Kirpela ja Genio.Mente aikovat kihloihin ensi sunnuntaina Tampereella! Onnea palstan uudelle kihlaparille!
Onnittelut kihlautumisesta kirpelalle ja Geniolle!
10
369
Vastaukset
- salapoliiti.
aivan niin...
- varoittava esimerkki
kirpelalla aviomies ja hän on aivan toisen miehen perässä, kuin Genion.
http://www.youtube.com/watch?v=tl_eqGLpIxg&NR=1 - hehe...
varoittava esimerkki kirjoitti:
kirpelalla aviomies ja hän on aivan toisen miehen perässä, kuin Genion.
http://www.youtube.com/watch?v=tl_eqGLpIxg&NR=1figaro siellä, figaro täällä...
Juu, huomenta vaan kuka oletkin, sinä fionadazumonte(unohtuiko joku?)-syndroomasta kärsivä tuntematon palstakirjoittaja. - hehe...
hehe... kirjoitti:
figaro siellä, figaro täällä...
Juu, huomenta vaan kuka oletkin, sinä fionadazumonte(unohtuiko joku?)-syndroomasta kärsivä tuntematon palstakirjoittaja.kun sitä vielä on...
Jottei teillä täällä tulisi päivällä tekemisen puutetta, voisitte analysoida perinpohjin sellaisen ilmiön elämässäni, mikä on ollut hyvin tavanomaista minulle jo niin kauan kuin muistan...
Miksi on niin, että minusta pidetään enemmän silloin, kun olen sinkku(hitto, et inhoan tätä sanaa) ja silloin kun lakkaan olemasta sinkku(inhoan edelleen...), havaitsen aina jonkinlaista itseeni kohdistuvaa vihamielisyyttä?
Pankaahan parastanne palstan viisaat ja psykologian asiantuntijat! Palailen illalla katsomaan, mitä olette saaneet päivän aikana aikaseksi... - Hä,hä.
hehe... kirjoitti:
kun sitä vielä on...
Jottei teillä täällä tulisi päivällä tekemisen puutetta, voisitte analysoida perinpohjin sellaisen ilmiön elämässäni, mikä on ollut hyvin tavanomaista minulle jo niin kauan kuin muistan...
Miksi on niin, että minusta pidetään enemmän silloin, kun olen sinkku(hitto, et inhoan tätä sanaa) ja silloin kun lakkaan olemasta sinkku(inhoan edelleen...), havaitsen aina jonkinlaista itseeni kohdistuvaa vihamielisyyttä?
Pankaahan parastanne palstan viisaat ja psykologian asiantuntijat! Palailen illalla katsomaan, mitä olette saaneet päivän aikana aikaseksi...Et siis mene töihin.
- hehe...
Hä,hä. kirjoitti:
Et siis mene töihin.
Ei siis niinku minkäänlaista selitystä? Ei edes ilmiön kiistämistä ja väitettä, että kuvittelen vaan kaiken?
Mutjoo. Kippis!
http://www.youtube.com/watch?v=ZHE0Y8FAujM
- kirpela = dazu
dazu, ota lääkkeet ajoissa.
- ,,,
0900 koodi.
- kirpela
*tukehtuu aamukaffeeseen*
Noh, kai se muksu siinä sivussa rippihommansa hoitaa. Kirkko kun kirkko.
En sit kai muutakka sinne minne tääl toissapäivänä luki :( Se ois ollu kyl kivempaa :(
Huamenta vaan tällekin tosi-teeveelle taas.- ...
*nauraa poskihampaat maitohapoil*
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 1581987
Ellen Jokikunnas paljasti somessa ison perheuutisen - Ralph-poika elämänmuutoksen edessä!
Ellen Jokikunnas ja Jari Rask sekä Ralph-poika ovat uuden edessä. Tsemppiä koko perheelle ja erityisesti Ralphille! Lu131916- 1201350
- 981332
Evoluutioteoria on varmuudella väärin - monet tutkijat irtisaunoutuvat siitä
Tutkimuksissa on löytynyt paljon näyttöä siitä, ettei evoluutioteoria ole totta. Monet tutkijat kuitenkin vielä kannatta4311191- 63920
- 50856
- 49851
En enää koskaan äänestä vasemmistopuolueita
Olen lähes aina äänestänyt SDP:tä ja pari kertaa Vasemmistoliittoa, sillä olen aina uskonut, että vasemmisto on se, mikä221731Syntymän ja kuoleman aallot
Seuraavassa tekstissä kerrotaan, mitä välittömästi kuoleman jälkeen tapahtuu. Syntymän ja kuoleman aallot Seuraavassa337707