Hinta-laatu -suhteeltaan hyvä harrastemaila

SuperX-9

Iltaa,
Elikkä heti aluksi sanon, etten pelaa missään seurassa, vaan tarvitsisn mailan lähinnä pesäpalloharkkoja varten.
Joo, saattaa kuulostaa kummallisesta, mutta pelaamme säbää melkein aina alkulämmöksi.
Siis; Mikä oli hinta-laatu -suhteeltaan hyvä maila. Hintaa mielellään joku 40-50€.

4

483

Äänestä

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • sfvcxdfs

Olen pelannut salibandyä aiemmin, mutta se on saanut väistyä fiksumpien harrastusten tieltä (kuntosali, tennis...) eli en tiedä kovin paljoa näistä uusista mailoista. Sen verran kaupassa kerran mailoja vilkaisin, että huomasin ilmestyneen tällaisisa bow-mailoja, joissa on siis kaareva varsi. Tuo on ilmeisesti tuomassa lisää voimaa laukauksiin. Rystyllä pelatessa tällaiset mailat ovat aivan surkeita, joten sinun käyttöösi ei todellakaan kannata hankkia tällaista.

Kun itse pelasin, pelasin aina fat pipen mailoilla. Kun kaupassa koitin näitä ja exelin mailoja, oli fat pipe edelleen minun käteeni sopivin. Nuo kaksi merkkiä ovat käsittääkseni vieläkin parhaimpia, mutta kannattaa ehkä katsastaa myös minulle suhteellisen outo unihoc merkki.

Jos sinulla on paljon voimaa, kannattaa suosia jäykkävartisia mailoja. Jos sinulla ei ole voimaa niin hanki löysävartinen maila. Itse olen aina tykännyt pelata jäykkävartisilla mailoilla, koska niissä on sellaista jämäkkyyttä josta pidän. Tätä voit kokeilla yksinkertaisesti siirtämällä painoasi mailan päälle lavan ollessa maassa. Kannattaa tehdä myös muutama harjoitusrannari, jotta saat tuntumaa mailaan. Mielestäni on olennaisen tärkeää miltä maila tuntuu kädessä ja miltä pallonkäsittely tuntuu sillä. Kaupassa tuskin voit lämimään alkaa, mutta pientä pallonsiirtelyä pystyy kyllä kokeilemaan.

Mailan hankinnassa varrella on suurin merkitys, joten keskity sen arvioimiseen. Lapa on toisiksi tärkein, mutta ei mikään mahdottoman kallis vaihtaa halutessa parempaan. Grippi on kulutustavaraa, joten sen ei tulisi ratkaista mailan paremmuutta.

Eli yksinkertaisesti menet sinne kauppaan ja etsit itsellesi sopivan mailan. Ei kannata muutaman kympin takia ostaa huonompaa mailaa, koska maila voi hyvinkin kestää monta vuotta ja pelaat varmaan mieluummin monta vuotta hyvällä kuin huonolla mailalla.

• trolollooolololooll

KAKS SANAA: EXEL CHILL!

• FATPIPE

KOLME SANAA: Fatpipe BadAce S-Bow

• Taapahjtajaa

YHDEKSÄN SANAA: Mä oon mailman paras sälibändyn pelaaja koko vitun universumissa.

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Laitetaas nyt kirjaimet tänne

kuka kaipaa ja ketä ?
      Ikävä
      104
      9314
    2. Pieni häivähdys sinusta

Olet niin totinen
      Ikävä
      47
      4509
    3. Lähetä terveisesi kaipaamallesi henkilölle

Vauva-palstalta tuttua kaipaamista uudessa ympäristössä. Kaipuu jatkukoon 💘
      Ikävä
      102
      1966
    4. Taas ryssittiin oikein kunnolla

r….ä hyökkäsi Viroon sikaili taas ajattelematta yhtään mitään https://www.is.fi/ulkomaat/art-2000011347289.html
      NATO
      42
      1841
    5. Missä olet ollut tänään kaivattuni?

Ikävä sai yliotteen ❤️ En nähnyt sua tänään söpö mies
      Ikävä
      24
      1600
    6. Vanha Suola janottaa Iivarilla

Vanha suola janottaa Siikalatvan kunnanjohtaja Pekka Iivaria. Mies kiertää Kemijärven kyläjuhlia ja kulttuuritapahtumia
      Kemijärvi
      13
      1341
    7. Valtimon Haapajärvellä paatti mäni nurin

Ikävä onnettomuus Haapajärvellä. Vene hörpppi vettä matkalla saaren. Veneessä ol 5 henkilöä, kolme uiskenteli rantaan,
      Nurmes
      37
      1270
    8. Rakastuminenhan on psykoosi

Ei ihme että olen täysin vailla järkeä sen asian suhteen. Eipä olis aikoinaan arvannut, että tossa se tyyppi menee, jonk
      Ikävä
      54
      907
    9. Olisinko mä voinut käsittää sut väärin

Nyt mä kelaan päässäni kaikkea meidän välillä tapahtunutta. Jos mä sit kuitenkin tulkitsin sut väärin? Se, miten sä käyt
      Ikävä
      31
      892
    10. Känniläiset veneessä?

Siinä taas päästiin näyttämään miten tyhmiä känniläiset on. Heh heh "Kaikki osalliset ovat täysi-ikäisiä ja alkoholin v
      Nurmes
      30
      883
    Aihe