Botox

Mummu63

Hei. Laitatin Botoxia poikittaisiin otsaryppyihin ja huulten yläosaan. Piikit eivät sattuneet lainkaan ja vaikutus tuntui muutaman päivän kuluttua ja yläluomet alkoi roikkumaan. Otsaan ei enää tule ryppyjä vaikka kuinka yrittäisin. Ennen Botoxia rajasin silmät tussilla yläripsien juurista ja laitoin luomiväriä kulmaluun alle. Nyt en saa enää siististi tehtyä yläluomen rajausta, koska yläluomet alkoivat roikkua, enkä saa niitä enää nostettua. Tulikohan liian suuri määrä botoxia. Eli nyt näytän paljon väsyneemmältä ja silmät pienemmiltä kuin ennen Botoxpiikitystä. Kuinkahan kauan kestää että yläluomia voi taas nostaa ylös. Kysynkin nyt jos joku tietää kuinka kauan botoxin vaikutus kestää. Jos tää on lopullista niin harmittaa todella. Jodunko odottamaan aineen vaikutuksen lakkaamista vai mitä voisin tehdä. Harmittaa koko toimenpide todella. Olin suurine silmineni ennen ruiskeita paremman näköinen. Odotan vastauksia onko muillakin samanlaisia kokemuksia kuin minulla?

6

900

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • kohtalotoveri

      Minulle kävi aivan samalla tavalla! Botoxia laitettiin otsaryppyihin ja "sibeliusryppyihin". Lopputulos on sitten sellainen, että kulmakarvat laskeutuivat alas ja silmät roikkuvat todella pahasti. Olen suoraan sanottuna epätoivoinen.

      En olisi missään tapauksessa ottanut botoxia, jos olisin tiennyt, että näin voi käydä. Ennen ruiskeita kyllä puhuttiin lääkärin kanssa botoxista perusteellisesti, mutta missään vaiheessa hän ei edes puolella sanalla maininnut, että homma voisi mennä näin pahasti pieleen. Ja todellakin, jos joku tietää mitään keinoa korjata tilannetta, niin olisin enemmän kuin onnellinen.

      Missä Mummu63 muuten kävi botoxit laitattamassa?

      • Suosittelen!

        Restylanea tai Perlanea. Ne ovat täyteaineita, eivät hermomyrkkyä kuten Botox. Olen erittäin tyytyväinen ja nyt vaikutus on kestänyt jo yli puolitoista vuotta, kun aluksi piti ottaa puolen vuoden- vuoden välein. Minulla oli syvä siibeliusryppy, mutta ei ole enää. En rypistä otsaani enää, kiitos täyteaineen, joten uutta ryppyä ei enää tulekaan :))


      • Cubricum

        minulle on laitettu Botoxia, otsa on todella sileä nykyään. Minulle laitettiin samalla kulmien kohotuspiikit joten päinvastoin, minulla kulmat kohosi kauniisti (keskeltä ovat toki hieman alempana mutta reunoille mennessä kaareutuvat ylöspäin).


    • Maride

      Sama täälä laitetii ja koko otsa valui mun suurille silmille ja aikoivat leikata siten mun luomet kuulema siksi laitoivat että on hyvä leikata. en voi mennä mihinkään nyt 2- viikoo takana vähän silmät paremmat mutta vielä kuopassa ja oo niin pirun vihasen näkönen ja toinen puoli vähä alempana. En ois suostunu jos oisin voinu kuvitella sanovat että 2kk ja sitten on melkein kun ennen ja että sit vois lisätä mikä järki en haluu leikata silmiäni ja että otsa ja kulmakarvat on noin almaatta ... Eivät vaikuta ammatti taitoisilta tai haluavst vaan leikellä...

    • Wheretoput

      Älkää laittako ainakaa hammaslääkärillä. Minulla Teronen töpeksi ja saia aikaan järkytyksen.

    • Anonyymi

      Kävin laittamassa botoxia otsaan ja kulmien kohotuksen. Tämä on aiemmin toiminut hyvin eli kulmat eivät valahda alas ripsien päälle, vaan nousevat kauniisti, luomivako näkyy, virkeä ilme.

      Viime kerralla toinen silmä epäonnistui ja lopputulos on toispuoleinen.
      Kävin 2 viikon kontrollissa ja toinen hoitajatyttönen oli 20 min myöhässä ja sanoi, ettei voi tehdä mitään.

      Mikä idea kontrollissa, kun sanotaan Hups, ei voi tehdä mitään

    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Katso: Ohhoh! Miina Äkkijyrkkä sai käskyn lähteä pois Farmi-kuvauksista -Kommentoi asiaa: "En ole.."

      Tämä oli shokkiyllätys. Oliko tässä kyse tosiaan siitä, että Äkkijyrkkä sanoi asioita suoraan vai mistä.... Tsemppiä, Mi
      Tv-sarjat
      130
      5045
    2. Voi kun mies rapsuttaisit mua sieltä

      Saisit myös sormiisi ihanan tuoksukasta rakkauden mahlaa.👄
      Ikävä
      32
      3177
    3. Haluan jutella kanssasi Nainen

      Olisiko jo aika tavata ja avata tunteemme...On niin paljon asioita joihin molemmat ehkä haluaisimme saada vastaukset...O
      Ikävä
      16
      1827
    4. Poliisiauto Omasp:n edessä parkissa

      Poliisiauto oli parkissa monta tuntia Seinäjoen konttorin edessä tänään. Haettiinko joku tai jotain pankista tutkittavak
      Seinäjoki
      22
      1790
    5. Onko mies niin,

      että sinulle ei riitä yksi nainen? Minulle suhde tarkoittaa sitoutumista, tosin eihän se vankila saa olla kummallekaan.
      Tunteet
      19
      1655
    6. Voitasko leikkiä jotain tunnisteleikkiä?

      Tietäisi ketä täällä käy kaipaamassa.. kerro jotain mikä liittyy sinuun ja häneen eikä muut tiedä. Vastaan itsekin kohta
      Ikävä
      71
      1501
    7. Tietysti jokainen ansaitsee

      Hän varmasti ansaitsee vain parasta ja sopivinta tietenkin, suon sen onnen hänelle enemmän kuin mielelläni. Aika on nyt
      Ikävä
      11
      1275
    8. Armi Aavikko Malmin hautausmaa

      Haudattiinko Armi arkussa Malmin hautausmaalle vai tuhkattiinko hänet? Kuka tietää asiasta oikein?
      Kotimaiset julkkisjuorut
      11
      1266
    9. Miksi näin?

      Miksi vihervassut haluaa maahan porukkaa jonka pyhä kirja kieltää sopeutumisen vääräuskoisten keskuuteen? Näin kotoutumi
      Maailman menoa
      19
      1257
    10. Haluisin suudella ja huokailla

      ja purra kaulaasi ja rakastella sinua. Haluisin puristella rintojasi ja pakaroitasi. Ei sinulla taida olla kuitenkaan ni
      Ikävä
      16
      1247
    Aihe