Kysymys palstan miehille.

Me

Mikä ihmeen takia ette pyydä Sinkku-palstan naisia treffeille ???
Kuitenkin olet sinkku naisia/miehiä ja ilmeisesti viihdytte toisianne seurassa jos kerralla joka ilta käytte tällä keskustelemaan.

It's Just Common Sense! Rohkeasti vaan! :)

26

749

Äänestä

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Reipas Poikamies

      Tokkopa rohkeaa naista täältä löytyy, ja jos on niin hesas kuiteskin. Kyllä minä voisin lähtee treffeille... Täällä vaan ulvoo susi kun kattoo ulos ikkunasta. Joo mitä sitä hiiren askelilla juoksemaan ;)

    • Gordon Gekko

      päin Suomea sanoitkaan asuvasi? :D

      • Me

        Helsingissä.

        Ja "ES" myös asuu Hesassa, vai mita Ellastella?


      • Gordon Gekko
        Me kirjoitti:

        Helsingissä.

        Ja "ES" myös asuu Hesassa, vai mita Ellastella?

        Itse asun Tampereen seudulla.

        Ihan vakavissaan, onhan täällä muutamaan kertaan ihmiset viritelleet jotain tapaamiskuvioita, vitsillä tai tosissaan, mutta ne ei ole tainneet mennä oikein putkeen. Syystä tai toisesta.


      • ES
        Me kirjoitti:

        Helsingissä.

        Ja "ES" myös asuu Hesassa, vai mita Ellastella?

        Vai oot sä pistänyt mut myyntiin täällä, hmm.

        Asiasta hieman toiseen ja se mitä olen jankannut jo monesti: olisi teidän normaalien palstamiesten etu, jos ne mölömmölö-naisvihaajat eivät hallitsisi Sinkut-palstaa. Silloin täällä olisi varmaan enemmän naisia ja uskaltaisi tutustua. Siis jos jonkun teidän mielestä sinkkuus on tila, joka vois joskus olla menneisyyttä.


      • Reipas Poikamies

        Melko keskellä Suomea


    • Avenger_

      näen nämä palstalaiset mielessäni lihavina mursuina joilla kasvaa sarvi otsassa.
      Deitti palstat on erikseen ja siellähän on nuo kuvatkin näkyvillä.
      En oikeastaan viihdy palstalla, käyn vain silloin tällöin todistamassa ihmisten lapsellisuutta ja tyhmyyttä.
      Kyllä on sinkku-miehet nolattu tällä palstalla totaalisesti. Toivoa sopii että ihmiset nähdään yksilöinä, eikä kaikkia yksineläjiä nähdä runkkareina pöpeinä niinku nää spedet täällä mesoo päivästä toiseen. Josko vois vähän kattoo mitä kirjottelee. ei muuta kiitos.

      • dfghjuytrcvbn

        "näen nämä palstalaiset mielessäni lihavina mursuina joilla kasvaa sarvi otsassa."

        Etenkään naiset (ne harvat joita täällä on) eivät voi panna kuvaa vaikka olisivat rekisteröityneitäkin, koska tällä palstalla on myös sellaisia miehiä, jotka ihan oikeasti vihaavat naisia. Mielikuvasi on ymmärrettävä, mutta rehellisyyden nimissä liitä se hirviömäisyys sarvineen vain palstan joihinkin miehiin.


        "Josko vois vähän kattoo mitä kirjottelee. "

        Todellakin! Palstassa mökästävät naistenvihaajamiehet voisivat perustaa jonnekin ihan oman palstan.


      • Me

        mukavia tyyppejä :)


    • .

      ainakin puolet miehistä täällä on pinnallisia misogyynisiä sekopäitä.
      Hyvän miehen etsintä täältä on kuin ettisi neulaa heinäsuovasta.

      Pahoitteluni oikeasti kunnollisille,jos teitä täällä edes on.

      • 3456780

        Kun tänne ei kirjoittele kiltit naiset, joihin haluaisi tutustua. Suurin osa on eriasteisia misandrikkoja.


      • Soldi

        Noin... On niitä kunnollisiakin miehiä olemassa! Ainakin itse mun mielestäni olen ihan jees ihminen en mikä sekopää.


      • hurmuri25v

        kyllähän meitä kunnollisiakin miehiäkin(ehkä naisiakin) täällä on me ei vaan kirjoitella mitään sinkku osioon joskus jopa mietin miksi luen nätä keskustelu palstaa (sinkku) en mä ainaskaa jaksa tämmöseen touhuun lähteä mukaan vuoron perään haukutaan toisiamme ei ihmekkää kun jotkut täällä ovat sinkkuja???

        on sitä muitakin paikkoja mistä löytää mukavia sinkku naisia eikä tarvii mennä edes deittisivustoille ja niistä naisista vois vaikka jonkun joskus viedäkkin treffeille ;) taikka vahingossa mä niitä oon löytänyt eri paikoista ja sitten jäänyt niitten kanssa keskustelee :)


    • Joo mutta ei varmaan ole täältä p-pohjanmaalta päin ketään naista (20-32v) siis? Hesassa varmaan kaikki.
      Voin mä tulla hesaankin, mutta se on sitten oltava paikalla en turhan päiten lähde reissuun. Mielellään jos yöpaikan sais kanssa.

      • fgiouiyvcb

        Vai että yöpaikkakin itmiehelle... Hyvä hyvä!


      • fgiouiyvcb kirjoitti:

        Vai että yöpaikkakin itmiehelle... Hyvä hyvä!

