Olen fyysisessä työssä 8h/pv. Työnantaja ottaa kaiken ilon irti. Sen lisäksi ettei palkkaa makseta niin niitä töitä painetaan taukoamatta. Töistä päästyä ei juuri muuta tee mieli kuin pistää nukkumaan. Työnantaja meinas jo että pistää minut yksin töihin ens to ja pe. Selkään on pistänyt välillä mutten siitä ole maininnu. En halua suoranaisesti valittaa. Nyt päätin käyttää selkää lääkärillä joka epäili mulla olevan skolioosin ja ohjasi fysioterapeutille. Ennestään tiesin jo että mulla on kyyryselkä ja nilkat sojottaa sisäänpäin.
Kysynki että voiko fysioterapeutti kieltää työn jolloin voisin vaihtaa osastoa? Mikä olis hyvä sillä en ainoastaan pääsis pois eri alan hommista mitä käyn mutta selälle suotuisampaan. Onko mahdollista saada edes sairaslomaa? Älkää viittikö pistää 'lopeta valittaminen'-viestejä
Työharjottelijana
18
1
277
Vastaukset
- tulee jo
vähän myöhässä, mutta voihan sitä ainakin koittaa lääkärin / fysioterapeutin todistuksella saada vaihdettua hommia... Sairasloman saaminen työharjoittelun aikana ilman kuumetta tms. = ?
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Helena Koivu menettänyt lapsensa. Onko Mikko Koivulla oma laki?
Voiko olla totta että äidiltä viedään lapset ja ei mitään syytä ole edes kerrottu äidille itselleen.?6078021Hannu Pikkarainen ehdottomaan vankeuteen
KKO tuomitsi 1 v 9 kk. Tämä ei ole Hannulle ilon päivä.3413073Pikkunaiselle terkkuja
Olet parasta koko maailmassa! Kaikkein ihmeellisin. Olisitpa täällä. 🧡 harmaasusi4002153- 1281327
- 311293
Kuvataiteilija Johanna Oras lataa mielipiteensä Miina Äkkijyrkästä Farmilla: "Miinahan oli..."
Oho! Johanna Oras ottaa kantaa kollega-Äkkijyrkän Farmi-puuhiin. Farmi Suomi -realityssä koettiin v. 2024 todellinen yl51219Kuka on mystinen heppamies?
Nyt tänne vinkkejä siitä kuka on Martinan seurassa viihtyvä hevosmiljonääri. On tullut jo muutamia nimiä esiin keskustel1081128- 911073
Olet vieläkin täällä
Tunnen energiasi. Tunnen että ajattelet minua. En aio koskaan enää ottaa sinuun yhteyttä. Voit ottaa minuun, jos itse h651055- 46923