Naisten kanssa

sir_eino

Lähtenyt homma taas ihan hanskasta. On perjantai. Mulla on ollut viikon aikana kolme eri seksikumppania. Puolustuksekseni tosin sanon että vain yksi oli ns. uusi valloitus, kaksi muuta vanhoja vakkareita. Niitähän ei lasketa?

Menisi vielä. Ollut kiimainen viikko. Mutta kun olen ihan mahdoton. Tänään jututin ratikassa mimmiä. Oli varattu. Kysyin onko suhde vakava. Se nauroi. Lounaalla juttelin yhdessä ravintolassa kivan tytön kanssa. Juoksin sen perään kadulla ja pyysin numeron ja lähetin jo parit tekstarit. Lisäksi vokottelen yhtä tyttöä jonka tunnen ja jonka kanssa on ollut joskus jotain sutinaa muttei sänkyyn asti sekä tekstiviestein että netin kautta. Meinasin kävellä mainoskylttiä päin kun nätti tyttö käveli kadulla ohi.

Ja paneminenkin alkaa jo vähän väsyttää. Teki taas tänään hyvää mutta kun akti oli ohi meinasin nukahtaa ja kello oli ehkä jotain seitsemän tai kahdeksan. Ja nyt... Tekee mieli. Taas.

Voi helvetti. Mitä tälle pitäisi tehdä?

40

630

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • paha paha tyttö

      Onks se sohvankulma yhä siellä vai jättikö se jo sut?

      • sir_eino

        Se ei kuulemma halua seurustella mun kanssa.


    • . . .

      Onko sulla enää minkäänlaista uskottavuutta minään muuna kun YTM:nä joka on lopulta perin tyytyväinen elämäänsä tällaisena kun se on. Se ruikutus on vaan sitä peliä.

      • sir_eino

        Ei mun normaali viikko tälläinen ole. En muista milloin viimeksi olisin saanut seksiä työviikon ajan joka päivä. Varmaan edellisessä parisuhteessa.

        Olen kyllä tyytyväinen siihen että saan seksiä pitkästä aikaa kunnolla mutten ole tyytyväinen tähän naisten perässä juoksenteluun. Olisi helpompaa kun olisi yksi ainoa. Kun ei ole, vokottelen seksiä että saan edes joskus.


      • DenflygandeHolländar
        sir_eino kirjoitti:

        Ei mun normaali viikko tälläinen ole. En muista milloin viimeksi olisin saanut seksiä työviikon ajan joka päivä. Varmaan edellisessä parisuhteessa.

        Olen kyllä tyytyväinen siihen että saan seksiä pitkästä aikaa kunnolla mutten ole tyytyväinen tähän naisten perässä juoksenteluun. Olisi helpompaa kun olisi yksi ainoa. Kun ei ole, vokottelen seksiä että saan edes joskus.

        Sä olet niin kuin Lentävä hollantilainen, joka kirottuna seilaa satamasta satamaan maailmanloppuun asti jos ei löydä todellista rakkautta. Tragediaan tuo kaikki päättyy.


      • sir_eino
        DenflygandeHolländar kirjoitti:

        Sä olet niin kuin Lentävä hollantilainen, joka kirottuna seilaa satamasta satamaan maailmanloppuun asti jos ei löydä todellista rakkautta. Tragediaan tuo kaikki päättyy.

        Tarvitsen vain naisen joka pitää vähän kuria.


      • ReipasPoikamies
        sir_eino kirjoitti:

        Tarvitsen vain naisen joka pitää vähän kuria.

        Tarkoitatko hiukan hempeetä piiskaamista?


      • sir_eino
        ReipasPoikamies kirjoitti:

        Tarkoitatko hiukan hempeetä piiskaamista?

        Lähinnä henkistä puolta. Tarvitsen naisen joka on aika vahva ja tietyllä tapaa jalat maassa. Hörhöt kiehtoo mutta niiden kanssa se menee aina sekoiluksi.


    • Nussun nussun

      Hei, sä oot ihan niinqu siit leffasta Levottomat! Sun pitää nyt vaan kuule hei löytää joku uskisvosu joka kesyttää sut ja opettaa sulle että elämässä on tärkeämpiäkin arvoja kuin panoarvot. On nääs sellaisia henkisiä arvoja. Sellasia kuin niillä munkeilla siinä Ruusun nimessä.