        Ei se välttämättömyys ole, voin mä kysellä parilta tutulta yöpaikkaa jotka asuu siellä. Tai voinhan mä mennä hotelliin.


    • Jotenkin koko treffeily tuntuu sille, että ensin kuuluisi tutustua ja sitten lähteä treffailemaan kun tunnetaan. Mä haluan tutustua siihen mitä nainen on oikeasti, enkä siihen mitä se esittää jossain speciaali tilanteessa. Olen hiukan nurinkurinen joo. Mutta mulle on tärkeämpää se oikea henkilö siellä sisällä. Mahdollisimman rentona, ei smalltalkkia, vaan jotain... Nyt jos pitää keksiä puhuttavaa, niin siitä tulee puupökkelöä sitten tai ainakaan se ei kerro mitään. Jos taas kiinnostaa seura, sitä haluaa keskustella kaikesta siihen liittyvästä rauhassa. Ei sellainen tunnehömppä kuulu yleisiin piireihin. Ja sitä paitti, noh, ite ehkä sokkotreffejä sittenkään.

      Ja empä taida ehkä kuulua niin vakituisiin vierailijoihinkaan. Käyn toisinaan, toisinaan en. Ennemmin sitten viestittelyyn vaikka postin kautta ja sitten ehkä tapaamisia, ei siis treffejä vaan tapaamisia. :D Siinä on ero. :D

    • sir_eino

      Koska ainoa palstan oikeasti kiinnostava nainen asui niin kaukana.

    • Kunnian mies

      pyydän treffeille jos palstalla yksikää nainen osuisi kriteereihini?

    • Älymies 23

      Mielelläni lähden treffeille, jos joku palstan naisista on 16v, kaunis ja neitsyt.

      • Aälymies 23

        Ja mielellään voisi syödä e-pillereitä, jotta voisi panna ilman kumia kuin Julian Ansange


    • m30.

      On turha pyytää treffeille sellaisia naisia, joiden silmät katselee jotain muuta miestä kuin minua. Pätee ravintolassa, harrastuksissa tai bussipysäkillä tutustuttaessa, ja pätee aivan samalla tavoin netissä vaikkei niitä silmiä niin näekään.

      • Me

        mistä sinä tiedät mihin suuntan, esimerkiksi minun silmät katso???
        Onko sinulla maagiset kyvyt? hih ;)))

        P.S. Heittä pliis hyvää musaa :)


      • m30.
        Me kirjoitti:

        mistä sinä tiedät mihin suuntan, esimerkiksi minun silmät katso???
        Onko sinulla maagiset kyvyt? hih ;)))

        P.S. Heittä pliis hyvää musaa :)

        niin ei kai sitä ikinä tiedä, tulee vain katsottua vanhojen pettymysten takaa asioita. Sinähän se vasta maaginen olet, kun niin positiivisena pysyt :)

        Vaihdetaan kieltä, vaikka en sitä osaakaan niin kivalta kuulostaa.

        http://www.youtube.com/watch?v=Kkdhtb9DVWQ
        http://www.youtube.com/watch?v=kRt2sRyup6A


      • Me
        m30. kirjoitti:

        niin ei kai sitä ikinä tiedä, tulee vain katsottua vanhojen pettymysten takaa asioita. Sinähän se vasta maaginen olet, kun niin positiivisena pysyt :)

        Vaihdetaan kieltä, vaikka en sitä osaakaan niin kivalta kuulostaa.

        http://www.youtube.com/watch?v=Kkdhtb9DVWQ
        http://www.youtube.com/watch?v=kRt2sRyup6A

        Kiitos:)


    • 30-v. sinkkumies

    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Ammuskelu Härmän häjyissä

      Onko jollain enempää tietoa?
      Seinäjoki
      433
      13500
    2. Onneksi olkoon sait mut vittuuntumaan

      Sapettanu koko helvetin päivän.
      Ikävä
      61
      2654
    3. Romaanien ammuskelu

      Romaanit vähän ammuskeli härmän häjy,osu sivullisiin,ja nyt nää romanit ihmettelee miksi heitä ei päästetä ravintoloihin
      Seinäjoki
      158
      2653
    4. Siis oikeasti S... En ymmärrä...

      Oletko se sinä joka täällä kaipailee? Kaikki täsmää.
      Ikävä
      83
      2612
    5. Onko jotain sanottavaa vielä, nyt voi kertoa

      Poistun kohta täältä ja unohdan ajatuksen naimisiin menosta. Mieheltä
      Ikävä
      37
      2097
    6. Oho! Varmistusta odotellaan.

      Pitäneekö paikkansa? "🇺🇦Ukrainian drones hit a 🇷🇺Russian Tu-22M3 bomber at the Olenya airfield,"
      NATO
      171
      2068
    7. Keksin sinulle tänään uuden lempinimen

      Olet kisu-muija. Mitäs tykkäät älynväläyxestäni?
      Ikävä
      81
      1967
    8. Mitä sitten ikinä teetkin

      Mun on aika mennä J mies. Olen ollut niin tyhmä. Kaikkea mukavaa elämääsi edelleen toivotan ja ihanaa elämän jatkoa. Mei
      Ikävä
      42
      1545
    9. Saanko selityksen?

      Mikä minus oli vialla? Ulkonäkö, teinkö jotain väärin, sanoinko jotain..? Haluisin vaa tietää :(
      Ikävä
      64
      1507
    10. Mies mistä oikein suutuit?

      Yhtäkkiä vaan häippäsit täältä... 😢
      Ikävä
      22
      1480
    Aihe