Kaksi naista

miehen valinta

Satu:

- 29 vuotta sosiaalialan AMK-tutkinto, töitä riittää omistusasunto.
Ujo, epävarma itsestään ja hieman hiljainen. Haluaa uskollisen ja kypsän parisuhteen.
170cm pitkä, pyöreä (n. 80-90kg) perus nätti. Harrastaa kirjallisuutta, kävelyä ja kissaihminen.
Ei seksuaalisia kokemuksia.

Niina:

26 vuotta ei toisen ammatillista tutkintoa, töissä lastentarhassa satunnaisesti ja vuokra-asunto.
Ekstrovertti; hauska, kiltti ja tietää tasonsa. Haluaa parisuhteen (etsii omaa tasoaan vastaava)
165cm atleettisen hoikka (55-60kg) kaunis. Harrastaa salilla käyntiä, 1-2 kk:ssa ulkona käy, koti-illoista pitää.
Alle kouluikäinen lapsi.

9

252

Äänestä

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • ................%%%

No Niina tietysti. Nyrkkisääntönä voi pitää että kaunis voittaa aina, jos ei ole hirveä kusipää. Lapsesta miinus, mutta ehkä sen voi antaa adoptoitavaksi (tämä oli vitsi). Lapsi tuo nimittäin mukanaan ex-miehen ja muuta ikävää painolastia, jos ei itsellä ole samanlaista tilannetta.

• wespe

Niinan valkkaisin noilla tiedoilla! Ainakin seurusteluun, yhteenmuutto sitten jo vähän eri asia.

Tosin Satu saattaisi olla ihan kehityskelpoinen oikean miehen kanssa!

• Sadun valitsen. Epävarmuus ei ole suuri asia, se häipyy ennen pitkää kun mun kanssa on. Muutenkin just sellainen mitä haen. Mutta tosiassa luulen että ei sellaista ole olemassa tai mistä mä tiedän.

• .....

No onhan toi täällä kirjoittava jungfrau just tollanen, mutta se haluaa pano-einon eikä mitään kilttiä kunnon miestä.

• ghjgadtytyuiff
        ..... kirjoitti:

No onhan toi täällä kirjoittava jungfrau just tollanen, mutta se haluaa pano-einon eikä mitään kilttiä kunnon miestä.

Eiku Jungfrau on koiraihminen. Mutta kaikki muu sopii kai about kohdalleen.

• Reipas Poikamies
        ghjgadtytyuiff kirjoitti:

Eiku Jungfrau on koiraihminen. Mutta kaikki muu sopii kai about kohdalleen.

Kyllä minä Sadun kanssa lähtisin treffeille, lopun näkisi sitten irl ;)
        Naisen lapsikin on ok minulle tässä vaiheessa, jos muuten kemiat kohtaa kivasti, siis jos tuosta Niinasta puhuttais.

• RP
        Reipas Poikamies kirjoitti:

Kyllä minä Sadun kanssa lähtisin treffeille, lopun näkisi sitten irl ;)
        Naisen lapsikin on ok minulle tässä vaiheessa, jos muuten kemiat kohtaa kivasti, siis jos tuosta Niinasta puhuttais.

ai niin olen koiraihminen, joskaan kissa ei minua haittaa.

• TEKOPYHÄÄÄÄÄÄÄ
    • Realismia kehiin

Pantavaksi: Niina.

Seurusteltavaksi: Ei kumpaakaan.

Ja hei, joku 170 cm, 80-90 kg ei todellakaan ole "perus nätti" eikä edes "perusnätti" eikä pyöreä vaan rankasti ylipainoinen.

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Ketä tietää

Missä ammuttiin pyssyllä.
      Kotka
      66
      6411
    2. Ei tunnu, että välität yhtään

Tuntuu, että et edes muista minua koko ihmistä. 😢
      Ikävä
      71
      5838
    3. Vimpelin liikuntahallilla tulipalo?

Katsoin, että liikuntahallista tuloo mustaa savua. Sitten ovet pärähti hajalle, ja sisältä tuli aikamoinen lieska. Toise
      Vimpeli
      136
      5105
    4. Onko kaipaamallasi

Naisella silikonit 🤔
      Ikävä
      62
      4035
    5. Näytitpä taas niin hyvältä!

Nautit tilanteesta täysin rinnoin. Sinä olet kuin
      Tunteet
      14
      3895
    6. Veikeä Satu

Tuu jutteleen, kaipaan sua. Oot kuuma nainen.
      Ikävä
      38
      3319
    7. Oletko nyt

Onnellinen mies naisesi kanssa?
      Ikävä
      72
      3100
    8. Rakastatko?

Ala kertomaan se ja heti
      Ikävä
      64