    • mie.

      -Kuinka monen kanssa olet ollut elämäsi aikana yhdynnässä?
      -Onko sinulla iso vai pieni "SE"? Senttilukuja kiitos
      -Oletko mielestäsi komea?

      • sir_eino

        -Kuinka monen kanssa olet ollut elämäsi aikana yhdynnässä?
        En laske. Varmaan noin 200. Se on arvio. Mutta lähempänä totuutta kun 100 tai 300.

        -Onko sinulla iso vai pieni "SE"? Senttilukuja kiitos
        Reilut 15cm mutta vajaat 16cm pitkä ja aika paksu. Ehkä vähän keskikokoa isompi muttei sellainen millä pääsisi pornoleffaan.

        -Oletko mielestäsi komea?
        En omasta mielestäni. En pidä ulkonäöstäni. Naisten mielipidettä et kysynyt.


    • ellastella

      Kiimasi toisaalta houkuttaa naisia ja toisaalta karkoittaa. Sympaattisuutesi ja luonnonlapsimaisuutesi kiehtoo ja epäilyttää. Jne.

      Etkö löytäisi jotenkin jotain... rauhallisempaa olotilaa. Vai etkö halua sitä?

      • sir_eino

        Kyllä se taas ajallaan rauhoittuu. Vähän jo helpottanut.


      • fghjklöuuytr
        sir_eino kirjoitti:

        Kyllä se taas ajallaan rauhoittuu. Vähän jo helpottanut.

        Sit kun oot 80 on jo aika leppoisaa.


      • sir_eino
        fghjklöuuytr kirjoitti:

        Sit kun oot 80 on jo aika leppoisaa.

        Totta. Ei seiso edes Viagralla.


    • -

      että ole vähän aikaa erossa vastakkaisesta sukupuolesta. Olet koukussa naisiin kuin nisti huumeeseen ei hyvä.

      • aaaaaaaaaaaaaaaaaaab

        Nussijamestari se on. Panorinkelit ja kaikki.


      • sir_eino

        Ei minulla ollut pari viikkoa sitten seksielämää. Vuoden alussa oli vähän sutinaa ja kolmisen viikkoa sitten huono irtopano. Tällä viikolla olen vasta päässyt enemmän naimaan.

        Kuinka pitkä aika pitäisi olla erossa naisista? Riittääkö viikko? Kaksi? Saako runkata?


      • mestari?
        aaaaaaaaaaaaaaaaaaab kirjoitti:

        Nussijamestari se on. Panorinkelit ja kaikki.

        Mieslutka se on. Lutkahan on aina käytettävissä. Tuskin nu naiset tietää muista naisista, joten ei niitä voi lutkiksi syyttää. Luulevat tuon ihastuneen itseensä, eivät tajua, että se vaan tyhjentää pussinsa pilluun ku pilluun.


      • sir_eino
        mestari? kirjoitti:

        Mieslutka se on. Lutkahan on aina käytettävissä. Tuskin nu naiset tietää muista naisista, joten ei niitä voi lutkiksi syyttää. Luulevat tuon ihastuneen itseensä, eivät tajua, että se vaan tyhjentää pussinsa pilluun ku pilluun.

        Eivät luule. Noista jokaikinen on ilmoittanut mulle ettei voisi edes kuvitella seurustelevansa maanisdepressiivisen kanssa. Panemaan kyllä kelpaan mutta siihen se jää. Taas kerran.


    • Trollialoitus

      Eilen tai toissapäivänä sanoit ettei ole ollut viikkoon tai pariin seksiä.

      Kukakohan sinua enää täällä palstalla uskoo?

      Kärsit vakavasta personallisuushäiriöstä tai trollaatt huviksesi palstalla.

      • Trollialoitus

        Nähtävästi yrität ehkä saada joltakin palstan naiselta tai egoilet "panoillasi".

        Vaikka ihan täyttä paskaa lasket ja runkutat itsesi kyynelten läpi yksin joka ilta uneen

        Hankkisit elämän tai paremmat lääkkeet.


