Olen 29v mies, minulla on puoliso ja lapsi.
Suhteemme alussa harrastimme paljon seksiä, joka ei haitannut minua lainkaan(hän on hyvä vartaloltaan). Huomasin jo suhteemme alussa, että seksi on lähes poikkeuksettaa, pelkkää yhdyntää.
Olen itse ollut aina mieltynyt suuseksiin, ei yhdynnässäkään mitään vikaa ole, mutta suuseksi ja toisen vartalon hyväily, on esileikkinä ja joskus ainoana toimintana aivan mahtavaa.
Puolisoni on asiasta erimieltä, olen ottanut asian muutaman kerran esille. Hän on jopa sanonut suoraan, että ei varsinaisesti nauti miehisestä vartalosta, eikä peniksestä. Ei siis pidä niitä kiihottavana!
Olin sen kuullessani äimistynyt(olen myös ihan ok vartaloinen), yritin tivata, että miten voi siten edes harrastaa seksiä miehen kanssa. En saanut selkeää vastausta.
Hän ei siis ole juuri koskaan antanut minulle suuseksiä, jopa käsin hyväilyt tuntuvat väkinäisiltä. Hänelle kyllä kelpaa, että annan hänelle alusta loppuun hoidon suullani ja käsillä, toki nautin siitä itsekin. Mutta jotenkin odottaisi joskus samaa palvelua itsellenikin. Sitä ei vaan tule. V.tuttaa.
Miksi näin? Kyse ei ole minun likaisuudesta tai muusta fyysisestä ominaisuudesta, hän on ollut kuulemma exillensä samanlainen.
Mitä voin tehdä? Hän on itsekin sanonut, haluavansa oppia avoimempaa seksiä ja päästä mahdollisista vanhoista traumoistaan eroon. Haluaisin tietää, miten voisin auttaa hänet avoimempaan seksiin.
Minusta vain seksi on parasta, kun molemmat hoitaa toiselle varman ja parhaan nautinnon mihin pystyy. Silloin molemmat saa parasta.
Se ei onnistu jos toinen harrastaa seksiä, "luovuttamalla itsensä toisen käyttöön". Siltä se välillä tuntuu.
Seksistä kysymys
28
1695
Vastaukset
- Ex pinp
Ens kerralla koeajot ennen kuin ostat ja hommaat vielä sivuvaununkin siihen.
- 14 + 13
Veikkaan, että useimpia naisia suihinotto ällöttää. Niin kuin vaimon tyttökaverit totesivat yksikantaan: paras asia naimisiin menossa oli se, ettei enää tarvitse ottaa suihin.
Muutenkin turha kuvitella, että naiset ajattelevat seksiä symmetrisesti mieheen nähden. Alaston mies ei yleensä itsessään kiihota heteronaista. Useammin naista kiihottaa tunne, että on miehen mielestä vastustamaton ja ainoa houkutteleva nainen maailmassa.- Vort Ivan
Jotkut naiset on kyllä ällöjä teeskentelijöitä. "Paras asia naimisiin menossa oli se, ettei enää tarvitse ottaa suihin." Aluksi sitä ollaan kyllä seksin papittaria ja luvataan kaikkea rehellisille suomalaisille miehille. Helkkari sentään! Saisitte hävetä.
- yks nainen
ainakin, joka todella nauttii suihinotoista...enkä vaan miehen mieliksi vaan kiihotun itse.
- Siltä se tuntuu
yks nainen kirjoitti:
ainakin, joka todella nauttii suihinotoista...enkä vaan miehen mieliksi vaan kiihotun itse.
Tähän mielipiteeseen minäkin perustan paljon omat kokemukseni. Kaikki aikaisemmat petipartnerini, ovat itse haluneet antaa suuseksiä. Osa maininneet kiihottuvansa kovasti, kun saavan antaa sitä. Silloin homma toiminut todella hyvin, kun molemmilla puhtaasti sama päämäärä -> toisen tyydytys, josta myös itse kiihottuu.
Nyt homma ei toimi läheskään niin hyvin.
...
Joskus kaiholla muistelen niitä estottomia entisiä....=) Useammat kokeneempia, mutta myös nuoria.
Tästäkään huolimatta en lähde pettämään, muuten nainen on aivan täydellinen. Hieno ihminen. - uskomaton-ta
"paras asia naimisiin menossa oli se, ettei enää tarvitse ottaa suihin."
WHAT!!? Paras asia naimisiin menossa tuollaisen teeskentelijän kanssa olisi ettei sitä kovin vakavasti tarvisi ottaa muutenkaan. Voisi käydä suuhoidot hakemassa muualta ilman omantunnon tuskia.. - 16+6
Mun ihana, karvainen pömppämahainen mies on maailman kiihottavin ja seksikkäin näky alasti.
