Riipputissit!

potsiparka

No kun mun unelmien nainen meni panettaan ittensä ja hommas äpärän, niin nyt sillä sitten tissit roikkuu! YÄÄÄÄK!

32

1725

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Hah !

Mitä haittaa riippuvat tissit siihen verrattuna, kun järki roikkuu haarojen välissä ?

• viikkorahallasi

vaikka tikkunekkari.

• CockTheHammer

Taitaapi reppana olla kateellinen kun ei päässyt puikottaa.. :D

You are just bastard kid and you have no name..

• Ei pahoja

Valmiiksi luttanat/pienet tissit roikkuu tyhjinä pusseina. Pyöreät tissit vaan roikkuu alempana pyöreyden säilyttäen.

• "ags*@!!!

kiinnostava nimenomaa

• mies40+

pienistä tisseistä jotka roikkuu tyhjinä pusseina! Juuri hyvät, heiluu kauniisti naidessa ja saa tosi hyvän otteen käsillä kiinni, toisinkuin kiinteistä rinnoista.

• ...........

Niinpä taas, sinähän se olet jokaisen pienirintaisen rinnat nähnyt imetyksen jälkeen? Itselläni oli kiinteä a-kuppi ennen imetystä ja imetyksen jälkeen b-kuppi, ja kynätesti menee yhä läpi. Sen sijaan tiedän monta isorintaista, joiden rinnat ovat imetyksen jälkeen tyhjentyneet ja riipahtaneet. Tämäkin asia on yksilöllistä.

• Tisutisu
        ........... kirjoitti:

Niinpä taas, sinähän se olet jokaisen pienirintaisen rinnat nähnyt imetyksen jälkeen? Itselläni oli kiinteä a-kuppi ennen imetystä ja imetyksen jälkeen b-kuppi, ja kynätesti menee yhä läpi. Sen sijaan tiedän monta isorintaista, joiden rinnat ovat imetyksen jälkeen tyhjentyneet ja riipahtaneet. Tämäkin asia on yksilöllistä.

Se on rasvaa se isojen tissien pyöreys ei se imetyksestä tyhjene. Ei niistä se rasva häviä ryystämällä. Eikä käänny nännit alaspäin kun tippuu vaan koko tissi alaspäin toisin kuin tyhjät tisut jossa nännit kohti lattiaa.

• tissi kuin tissi
        Tisutisu kirjoitti:

Se on rasvaa se isojen tissien pyöreys ei se imetyksestä tyhjene. Ei niistä se rasva häviä ryystämällä. Eikä käänny nännit alaspäin kun tippuu vaan koko tissi alaspäin toisin kuin tyhjät tisut jossa nännit kohti lattiaa.

Imetyksen jälkeen rinnat kuin rinnat menevät rumempaan suuntaan - karuja elämän tosiasioita.

• MomLover
        tissi kuin tissi kirjoitti:

Imetyksen jälkeen rinnat kuin rinnat menevät rumempaan suuntaan - karuja elämän tosiasioita.

Empiirisen tutkimukseni mukaan pyöreät tissit vaan tipahtavat alaspäin. Ei paha ollenkaan.

• klwl
        tissi kuin tissi kirjoitti:

Joillakin taas menee parempaan suuntaan! Joillakin vaikka keskikokoiset rinnat saattaakkin kasvaa tosi isoonkin kokoon :) Joillakin taas voi pysyä ennallaankin, täysin yksilöllistä.

• monet konstit

Käske kävellä käsillään niin eivätpä roiku enää napaa kohden.Helppoa eikö totta!

• Kysyn vaan

Mikä on kynätesti?

• riipputisut yök
        Kysyn vaan kirjoitti:

Mikä on kynätesti?

Kynätestin läpäisee, jos kynä ei pysy rinnan alla. Testiä taasen ei läpäise, jos kynä pysyy rinnan alla. Simppeliä.

• kysyn vaan
        riipputisut yök kirjoitti:

Kynätestin läpäisee, jos kynä ei pysy rinnan alla. Testiä taasen ei läpäise, jos kynä pysyy rinnan alla. Simppeliä.

