Miten ihmeessä saatte naispuoleisia kavereita?

klhd1986

Tällä palstalla monet miehet valittavat jäävänsä aina naisten kanssa vain ns. kaveripojiksi. Syynä jotkut heistä pitävät omaa estynyttä persoonallisuuttansa. Ihmettelen suuresti, miten he ovat edes päässeet näiden naisten kaveripiiriin.

Minulla on hyvin suurella todennäköisyydellä estynyt persoonallisuushäiriö, joka esiintyy varsinkin naisten läsnäollessa. En voisi ikimaailmassa kuvitella, että yksikään nainen haluaisi ikinä edes jutella kanssani. Ajatus, että joku nainen haluaisi viettää aikaa juuri minun seurassani tuntuu täysin mahdottomalta skenaariolta.

Siksi ihmettelenkin, miten te muut estyneet miehet saatte naiskaveriseuraa. Olisin todella tyytyväinen jos voisin joskus edes ystävystyä jonkun naisen kanssa. Jos en saa edes naispuoleisia kavereita, olen varmasti loppuelämäni myös ilman parisuhdetta.

15

365

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Naisasialooseri.

      naisille, joihin olen tutustunut kaveripiirissä, kavereiden tyttöystäviä, baarissa kännissä jos olen jonkun numeron tai jopa yhteiset jatkot saanut. Nettideittien kautta.

      • ..

        Kaverinaiset ovat ajanhukkaa, pillua on saatava.


    • anna panna

      Niinpä. Luulisi, että jos mies pystyy lähestymään naisia sen verran, että saa heistä kavereita, niin ei todellakaan olisi suurta askelta mahdollisuuteen saada naisystävä.

      Varsinkin kun useiden naisen näkökulmasta ystävyys, luottamus ja läheisyys ovat tärkeämpiä kuin pelkkä seksi.

      • Naisasialooseri.

        on henkisesti pieni askel terveelle miehelle. Loveshy-miehelle se on kuin matka maapallon ympäri kävellen.


      • 67uyfgd
        Naisasialooseri. kirjoitti:

        on henkisesti pieni askel terveelle miehelle. Loveshy-miehelle se on kuin matka maapallon ympäri kävellen.

        Netin kautta ongelma yhteisöstä.


      • ...

        Ella puhuu nyt taas muunneltua totuutta. "ystävyys, luottamus ja läheisyys", kertauksen vuoksi todellisuudessa: iso muna, raha ja status.


      • Reipas Poikamies
        Naisasialooseri. kirjoitti:

        on henkisesti pieni askel terveelle miehelle. Loveshy-miehelle se on kuin matka maapallon ympäri kävellen.

        Vertaat hyvin, mutta olet nyt käytännössä väärässä ;) Huomenna kun lähtee talsimaan itään tai länteen niin joskus on pallo kierretty kun hengissä pysyisi. Baareista hamuamalla naista voikin mennä se paras nuoruus hukkaan. JA kuluu vaan kengät ja rahaa. Huomatkaa että en noteeraa känniseksejä kovin korkealle.


      • kipinäkalle

        "Niinpä. Luulisi, että jos mies pystyy lähestymään naisia sen verran, että saa heistä kavereita, niin ei todellakaan olisi suurta askelta mahdollisuuteen saada naisystävä.

        Varsinkin kun useiden naisen näkökulmasta ystävyys, luottamus ja läheisyys ovat tärkeämpiä kuin pelkkä seksi."

        Naisnäkökulmaa, huomaan. Ystävyys, luottamus, läheisyys ei riitä jos ei ole sitä kuuluisaa "kipinää" eli "kemiaa".

        Sinun logiikallasi olisi varmaan yhtä helppo askel saada miespuolisesta heterokaverista itselleen homopartneri, kun tullaan muutenkin niin hyvin juttuun.


      • anna panna
        Naisasialooseri. kirjoitti:

        on henkisesti pieni askel terveelle miehelle. Loveshy-miehelle se on kuin matka maapallon ympäri kävellen.

        Matkaa maapallon ympäri kävellen itsekin teen. Hmmm.


      • .
        anna panna kirjoitti:

        Matkaa maapallon ympäri kävellen itsekin teen. Hmmm.

