Eli olen menossa ensi kesänä 2011 ensimmäistä kertaa Ruisrockkiin ja olisi mukava kuulla vähän lisää leirintäalueista... Itse kun olen tulossa aika kauakaa.
Onko joku ollut Ruisrockin omalla leirintäalueella? Onko siellä hyvät palvelut ja miten viihtyisä paikka on noin muuten??
Kumpaa leirintäaluetta itse suosittelisitte? ja jos on jotaki perusteluita niin voi esittää...
Ruisrockin oma leirintäalue, kokemuksia???
2
476
Vastaukset 2
- kumpi ?
Niin. Kiinnostais kyllä muakin tietää hiukan että minkälainen meininki siellä Ruisrockin omalla leirintäalueella on? Kannattaaako mennä.. vai suoraa vaan ruissalon leirintäalueelle?
- leenasaara
Kerran olen ollut Ruissalon leirintäalueella ja siellä oli ihan leppoisa meininki. Iso plussa siisteistä sisäsuihkuista ja -vessoista, jonne ei pitänyt hyvin koskaan jonottaa. Rantsu on myöskin aika mahtava ja sieltä löytyy myös grillausmahdollisuus, samoin kuin leirinnän toisesta päästä. Mitenkään hirveän kova bilemeininki ei ainakaan vuonna 2008 ollut kyseisessä leirinnässä, mutta hauskaa pidettiin silti! Ruisrockin virallisesta leirinnästä (Turkuhalli?) ei ole kokemusta, mutta olen kuullut sen olevan melko ankea.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 2342057
Nanna hakkasi Martinan aivot tuusan nuuskaksi!!!
Ihme jos Martina pystyy muodostaa järkeviä lauseita tämän nyrkkisateen jälkeen. Ottelupalkkio tuli, tajunta meni.2601204- 201115
- 41746
Vaikea löytää samantyylistä miestä
Nyt on pakko avautua. Onko ketään muuta jonka on yksinkertaisesti todella vaikeaa löytää samanhenkistä kumppania kuin i125706Martina ja Muhis
Aamulenkillä yhdessä valmistautumassa suuren päivään,toivottavasti heräsivät toistensa viekusta.Ihana pariskunta❤227678Rasismi ahdistaa.
Tapasin baarissa oikein lupsakan oloisen miehen, mutta arvomaailma on hyvin erilainen omani kanssa. Hän käyttää n-sanaa205622- 51475
- 38448
Olenkohan tunteideni kanssa yksin?
Salaa toivon, että sinä nainen luotat minuun niin paljon, että uskaltaisit lähentyä kanssani, vaikka tämä on vähän kiell42432