Rakastan suuseksiä, antaa ja saada sitä. Joten - miehet - älkää yleistäkö, ettei naiset välitä suuseksistä! - bipirkko
16+6 kirjoitti:
Mun ihana, karvainen pömppämahainen mies on maailman kiihottavin ja seksikkäin näky alasti.
Rakastan suuseksiä, antaa ja saada sitä. Joten - miehet - älkää yleistäkö, ettei naiset välitä suuseksistä!Ja maailman seksikkäin ja tosi haluttava, vaikka ei varmasti yleisten kauneusihanteinen mukainen. Seksikkyys ei ole ulkonäöstä kiinni!
- AO
Meillä kaikilla on omassa seksuaalisuudessa tietty suuntaus, siis kuitenkin portaattomasti.
Toiset ovat homoseksuaaleja, toiset täysin heteroja, on biseksuaaleja, ja kaikkea siltä väliltä.
Omasta mielestäni olen täysin hetero, siis kaikki naisessa on kiihottavaa, myös suuseksin antaminen naiselle.
On ollut näillä palstoilla usein valituksia miehistä jotka eivät halua antaa naisille suuseksiä eikä muutenkaaan kiihotu naisen "tavaran" hyväilystä. Nämä miehet luokittelin siitä biseksuaalista ainakin jonkunverran homoon päin.
Sama koskee kai naisiakin. Olen tavnnut monia naisia jotka todella haluavat antaa suuseksiä, siis ei vain miehen vaan omankin nautinnon takia. Luokittelisin naisen joka ei halua antaa suuseksiä eikä nauti peniksen hyväilystä muutenkaan, sinne lesbon puolelle.
Vielä tässä nyky-yhteiskunnassakin on varmasti valatavasti ihmisiä jotka elävät kuin heterot vaikka vietit vetäisiväkin muualle, sitä ei vaan itsellekään tunnusteta.
Tällaisessa tilanteessa on aika turhaa yrittää saada partneria muuttumaan koska hän tekee sen kuitenkin vastoin omaa haluaan, ja se ei ainakaan minusta tuntuisi mukavalta.- 12 + 7
heteronaisia on aika vähän. Mutta ei hätää: naisten kuvitelmien heteromiehiäkään ei juuri ole olemassa.
Oikean maailman heteronainen ihastuu mieheen ja haluaa hänen kanssaan perheen. Hän odottaa mieheltä rehellisyyttä, hellyyttä, romanttisuutta, mausteeksi silkkaa himoa, sopivasti kunnianhimoa ja seurallisuutta.
Mutta näistä irrallaan satunnaisen miehen alastonkuva ei yleensä herätä heteronaisen kiinnostusta. - bipirkko
"Luokittelisin naisen joka ei halua antaa suuseksiä eikä nauti peniksen hyväilystä muutenkaan, sinne lesbon puolelle."
Olen nelivitonen nainen, onnellisesti naimisissa miehen kanssa ja luokittelisin itseni vahvasti biseksuaaliseksi. Nautin seksistä miehen kanssa ja monistakin seksileikeistä, mutta katselen mielelläni myös naisvartaloita ja haaveilen seksistä naisen kanssa (sitäkin olen kokeillut, mutta partneri ei ollut tyyppiäni). Miehen vartalo alastomana on ihana, mutta naisen vielä houkuttelevampi. Nautin myös suuseksistä molemmin puolin.
Toinen asia, mikä tulee mieleeni, on että ehkä naisystäväsi on jotenkin estynyt, eikä pysty rentoutuneeseen seksiin ja kokeilemaan uusia asioita.
Kuitenkin, seksin tulee olla sellaista, että siitä nauttii molemmat, ja sellaisiakin tapoja teillekin varmasti löytyy.
- Carenac
Mun mieheni olisi voinut kirjoittaa tuon viestin. Jos olisit kirjoittanut, että sinulla on vähän ylipainoa niin olisin varma että olet mieheni... No, joka tapauksessa.. Naisena mun kokemukseni näistä asioista on se, että olen sanonut miehelleni monesti, etten koe miehistä vartaloa tai penistä kiihottavana ja en saa mitään kiksejä peniksen koskettamisesta tai suihinotosta. Totuus on se, että inhoan hänen rumaa kroppaansa. Tämä on oikeasti kamalaa, mutten voi sille mitään. Koen miehen vartalon erittäin kiihottavana, jos se on sen näköinen, kuin mielestäni miehellä tulisi olla. En vaadi sikspäkkiä tai armottomia lihaksia, en kamalasti pidä niistäkään, mutta haluan että mies huolehtii itsestään sen verran, että ei liho muodottamaksi. Varsinkin kun mies itse ei haluaisi, että minulle kävisi niin kuin hänelle. Minun pitäisi olla kaunis ja hoikka, hänen ei tarvitse muka. Paskan marjat! Haluan miehen, jonka koen kiihottavana. Oma mies ei sitä ole.
