Äläkää hyvät ihmiset ostako sikaa säkissä.Tarkoitan tällä paperi pussissa olevaa puikula perunaa.Koko näillä pussi puikuloilla olematon 25-40mm.Nyt pussit vielä neulotaan narulla kiinni että ostaja ei voi tarkistaa sisältöä.Viljelijälle varmaan hyvä bisnes eihän nämä naperot sovi edes siemen perunaksi.
puikula peruna
litsrenm
161716
0Äänestä
Muut lukivat myös
Luetuimmat keskustelut
- Älä unohda minuaNainen ethän unohda minua. Asiat olisivat voineet mennä toisin, olisi vain pitänyt uskaltaa lähestyä sinua kun annoit siihen mahdollisuuden. Olen pettynyt itseeni, ja se kyllä närästää. Naiselle Mieheltä
- Eläkeikä nousee 70 vuoteen. Joudunko palaamaan työelämään?Nyt se on sitten päätetty, että eläkeikä Suomessa nostetaan 70 vuoteen. https://www.is.fi/politiikka/art-2000012324133.html Pääsin 67 vuotiaana eläkkeelle viime syksynä. Tarkoittaakohan tämä, että joudun palaamaan takai…
- Pitäisikö Vantaa liittää Helsinkiin.Mitä mieltä olette asiasta?
- Moi kulta😍Eikös se ollut marraskuuta kun se meidän "flirttailu" alkoi silloin vuosia sitten? tarkoitan lähinnä niitä pitkiä katseita 🤩☺️ Kohta on siis maata mullistavien katseiden vuosipäivä 😘🤭
- Perussuomalaiset nostamassa eläkeiän 70 vuoteenRiikka Purran johtama valtiovarainministeriö haluaa nostaa eläkeiän 70 vuoteen ja taloutta sopeutettaisiin ensi vaalikaudella 8–11 miljardilla eurolla. Perussuomalaisten johtama ministeriö ilmeisesti arvelee, että seits…
- Nyt on nytTurha miettiä menneitä tapahtumia. Niitä ei saa tekemättömäksi. Tärkeintä on mitä tekee nyt ja tulevaisuudessa. Korjausliikkeetkin voi tehdä jos niihin tuntee tarvetta. Paluu tulevaisuuteenkin voi olla mahdollinen jos v…
- Kadutko mies?Silloin kuin vielä yritin lähestyä, etkä tarttunut siihen. Asioista pitäisi voida aina keskustella.
- Onko tällainen kuvio teistä okOnko tällainen kuvio teidän mielestänne ihan normaali ja hyväksyttävä? Nainen seurustelee miehen kanssa, mutta pitää samaan aikaan läheistä yhteyttä toiseen mieheen kertomatta tälle toiselle, että on parisuhteessa. Tämä…
- Niin haluaisin sut nähdä ja jutella!🙂
- Hyvää huomentaEräälle Naiselle ❤️🩹
- Tunnut niinKaukaiselta jo.
- Empaattiset ihmisetOnko empaattiset ihmiset, etenkin naiset antavaisempia, kun ns. tavikset? Kaverin puolesta kysyn Oisko niinku mahkui?
- Pussaisitko mihinKohtaan?
- TTK-juontaja Veronica Verho lataa suorat sanat tatuointien arvostelijoille: "Mä toivoisin, että..."Veronica Verho juontaa Tanssii Tähtien Kanssa -ohjelmaa yhdessä Ernest Lawsonin kanssa. Yksi puhuttaneimmista aiheista on ollut, miten suosikkijuontajan näyttävät tatuoinnit sopivat ohjelman pukuohjeistukseen ja tullaa…
- Nyt kun kaikki on ohiToivon, että sulla menee hyvin ja pystyisin sinut kokonaan unohtamaan. Joskus on vaikeita hetkiä ja olen tosi pahoillani, miten sinua loukkasin ja loukkaan yhä. Se täytyy saada loppumaan.
- Et nosta minua ylösOk ei se mitään. Vajoan syvempiin vesiin💔
- Tuntuu kuin olisin vaimosiSe on erikoista se.
- Haluatko ettäUnohdetaan toisemme?
- Jos haluat viestin...Olen vielä tämän illan palstalla. Laita halutessasi vinkki, sinä komea keski-ikäinen mies 😗
- Anonyymipalstan ongelmaJoskus tämä palsta on kyllä melkoinen ihmiskoe. Yksi ihminen yrittää saada yhteyttä yhteen tiettyyn henkilöön ja antaa tunnisteitakin, mutta hetken päästä ketjussa on jo puoli Suomea vastaamassa kuin viesti olisi tarkoi…
Vastaukset 16
Vanhimmat
Tarkoitatko tällä sitä myyjää, joka ilmoittelee esim. Uusi Rovaniemi lehdessä ja myy puikulaa 15 kg:n säkeissä? Olen häneltä tilaamassa puikuloita, mutta jos koko on tuommoinen, taidan jättää väliin.
Tarkoitan kaupassa olevia 2kg pussia jossa lukee lapinpuikula.
minusta ne kyllä olleet ihan hyviä puikuleita.
kalareissulla kaivelin jonkun Aslakin puikuloita ja niitä riitti kotia asti viemiseksi. Säästin niitä oikein siemenparunoiksi ja laitoin sitten yhen vaon siiklin viereen. Nyt olen nuita syönny hyvällä halulla kun niistä vasta hyviä tulikin,kun saivat etelän auringossa kasvaa.
joo joo mie kaivelin sinun eukkoa sillä aikaa ja panin siemenet itämään kans vakoon.
minulla on kyllä elinkumppani mutta sukupuoleltaan hän on myös mies. Mihinkä vakoon laitoit ne siemenet
on se vaihtelua petteri punakuonon vakoon.
niinko napalanko peten persiin kautta? Tiukkana sen anus onki pysyny. Parasta on kun sille laittaa puikulat poskiin ja sitte survoo menemään, pitää sellasta pientä mumisevaa vinkunaa, huomasikko?
Ja hienosti paperipussissa. Kyllä siitä pussista löytyy isomoiakin pottuja. Pienimmät kypsennän höyryssä ,ihania.--Pohjoisen tytteli joutuu täällä etelässä oikein etsimään kaupoista kunnon pottuja. Ei niitä joka puodissa ole täällä. On vain niitä häältyneen makuisia muovipussipottuja, yäk, niitä ei ainakaan kalan kanssa voi syödä. Ihan siinä menee kalakin pilalle, kun sellaisen potun lautaselle nakkaa.
jotta mahtuvat sopivasti poskeen?
tarjouksessa täällä Lidillissä saksanhirvikäristystä joka näyttää olevan Lapin Lihan tuotantoa, mitäs te siitä tykkäätte? Onko hyvää? Vai kelpaako teille vain poro?
ja pottua poskeen.
Eihän niitä elukoita ole ollut Suomessa vuosikymmeniin. Jostainhan ne ruhot tänne rahdataan, mutta että Lappiin??
Kärsämäen S pankki kauppa, puhelun oikea hyväksi käyttö puhelu Puikula perunan käyttö ikä.
Polkupyörän vahinko puheita ei ole tullut
Kaija Tikanmäki Pyhäjärvi Ruotsin kautta perunat niiden kauttaa on tullut K ryhmän myyjän Polkupyörä onnettomuusKärsämäki
LÄÄKKEET ⚠️💊💊💊💊
En osta koskaan enää puikulaa. Olen kokeillut ja todennut että ihan kamala pottu. Vatsa ei kestä sitä. En käsitä että joku voi kehua sitä makeaksi. Kaukana siitä.