      • Reipas Poikamies

        Tota meillä päin ei oo tapana sanoo kun että viiva jää sahatessa timpurille ja sentti ei merkkaa kun on taapelissa tarpeeksi tavaraa, jotta kerrankin mulla on tässä senttejä enemmän alakerrassa ;) kuin tässä palstamme seksirakennusmestarimme paalutuksessa. Paljonko, se jääköön vapaaehtoisesti mittaajaksi ilmottautuvan naiseksi todistettavan henkilön (mielellään korkokenkäisen) kokeiltavaksi. Hyvät weekendit, ja muistakaa: matka vaan Hesastakin etelään päin, mikäli ei meinaa natsata siellä hektisessä sykkeessä mestoilla pörrätessä. Moro vaan!


      • Mr. Mallorca
        Reipas Poikamies kirjoitti:

        Tota meillä päin ei oo tapana sanoo kun että viiva jää sahatessa timpurille ja sentti ei merkkaa kun on taapelissa tarpeeksi tavaraa, jotta kerrankin mulla on tässä senttejä enemmän alakerrassa ;) kuin tässä palstamme seksirakennusmestarimme paalutuksessa. Paljonko, se jääköön vapaaehtoisesti mittaajaksi ilmottautuvan naiseksi todistettavan henkilön (mielellään korkokenkäisen) kokeiltavaksi. Hyvät weekendit, ja muistakaa: matka vaan Hesastakin etelään päin, mikäli ei meinaa natsata siellä hektisessä sykkeessä mestoilla pörrätessä. Moro vaan!

        Rietas Poikamies on selkeessä maistissa. Tänään natsaa!


      • sir_eino

        Enhän sanonut. Tarkasta vaikka se viestihistoria tältä viikolta. Löytyy tuosta nimimerkin vierestä kohdasta "käyttäjän viestit". Viime sunnuntaina olen tainnut valittaa etten ole kahteen viikkoon saanut. Se on totta.


      • sir_eino
        Reipas Poikamies kirjoitti:

        Tota meillä päin ei oo tapana sanoo kun että viiva jää sahatessa timpurille ja sentti ei merkkaa kun on taapelissa tarpeeksi tavaraa, jotta kerrankin mulla on tässä senttejä enemmän alakerrassa ;) kuin tässä palstamme seksirakennusmestarimme paalutuksessa. Paljonko, se jääköön vapaaehtoisesti mittaajaksi ilmottautuvan naiseksi todistettavan henkilön (mielellään korkokenkäisen) kokeiltavaksi. Hyvät weekendit, ja muistakaa: matka vaan Hesastakin etelään päin, mikäli ei meinaa natsata siellä hektisessä sykkeessä mestoilla pörrätessä. Moro vaan!

        En mä kai ole missään koskaan väittänyt että mulla olisi erityisen pitkä kalu? Ihan normaali se käsittääkseni on kun tilastoihin vertaa. Keskivertoa paksumpi se on.


      • 76r5ti
        sir_eino kirjoitti:

        En mä kai ole missään koskaan väittänyt että mulla olisi erityisen pitkä kalu? Ihan normaali se käsittääkseni on kun tilastoihin vertaa. Keskivertoa paksumpi se on.

        Ui, se tuntuu varmaan ihanalta. Laita sen kuva tonne sun profiiliin pärstäkuvan paikalle.


      • sir_eino
        sir_eino kirjoitti:

        Enhän sanonut. Tarkasta vaikka se viestihistoria tältä viikolta. Löytyy tuosta nimimerkin vierestä kohdasta "käyttäjän viestit". Viime sunnuntaina olen tainnut valittaa etten ole kahteen viikkoon saanut. Se on totta.

        Ja mä en oikeasti ymmärrä mikä on pointti väittää että olen kirjoittanut jotain eilen tai toissapäivänä kun rekatun nimimerkin viestit voi kuka tahansa käydä lukemassa jos haluaa. En mä nyt niin tuottelias ole että siihen kauan menisi katsoa eilisen ja toissapäiväisen viestit.

        Olen kuitenkin juuri niin narsisti / pikkumainen / tympiintynyt että tarkastin asian itse. Valitin ettei pillua ole tippunut kahteen viikkoon 6.2. Se on siis viime sunnuntai. Siitä on aikaa viisi päivää. Ei yksi tai kaksi päivää.

        Mikä siis pitää paikkansa.


    • Tom of Finland

      Ehkä sun pitäis siirtyä suosiolla miehiin. Saattaisit löytää vihdoin onnesi.

      • sir_eino

        Kuinka niin?


