Pummi mies

what is this i don't

Olen käynyt hänen kanssaan treffeillä ja niinkin että minun isäni on mukana. Pojalla, joka on aikuinen ihminen, ei ole koskaan lompakkoa mukana vaan jättää sen meille. Hän ei ole koskaan edes tarjoutunut maksamaan omaa osuuttaan ruoasta (emme syö halvassa räkälässä) tai lipuista tapahtumiin.

Miten vihjata, että minua v*****aa hänen käytöksensä. Pitäisikö heivata tuollainen luuseri kun ei koskaan maksa MITÄÄN. En haluaisi aina tarjota, ja on vielä nolompaa kun perheenjäseneni joutuvat tarjoamaan. Minusta tuntuu että hän vain käyttää hyväksi vieraanvaraisuutta.

Pummi?

9

1867

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • oma valintasi

      Kyllä asialle tarvitsisi tehdä jotain ja heti, jollet sitten halua jatkossakin olla hyväksikäytetty.

    • Klöä

      Ei muuta kun päästät takaisin luontoon...

    • Voi Jeesus...

      Päätit sitten oikein kirjoittaa palstalle, kun et itse mukamas tajua, mitä pitää tehdä. Onpa tosi vaikea päätös. Mistähän vielä voisit kysyä neuvoa?

    • meni vähän ohi

      Isä mukana treffeillä? minkäikäisiä olette?

    • Anonyymi

      Seurustelin pummin kanssa. Milloin tupakasta ja milloin ruuasta pulaa hänellä. Oli pakko pistää välit poikki.

      • Anonyymi

        Minä huomasin yhdestä miehestä parilla tapaamisella että on pummi. Valitti tupakantuskaa. Vihjaili,että ei oo rahaa. Lopetin tapailut alkuunsa.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Minä huomasin yhdestä miehestä parilla tapaamisella että on pummi. Valitti tupakantuskaa. Vihjaili,että ei oo rahaa. Lopetin tapailut alkuunsa.

        Ja yks pyyteli bensarahaa,itse ehotti,että mennää hänen luo 50km päähän🤣🤣


    • Anonyymi

      Njaa, juokse!

      Päätä pensaaseen vaan...🌳

    • Anonyymi

      Ei kannata tuommosten kans olla. Seksi ei oo sen arvoista.

    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Monenko kanssa olet harrastanut seksiä

      tänä aikana kun olet kaivattuasi kaipaillut?
      Ikävä
      124
      2943
    2. Timo Soini tyrmää Tynkkysen selitykset Venäjän putinistileiristä

      "Soini toimi ulkoministerinä ja puolueen puheenjohtajana vuonna 2016, jolloin silloinen perussuomalaisten varapuheenjoht
      Maailman menoa
      265
      1229
    3. Melkein lähetin viestin.

      Onneksi tulin järkiini. Mukavaa kesää
      Ikävä
      101
      1221
    4. Nainen voi rakastaa

      Ujoakin miestä, mutta jos miestä pelottaa näkeminenkin, niin aika vaikeaa on. Semmoista ei varmaan voi rakastaa. Miehelt
      Ikävä
      79
      1041
    5. Sulla on nainen muuten näkyvät viiksikarvat naamassa jotka pitää poistaa

      Kannattaa katsoa peilistä lasien kanssa, ettet saa ihmisiltä ikäviä kommentteja.
      Ikävä
      63
      1003
    6. Kalateltta fiasko

      Onko Tamperelaisyrittäjälle iskenyt ahneus vai mistä johtuu että tänä vuonna ruuat on surkeita aikaisempiin vuosiin verr
      Kuhmo
      12
      980
    7. Rakastan sinua

      Olen tiennyt sen pitkään mutta nyt ymmärsin että se ei menekään ohi
      Ikävä
      30
      936
    8. IS Viikonloppu 20.-21.7.2024

      Tällä kertaa Toni Pitkälä esittelee piirrostaitojansa nuorten pimujen, musiikkibändien ja Raamatun Edenin kertomusten ku
      Sanaristikot
      49
      897
    9. Ikävöimäsi henkilön ikä

      Minkä ikäinen kaipauksen kohteenne on? Onko tämä vain plus 50 palsta vai kaivataanko kolme-neljäkymppisiä? Oma kohde mie
      Ikävä
      41
      877
    10. Liikenne onnettomuus

      Annas kun arvaan -Nuoriso -Ajokortti poikkeusluvalla -Ylinopeus
      Orimattila
      43
      789
    Aihe