Keskisen kyläkaupassa Temun vaatteita myynnissä?

Siis mitä? Miksi siis ei itse tilaisi Temusta samoja.
      Maailman menoa
      105
      4245
    4. SÄHKÖLASKU 1600 EUROA Ei tässä ole mitään järkeä

https://www.is.fi/taloussanomat/art-2000011804443.html Kyllä täysin huijausta nämä sähkömarkkinat. Varsinkin pörssisähk
      Maailman menoa
      269
      3691
    5. Säästäminen on typerää, muistakaa äänestää demareita

Säästäminen on typerää, koska aiheuttaa vain talouden taantumista ja lopulta tappaa potilaan. Demareiden tapa on satsat
      Maailman menoa
      64
      3449
    6. Toivoisitko

Toivoisitko, että kaivattusi olisi introvertimpi tai extrovertimpi? Itsenäinen tai tarvitsisi enemmän apua/sinua? Osoit
      Ikävä
      146
      3179
    7. Olli Rehn: Eläkkeistä pitää leikata. Nyt tuli Lindtmanille kauhun paikka

jos johtaa seuraavaa hallitusta. Purra: eläkkeisiin ei kosketa. Eikä tällä hallituskaudella varmasti kosketa, mutta seur
      Maailman menoa
      242
      2795
    8. Venäläiset varkaudessa

Ja venäjä mieliset. Teitä kiinnostaa toisinajattelijat ja trafikista päätellen aika paljonkin. Kunhan aika koitaa tulee
      Varkaus
      275
      2121
    9. SDP:n budjetin peruskivi: "Rahaa nimittäin on!"

Demarien talouspolitiikan ydin on usein tiivistetty klassiseen meemiin: rahaa on, kunhan se on jonkun muun rahaa. Vuoden
      Maailman menoa
      45
      1643
    10. Lupajaoston esityslista

Ilmoitus rakennusvalvonntaan luvattomasta rakentamisesta. esityslistan 6pykälä Kyse on kulttuuritalon rakentamisesta jo
      Pyhäjärvi
      49
      1525
    Aihe