      • Robert Pattinson
        sir_eino kirjoitti:

        Kuinka niin?

        Muuten vaan. Ratkaisu ongelmaas saatta löytyä siltä suunnalta.


      • sir_eino
        Robert Pattinson kirjoitti:

        Muuten vaan. Ratkaisu ongelmaas saatta löytyä siltä suunnalta.

        En mä nyt kyllä ole ihan varma. En ole koskaan ollut ihastunut mieheen. Tuntenut pelkkää himoa.


    • vihaaneatmea

      Voi v*ttu miten köyhä voi eatmen elämä olla..

      • tyuiqwertasdfxcvb

        eATMe = työtön ATM

        Se on varmaa, muusta en tiedä.

        eATME on paha.


      • eat my ass
        tyuiqwertasdfxcvb kirjoitti:

        eATMe = työtön ATM

        Se on varmaa, muusta en tiedä.

        eATME on paha.

        Ahaa. Ilmankos eATMe:ta ei ole näkynyt täällä, kun se vaan trollailee työttömänä ATM:nä. (Kohta se taas ilmestyy kuin tyhjästä ja kommentoi, odotellaan.)


      • jkhgyolbk
        eat my ass kirjoitti:

        Ahaa. Ilmankos eATMe:ta ei ole näkynyt täällä, kun se vaan trollailee työttömänä ATM:nä. (Kohta se taas ilmestyy kuin tyhjästä ja kommentoi, odotellaan.)

        ei ole sama. mä tiedän. eatmella on pokkaa esiintyä naamallaan, kokeilkaa urpot samaa.


      • jkhgyolbk
        jkhgyolbk kirjoitti:

        ei ole sama. mä tiedän. eatmella on pokkaa esiintyä naamallaan, kokeilkaa urpot samaa.

        miksi sä eatme käytät nimimerkkiä 'jkhgyolbk'?


      • 86it78iop
        jkhgyolbk kirjoitti:

        miksi sä eatme käytät nimimerkkiä 'jkhgyolbk'?

        olen eri henkilö


    • Horsmat kukkii

      Panoeinon elämää viime vuodelta.

    • Kama Sutra

      Panoeinon elämää viime vuodelta.

    Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Mikä on loppuelämäsi suunnitelma

      Kaivattuasi kohtaan? Olet päättänyt jotain?
      Ikävä
      91
      1107
    2. Uskaltaisitko vielä

      Lähestyä vai et kaivattuasi?
      Ikävä
      125
      886
    3. Sinkkumiehet hukkaavat tärkeän ässän hihastaan kun

      ...eivät suostu kavereiksi naisten kanssa. Mikä voi olla heillä syynä? Hyväksyvät vain naisen, joka suorastaan anelee sa
      Ikävä
      103
      865
    4. "Kaikkien miesten asia" - kampanja on alkanut

      Miehillä on naisiin kohdistuvan väkivallan lopettamisessa merkittävä rooli. Ei riitä, ettei itse tee väkivaltaa. Miesten
      Maailman menoa
      276
      667
    5. Keitä täällä on??

      Kertokaa nimenne!! 🤔
      Ikävä
      71
      617
    6. Tiedät, että en voi enää laittaa viestiä

      Aikaa kulunut. Eikä se näyttäisi enää luontevalta vastata näin pitkän ajan jälkeen. Tiedän myös, että sinä et enää lait
      Ikävä
      73
      593
    7. Lienee aika luopua siitä kaikesta

      mitä meillä ikinä olikaan. Hassua, koska juuri mitään ei ole edes ollutkaan. En vaan jaksa tätä mahdotonta juttua enää j
      Ikävä
      64
      562
    8. Lautakunta käsittelee Iisalmen kulttuuri- ja vapaa-aikajohtajan virkasuhteen purkua koeajalla:

      Lautakunta käsittelee Iisalmen kulttuuri- ja vapaa-aikajohtajan virkasuhteen purkua koeajalla: "Aina valinta ei mene nap
      Iisalmi
      54
      536
    9. Kun kohtaatte rakkauden, tarttukaa siihen

      Toimisinko jälkiviisaana toisin? Varmasti. Vaikka silloin kuvittelin tekeväni, niin kuin on oikein. Mahdollisimman siist
      Ikävä
      33
      493
    10. Mitä toivot

      Kaivattusi suhteen?
      Ikävä
      72
      483
    Aihe