MITÄ MEINAA JOS PERÄÄN VISLATAAN/VIHELETÄÄN?

Heippam

Joo elikkä otsikko ois mun kysysmys. Oon nuro (16 v.) ,pukeudun hyvin (siis en lyhyisiin ja avonaisiin vaatteisiin) mutta aina joku viheltelee perään.Mitä viheltäminen/vislaaminen tarkoittaa...siis yks mun luokalt usein vislaa/viheltää mun perään 9 luokasta asti.(se tekis en kaupungilla ei koulussa , tai nyt koulussa se on tehny pari kertaa..siis lukiossa). ja sit ihan kaupungissa (tapahtunut vain 2 )

7

3315

Äänestä

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • heippam

siis selkennys..kaupungilla käyny 2 kertaa joku tuntematon .. :D

• katmandus valley

no perinteisesti mykkä suomimies osoittaa ihastustaan...ei poloiset saa sanaa suustaan

• OmShantiShivaShakti

Sitä että se vislaava pelle on lisäksi idiootti.

• heippaM

aivan, neuvonne osuivat oikeaan.. olen nytten lukion 3 nella ja poika on osoittanut jo moneen otteeseen kiinnostuneisuutensa..odotin hänen pyytävän ulos(olen konservatiivinen tän suhteen) eipä poika pyytäny, oli ujo ja odotti minun tekevän aloitteen.. oli kyll monta kertaa sanonu mua kullaks ja sellaks (ei muiden kuullen) eräänä päivänä näi hänet toisen tytn kanssa. on ollut yhdessä hänen kanssaan jo 6 kk mutta olen kuullut että heidän valit eivät ole hyvät ja moneen otteeseen poika on sanonut tytölle pidetään tauko... Sain hiljattain tietää niistä kaverini kertoi että ne oli juuri juhannuksen jälkeen.. menin katsomaan puhelimesta ja juuri hän tuolloin oli lähettänyt flirtti viestejä minulle...

Kysymys kuuluukin haluaako hän vielä minut?

• heippaM

somebody pleas help me ..

• hopes and dreams

Hei, susta kai ollaan kiinnostuneita mutta ne jotka viheltää siten että muut huomaa voi herättää aikamoista keskustelua ja mielipiteiden vaihtoa. Itselleni vihelleltiin myös opiskeluaikana mutta se sai joissakin naispuolisissa aikaan melko kateellisen purkauksen ja vähättelyn koska erään itseään täynnä olevan tytön ex osoittikin kiinnostustaan vaatimattomammin käyttäytyvään tyttöön. Aika pelejä ne jotkut tuntuu pelailevan ja sillä kuka kenenkin kans voi/saa olla ei ollut tuolloinkaan ihan ongelmatonta. Toivon että tää ihastuksesi tulee vielä suoraan sanomaan että haluaa olla / seukata. Oot niin nuori vielä ja sulla elämä vasta edessä..

• Anonyymi

Saatanan homojuntti!

Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Riikka runnoo: datakeskuksille tulee UUSI yritystuki

"Suomen valtio erikseen tukee esimerkiksi kryptovaluuttaan tai aikuisviihteeseen tai muuhun keskittyviä datakeskuksia."
      Maailman menoa
      65
      2232
    2. Eläkeläiset siirrettävä muuttotappioalueille

Joutoväki pois ruuhkauttamasta elättäjien arkea. Samalla putoaa jokaisen asumiskulut ja rahaa jää enemmän kuluttamiseen.
      Maailman menoa
      215
      2100
    3. Onko kivaa jättää

elämän suurin rakkaus hiljaisuuteen?
      Ikävä
      117
      1418
    4. En kerro nimeäsi nainen

Sillä olet nyt salaisuus jota kannan sydämessäni. Tämä mitä tunnen ja kuinka sinuun vahvasti ihastuin on jo niin erikoin
      Ikävä
      71
      1180
    5. Kauppalehti - Törkeä skandaali paljastui: Espanja käytti EU-rahoja ihan muuhun kuin piti

Espanja on käyttänyt miljardeja euroja EU:n elpymisavustuksia eläkkeisiin ja sosiaalimenoihin – ja pyytää lisää. Espanj
      Maailman menoa
      16
      1173
    6. Mitä haluaisit sanoa hänelle tänään?

Kerro tähän viestisi. 🍭🍡🍦
      Ikävä
      104
      1051
    7. Olet kiva ihminen

En kiellä sitä yhtään. Sinussa on hyvin paljon erinomaisia puolia, enemmän varmasti kun meissä muissa. Sitten on puoli
      Ikävä
      73
      939
    8. Uuden upotuskasteen vaiettu ongelma

Alkuseurakunnan kaste oli useamman vuosisadan upotuskaste, joka toimitettiin joko ulkona luonnon vesistöissä tai kasteki
      Kaste
      75
      918
    9. Auta mua mies

Ota vielä yhteyttä, keksi oikeat sanat että vuosien ajan kasvanut muuri murtuu meidän väliltä vaikka aluksi vain vähän.
      Ikävä
      78
      889
    10. Ja tääkin vielä...

Kukakohan on valittanut, Salmiko itse? https://www.viiskunta.fi/rehtori-valittiin-ahtarissa-ilman-hakumenettelya-o/13479
      Ähtäri
      33
      865
    Aihe