Kertokaapa Rovaniemelle vastamuuttaneelle, missä Rovaniemellä kannattaa vaihtaa tuulilasi?? Hinta on ratkaisevin tekijä..
Auton tuulilasin vaihto!!
17
9681
Vastaukset
- Katzenko
Lappi-osat autoliikealueella.
Toinen liike Koivikon teollisuustiellä.
Eipä taida paljon muita, vissiin Aronrinteellä joku muoviosakorjausfirma, jossa vissiin kans tuulilasivaihtotyöt.
Hinnat / tarjoukset kantsii varmaan pyytää ainakin noilta kahdelta ensmainitulta.- jari koivikko ky
itse en ainakaan koivikolla kävis. kaks kertaa käyny ja ne riitti. palvelu peeeeestä kummallaki kertaa lasi jääny vuotaan. ja toisella kertaa pyyhkijän kammet revitty irti jolloin hajos muoviklipsit. ei viitsinyt edes mainita asiasta, vaan huomasin ensinmäisillä vesisateilla. hinnat temmotaan päästä ja sovittua hintaa ei noudateta.
- viimalasi
lasi-kaltio someroharjun suunnalla
- 35634
En suosittele koivikkoa!!!!!!!!!!!!!!!!!! Asiakaspalvelu aivan hanurista!!!!!!!!!!!!!! Johtuuko kyllästymisestä työhön vaiko elämään???
Työn laatuki on vähän niin ja näin, virheitä ei voida myöntää.
Pois joutais alalta tuollaiset!!!!!!!!
ENKÄ OLE AINOA MIELIPITEEN KANSSA!!! - Puskutraktori
Itellä oli ihan hyvä kokemus Koivikosta.
Tarjouspyyntöön tuli vastaus nopeiten, hinta oli halvin ja ite homma hoitu kaikin puolin näppärästi.
Ja piti ainakin autopesussa vettä.
Kieltämättä miehen tyyli on vähän töksähtelevä, mutta kuitenki ihan asiallinen.- Kokemuksesta_puhuva
Koivikolla kun sanot väärän sanan tai äänenpaino sattuu väärälle tavulle niin saatat saada turpaasi. EN SUOSITTELE.
- Lasi halki
Asiakaspalvelussa parantamisen varaa Koivikolla. Jos kaksi samanhintaista tarjousta, niin menisin muualle pelkän huonon palvelun takia.
- -vaihdettu-
Koivikolla laitettu lasi halkesi parissa vuodessa. Väärä liima oli uuden asentajan mukaan syy. Samoin asiakaspalvelussa toivomisen varaa. Lasikaltio kilpailee hinnoissa hyvin. Kannattaa myös kysyä aikuiskoulutuskeskuksesta.
- Paikkakuntalainen
Koivikolle en mene ikinä. Asiakaspalvelu , eivät varmaan tiedä koko sanaa. Ylimielistä porukkaa, työnteko ei kiinnosta ,rahastus kylläkin.
Kaikki muut tuulilasi asennus-liikkeet 100x parempia. - ellunen-
Lasikaltiota suosittelen. Hoitivat työn hyvin ja asiakaspalvelu pelaa :)
- annasoll
Olipa hyvää infoa....tuo Koivikko on tunnettu, vaikka palveluja en ole aikaisemmin tarvinnutkaan, ilmeisen vanha yritys, mutta onneksi Rovaniemellä on sitten muitakin vaihtoehtoja....pitää saada lasin kolo liimattua, ettei ala halkeaan....
- Anonyymi
koivikko erittäin ammattitaitoinen. huomenna vaihdan neljännen lasin siellä. hinta AINA halvin. työnlaatu AINA moitteeton. käytös AINA töksähtelevä. SO WHAT!!
Vitun nillittäjät!!! ;-/
T:Asko T - Anonyymi
Lautatiellä mainostettiin jostain uudesta.
Varmaaan tarjoushintoja aluksi.
- Anonyymi
sahanperällä landin ja haikolan korjaamo halvin.laatutyö ja hyvä palvelu.vaihto muutaman kympin.
- Anonyymi
Jänkätien amis, autopeltipuolella vaihtavat.
- Anonyymi
No...kun vakuutusyhtiökin suosittelee. Tuntuu tekevälle töitä tupsahtaa! Minä uskon ja luotan vaistoihini....siis Koivikkoon
- Anonyymi
haikolan korjaamolla,saa vaihtaa velaksi
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 723053
- 552715
Kuoleman pelko katosi
Olen pelännyt koko elämän ajan kuolemaa mutta yhtäkkiä kun hindut paljastivat totuuksia uskonnoista noin aloin yhtäkkiä4322325- 792178
- 951996
- 541896
- 121576
Kuhmolainen on selvästi kepun lehti
Kuhmolaise etukannessa oli Kuva kun Jaskalle annettiin karhu patsas.mutta kukmolaislehti oli niin kepulainen että Jaskan171537Ei mun tunteet
ole mihinkään kadonnut. Enkä mä sua inhoa tai ole kyllästynyt. Mä ymmärsin, ettet ole kiinnostunut minusta, ainakaan sil301370Mitä nämä palautteet palstalla ovat?
Joku uusi toimintatapa rohkaista kirjoittajia vai mistä on kyse?291339