:D Piti heti kokeilla kynätestiä. Toinen tissi läpäisi ja toinen ei...Voivoi. Ennen niin ihanat rinnat kärsineet synnytyksen ja imetyksen jäljiltä. Toiveita on kyllä vielä siitä, että jonkin ajan kuluttua toinenkin rinta läpäisisi tämän mainion "kynätestin". Rintojen kohotus ja silikonitkin on käynyt mielessä. Mies ei ainakaan pistänyt vastaan, kun asiasta mainitsin.. Pelottaa vaan jos leikkauksessa joku menee pieleen!

• Jo on aikoihin
        kysyn vaan kirjoitti:

:D Piti heti kokeilla kynätestiä. Toinen tissi läpäisi ja toinen ei...Voivoi. Ennen niin ihanat rinnat kärsineet synnytyksen ja imetyksen jäljiltä. Toiveita on kyllä vielä siitä, että jonkin ajan kuluttua toinenkin rinta läpäisisi tämän mainion "kynätestin". Rintojen kohotus ja silikonitkin on käynyt mielessä. Mies ei ainakaan pistänyt vastaan, kun asiasta mainitsin.. Pelottaa vaan jos leikkauksessa joku menee pieleen!

Empä vielä ole kuullut että rinnat kärsisi synnytyksessä! Mitä se kätilö niille teki läpsi vai?

• Vähä paha
        Jo on aikoihin kirjoitti:

Empä vielä ole kuullut että rinnat kärsisi synnytyksessä! Mitä se kätilö niille teki läpsi vai?

Ja sitte puristelee kans. Kato ne harrastaa SM-seksiä kaikki kätilöt.

• Se keski-ikä

Juuri äsken testasin kynätestiä ja kummassakin tississä kynä tipahti heti lattialle. Olen jo 40 nainen ja olen aikoinani yli 20 vuotta sitten imettänyt 2 lastani. Ensimmäisen synnytin kun olin 22v ja toisen synnytin kun olin melkein 25v. Kyllä nämä terhakkaat ovat vieläkin, exänikin tykkäsi niistä erittäin paljon. ;))

• 12+ 4

Eli kynätestin voi myös läpäistä jos on hyvin pienet rinnat. Eli älkää nyt kaikki liikaa innostuko jos läpäisette :D

• Se keski-ikä
        12+ 4 kirjoitti:

Eli kynätestin voi myös läpäistä jos on hyvin pienet rinnat. Eli älkää nyt kaikki liikaa innostuko jos läpäisette :D

Somat on mutta ei hyvin pienet ja kyllä minä käytän rintaliivejä.

Eli kumpi se sitten olisi hyvä. Iso tissinen nainen jolla riippuu rinnat imetyksen jälkeen vain pieni rintainen nainen jolla rinnat ei roiku imetyksenkään jälkeen. Tuo on kyllä yksilöllistä, joten ei yleistetä.

• Cloetta...
        12+ 4 kirjoitti:

Juu, en ole koskaan läpäissyt. RIntani ovat olleet aina isot ja roikkuvat ja nyt kolmen lapsen jälkeen vielä roikuvammat. Vaan ei haittaa; mies tykkää tosi paljon isoista raskaista tisseistäni, samoin minä itse. Eivät varmasti ole ihanimmn näköiset mutta parhaat minulle (ja miehenlleni...)

• Voi voi

no jo on pojulla valtavat murheet: TISSIT ?! Niinkuin ei maailmassa muuta olisi

• kysyn vaan

Niin no raskautta varmaan tarkoitin. Synnyttäminenhän se raskauden loppukliimaksi on. Ja synnytyksen jälkeen rintoihin heruu maitoa (joillakin jo aiemmin), ja silloin ne saattaa turvota melkolailla, jonka seurauksena saatavat myöhemmin roikkua. Imettäminen ei paljoa kai edes vaikuta asiaan? Asiaa ovat valittaneet myös ne jotka eivät ole imettäneet...