        Naps, naps vaan ja sillä selvä.


    • Me

      minun kaveriksi :) Netti Kaveriksi :)

    • sir_eino

      No en ole sosiaalisesti estynyt mutta ihan samalla tavalla kun miespuolisiakin. Opinnoista, töistä, olemassaolevien sosiaalisten verkostojen kautta, harrastuksista...

      • ...höyläbetso...

        Einoo!! Saitko pilluu tänään? Kastoitko kärkee? Rynkytitkö römpsää? Höyläsitkö panopuuta? Vatkasitko vaakamamboa? Annoitko yksisilmäiselle synkkää käytävää? Raahasitko ajopuuta karvaisen kosteikon kätköihin? Leikitkö makkaran piilotusta? Vetäsitkö viikseen? Murhasitko miljoona ihmistä? Suihkutitko kumipussia? Ruiskautitko höpöjuomat hupputunneliin? Uurastitko "pätkätöissä"? Taistelitko karvakolmion äkkisyvää vastaan? Humputitko pumputinta?


      • sir_eino
        ...höyläbetso... kirjoitti:

        Einoo!! Saitko pilluu tänään? Kastoitko kärkee? Rynkytitkö römpsää? Höyläsitkö panopuuta? Vatkasitko vaakamamboa? Annoitko yksisilmäiselle synkkää käytävää? Raahasitko ajopuuta karvaisen kosteikon kätköihin? Leikitkö makkaran piilotusta? Vetäsitkö viikseen? Murhasitko miljoona ihmistä? Suihkutitko kumipussia? Ruiskautitko höpöjuomat hupputunneliin? Uurastitko "pätkätöissä"? Taistelitko karvakolmion äkkisyvää vastaan? Humputitko pumputinta?

        Repesin. Joo. Kondomitehdas auttoi murhaamaan tänään miljoona ihmisenalkua. Kahdesti.


      • En olisi voinut paremmin sanoa, mutta jos ei ole minkäänlaista kontaktia koskaan ollut vastakkaiseen sukupuoleen niin jännitys nousee suureksi. Mutta tää on vain veikkaus koska mulla ei ole samanlaista ongelmaa ollut.


    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Ammuskelu Härmän häjyissä

      Onko jollain enempää tietoa?
      Seinäjoki
      404
      12985
    2. Siis oikeasti S... En ymmärrä...

      Oletko se sinä joka täällä kaipailee? Kaikki täsmää.
      Ikävä
      83
      2562
    3. Onneksi olkoon sait mut vittuuntumaan

      Sapettanu koko helvetin päivän.
      Ikävä
      61
      2544
    4. Romaanien ammuskelu

      Romaanit vähän ammuskeli härmän häjy,osu sivullisiin,ja nyt nää romanit ihmettelee miksi heitä ei päästetä ravintoloihin
      Seinäjoki
      141
      2170
    5. Onko jotain sanottavaa vielä, nyt voi kertoa

      Poistun kohta täältä ja unohdan ajatuksen naimisiin menosta. Mieheltä
      Ikävä
      37
      2057
    6. Oho! Varmistusta odotellaan.

      Pitäneekö paikkansa? "🇺🇦Ukrainian drones hit a 🇷🇺Russian Tu-22M3 bomber at the Olenya airfield,"
      NATO
      171
      2018
    7. Keksin sinulle tänään uuden lempinimen

      Olet kisu-muija. Mitäs tykkäät älynväläyxestäni?
      Ikävä
      81
      1957
    8. Mitä sitten ikinä teetkin

      Mun on aika mennä J mies. Olen ollut niin tyhmä. Kaikkea mukavaa elämääsi edelleen toivotan ja ihanaa elämän jatkoa. Mei
      Ikävä
      42
      1515
    9. Mies mistä oikein suutuit?

      Yhtäkkiä vaan häippäsit täältä... 😢
      Ikävä
      22
      1450
    10. Saanko selityksen?

      Mikä minus oli vialla? Ulkonäkö, teinkö jotain väärin, sanoinko jotain..? Haluisin vaa tietää :(
      Ikävä
      60
      1449
    Aihe