http://www.youtube.com/watch?v=_J3oaGSs_DE&feature=related
Sinkut!
Hyvää ystävänpäivää! :)
Happy Valentine's Day !
9
261
Vastaukset
- Reipas Poikamies
Sinussa on varmasti tuhkimomaista söpöyttä ;)
Samoin toivotan hyvää ystävän päivää sinkuille, paitsi ilkeille miehille jotka haukkuvat naisia.
On se mainio leffa toi Kunfu Panda mitä katson nyt.- Me
"Kaunotar ja hirviö" sadun Bella kuvaile minut paremmin.
Ainakin lue yhtä paljon kuin minä, hih :)
- ES
Se on vasta huomenna, pökö!
Mutta siis unelmat... ne tuntuvat hyvältä ja satuttavat enemmän kuin mikään. En ole enää aikoihin uskaltanut unelmoida. Unelmat vaativat paljon rohkeutta (tai ihmisen joka ei ole haavoittunut).
Rakastan Disneyta yms. Koska ne on hyvää, kaunista ja oikein. Turvallista. Mukavaa olla pöljä.- tyuipplkjhgt
Disneyn piirretyt ovat parhaita. Lyhyistä varsinkin äksyt Aku Ankat ja pitkistä Topi ja Tessu, Aristokatit ja Kaunotar ja Kulkuri. Kyllä, me naisvihaajatkin voidaan tykätä piirretyistä ;)
- ES
tyuipplkjhgt kirjoitti:
Disneyn piirretyt ovat parhaita. Lyhyistä varsinkin äksyt Aku Ankat ja pitkistä Topi ja Tessu, Aristokatit ja Kaunotar ja Kulkuri. Kyllä, me naisvihaajatkin voidaan tykätä piirretyistä ;)
Puhunko mä sarjamurhaajan kans...
Kaikista uusista (tietokone)animaatioista en pidä, en jos on vain menoa ja mäiskintää. Mutta paljon hyviäkin. - Me
Minun kotiteorian mukaan hyviä päiviä vuodessa liian vähän!
Ja protestina aloitan juhlimaan päivä aikaisemmin ja tietusti mun Valentine's päätyi ylihuomenna! :)))
Kyllä... elämä välillä hyvin brutaali ja eläminen ylipäätänsä vaatii rohkeutta... niin.... :) - Me
tyuipplkjhgt kirjoitti:
oikeasti vihaa naisia, vaan kaipat sellaisen itselle kumppaniksi ja haluat naisten rakastavan sinua :)
- sir_eino
Hyvää ystävänpäivää vaan:
http://www.youtube.com/watch?v=Giebe-uzPFg
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 1952043
- 1331138
- 1131063
Koillis motor
Kyllä on mennyt palvelu alas ku lehmänhäntä, sovitut asiat ja luvatut soitot pitää hoitaa eikä tehä oharia, täysin tumpa21805- 58796
Kauhavan häiriköijistä
Juttua Iltalehdessä. Pakko sanoa että noi nuoret on kyllä ihan pimeitä. Putkin peltoja jupksevat kiusaamaan kun ei tietä34721ABC: n kahvilan uusi nimi matkimalla
Kahvia ja virvokkeita myytiin aikoinaan ÄKKI-VANNIN KAHVILASSA Haapavedellä ja paikalliset sanoivat sitä haussia "Tuhann42628Kylillä ei ole näkynyt? Missä luuraat nainen?
Olisit soittanut mulle nainen. Oltais voitu nähdä vaikka laavulla. Miksi pelkäät minua? Eihän siinä ole mitään järkeä. m175574Tehdäänkö tänään toiveista totta?
Poikkea tänä illasta siinä lähellä ja annetaan silmien puhua ja sen jälkeen puhu sinä lopulta mitä ajattelet..45538- 9522