Kaksi naista

miehen valinta

Satu:

- 29 vuotta sosiaalialan AMK-tutkinto, töitä riittää omistusasunto.
Ujo, epävarma itsestään ja hieman hiljainen. Haluaa uskollisen ja kypsän parisuhteen.
170cm pitkä, pyöreä (n. 80-90kg) perus nätti. Harrastaa kirjallisuutta, kävelyä ja kissaihminen.
Ei seksuaalisia kokemuksia.

Niina:

26 vuotta ei toisen ammatillista tutkintoa, töissä lastentarhassa satunnaisesti ja vuokra-asunto.
Ekstrovertti; hauska, kiltti ja tietää tasonsa. Haluaa parisuhteen (etsii omaa tasoaan vastaava)
165cm atleettisen hoikka (55-60kg) kaunis. Harrastaa salilla käyntiä, 1-2 kk:ssa ulkona käy, koti-illoista pitää.
Alle kouluikäinen lapsi.

9

267

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • ................%%%

      No Niina tietysti. Nyrkkisääntönä voi pitää että kaunis voittaa aina, jos ei ole hirveä kusipää. Lapsesta miinus, mutta ehkä sen voi antaa adoptoitavaksi (tämä oli vitsi). Lapsi tuo nimittäin mukanaan ex-miehen ja muuta ikävää painolastia, jos ei itsellä ole samanlaista tilannetta.

      • wespe

        Niinan valkkaisin noilla tiedoilla! Ainakin seurusteluun, yhteenmuutto sitten jo vähän eri asia.

        Tosin Satu saattaisi olla ihan kehityskelpoinen oikean miehen kanssa!


    • Sadun valitsen. Epävarmuus ei ole suuri asia, se häipyy ennen pitkää kun mun kanssa on. Muutenkin just sellainen mitä haen. Mutta tosiassa luulen että ei sellaista ole olemassa tai mistä mä tiedän.

      • .....

        No onhan toi täällä kirjoittava jungfrau just tollanen, mutta se haluaa pano-einon eikä mitään kilttiä kunnon miestä.


      • ghjgadtytyuiff
        ..... kirjoitti:

        No onhan toi täällä kirjoittava jungfrau just tollanen, mutta se haluaa pano-einon eikä mitään kilttiä kunnon miestä.

        Eiku Jungfrau on koiraihminen. Mutta kaikki muu sopii kai about kohdalleen.


      • Reipas Poikamies
        ghjgadtytyuiff kirjoitti:

        Eiku Jungfrau on koiraihminen. Mutta kaikki muu sopii kai about kohdalleen.

        Kyllä minä Sadun kanssa lähtisin treffeille, lopun näkisi sitten irl ;)
        Naisen lapsikin on ok minulle tässä vaiheessa, jos muuten kemiat kohtaa kivasti, siis jos tuosta Niinasta puhuttais.


      • RP
        Reipas Poikamies kirjoitti:

        Kyllä minä Sadun kanssa lähtisin treffeille, lopun näkisi sitten irl ;)
        Naisen lapsikin on ok minulle tässä vaiheessa, jos muuten kemiat kohtaa kivasti, siis jos tuosta Niinasta puhuttais.

        ai niin olen koiraihminen, joskaan kissa ei minua haittaa.


    • TEKOPYHÄÄÄÄÄÄÄ
    • Realismia kehiin

      Pantavaksi: Niina.

      Seurusteltavaksi: Ei kumpaakaan.

      Ja hei, joku 170 cm, 80-90 kg ei todellakaan ole "perus nätti" eikä edes "perusnätti" eikä pyöreä vaan rankasti ylipainoinen.

    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Keitä täällä on??

      Kertokaa nimenne!! 🤔
      Ikävä
      110
      1054
    2. Tiedät, että en voi enää laittaa viestiä

      Aikaa kulunut. Eikä se näyttäisi enää luontevalta vastata näin pitkän ajan jälkeen. Tiedän myös, että sinä et enää lait
      Ikävä
      82
      794
    3. Tuleeko Martinasta rouva Muhis

      Saako vihdoinkin ne haaveilemansa prinsessa häät Hajjin entinen Muhammad kanssa, 😂 yhteistä heillä on se, että molemmat
      Kotimaiset julkkisjuorut
      261
      570
    4. Nostetaanpas kissa pöydälle: Onko Kuhmossa työpaikkakiusaamista?

      Kuka uskaltaa puhua? Vai uskaltaako kukaan? Naisvaltaisella alalla on kuulemma Kuhmossa ruma tilanne. Mitä aikuiset ede
      Kuhmo
      15
      563
    5. Mitä hyvää

      Mitä hyvää hän on tuonut elämääsi?
      Ikävä
      65
      531
    6. Ei enää kauaa rakkaani

      Ensin minun pitää saatella narsistit oikeuden eteen ❤️
      Ikävä
      92
      499
    7. Oletko miettinyt sitä

      Että jos meidän persoonat ei sovi yhtään yhteen ;) No onneksi kumpikin on fiksu eikä halua toiselle mitään pahaa.
      Ikävä
      47
      491
    8. Miten näytät / näytit ihastumisesi hänelle?

      Toimiko, miten hän vastasi? vinkki5
      Ikävä
      26
      472
    9. Mökötätkö, kun jäit ilman vastausta?

      Vai mitä ajattelet...
      Ikävä
      47
      417
    10. Haluatko vain sitä

      Kaivattusi kanssa?
      Ikävä
      30
      406
    Aihe