MITÄ MEINAA JOS PERÄÄN VISLATAAN/VIHELETÄÄN?

Heippam

Joo elikkä otsikko ois mun kysysmys. Oon nuro (16 v.) ,pukeudun hyvin (siis en lyhyisiin ja avonaisiin vaatteisiin) mutta aina joku viheltelee perään.Mitä viheltäminen/vislaaminen tarkoittaa...siis yks mun luokalt usein vislaa/viheltää mun perään 9 luokasta asti.(se tekis en kaupungilla ei koulussa , tai nyt koulussa se on tehny pari kertaa..siis lukiossa). ja sit ihan kaupungissa (tapahtunut vain 2 )

7

2562

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • heippam

      siis selkennys..kaupungilla käyny 2 kertaa joku tuntematon .. :D

      • katmandus valley

        no perinteisesti mykkä suomimies osoittaa ihastustaan...ei poloiset saa sanaa suustaan


    • OmShantiShivaShakti

      Sitä että se vislaava pelle on lisäksi idiootti.

    • heippaM

      aivan, neuvonne osuivat oikeaan.. olen nytten lukion 3 nella ja poika on osoittanut jo moneen otteeseen kiinnostuneisuutensa..odotin hänen pyytävän ulos(olen konservatiivinen tän suhteen) eipä poika pyytäny, oli ujo ja odotti minun tekevän aloitteen.. oli kyll monta kertaa sanonu mua kullaks ja sellaks (ei muiden kuullen) eräänä päivänä näi hänet toisen tytn kanssa. on ollut yhdessä hänen kanssaan jo 6 kk mutta olen kuullut että heidän valit eivät ole hyvät ja moneen otteeseen poika on sanonut tytölle pidetään tauko... Sain hiljattain tietää niistä kaverini kertoi että ne oli juuri juhannuksen jälkeen.. menin katsomaan puhelimesta ja juuri hän tuolloin oli lähettänyt flirtti viestejä minulle...

      Kysymys kuuluukin haluaako hän vielä minut?

    • heippaM

      somebody pleas help me ..

      • hopes and dreams

        Hei, susta kai ollaan kiinnostuneita mutta ne jotka viheltää siten että muut huomaa voi herättää aikamoista keskustelua ja mielipiteiden vaihtoa. Itselleni vihelleltiin myös opiskeluaikana mutta se sai joissakin naispuolisissa aikaan melko kateellisen purkauksen ja vähättelyn koska erään itseään täynnä olevan tytön ex osoittikin kiinnostustaan vaatimattomammin käyttäytyvään tyttöön. Aika pelejä ne jotkut tuntuu pelailevan ja sillä kuka kenenkin kans voi/saa olla ei ollut tuolloinkaan ihan ongelmatonta. Toivon että tää ihastuksesi tulee vielä suoraan sanomaan että haluaa olla / seukata. Oot niin nuori vielä ja sulla elämä vasta edessä..


    • Anonyymi

      Saatanan homojuntti!

    Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Nesteen bensapumput pois, tilalle latausasemat

      Näin se maailma muuttuu, kun Suomessakin liikenneasemat lopettavat polttoaineiden myynnin ja tarjoavat enää sähköä autoi
      Maailman menoa
      179
      1498
    2. Mietin sinua nainen

      Ikävöin sinua enemmän kuin voin myntää. Ajattelin et laitan sinulle viestriä (kirjoitin jo puhelimeen viestin) Sitten
      Ikävä
      55
      1032
    3. Härsilällä jännät paikat, saako hän 30 päiväsakkoa Rasmuksen tapauksesta

      Syyttäjä vaatii peräti kolmekymmentä päiväsakkoa Härsilälle, vaikka todistajan mukaan Rasmus aloitti nuhjaamisen, jossa
      Lapua
      63
      771
    4. Kyllä suoraan

      Sanottua vi.tu.taa. Miksi en toiminut silloin. Sama kun olisi heittänyt smagardin menemään.
      Ikävä
      35
      755
    5. Nainen, viime aikoina olen itkenyt sinua yhä useammin

      Niin kuin juuri äsken. Aamulla näin myös unta sinusta. Koskin unessa hiuksia päälaellasi, ja pyytelin sitä heti anteeksi
      Ikävä
      51
      707
    6. Voisitko nainen kertoa mulle

      Tykkäätkö sä musta, vai unohdanko koko jutun? Mä en viitti tulla sinne enää, ettei mua pidetä jonain vainoajana, ku sun
      Suhteet
      111
      700
    7. Ne alkaa aina yhdeltä

      jos mies et ole sattunut huomaamaan!
      Ikävä
      81
      669
    8. Haluan sinua mies

      Saat minut kuumaksi.
      Ikävä
      37
      666
    9. Voitaisiinko harjoitella rakas

      Näiden tekoa? 👶👶👶👶👶👶
      Ikävä
      71
      634
    10. Täällä iImenee vihamielisyys kristinuskoa kohtaan

      Ei taida sielunvaellus-/jälleensyntymisväellä olla omasta asiastaan mielekästä sanottavaa, kun pitää kiivaasti hyökätä e
      Hindulaisuus
      304
      609
    Aihe