Suihinotto ja penis taas... Olen sanonut myös miehelle, etten pidä suihinotosta. Ei se mitään lempipuuhaani ole ollutkaan varsinaisesti, mutta olen kyllä pitänyt siitä parin aikaisemman miehen kohdalla. Omalla miehellä vaan on liian iso penis ja suuhun sattuu ja pahinta on se, että hän maistuu aivan hirvittävälle. En ole aikaisemmissa suhteissa joissa harrastanut suuhommia maistanut mitään yhtä pahaa. Sen takia sanonkin miehelleni kiitos ei.
Voiko nämä asiat muka kertoa suoraan miehelleen? Että oikeasti miesvartalo voi kiihottaa mua tosi paljon ja että oikeasti olen aiemmin kyllä pitänyt suihinotostakin? Miten tällaista voi muka toiselle oikeasti kertoa tai ilmaista? - Carenac
Kirjoitit, että: "Kyse ei ole minun likaisuudesta tai muusta fyysisestä ominaisuudesta, hän on ollut kuulemma exillensä samanlainen."
Anteeksi nyt vain, mutta jos kyse olisikin noista asioista niin eihän tuota voisi mitenkään kauniisti sinulle kertoa. Likaisuuden kyllä, kehottamalla suihkussa käyntiin ennen, mutta oikeasti on aika mahdoton keskustelunaihe kertoa toiselle jos kyse olisikin sinun ominaisuudestasi. Minunkin mieheni luulee, että olen ollut samanlainen exille, koska eihän sitä nyt vaan voi sanoa että kyllä heidän peniksensä imeminen jne. kelpasi minulle, mutta sinun ei!
Minäkin "luovutan välillä itseni käyttöön", koska oma mies nyt ei vaan herätä seksuaalisuuuttani ollenkaan. Eikä se nyt tietenkään johdu vain fyysisistä asioista, vaan myös muista parisuhteen ongelmista. Sitä ei silti voi kieltää, että niillä fyysisillä asioilla ON väliä. Mielikuvat ei siinä paljoa helpota jos koskee toista ja käteen jääkin pelkkää ihramakkaraa. Kyllä se latistaa tunnelmaa. Vaikka nautinkin kovasti seksistä, en halua sitä harrastaa ainakaan oman ukkoni kanssa. Hänen kanssaan voisin alkaa olemaan pelkkä lahna, koska se olisi varmaan ainut keino saada siitä jotakin itselleni irti fantasioinnin avulla.
Ja se siemennesteen maku on aika avainasia kyllä tuossa penisjutussa!- 0878tiyfjh
Miksi ihmeessä sä sitten olet sen sun miehen kanssa? Ystäviä voi olla muutenkin, parisuhteessa nyt yleensä on seksiä. Mitä hemmettiä?! Kyllä mä ymmärrän sen, ettei kaikki tykkää kaikesta, ok, jos joku ei tykkää suuseksistä, niin ei sitten, mutta miten voi olla jonkun kanssa jonka kokee noin vastenmieliseksi? Mikä sua vaivaa?
Ja siis, lihavuus, no joo, se voi olla turn off, mutta jos suhde menee tollaiseksi halveksunnaksi, on parempi erota. - Carenac
0878tiyfjh kirjoitti:
Miksi ihmeessä sä sitten olet sen sun miehen kanssa? Ystäviä voi olla muutenkin, parisuhteessa nyt yleensä on seksiä. Mitä hemmettiä?! Kyllä mä ymmärrän sen, ettei kaikki tykkää kaikesta, ok, jos joku ei tykkää suuseksistä, niin ei sitten, mutta miten voi olla jonkun kanssa jonka kokee noin vastenmieliseksi? Mikä sua vaivaa?
Ja siis, lihavuus, no joo, se voi olla turn off, mutta jos suhde menee tollaiseksi halveksunnaksi, on parempi erota.Mua vaivaa se, että en saa otettua eroa koska en halua että lapsilta menee koti sen takia, että äiti ei halua harrastaa isin kanssa seksiä. Siksi olen vielä mieheni kanssa.
- Brutukseni
Carenac kirjoitti:
Mua vaivaa se, että en saa otettua eroa koska en halua että lapsilta menee koti sen takia, että äiti ei halua harrastaa isin kanssa seksiä. Siksi olen vielä mieheni kanssa.
No miksi helvetissä piti mennä naimisiin ja hommata niitä lapsia? Ei helvetti. Nyt sitte miehes ja lapses maksaa SUN virheistä.
- Vollaustattung
Brutukseni kirjoitti:
No miksi helvetissä piti mennä naimisiin ja hommata niitä lapsia? Ei helvetti. Nyt sitte miehes ja lapses maksaa SUN virheistä.
