Kysyisin sellaista juttua, että onko tän palstan kirjoittajilla minkälaisia kokemuksia tosta Eurosinkut-palstasta, kun siitä on usein ollut täällä puhetta? Oletteko löytäneet sitä kautta mm. uusia kavereita tai matkaseuraa?
Mulla on ollut mielessä jo jonkin aikaa liittyä tonne palstalle, kun huomasin sen olevan kaiken lisäksi vielä ilmaistakin! Ainoa asia, joka tossa liittymisessä pelottaa ja epäilyttää on se, että minkä tyylistä porukkaa tuolla Eurosinkut-palstalla ja noissa tilaisuuksissa oikein sitten on. Tulee vaan heti ekana mieleen se, että onkohan toi Eurosinkut-palsta ikään kuin Facebook II, jossa ylisosiaaliset ja paljon kavereita omaavat pinnalliset ihmiset harrastavat jatkuvaa bilettämistä ja kilpailevat siitä, kenellä on eniten kavereita facebookissa?
Entä onko noihin Eurosinkkujen tapahtumiin ja matkoille helppo lähteä ihan yksinään, jos ei ole ketään kavereita, joita ottaa mukaan näihin reissuille ja muihin juttuihin? Tulee vaan heti mieleen se asia, että mitähän sielläkin ajatellaan siitä, jos mun ikäiseni nuori mies on lähtenyt aivan yksinään mukaan johonkin Eurosinkkujen harrastusjuttuihin tai ulkomaan matkoille. Pelottaa heti se, että ovatko kaikki heti kyselemässä samalla tavalla kun baareissa, että miksi oikein oot yksin liikkeellä ja missä sun kaikki kaverit oikein ovat?
Sitten kun en ole liittynyt ollenkaan tonne facebookiin, niin tämä voisi myös aiheuttaa kummallisia ajatuksia menevien eurosinkkujen ajatuksissa. Tuntuu siltä, että kaikki varmaan ajattelevat heti, että tolla ei varmaan ole ketään kavereita, kun ei ole liittynyt tän hetken kuumimpaan nettipalstalle, jossa kaikki aina hehkuttavat sitä oman elämänsä täydellisyyttä ja esittelevät tuoreita biletyskuviaan, mitä mulla ei edes ole ollut koskaan esitellä, kun on toi baari-elämäkin jäänyt niin vähille sen yksinäisyyden takia.
Varsinkin nuorempien naisten mielestähän yksin liikkuva mies vaikuttaa aina heti säälittävältä tapaukselta, kun ei ole ketään kavereita mukana. Näin olen ainakin baareissa joutunut lähes joka kerta toteamaan, joten just tämän takia se Eurosinkut-palstalle liittyminen näin yksinäisenä nuorena miehenä tuntuu myös varsin ahdistavalta.
Haluaisin vaan päästä kerrankin liittymään johonkin ja ennen kaikkea päästä edes joskus mukaan johonkin toisten ihmisten pariin ja lisäksi nämä Eurosinkkujen ulkomaan matkat vaikuttivat myös erittäin houkuttelevilta, itse kun en ole koskaan ulkomaille edes päässyt, just sen takia, kun ei ole ollut ikinä ketään kavereita ja yksin lähteminen on vaan tuntunut liian ahdistavalta.
http://eurosinkut.net/
Mulle voi laittaa myös sähköpostia asiaan liittyen tai vaikka ihan muuten vain, osoite on [email protected]
Eurosinkuista kysyisin
12
677
Vastaukset 12
- tampereella
Ainakin Tampereella on just ihan tavallisia mukavia ihmisiä! Meininki on sellainen kaveriporukka-henkinen. Tietty on mahdollista että kaks sinkkuakin toisiinsa ihastuu, mutta semmosta kaveriporukkameininkiä tosiaan, esim sählynpelaamiset, frisbeegolf ja kaikki tuollainen. Ei tarvi olla yhtään muuta kuin oitte on, joskus jos mennään porukalla vaikka baariin niin sitten ei ehkä olla niin arkisia ;)
- Reipas Poikamies
Ei ole fasebookin puolella kuin hyvää sanottavaa ES:stä. Suosittelen. Jos baarissa yksin olo tuomitaan, tuolla saa mahdollisuuden.
Jos sun lähistöllä on niitä ES tapahtumia niin käy ihmeessä tsekkaamassa.
Baariin nyt voi mennä ilman ES:ääkin, just jos joku haluaa muun mahdollisuuden edes tavata muita sinkkuja?
Tota mä en ymmärrä, miks yksin liikkujaa dissataan, kai se on tämän takapajula Suomen tyyli...Naisten tyyli. Ollaan bestiksen kanssa "kahdestaan" mikäli tarpeeksi komeaa miestä ei ilmaannu iskemään=ei näytä epätoivoiselta? Carrie iskettiin drinkillä jonka baarimikko toi ja mies iski silmää, pyrkikää tähän :D
Kiitos ja anteeks. "Ainakin Tampereella on just ihan tavallisia mukavia ihmisiä! Meininki on sellainen kaveriporukka-henkinen. Tietty on mahdollista että kaks sinkkuakin toisiinsa ihastuu, mutta semmosta kaveriporukkameininkiä tosiaan, esim sählynpelaamiset, frisbeegolf ja kaikki tuollainen. Ei tarvi olla yhtään muuta kuin oitte on, joskus jos mennään porukalla vaikka baariin niin sitten ei ehkä olla niin arkisia ;) "
No ainakin tämän perusteella kuulostaisi jo ihan positiivisilta kommenteilta, eli voisin jopa uskaltautuakin liittymään tonne palstalle ja alkaa jopa käymään heidän järjestämillä matkoilla ja muissa tapahtumissa. Ei kai toi Eurosinkkujen toiminta luulisi olevan paljon erilaisempaa Helsingissäkään, joten kyllähän tonne voisi liittyä jo vaikka ihan pelkästään noiden ulkomaan matkojen takia, vielä jos jotain muuta mukavaa toimintaa on kerran tarjolla.Reipas Poikamies kirjoitti:
Ei ole fasebookin puolella kuin hyvää sanottavaa ES:stä. Suosittelen. Jos baarissa yksin olo tuomitaan, tuolla saa mahdollisuuden.