• potsiparka

Mitä muuta tärkeempää voi olla kuin kauniit kiinteät rinnat? Kyllä mä ymmärrän että te riipparit ootte kateellisia!
        Ei mulla ainakaan seiso kun lötköjä kattelee! Saati että koskis tai imuttas.
        Joo, eikä se kätilö niitä tuhoo vaan imetys. Fuck: tuttipullotkin on keksitty. Tai imis sit äpärät vaikka munaa!
        Nimimerkki "teinitissit"

• No voi voi
        potsiparka kirjoitti:

Mitä muuta tärkeempää voi olla kuin kauniit kiinteät rinnat? Kyllä mä ymmärrän että te riipparit ootte kateellisia!
        Joo, eikä se kätilö niitä tuhoo vaan imetys. Fuck: tuttipullotkin on keksitty. Tai imis sit äpärät vaikka munaa!
        Nimimerkki "teinitissit"

Paitsi että sä et oo kauniisiin tisseihin päässyt koskemaan koskaan. Kaukaa oot ehkä kuolannu. Kukaa kaunistissinen tollasta ääliöö ota.

• Imettäkää!
        potsiparka kirjoitti:

Nimimerkki "teinitissit"

Äidinmaitoa ei saa tuttipullosta. Äidinmaito on terveellisempää kuin muu.

• Yöäk !
        potsiparka kirjoitti:

Nimimerkki "teinitissit"

Ootko miettinyt koskaan, mitä sulla on aivojen paikalla ?

• Vähän paha

Miltään kädessä. Siis tyhjät tissit. Emmä oikein tykkää. En nyt sano että olisi ehdoton ei, mutta kyllä sanoisin että kiinnostus on sen verran vähemmän. Jos on vaikka hyvä perse, niin ei se niin silloin haittaa. Tai jotain. Miten muuten pitäisi "lapasia" hyväillä? Kun ei oikeasti tunnu miltään. Silitellä sitä ihoa... Tai pitää vaan kättä siinä. Ei sitä muotoa voi oikein.

• ikäämyöten

naisilla roikuu tisut ja äijillä kikkelin varsi ihmeellinen tuo maan vetovoima aina roiku ja riippuu.

• nounou,,

suuret riipputissit on ihanat, pienet jees. Mutta laahaavat aivot on ihan nounou

• tissit xxxxl

wauuuuuuuuuuuuuuuuuuuuu! isot riipputissit ovat hyvät ja kiihottavat enemmän semmoosia luomu naesia!

• kkaakkaakkaakkaakka

"potsiparka" minuu et ainakaan koskaan pääse panemaan!!!!!!!!!!!!!!!

Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Nainen, yrittäessäsi olla vahva olet heikoksi tullut

Tiedätkö mitä todellinen vahvuus on? Selviätkö, kun valtakunnat kukistuvat? Miten suojaudut kun menetät kaiken? :/
      Ikävä
      213
      1752
    2. Miettimisen aihetta.

Kannattaa yrittää vain niitä oman tasoisia miehiä. Eli tiputa ittes maan pinnalle. Tiedoksi naiselle mieheltä.
      Ikävä
      141
      1465
    3. Sun ja kaivattusi

ikäero? Kumpi vanhempi, m vai n?
      Ikävä
      76
      1313
    4. Mitkä on 3 viimeistä sanaa

sun ja kaivattusi viesteilyssä? Ensin sun, sitten kaivatun?
      Ikävä
      54
      1183
    5. Kai sä näät

Ku sua katson et olen aika rakastunut. Rakkaus ei vain ole aina niin yksinkertaista
      Ikävä
      74
      1085
    6. Kesän odotuksia hyrynsalmella

Kyllä kesällä hyrynsalmellakin on mahdollisuus osallistua kylän menoon monella tavalla . On kaunislehdon talomuseolla
      Hyrynsalmi
      8
      1072
    7. Mikä on ollut

Epämiellyttävin hetki sinun ja kaivattusi romanssissa?
      Ikävä
      109
      1009
    8. Nainen miltä tuntuu olla ainoa nainen Suomessa, joka kelpaa ja on yheen sopiva minulle

Sydämeni on kuin muuri, valtavat piikkimuurit, luottamusongelmat, ulkonäkövaatimukset, persoonavaatimukset ja älykkyysva
      Ikävä
      55
      980
    9. Just nyt mä

En haluais sanoa sulle mitään. Voisi vaikka istua vierekkäin hiljaa. Ehkä nojaten toisiimme. Tai maata vierekkäin, ilman
      Ikävä
      53
      880
    10. Piristä mua ystävä

Hyvä💫...
      Ikävä
      82
      850
    Aihe