Kaksi naista

miehen valinta

Satu:

- 29 vuotta sosiaalialan AMK-tutkinto, töitä riittää omistusasunto.
Ujo, epävarma itsestään ja hieman hiljainen. Haluaa uskollisen ja kypsän parisuhteen.
170cm pitkä, pyöreä (n. 80-90kg) perus nätti. Harrastaa kirjallisuutta, kävelyä ja kissaihminen.
Ei seksuaalisia kokemuksia.

Niina:

26 vuotta ei toisen ammatillista tutkintoa, töissä lastentarhassa satunnaisesti ja vuokra-asunto.
Ekstrovertti; hauska, kiltti ja tietää tasonsa. Haluaa parisuhteen (etsii omaa tasoaan vastaava)
165cm atleettisen hoikka (55-60kg) kaunis. Harrastaa salilla käyntiä, 1-2 kk:ssa ulkona käy, koti-illoista pitää.
Alle kouluikäinen lapsi.

9

246

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • ................%%%

      No Niina tietysti. Nyrkkisääntönä voi pitää että kaunis voittaa aina, jos ei ole hirveä kusipää. Lapsesta miinus, mutta ehkä sen voi antaa adoptoitavaksi (tämä oli vitsi). Lapsi tuo nimittäin mukanaan ex-miehen ja muuta ikävää painolastia, jos ei itsellä ole samanlaista tilannetta.

      • wespe

        Niinan valkkaisin noilla tiedoilla! Ainakin seurusteluun, yhteenmuutto sitten jo vähän eri asia.

        Tosin Satu saattaisi olla ihan kehityskelpoinen oikean miehen kanssa!


    • Sadun valitsen. Epävarmuus ei ole suuri asia, se häipyy ennen pitkää kun mun kanssa on. Muutenkin just sellainen mitä haen. Mutta tosiassa luulen että ei sellaista ole olemassa tai mistä mä tiedän.

      • .....

        No onhan toi täällä kirjoittava jungfrau just tollanen, mutta se haluaa pano-einon eikä mitään kilttiä kunnon miestä.


      • ghjgadtytyuiff
        ..... kirjoitti:

        No onhan toi täällä kirjoittava jungfrau just tollanen, mutta se haluaa pano-einon eikä mitään kilttiä kunnon miestä.

        Eiku Jungfrau on koiraihminen. Mutta kaikki muu sopii kai about kohdalleen.


      • Reipas Poikamies
        ghjgadtytyuiff kirjoitti:

        Eiku Jungfrau on koiraihminen. Mutta kaikki muu sopii kai about kohdalleen.

        Kyllä minä Sadun kanssa lähtisin treffeille, lopun näkisi sitten irl ;)
        Naisen lapsikin on ok minulle tässä vaiheessa, jos muuten kemiat kohtaa kivasti, siis jos tuosta Niinasta puhuttais.


      • RP
        Reipas Poikamies kirjoitti:

        Kyllä minä Sadun kanssa lähtisin treffeille, lopun näkisi sitten irl ;)
        Naisen lapsikin on ok minulle tässä vaiheessa, jos muuten kemiat kohtaa kivasti, siis jos tuosta Niinasta puhuttais.

        ai niin olen koiraihminen, joskaan kissa ei minua haittaa.


    • TEKOPYHÄÄÄÄÄÄÄ
    • Realismia kehiin

      Pantavaksi: Niina.

      Seurusteltavaksi: Ei kumpaakaan.

      Ja hei, joku 170 cm, 80-90 kg ei todellakaan ole "perus nätti" eikä edes "perusnätti" eikä pyöreä vaan rankasti ylipainoinen.

    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Ammuskelu Härmän häjyissä

      Onko jollain enempää tietoa?
      Seinäjoki
      404
      12985
    2. Siis oikeasti S... En ymmärrä...

      Oletko se sinä joka täällä kaipailee? Kaikki täsmää.
      Ikävä
      83
      2562
    3. Onneksi olkoon sait mut vittuuntumaan

      Sapettanu koko helvetin päivän.
      Ikävä
      61
      2544
    4. Romaanien ammuskelu

      Romaanit vähän ammuskeli härmän häjy,osu sivullisiin,ja nyt nää romanit ihmettelee miksi heitä ei päästetä ravintoloihin
      Seinäjoki
      141
      2170
    5. Onko jotain sanottavaa vielä, nyt voi kertoa

      Poistun kohta täältä ja unohdan ajatuksen naimisiin menosta. Mieheltä
      Ikävä
      37
      2057
    6. Oho! Varmistusta odotellaan.

      Pitäneekö paikkansa? "🇺🇦Ukrainian drones hit a 🇷🇺Russian Tu-22M3 bomber at the Olenya airfield,"
      NATO
      171
      2018
    7. Keksin sinulle tänään uuden lempinimen

      Olet kisu-muija. Mitäs tykkäät älynväläyxestäni?
      Ikävä
      81
      1957
    8. Mitä sitten ikinä teetkin

      Mun on aika mennä J mies. Olen ollut niin tyhmä. Kaikkea mukavaa elämääsi edelleen toivotan ja ihanaa elämän jatkoa. Mei
      Ikävä
      42
      1515
    9. Mies mistä oikein suutuit?

      Yhtäkkiä vaan häippäsit täältä... 😢
      Ikävä
      22
      1450
    10. Saanko selityksen?

      Mikä minus oli vialla? Ulkonäkö, teinkö jotain väärin, sanoinko jotain..? Haluisin vaa tietää :(
      Ikävä
      60
      1449
    Aihe