Äläkää hyvät ihmiset ostako sikaa säkissä.Tarkoitan tällä paperi pussissa olevaa puikula perunaa.Koko näillä pussi puikuloilla olematon 25-40mm.Nyt pussit vielä neulotaan narulla kiinni että ostaja ei voi tarkistaa sisältöä.Viljelijälle varmaan hyvä bisnes eihän nämä naperot sovi edes siemen perunaksi.
puikula peruna
16
1687
Vastaukset
- Mizzz
Tarkoitatko tällä sitä myyjää, joka ilmoittelee esim. Uusi Rovaniemi lehdessä ja myy puikulaa 15 kg:n säkeissä? Olen häneltä tilaamassa puikuloita, mutta jos koko on tuommoinen, taidan jättää väliin.
- ntopsrt
Tarkoitan kaupassa olevia 2kg pussia jossa lukee lapinpuikula.
- puikule
ntopsrt kirjoitti:
Tarkoitan kaupassa olevia 2kg pussia jossa lukee lapinpuikula.
minusta ne kyllä olleet ihan hyviä puikuleita.
- Lohi-Late
puikule kirjoitti:
minusta ne kyllä olleet ihan hyviä puikuleita.
kalareissulla kaivelin jonkun Aslakin puikuloita ja niitä riitti kotia asti viemiseksi. Säästin niitä oikein siemenparunoiksi ja laitoin sitten yhen vaon siiklin viereen. Nyt olen nuita syönny hyvällä halulla kun niistä vasta hyviä tulikin,kun saivat etelän auringossa kasvaa.
- muuan aaslakka
Lohi-Late kirjoitti:
kalareissulla kaivelin jonkun Aslakin puikuloita ja niitä riitti kotia asti viemiseksi. Säästin niitä oikein siemenparunoiksi ja laitoin sitten yhen vaon siiklin viereen. Nyt olen nuita syönny hyvällä halulla kun niistä vasta hyviä tulikin,kun saivat etelän auringossa kasvaa.
joo joo mie kaivelin sinun eukkoa sillä aikaa ja panin siemenet itämään kans vakoon.
- Lohi-Late
muuan aaslakka kirjoitti:
joo joo mie kaivelin sinun eukkoa sillä aikaa ja panin siemenet itämään kans vakoon.
minulla on kyllä elinkumppani mutta sukupuoleltaan hän on myös mies. Mihinkä vakoon laitoit ne siemenet
- myyän aaslakka
Lohi-Late kirjoitti:
minulla on kyllä elinkumppani mutta sukupuoleltaan hän on myös mies. Mihinkä vakoon laitoit ne siemenet
on se vaihtelua petteri punakuonon vakoon.
- Lohi-Late
myyän aaslakka kirjoitti:
on se vaihtelua petteri punakuonon vakoon.
niinko napalanko peten persiin kautta? Tiukkana sen anus onki pysyny. Parasta on kun sille laittaa puikulat poskiin ja sitte survoo menemään, pitää sellasta pientä mumisevaa vinkunaa, huomasikko?
- kunnon pottu
puikule kirjoitti:
minusta ne kyllä olleet ihan hyviä puikuleita.
Ja hienosti paperipussissa. Kyllä siitä pussista löytyy isomoiakin pottuja. Pienimmät kypsennän höyryssä ,ihania.--Pohjoisen tytteli joutuu täällä etelässä oikein etsimään kaupoista kunnon pottuja. Ei niitä joka puodissa ole täällä. On vain niitä häältyneen makuisia muovipussipottuja, yäk, niitä ei ainakaan kalan kanssa voi syödä. Ihan siinä menee kalakin pilalle, kun sellaisen potun lautaselle nakkaa.
- poskipottu
kunnon pottu kirjoitti:
Ja hienosti paperipussissa. Kyllä siitä pussista löytyy isomoiakin pottuja. Pienimmät kypsennän höyryssä ,ihania.--Pohjoisen tytteli joutuu täällä etelässä oikein etsimään kaupoista kunnon pottuja. Ei niitä joka puodissa ole täällä. On vain niitä häältyneen makuisia muovipussipottuja, yäk, niitä ei ainakaan kalan kanssa voi syödä. Ihan siinä menee kalakin pilalle, kun sellaisen potun lautaselle nakkaa.
jotta mahtuvat sopivasti poskeen?
- kunnon pottu.
poskipottu kirjoitti:
jotta mahtuvat sopivasti poskeen?
tarjouksessa täällä Lidillissä saksanhirvikäristystä joka näyttää olevan Lapin Lihan tuotantoa, mitäs te siitä tykkäätte? Onko hyvää? Vai kelpaako teille vain poro?
- hirvas saksanmaan
kunnon pottu. kirjoitti:
tarjouksessa täällä Lidillissä saksanhirvikäristystä joka näyttää olevan Lapin Lihan tuotantoa, mitäs te siitä tykkäätte? Onko hyvää? Vai kelpaako teille vain poro?
ja pottua poskeen.
- kunnon pottu
hirvas saksanmaan kirjoitti:
ja pottua poskeen.
Eihän niitä elukoita ole ollut Suomessa vuosikymmeniin. Jostainhan ne ruhot tänne rahdataan, mutta että Lappiin??
- Anonyymi00014
Kärsämäen S pankki kauppa, puhelun oikea hyväksi käyttö puhelu Puikula perunan käyttö ikä.
Polkupyörän vahinko puheita ei ole tullut
Kaija Tikanmäki Pyhäjärvi Ruotsin kautta perunat niiden kauttaa on tullut K ryhmän myyjän Polkupyörä onnettomuusKärsämäki- Anonyymi00015
LÄÄKKEET ⚠️💊💊💊💊
- Anonyymi00016
En osta koskaan enää puikulaa. Olen kokeillut ja todennut että ihan kamala pottu. Vatsa ei kestä sitä. En käsitä että joku voi kehua sitä makeaksi. Kaukana siitä.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 1051034
- 102908
Luulet olevasi pidetty
Luulet olevasi pidetty ihminen ja tärkeä monille. Oikeasti et ole! Kukaan EI oikeasti sinua jeesaa, kun tarvitset olkap96787- 85693
- 48645
Kalateltta
Ollaan tulossa Kuhmoon Kamarimusiikkiin jos majoitus viela jarjestyisi kuitenkin. Milloin kalateltta aukeaa naillanakymi16580- 34506
- 25485
- 43482
- 44469