Minua on vaivannut toinen olkapää napsahtelemalla jo vuosikausia. Napsahteluun ei ole koskaan liittynyt kipua. Napsahduksen voi kuulla myös ulkopuolinen ja samalla olka-hartiaseutu "hyppää" hieman taaksepäin. Varsinaisen vaivan samaiseen olkapäähän sain kolmisen viikkoa sitten kun lunta tuli runsaasti useana päivänä ja tuli kolattua ja työntölapiolla viskeltyä lunta. Ilmeisesti juuri tuo lumen nakkaaminen ärsyynnytti olkapään. Oireena siis on ettei kättä kärsi nostaa sivukautta ylös ja viime yö oli aika tuskallinen kun heräsi siihen ettei koko hartiaseutu tuntunut toimivan ja olkapäähän sattui. Hiusten peseminenkin oli melkoinen taitolaji kun kättä ei saanut kunnolla nostettua. Olkapäätä en ole loukannut tapaturmaisesti koskaan. Voisiko tuolla vuosikausien napsumisella ja olkapään kiukuttelulla olla yhteys toisiinsa? Ja mitähän tämä voisi olla? Olkapää on rauhoittunut välillä mut suivaantuu aina uudelleen rasituksesta. Lääkärissä en ole käynyt. Toivon kommentteja..:)
Olkapään kipu ja liikerajoitus
7
681
Vastaukset
Mulla on kolmen vuoden aikana leikattu molemmat olkapäät
mulla oireili kans juuri tuo sivunosto..rintsikat,takit,paidat tuotti vaikeuksia
pukea.
Mutta toistoliikkeet sen kivun aina aiheutti.
magneettikuvis,röntgenis,hermoratatutkimuksissa ei näkynyt mitään
5v kärsin et aina sairaslomaa kuukauden välein,ja paljon lääkkeitä
mikä on aiheuttanut nyt sit pitkän ajan kanssa ongelmia.
kunnes mentiin olkapääspesialistille joka sano et eikun leikkaukseen
joten leikkauksessa selviskin et olikin aika iso operaatio tms.
Kannattaa nyt ainakin aluks mennä ihan vaan lääkärille..kauan tuo on oireillut
siel voi olla vaan jok utulehdus tms- looppuuti
aina ensin kannattaa tietty maksaa itsensä kipeäksi ja mennä kuvauksiin jossa ei ilmene mitään ihmeellistä. lekuri toetaa terveeksi ja vittumainen kipu jatkuu. syödään lääkkeitä ja maha alkaa renaan. taas lääkäriin jne jne kierre päälle.
tai onanias viisas: käsi tulee kipeeksi , hän tottuneesti varaa ajan kansanparantajalle, kuntohoitajalle taikka manuaaliterapeutille ja kas kipu poistuu vaivaisella 15 min oikeaan paikkaan tarkennetulla jäsenkorjauksella ja seuraavana päivänä taas kepeää ranneliikettä suihkussa ja sit lumitöihin. - Ei korjaajalle
looppuuti kirjoitti:
aina ensin kannattaa tietty maksaa itsensä kipeäksi ja mennä kuvauksiin jossa ei ilmene mitään ihmeellistä. lekuri toetaa terveeksi ja vittumainen kipu jatkuu. syödään lääkkeitä ja maha alkaa renaan. taas lääkäriin jne jne kierre päälle.
tai onanias viisas: käsi tulee kipeeksi , hän tottuneesti varaa ajan kansanparantajalle, kuntohoitajalle taikka manuaaliterapeutille ja kas kipu poistuu vaivaisella 15 min oikeaan paikkaan tarkennetulla jäsenkorjauksella ja seuraavana päivänä taas kepeää ranneliikettä suihkussa ja sit lumitöihin.Koulutus vastuu vääntelystään ?
looppuuti kirjoitti:
tai onanias viisas: käsi tulee kipeeksi , hän tottuneesti varaa ajan kansanparantajalle, kuntohoitajalle taikka manuaaliterapeutille ja kas kipu poistuu vaivaisella 15 min oikeaan paikkaan tarkennetulla jäsenkorjauksella ja seuraavana päivänä taas kepeää ranneliikettä suihkussa ja sit lumitöihin.Minä kyllä kokeilen jäsenkorjaajan tms..
itselläni oli löysät olkapäät niitä korjaajat tms kansanparantajat
eivät voi korjata!Vaan ankkureille kiristettiin niveliä...?
En ainakaan ole viel kuullut ketään muuta joka ne pystyy kiristää kun kirurgi tähystämällä- vastuu
Ei korjaajalle kirjoitti:
Koulutus vastuu vääntelystään ?
Mikä vastuu?
Onko kukaan nähnyt? levoton123 kirjoitti:
Minä kyllä kokeilen jäsenkorjaajan tms..
En ainakaan ole viel kuullut ketään muuta joka ne pystyy kiristää kun kirurgi tähystämälläsiis kokeilin
- eli jumppaamaan !
levoton123 kirjoitti:
Minä kyllä kokeilen jäsenkorjaajan tms..
En ainakaan ole viel kuullut ketään muuta joka ne pystyy kiristää kun kirurgi tähystämälläolkapään liikerata on supistunut ja tästä tulee kipua. Olkapäiden pyörittely, liikeradan laajentaminen olkapääjumpalla saattaa auttaa. Jumppaa pitäsi tehdä joka päivä. Itse sain ohjeet ortopediseltä osteopaatilta, joka "väänteli" olkapäätäni ja seuraavana yönä enkä sen jälkeenjään ole herännyt olkapää kipuun ja säteilyyn.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Martinan uusi poikakaveri
Sielläpä se sitten on. Instastoorissa pienissä speedoissa retkottaa uusin kulta Martinan kanssa. Oikein sydämiä laitettu2083286Suomessa helteet ylittää vasta +30 astetta.
Etelä-Euroopassa on mitattu yli +40 asteen lämpötiloja. Lähi-Idässä +50 on ylitetty useasti Lämpöennätykset rikkoutuva2391658Laita mulle viesti!!
Laita viesti mesen (Facebook) kautta. Haluan keskustella mutta sinun ehdoilla en halua häiriköidä tms. Yhä välitän sinus971513- 921409
Vanhemmalle naiselle
alkuperäiseltä kirjoittajalta. On olemassa myös se toinen joka tarkoituksella käyttää samaa otsikkoa. Ihan sama kunhan e461354Fazer perustaa 400 miljoonan suklaatehtaan Lahteen
No eipä ihme miksi ovat kolminkertaistaneen suklaalevyjensä hinnan. Nehän on alkaneet keräämään rahaa tehdasta varten.1601276Ajattelen sinua tänäkin iltana
Olet huippuihana❤️ Ajattelen sinua jatkuvasti. Toivottavasti tapaamme pian. En malttaisi odottaa, mutta odotan kuitenkin121208Ökyrikkaat Fazerit saivat 20 MILJOONAA veronmaksajien varallisuutta!
"Yle uutisoi viime viikolla, että Business Finland on myöntänyt Fazerille noin 20 miljoonaa euroa investointitukea. Faze1231039Miehelle...
Oliko kaikki mökötus sen arvoista? Ei mukavalta tuntunut, kun aloit hiljaisesti osoittaa mieltä ja kohtelit välinpitämät89942Tuntuu liian hankalalta
Lähettää sulle viesti. Tarvitsen apuasi ottaa koppi tilanteesta. Miehelle meni.55872