Jos sun lähistöllä on niitä ES tapahtumia niin käy ihmeessä tsekkaamassa.
Baariin nyt voi mennä ilman ES:ääkin, just jos joku haluaa muun mahdollisuuden edes tavata muita sinkkuja?
Tota mä en ymmärrä, miks yksin liikkujaa dissataan, kai se on tämän takapajula Suomen tyyli...Naisten tyyli. Ollaan bestiksen kanssa "kahdestaan" mikäli tarpeeksi komeaa miestä ei ilmaannu iskemään=ei näytä epätoivoiselta? Carrie iskettiin drinkillä jonka baarimikko toi ja mies iski silmää, pyrkikää tähän :D
Kiitos ja anteeks."Ei ole fasebookin puolella kuin hyvää sanottavaa ES:stä. Suosittelen. Jos baarissa yksin olo tuomitaan, tuolla saa mahdollisuuden. "
No ainakin mun kohdallani se yksinolo baareissa on ollut monien ihmisten ja etenkin nuorempien naisten mielestä tosi outoa, ihmeellistä ja tuomittavaa, joten tämän vuoksi mulla ei ole ollutkaan enää vuosikausiin mitään intoa käydä baareissa, kun tietää heti etukäteen sen, että miten siellä oikein suhtaudutaan yksin oleviin nuorempiin miehiin.
"Jos sun lähistöllä on niitä ES tapahtumia niin käy ihmeessä tsekkaamassa."
"Täytyy käydä joskus katsomassa, nyt kun tietää hieman sen, että minkä tyylisestä palstasta on kyse.
Baariin nyt voi mennä ilman ES:ääkin, just jos joku haluaa muun mahdollisuuden edes tavata muita sinkkuja? "
No itse en kyllä tule lähtemään enää koskaan baareihin, ennen kun olen tonne Eurosinkkuihin liittynyt, sillä sen verran huonoja kokemuksia mulla on noista baari-illoista johtuen just siitä yksinäisyydestä. Tossa Eurosinkkuihin liittyessä olisi toki se hyvä puoli, että heidän kanssaan pääsisi mukaan näihin baari-iltoihin, eikä tarvisi pelätä sitä, että miten muut ihmiset suhtautuvat siihen, kun olen yksin liikkeellä. Olisi paljon mukavampi ja rennompi fiilis, kun olisi koko ajan juttuseuraa ympärillä.
"Tota mä en ymmärrä, miks yksin liikkujaa dissataan, kai se on tämän takapajula Suomen tyyli...Naisten tyyli. Ollaan bestiksen kanssa "kahdestaan" mikäli tarpeeksi komeaa miestä ei ilmaannu iskemään=ei näytä epätoivoiselta? Carrie iskettiin drinkillä jonka baarimikko toi ja mies iski silmää, pyrkikää tähän :D
Kiitos ja anteeks. "
Niin suomi onkin ollut aina äärimmäisen suvaitsematon, ahdasmielinen, takapajuinen ja kaikkea erilaisuutta kammoava valtio, jossa meidän massasta poikkeavien ja itsenäisesti ajattelevien persoonien onkin tosi vaikea elää omaa elämäämme. Itse olenkin saanut niin tarpeekseni tästä suomen ahdasmielisestä ilmapiiristä, että olisi oikein lottovoitto päästä asumaan johonkin suvaitsevaisempaan ympäristöön, jossa vaikka nuorempi mies voisi käydä yksin baarissa, ilman että sitä tarvisi olla koko ajan kaikille selittelemässä ja perustelemassa.
Ajattelin nostaa tän aiheen takaisin keskusteluihin, sillä olisi kiva saada tähän jonkinlaisia vastauksia. Luulisi tällä palstalla nyt olevan kokemuksia Eurosinkut-palstasta, jos on niin millaisia?
- Hyvä vaan
Ihan hyvä vaan ettet mennyt koskaan noihin tapahtumiin, sillä tämän näköisestä miehestä kaikki olisivat kuitenkin ajatelleet vain negatiivista: http://gunshyassassin.com/wp-content/uploads/2012/08/Devin Townsend devin_having_fun.jpg
Ketjusta on poistettu 13 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 1111020
- 61927
Carunan hinnat
Yks proffa vauuttaa, ettei Caruna voi noin vain nostaa hintoja koska suomen laki kieltää, toinen proffa sanoo että Carun88724- 75705
- 41655
Kunnan päätie ja sen lähialueet
Arvon hyrynsalmelaiset. Tätä palstaa on näin Ukkohallan mökkiläisena ihan viihteellistä lukea. Milloin teitä ahdistaa la34597Mikä sun kaivatussa on se miksi ihastuit
ja ikävöit? Eli se jokin asia, mikä aiheutti tunteen, että tuossa on sitä jotain? Meinasitko tehdä asialle jotain vai ka22562Toimittajat ulkomailta saapuivat eilen vaskiviikoille
Toimittajat lähtivät tutustumaan Lieksan yöelämään ja kultturitarjontaan. Kaikki yllättyivät kuinka aktiivista ja innoka27539- 51532
Mitä luulet
Mitä luulet kaivattusi ajattelevan sonusta? Onko jotain mitä haluaisit oikaista hänelle?37488