Oletko hajamielinen?

arieswoman

Oletko usein poissaoleva tilanteissa kun ne tapahtuvat?
Vai lipuvatko tilanteet ohitse ja tajuat niiden merkityksen myöhemmin?

Kun tapaat uuden miehen tai naisen, huomaatko ensimmäisenä miltä hänen kasvonsa näyttävät ja miltä hänen vaatteensa näyttävät, vai huomaatko ensimmäisenä jonkinlaisen yleisolemuksen tai "auran" miltä tämä henkilö näyttää?

Jos olet hajamielinen, miten tämä on vaikuttanut parisuhteiden hankkimiseen?
Jos et ole hajamieline, niin miten se on vaikuttanut parisuhteiden hankkimiseen?

4

159

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • arieswoman

Unohdatko helposti arkipäiväisiä asioita, vaikkapa ottaa avaimet mukaan tai ilmoittaa deittikaverille jotain arkipäiväistä mutta tärkeää tapaamiseen liittyen?

Oletko saanut jonkun johon olet ihastunut suuttumaan tahattomasti hajamielisyydelläsi?

• 20

..oleilen enimmän osan aikaa omassa kuplassani, jopa töissä. Konkreettisestikin viihdyn paljon omissa oloissani, joten en juurikaan tapaa uusia ihmisiä. Parisuhteiden hankintaa tämä on vaikeuttanut, tehnyt liki mahdottomaksi.

En ole aktiivinen, enkä skarppina mukana tilanteissa. En edes oikein osaa ajatella, että joku mukava mies voisi oikeasti kiinnostua minusta. Muutaman kerran elämässä olen tilanteen mentyä jo peruuttamattomasti ohi tajunnut, että nenäni edessä ollut miesparka yritti viestittää kiinnostustaan. Hienovaraisia viestejä en järin nopeasti bongaa. Jos taas minut säikäytetään ja mies tällä tavoin tahtoo tulla huomatuksi, en halua olla koko tyypin kanssa missään tekemisissä.

Huomaan kiinnostavissa miehissä jonkinlaisen auran - harmi, että se rantautuu tajuntaani niin pahasti jälkijunassa.

• ES

Mä taidan yleensä olla ihan liiankin muistavainen ja huolehtivainen. Omat ongelmansa siinäkin. Toisaalta, samaan aikaan aika avutonta joskus esim. kengännauhojen sitominenkin... Ja tiskit, kuka ne tiskaisi.

Sinulle "hajamielisyys tarkoittaa" kai että ei ole tässä-ja-nyt läsnä tms. Mun vastaava kokemus olisi kai avuttomuus ja aikaansaamattomuus, se ettei pysty mihinkään eikä osaa mitään. Surkeaa.

Ja vetäytyminen kaikesta voisi myös kuvata kokemustani, etenkin parisuhteiden osalta. Avuton ja vetäytyvä. Sellainen olen. Uskoisin että se on vaikuttanut olennaisesti siihen, etten ole kelvannut kenellekään/en ole osannut tai uskaltanut saada aikaan parisuhdetta. Olen aika avuton tapaus.

En osaa mitään. En uskalla mitään. Ihan kuin olisin katsellut sormi suussa koko elämäni, miten se menee ohi.

• emmätiiämiätämä

Hiusten väri täytyy miellyttää silmää.
      Jos se ei ole oikea,menee turnoutiksi koko paska.

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Mitä sanoisit

juuri nyt kaivatullesi jos uskaltaisit/kehtaisit?
      Ikävä
      150
      1479
    2. Mitä hyvää

Mitä hyvää hän on tuonut elämääsi?
      Ikävä
      104
      911
    3. Mikä teidän jutussa on ongelmana?

Missä meni pieleen?
      Ikävä
      75
      733
    4. 51
      625
    5. Koillis motor

Kyllä on mennyt palvelu alas ku lehmänhäntä, sovitut asiat ja luvatut soitot pitää hoitaa eikä tehä oharia, täysin tumpa
      Suomussalmi
      15
      573
    6. ABC: n kahvilan uusi nimi matkimalla

Kahvia ja virvokkeita myytiin aikoinaan ÄKKI-VANNIN KAHVILASSA Haapavedellä ja paikalliset sanoivat sitä haussia "Tuhann
      Haapavesi
      40
      504
    7. Kylillä ei ole näkynyt? Missä luuraat nainen?

Olisit soittanut mulle nainen. Oltais voitu nähdä vaikka laavulla. Miksi pelkäät minua? Eihän siinä ole mitään järkeä. m
      Suhteet
      157
      476
    8. Tehdäänkö tänään toiveista totta?

Poikkea tänä illasta siinä lähellä ja annetaan silmien puhua ja sen jälkeen puhu sinä lopulta mitä ajattelet..
      Ikävä
      44
      462
    9. Missä näet kaivattuasi?

Mitä teet silloin? Tuleeko pakene reaktio? Vai hellä tunne ja ere..
      Ikävä
      26
      409
    10. Rydman sivuutti mutupohjalta asiantuntija-arviot tutkimusrahoitusta myönnettäessä

Onko Rydman sopiva tai kykenevä toimimaan ministerinä? Ei ole. Ministerit ovat joutuneet puhuteltaviksi vähemmästäkin;
      Maailman menoa
      185
      402
    Aihe