puikula peruna

litsrenm

Äläkää hyvät ihmiset ostako sikaa säkissä.Tarkoitan tällä paperi pussissa olevaa puikula perunaa.Koko näillä pussi puikuloilla olematon 25-40mm.Nyt pussit vielä neulotaan narulla kiinni että ostaja ei voi tarkistaa sisältöä.Viljelijälle varmaan hyvä bisnes eihän nämä naperot sovi edes siemen perunaksi.

13

1338

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Mizzz

      Tarkoitatko tällä sitä myyjää, joka ilmoittelee esim. Uusi Rovaniemi lehdessä ja myy puikulaa 15 kg:n säkeissä? Olen häneltä tilaamassa puikuloita, mutta jos koko on tuommoinen, taidan jättää väliin.

      • ntopsrt

        Tarkoitan kaupassa olevia 2kg pussia jossa lukee lapinpuikula.


      • puikule
        ntopsrt kirjoitti:

        Tarkoitan kaupassa olevia 2kg pussia jossa lukee lapinpuikula.

        minusta ne kyllä olleet ihan hyviä puikuleita.


      • Lohi-Late
        puikule kirjoitti:

        minusta ne kyllä olleet ihan hyviä puikuleita.

        kalareissulla kaivelin jonkun Aslakin puikuloita ja niitä riitti kotia asti viemiseksi. Säästin niitä oikein siemenparunoiksi ja laitoin sitten yhen vaon siiklin viereen. Nyt olen nuita syönny hyvällä halulla kun niistä vasta hyviä tulikin,kun saivat etelän auringossa kasvaa.


      • muuan aaslakka
        Lohi-Late kirjoitti:

        kalareissulla kaivelin jonkun Aslakin puikuloita ja niitä riitti kotia asti viemiseksi. Säästin niitä oikein siemenparunoiksi ja laitoin sitten yhen vaon siiklin viereen. Nyt olen nuita syönny hyvällä halulla kun niistä vasta hyviä tulikin,kun saivat etelän auringossa kasvaa.

        joo joo mie kaivelin sinun eukkoa sillä aikaa ja panin siemenet itämään kans vakoon.


      • Lohi-Late
        muuan aaslakka kirjoitti:

        joo joo mie kaivelin sinun eukkoa sillä aikaa ja panin siemenet itämään kans vakoon.

        minulla on kyllä elinkumppani mutta sukupuoleltaan hän on myös mies. Mihinkä vakoon laitoit ne siemenet


      • myyän aaslakka
        Lohi-Late kirjoitti:

        minulla on kyllä elinkumppani mutta sukupuoleltaan hän on myös mies. Mihinkä vakoon laitoit ne siemenet

        on se vaihtelua petteri punakuonon vakoon.


      • Lohi-Late
        myyän aaslakka kirjoitti:

        on se vaihtelua petteri punakuonon vakoon.

        niinko napalanko peten persiin kautta? Tiukkana sen anus onki pysyny. Parasta on kun sille laittaa puikulat poskiin ja sitte survoo menemään, pitää sellasta pientä mumisevaa vinkunaa, huomasikko?


      • kunnon pottu
        puikule kirjoitti:

        minusta ne kyllä olleet ihan hyviä puikuleita.

        Ja hienosti paperipussissa. Kyllä siitä pussista löytyy isomoiakin pottuja. Pienimmät kypsennän höyryssä ,ihania.--Pohjoisen tytteli joutuu täällä etelässä oikein etsimään kaupoista kunnon pottuja. Ei niitä joka puodissa ole täällä. On vain niitä häältyneen makuisia muovipussipottuja, yäk, niitä ei ainakaan kalan kanssa voi syödä. Ihan siinä menee kalakin pilalle, kun sellaisen potun lautaselle nakkaa.


      • poskipottu
        kunnon pottu kirjoitti:

        Ja hienosti paperipussissa. Kyllä siitä pussista löytyy isomoiakin pottuja. Pienimmät kypsennän höyryssä ,ihania.--Pohjoisen tytteli joutuu täällä etelässä oikein etsimään kaupoista kunnon pottuja. Ei niitä joka puodissa ole täällä. On vain niitä häältyneen makuisia muovipussipottuja, yäk, niitä ei ainakaan kalan kanssa voi syödä. Ihan siinä menee kalakin pilalle, kun sellaisen potun lautaselle nakkaa.

        jotta mahtuvat sopivasti poskeen?


      • kunnon pottu.
        poskipottu kirjoitti:

        jotta mahtuvat sopivasti poskeen?

        tarjouksessa täällä Lidillissä saksanhirvikäristystä joka näyttää olevan Lapin Lihan tuotantoa, mitäs te siitä tykkäätte? Onko hyvää? Vai kelpaako teille vain poro?


      • hirvas saksanmaan
        kunnon pottu. kirjoitti:

        tarjouksessa täällä Lidillissä saksanhirvikäristystä joka näyttää olevan Lapin Lihan tuotantoa, mitäs te siitä tykkäätte? Onko hyvää? Vai kelpaako teille vain poro?

        ja pottua poskeen.


      • kunnon pottu
        hirvas saksanmaan kirjoitti:

        ja pottua poskeen.

        Eihän niitä elukoita ole ollut Suomessa vuosikymmeniin. Jostainhan ne ruhot tänne rahdataan, mutta että Lappiin??


    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Mitä hittoa tapahtuu nuorille miehillemme?

      Mikä on saanut heidän päänsä sekaisin ja kadottamaan järjellisyytensä normaalista elämästä ja ryhtymään hörhöiksi? https
      Maailman menoa
      272
      2793
    2. En sitten aio sinua odotella

      Olen ollut omasta halustani yksin, mutta jossain vaiheessa aion etsiä seuraa. Tämä on aivan naurettavaa pelleilyä. Jos e
      Ikävä
      75
      1496
    3. Muistatko kun kerroin...

      että palelen..? Myös nyt on kylmä. Tahtoisin peittosi alle.
      Ikävä
      43
      1450
    4. Martina jättää triathlonin: "Aika kääntää sivua"

      Martina kirjoittaa vapaasti natiivienkusta suomeen käännetyssä tunteikkaassa tekstissä Instassaan. Martina kertoo olevan
      Kotimaiset julkkisjuorut
      33
      1223
    5. Kellä on rumin tukka?

      Kuka on haapaveden rumin ihminen? Vinot silmät ja ikivanha mersu?
      Haapavesi
      10
      1180
    6. En vain ole riittävä

      Muutenhan haluaisit minut oikeasti ja tekisit jotain sen eteen. Joo, ja kun et varmaan halua edes leikisti. Kaikki on o
      Ikävä
      27
      1173
    7. Kuka sinä oikeen olet

      Joka kirjoittelet usein minun kanssa täällä? Olen tunnistanut samaksi kirjoittajaksi sinut. Miksi et anna mitään vinkkej
      Ikävä
      47
      1170
    8. Hei, vain sinä voit tehdä sen.

      Only you, can make this world seem right Only you, can make the darkness bright Only you and you alone Can make a change
      Ikävä
      7
      1164
    9. Oon pahoillani että

      Tapasit näin hyödyttömän, arvottoman, ruman ja tylsän ihmisen niinku minä :(
      Ikävä
      43
      1099
    10. Kuinka paljon nalle harmittaa

      Kun mä saan panna hehkua ja sä et? :)
      Ikävä
      10
      1090
    Aihe