Carenac kirjoitti: "Mua vaivaa se, että en saa otettua eroa koska en halua että lapsilta menee koti sen takia, että äiti ei halua harrastaa isin kanssa seksiä. Siksi olen vielä mieheni kanssa. "
Tuo on kyllä maailman yleisin tekosyy jolla selität asiat itsellesi. Lapset pärjäävät paljon paremmin eronneiden mutta onnellisten vanhempien kanssa kuin vanhempien keskinäisen halveksunnan myrkyttämässä kodissa. Lapset kyllä aistivat vanhempiensa huonot välit. Totuus taitaa olla se että lihava ja ällöttävä miehesi toimii laskujen maksajana, talonmiehenä, lastenhoitajan, kokkina ja siivoojana ja sinun elämäsi olisi vaan paljon hankalampaa ja materiaalisesti köyhempää ilman ällöttävää miestäsi.
Vastaapa nyt Carenac nimimerkin Brutukseni esittämään kysymykseen? Miksi piti hankkiutua paksuksi ja sitten sanoutua irti parisuhteen velvollisuuksista tuolla naurettavalla tekosyyllä? - läskilortto
Eikä sitä niellä tartte.
Jos on kyse aidosta rakkaudesta niin ei se ihramakkaroista ole kiinni! Jos suhde kaatuu ulkomuodon takia niin eipä siinä ole ollut paljon kehumista.
- Veikkailuja vain
Mä ymmärrän sen, ettei kaikki tykkää kaikesta. Mä en itse ota suihin siksi, että toinen haluaa tai siksi, että itse saisin sitä samaa, vaan koska itse haluan. Ja toivon toisen tekevän myös asioita joita oikeasti haluaa, ja joista itsekin nauttii. Ja parempi että jos ei, niin jättää tekemättä: seksi on niin rikas osa-alue elämässä, ettei mua haittaa jos joku osa nyt puuttuukin.
Mutta se, ettei koe miestä olenkaan kiihottavana? Se on jo hieman eri asia. Koska on eri asia, joustaako ja puuttuuko joku yksittäinen asia seksistä, kun se, ettei kumppani koe itseä ihanana ja kiihottavana. Se on jo kamalan surullista, mä en kestäisi. Mutta, sanoit noista traumoista ja sulkeutuneisuudesta. Niin, ehkä teidän kannataisi kokeilla lempeämpää lähestymistapaa seksiin kun suoranainen seksi. Eroottisia öljyjä on, ja hieronta on mukava ja lempeä tapa tutustua toisen kehoon. Yhteinen kylpy. Leikki. Moni on ujo ja toisen katsominen häiritsee, voi siis luvata että on silmät kiinni. Tai sitoa silkkiliinalla silmät. Siis, että hän saisi tehdä, omaan tahtiinsa, omalla tavallaan. Ilman pakkoa, ilman päämäärää. Voisit toki tehdä ensin, ihan vaan esimerkiksi niin, ettei se johda kun kiihkeisiin suudelmiin ja seksiin vain jos hän pyyttää, ei siis sinun takiasi, ei sinun halujesi tähden. Hän kokee sen ehkä silloin ansana. Jos hän ei kerjää, älä anna :) Voisi olla vapauttavaa vaan nauttia joskus siitä yhdessä olosta ja seksin haluamisesta ilman mitään suorittamista, aikomusta tai päämäärää.
Kannataisi ehkä miettiä jotain pehmeää, esim.hunajapölyä ja sulkaa ja kiihottaa niillä: ne on ihanan tuntuisia kuten öljytkin eikä se peniksen hyväily ole pelkkää tylsää runkaamista tai seksi vaan kiihottamista kohti orgasmisuoritteista loppua, vaan seksiin tulee uusia tutustumisen aste, rauhaa ja saa tutkia toisen kehoa omalla tavallaan. En mäkään tykkäisi kädellä jatkuvasti runkata toista, jos seksi ois just sitä aina, että nonniin, nyt hipelöidään, pimppi märäksi, kulli pystyyn ja sitten yhdyntää, noin, nylkyn, nylkyn... Ja sitähän liian monella on. Ei ole oikeaa tutustumista, jotkut ei edes suutele pitkään ja intohimoisesti, ei edes hiero hartioita koskaan, ei juttele seksistä, eikä vaivaudu käyttämän mielikuvitustaan...
Teillä ei ehkä tällä hetkellä ole mitään erotiikkaa siis, pelkkä seksi? Teillä ei ole yhteyttä, läheisyyttä ja siksi hän vaan "luovuttaa kehonsa käyttöösi" koska ei koe tarvitsevansa seksiä: siksi se peniksenkin hyväily tuntuu vastenmieliseltä, koska hän ei nää seksiä yhdessä olon muotona, ja sen eroottista yhdessä oloa. Että Mieshän on ihana ja kaunis, ja penis on vaan osa sitä kehoa, se on ihana ja kaunis sellaisena kun on, kuten ihminen, kuten se oma rakaskin. Teillä on seksiä, mutta yhteys, erotiikka ja sitä myöten rakkaus siitä puuttuu. Se voi johtua huonoista kokemuksista tai sitten vaan semmoisesta että on alunperinkin ollut ujo/arka eikä kukaan tajua ottaa sitä huomioon. Ujosta ja arastakin tulee melkoinen seksipeto kyllä, mutta omalla ajallaan ja omista lähtökohdistaan.
Ehkä te muutenkin tarvitsisitte fyysistä läheisyyttä, esim. urheilun muodossa. Tai enemmän luottamusta ja yhdessä oloa, että hänkin kokisi sinut (ja seksin) osana teitä ja teidän suhdettanne.- Siltä se tuntuu
Kiitos kovasti vastauksesta sinulle"Veikkailuja vaan".
Vastauksessasi suurella todennäköisyydellä, on ongelmamme avain, samaa olen monesti miettinyt ja kokeillutkin mutta tuloshan ei synny hetkessä. Siis se tulos, että hän vapautuu seksuaalisesti kanssani. Olemme kyllä paljon yhdessä mutta läheisyyttä on ehkä turhan vähän ja onkin.
Hieronnan, suutelun ja kosketuksen kautta kannattaa varmasti lähteä lähestymään uutta läheisyyttämme ja seksielämää.
Hänellä on selkeästi arkuutta ja ujoutta seksissä, oma vartaloaan kohtaan ja kosketuksessa minun vartaloani. Täytyy osaa antaa hänelle oma aikansa, vaikka se tuntuu välillä omien haluja ja haluja vastaan vaistelulta. - gasthaus
Siltä se tuntuu kirjoitti:
Kiitos kovasti vastauksesta sinulle"Veikkailuja vaan".
Vastauksessasi suurella todennäköisyydellä, on ongelmamme avain, samaa olen monesti miettinyt ja kokeillutkin mutta tuloshan ei synny hetkessä. Siis se tulos, että hän vapautuu seksuaalisesti kanssani. Olemme kyllä paljon yhdessä mutta läheisyyttä on ehkä turhan vähän ja onkin.
Hieronnan, suutelun ja kosketuksen kautta kannattaa varmasti lähteä lähestymään uutta läheisyyttämme ja seksielämää.
Hänellä on selkeästi arkuutta ja ujoutta seksissä, oma vartaloaan kohtaan ja kosketuksessa minun vartaloani. Täytyy osaa antaa hänelle oma aikansa, vaikka se tuntuu välillä omien haluja ja haluja vastaan vaistelulta.Tuo kuulostaa jossain kohden samanlaiselta kuin mun päättynyt suhteeni, jossa mulla oli seksin kanssa isompia ja pienempia ongelmia. Yksi ongelma oli juuri tuo, että olisin tarvinnut tilaa edetä omaan tahtiin seksissä, monesti koin, että mentiin liian nopeasti yhdyntään tai käytiin sukuelimiin käsiksi. Koitin tuosta joskus ääneen sanoa, mutta mies ei joko ymmärtänyt tai tajunnut tai ei kyennyt hidastelemaan omia halujaan vastaan. Seurauksena oli taas mulla entistä pahempi olo, kun koin, ettei mies kuunnellut mua seksissä. Arkaluonteisena en osannut ilmaista itseäni jämäkästi. Sitä paitsi arkana mun oli helpompi aistia toisen oloja kuin omiani - tasan huomasin sen, milloin mies oli erittäin kiihottunut ja se oman olotilan tiedostaminen ja sen mukaan toimiminen jäi piiloon.
Eli sama lyhyemmin: voi olla, että naisesi on esittänyt seksin suhteen jotain toiveita tai pyyntöjä, jotka olet sivuuttanut/unohtanut. Jos on arka tai estoinen, niin tuo tuntuu erityisen pahalta, eikä sitä osaa jäädä toistamaan pyyntöjä tai voimallisesti vaatimaan jotakin. Estoinen pelkää pyytää mitään omaa, estoisuuteen kuuluu omien halujen pitäminen hävettävinä. Helposti tilanne menee lukkoon, jos toinen ei pidä aitona sitä, että hän SAA edetä juuri niin hitaasti ja varovasti kuin haluaa.
Toiseksi tulee sellainen epämääräinen asia, kuin seksuaalinen itsetunto. Jos kokee huonommuutta (on esim. aikaisemmin saanut ilkeitä tai ajattelemattomia kommentteja seksuaalisuudestaan tai ulkomuodostaan), niin seksistä helposti tulee pelkkää suorittamista ja koskettaminen ei tunnu miltään. Silloin kumppani voi auttaa, jos ei painosta ja jos esim. kyselee, miltä kosketus tuntuu (eli silloin osoittaa olevansa kiinnostunut kumppanista ja hänen halustaan, eikä tilanne pyöri sen ei-estoisen halujen ympärillä). Mä en siinä ongelmaisessa suhteessa osannut suhteuttaa sitä, että miehellä oli ollut aika monta (parikymmentä) seksipartneria ennen mua ja mulla ei ollut ollut ketään. Koin, että jouduin verratuksi niihin miehen aikaisempiin. Pahaksi onneksi hän vielä puhui noista aikaisemmistaan joskus. Aloin ajatella, että seksissä on kaavoja ja temppuja (asentoja), ja kaikki on fyysistä suorittamista, joka loppuu laukeamiseen. Mietin etten ole tarpeeksi estoton tai seksikäs. Koin etten saisi olla estoinen, mutta minusta ei ole ylittämään omia rajojani. Mies ei osannut viestiä mulle toisenlaista tietoa - siis että olisin hänen silmissään ihanan rietas tai viettelevä ja että minulla saa olla ne omat rajani, ts. estottomuus ei tarkoita sitä, että kaikkeen seksissä pitäisi suostua. Aloin pelätä epäonnistuvani seksissä ja esim. yhdynnät muuttuivat kivuliaiksi.
Kolmas juttu on yleisessä läheisyydessä ja kosketuksessa. Jos on esim. taustalla sellainen lapsuudenkoti, jossa eivät ole paljoa halailtu, ei lapsia tai aikuisia, niin fyysinen läheisyys ilman seksiä voi olla yksinkertaisesti vierasta. Ei tavallaan ymmärrä sitä, että hellyys ilman seksiä on olennainen yhteyden luoja ja se likeisyys voi avata seksissäkin uusia reittejä. Ja samaan aikaan vaikka seksissä olisi ongelmia, niin läheisyyttä ja hellyyttä tarvitsevat molemmat arjessa, tulee vain lisää ongelmia, jos ne jäävät pois.
- Mitä helv...
Ihan kummallisia vastauksia! Että naiset ei muka tykkäisi suihinotosta! Mitä valetta. Ehkä samanlaiset naiset on vaan löytänyt ryhmänsä ja siinä uskottelee toisilleen noin, jotta heistä tuntuisi oikeammalta olla ottamatta suihin. Ei kuitenkaan pidä paikkaansa tuo. Kyllä erittäin monet naiset tykkäävät ottaa suihin. Tykkääväthän miehetkin nuolla naisiaan. Se on normaalia, että tykkää toisen sukupuolielimistä ja tuntee kiinnostusta niitä kohtaan sillä tavalla.
Minä ainakin tykkään kyseisestä puuhasta ihan hulluna. Meillä harrastetaan sitä suurinpiirtein jokaisen seksikerran yhteydessä. Joko alussa tai lopussa. Kuuluu ihan normaalina osana seksiin. Molemmat pidetään siitä tosi paljon. Tykkään ihan mielettömästi siitä, miltä miehen penis tuntuu suussa ja kädessä. Se on niin sileä ja lämmin. Näyttää sellaiselta, että sitä tekee niin mieli maistaa. Se tuntuu suussa eroottiselta.
Mies tykkää kovasti siitä, että otan hänen koko peniksensä kokonaan suuhuni. Se oli aluksi vähän vaikeaa, kun oksennusfefleksi meni päälle, mutta pystyn nykyään siihen ihan tuosta vaan ja se tuntuu riemastuttavalta. Siinä on parasta tuntea ja nähdä miehen kiihottuneisuus. Se tuntuu aina kivalta saavutukselta, että saa sen kokonaan suuhunsa. Suuhun laukeaminen tuntuu myös kiihottavalta. On saanut toisen tulemaan. Eikä sperma mun mielestä maistu millään tavalla pahalta, ihan kuin suolavettä. Nieleminen on ihan kätevää, niin voi tehdä sitä ihan missä vaan ja on siistiä. Sotkeminenkin on kyllä kivaa.
Se on maailman mahtavin juttu. Etenkin siksi, että otan mieheltä aina suihin silloin, kun se ei missään nimessä jaksaisi harrastaa seksiä. On innostunut jokaikinen kerta kuoleman väsyneenäkin :D Tykkään pelkistä suuseksihetkistäkin.
Mies sanoi, että kaikki edelliset tyttöystävätkin tykkäsivät seksistä ja suihinottamisesta. Samoin olen päätellyt suurimmasta osaa omista tyttökavereista. Jollain oli joskus spermaa hiuksissa :D Niin siitä se keskustelu lähti. Joidenkin kanssa syötiin banaania joskus ja silloinkin tuli asia puheeksi.
Ei todellakaan ole niin, että suurin osa naisista inhoaisi kyseistä puuhaa. Vain muutaman kommentin olen kuullut, että se muka olisi oksettavaa, mutta nämäkin sellaisilta henkilöiltä, jotka eivät menneisyytensä perusteella muutenkaan mitään seurustelumateriaalia ole. Sitten muutama on sanonut, että se on kivaa vain miehen kanssa, jota todella rakastaa eli vasta myöhemmin suhteessa.
Musta on tosi loukkaavaa, että väitetään, että naiset ei muka yleisisti rakastaisi miehiensä elimiä ja tykkäisi imeä ja nuolla niitä. Ihan samalla lailla tykätään, kun miehetkin naisistaan. Nuo epänormaalit kommentit eivät edusta kaikkia naisia. Mä rakastan mun miehen penistä. - Alfa Uros
No siinähän se ongelma on. Muutos on ihan kiinni hänestä itsestää, eli siitä vaan hänen pitäisi ottaa suihin.
- goon85
Olen 27v nainen. Minä ihan oikeasti alkuun tykkäsin ottaa suihin mieheltäni. Silloin meillä oli henkisellä puolella kaikki kunnossa.
Nyttemmin on ollut riitoja, seksi on mennyt siihen että kun miehen alkaa tehdä mieli, hän laittaa sormensa sinne, ja mun pitäis siitä innostua. Ei se niin mene. Ennen kuin harrastettiin seksiä, mies oli aina ihanan hellä. Oon koittanu hienovaraisesti sanoo asiasta, mut ilmeisesti häntä ei sit kiinnosta enää kuulla mitä mä tunnen/mietin.
Jos ei häntä kiinnosta, miksi mua kiinnostais hyväillä häntä...- osidnfd
Nyt täytyy myötää, että minulla on ne viettelemishalut laantunut. Tiedän kuitenkin, että vaimoni haluasi kovasti romantiikkaa ja ei siitä minullekkaan mitään haittaa olisi. En vain käsitä miksei vaimoni tee asialle mitään? Voihan hänkin ne kynttilät sytyttää ja siivota makuuhuoneen ja laittaa musiikkia soimaan. Miksi minun pitää tämä romanttinen krääsä aina laittaa valmiiksi? Eikös se näitä hilpekkeitä haluava osapuoli voisi tehdä asialla myös joskus jotakin.
Nainen, jos haluat romantiikkaa voit sitä rakentaa myös itse muutenkin kuin sanomalla, että olis niin kiva jos olisit tälläinen ja olis sitä ja tätä. Ei meitä miehiä nämä jutut paljon kiinnosta, joten me miehet toivotaan, että te voisitte näitä haluamianne asiaota joskus myös ihan itsenäisesti toteuttaa. - Tasajalkapuoli
osidnfd kirjoitti:
Nyt täytyy myötää, että minulla on ne viettelemishalut laantunut. Tiedän kuitenkin, että vaimoni haluasi kovasti romantiikkaa ja ei siitä minullekkaan mitään haittaa olisi. En vain käsitä miksei vaimoni tee asialle mitään? Voihan hänkin ne kynttilät sytyttää ja siivota makuuhuoneen ja laittaa musiikkia soimaan. Miksi minun pitää tämä romanttinen krääsä aina laittaa valmiiksi? Eikös se näitä hilpekkeitä haluava osapuoli voisi tehdä asialla myös joskus jotakin.
Nainen, jos haluat romantiikkaa voit sitä rakentaa myös itse muutenkin kuin sanomalla, että olis niin kiva jos olisit tälläinen ja olis sitä ja tätä. Ei meitä miehiä nämä jutut paljon kiinnosta, joten me miehet toivotaan, että te voisitte näitä haluamianne asiaota joskus myös ihan itsenäisesti toteuttaa.Edellisessä viestissä oli kyllä ihan ajatustakin. Enkä tarkoita sitä että naisen pitäisi aina tehdä kaikki mutta usein vain tuntuu tosiaan siltä että naiset odottavat vain miehen tekevän kauheasti romantiikan ja seksin eteen ja sitten he armollisesti sitä joskus antavat. He kuulemma haluavat olla haluttuja tuntea itsensä kauniiksi, tärkeiksi yms. Ei siinä mitään, tärkeitä tunteita ne. Mutta mihin unohtuu se että se mieskin haluaisi tunteä itsensä halutuksi? Minusta ei ainakaan miehenä tunnu kovin halutulta jos jokainen seksikerta vaatii aina hirveän valmistelun minun puoletani ennenkuin mitään saa. Ja painotan sanaa aina. Olen kyllä valmis omalta osaltani tekemään monia asioita ja panostamaan aikaa ja vaivaa jos saan joskus vastavuoroisestikin tuntea olevani tärkeä ja haluttu.
Mieskin on tunteva ja ajetteleva ihminen jota pitää kohdella ihmisenä. Jos miehen haluja ja tarpeuta aina vähättelee ja pitää pahoina ja seksi näyttäytyy miehelle aina naisen "antamisena" niin ei se pidemmän päälle paljon parisuhdetta ja itsetuntoa paranna. - Siltä se tuntuu...
Tasajalkapuoli kirjoitti:
Edellisessä viestissä oli kyllä ihan ajatustakin. Enkä tarkoita sitä että naisen pitäisi aina tehdä kaikki mutta usein vain tuntuu tosiaan siltä että naiset odottavat vain miehen tekevän kauheasti romantiikan ja seksin eteen ja sitten he armollisesti sitä joskus antavat. He kuulemma haluavat olla haluttuja tuntea itsensä kauniiksi, tärkeiksi yms. Ei siinä mitään, tärkeitä tunteita ne. Mutta mihin unohtuu se että se mieskin haluaisi tunteä itsensä halutuksi? Minusta ei ainakaan miehenä tunnu kovin halutulta jos jokainen seksikerta vaatii aina hirveän valmistelun minun puoletani ennenkuin mitään saa. Ja painotan sanaa aina. Olen kyllä valmis omalta osaltani tekemään monia asioita ja panostamaan aikaa ja vaivaa jos saan joskus vastavuoroisestikin tuntea olevani tärkeä ja haluttu.
Mieskin on tunteva ja ajetteleva ihminen jota pitää kohdella ihmisenä. Jos miehen haluja ja tarpeuta aina vähättelee ja pitää pahoina ja seksi näyttäytyy miehelle aina naisen "antamisena" niin ei se pidemmän päälle paljon parisuhdetta ja itsetuntoa paranna.Tasajalkapuoli vei jalat suustani!
- 16 + 1
Tasajalkapuoli kirjoitti:
Edellisessä viestissä oli kyllä ihan ajatustakin. Enkä tarkoita sitä että naisen pitäisi aina tehdä kaikki mutta usein vain tuntuu tosiaan siltä että naiset odottavat vain miehen tekevän kauheasti romantiikan ja seksin eteen ja sitten he armollisesti sitä joskus antavat. He kuulemma haluavat olla haluttuja tuntea itsensä kauniiksi, tärkeiksi yms. Ei siinä mitään, tärkeitä tunteita ne. Mutta mihin unohtuu se että se mieskin haluaisi tunteä itsensä halutuksi? Minusta ei ainakaan miehenä tunnu kovin halutulta jos jokainen seksikerta vaatii aina hirveän valmistelun minun puoletani ennenkuin mitään saa. Ja painotan sanaa aina. Olen kyllä valmis omalta osaltani tekemään monia asioita ja panostamaan aikaa ja vaivaa jos saan joskus vastavuoroisestikin tuntea olevani tärkeä ja haluttu.
Mieskin on tunteva ja ajetteleva ihminen jota pitää kohdella ihmisenä. Jos miehen haluja ja tarpeuta aina vähättelee ja pitää pahoina ja seksi näyttäytyy miehelle aina naisen "antamisena" niin ei se pidemmän päälle paljon parisuhdetta ja itsetuntoa paranna."Mutta mihin unohtuu se että se mieskin haluaisi tunteä itsensä halutuksi?"
Ei se mihinkään ole unohtunut. Sitä kutsutaan pornoksi.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Kela tukee virallisesti Pride-liikettä
Iso kiitos Kansaneläkelaitokselle tuen osoittamisesta myös vähemmistöille. Näin toimii vastuullinen valtiollinen koko k363795Jorma Lind kuollut
Ylen uutisankkurina 40 vuotta toiminut Jorma Lind on kuollut 85-vuotiaana. https://yle.fi/a/74-20230265 ARVl on näet511724- 731379
Mahdatko ymmärtää sitä
Mä en selviä jollei me jutella kunnolla. Tarvitsen sua siihen. Etkä sä voi sitä tietää kun en ole ilmaissut mutta olen751211Hitaille omat kassat
Kassoilla hidastelevat ärsyttävät. Menee heti loppupäivä pilalle, kun kauppareissu kestää hidastelijoiden takia. Näille1751096Ensimmäisenä Helluntaina ei uudelleen kastettu KETÄÄN!
Raamattu kertoo, että Helluntaina kastettiin. Mutta vaikka Raamattu ei erikseen kerro tiedän VARMASTI Ettei6911051- 84945
Olisit ollut niin
Minunlaiseni. Ehkä se on helmpompi kun emme kohtaa. Kipeältä se tuntui ettet valinnut minua41836Mitä yhteistä sinulla
on kaivattusi kanssa? Sama musiikkimaku, tai huumorintaju, tai ehkä työpaikka? Vai ettekö tunne vielä niin hyvin?49791- 39760