löytyykö mistään 70D

koko70D

Tietääkö kukaan, että löytyykö mistään kaupasta 70D kokoa olevia rintsikoita?
Mulla on nimittäin pieni ongelma aina, kun tarpeeksi pintä ympärysmittaa ei löydy suht isolle rintavarustukselle..

Että jos osaatte sanoa niin voisitte kertoa minulle:))

35

3232

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Marsipaans

Marssipa ekaan oikeaan alusvaateliikkeeseen, ei mihkään HMään tai Lindexille. Vaikka Change, jos hintaa ei saa olla hurjasti.

• tissittosiisottissit

Mielestäni tuota kokoa löytyy lähes jokaisesta alusasuja myyvästä kaupasta.

• 70D

Mä olenkin varma, että tää aloitus on kirjoitettu ehkä kateuden aiheuttajaks tolle joka kyselee pienistä liiveistä tossa toisessa ketjussa... Naiset on usein sellaisii, et haluavat leuhkii toisille, et mullapa onki isot tissit, ja sulla ei! Tai mäpä olenkin laiha ja sä et! Kyl mä ainaki 70D -kokoisena löydän rintsikoita ihan helposti. Tää on aivan tavallinen koko.

• aloittaja koko70D
        70D kirjoitti:

Mä olenkin varma, että tää aloitus on kirjoitettu ehkä kateuden aiheuttajaks tolle joka kyselee pienistä liiveistä tossa toisessa ketjussa... Naiset on usein sellaisii, et haluavat leuhkii toisille, et mullapa onki isot tissit, ja sulla ei! Tai mäpä olenkin laiha ja sä et! Kyl mä ainaki 70D -kokoisena löydän rintsikoita ihan helposti. Tää on aivan tavallinen koko.

Sait aikamoiset naurut aikaan! Tämä keskustelu EI TODELLAKAAN ole aloitettu sen takia, että aiheuttas kateutta jossakin toisessa henkilössä. Olen oikeasti miettinyt, että myydäänkö missään kaupoissa tuollaista kokoa, koska ympärysmitta 70 on mielestäni aika pieni ja kuppikoko D kuitenkin melko suuri ja kun tosiaan mistään hennesiltä tai muusta tavallisesta vaatekaupasta en ole löytänyt tuota kyseistä kokoa, niin aattelin tulla täältä kyselemään.

Mutta enköhän seuraavaksi marssi tuonne Changeen, jos sieltä löytäisin oikean kokoiset liivit!

• pdsofj
        aloittaja koko70D kirjoitti:

Sait aikamoiset naurut aikaan! Tämä keskustelu EI TODELLAKAAN ole aloitettu sen takia, että aiheuttas kateutta jossakin toisessa henkilössä. Olen oikeasti miettinyt, että myydäänkö missään kaupoissa tuollaista kokoa, koska ympärysmitta 70 on mielestäni aika pieni ja kuppikoko D kuitenkin melko suuri ja kun tosiaan mistään hennesiltä tai muusta tavallisesta vaatekaupasta en ole löytänyt tuota kyseistä kokoa, niin aattelin tulla täältä kyselemään.

Mutta enköhän seuraavaksi marssi tuonne Changeen, jos sieltä löytäisin oikean kokoiset liivit!

Seppälästä olen itse -ylläripylläri- sitä kokoa löytänyt.

• 70D

Miks mä olisin sulle kateellinen, kun mun koko on myös toi sama, eli 70D? Missä tuppukylässä sit mahdat asustaa (lieneekö siellä rintaliivejä myynnissä ollenkaan?), mutta mä ainakin löydän just sopivan kokoisia ihan mistä vaan! Sit jotain jättikokoja, joissa on joko tosi isot kupit ja ehkä ympärysmittaakin, tai tosi pieniä kokoja, joissa menee jo ympäryskin alle 70:n niin niitä ei mun kaverit ainakaan löydä mistään. Mulla siis on aidosti isot tissit omaavia sekä tissejen alta kapeita, että ei niin kapeita kavereita, ja myös tosi, tosi pieniä kavereita joilla ei ole tota ympärysmittaakaan edes täyttämään tota 70 -kokoa ja viel tosi pienet rinnat, ja nämä molempiin ääripäihin kuuluvat ei tahdo löytää rintsikoita mistään. Oon itse tyytyväinen, että olen silleen normikokoo, että löydän monenlaisia erilaisia malleja ja eri hintaluokissa olevia rintsikoita tosi helposti.

• Yksivainfawwww f

Kyllä itse ainakin ostin tuota kokoa olevat rintsikat Seppälästä ja suht edulliseen hintaankin vielä :)

• liivikoosta

Minäkin luulin aikaisemminin, että minun liivikokoni oli 70 D. Tuo liivikoko ei kuitenkaan koskaan oikein istunut päälläni hyvin.
        Ystäväni neuvoi minua menemään Changen liikkeeseen, missä on asiantunteva palvelu ja osaavat myyjät. Kyseisessä liikkeessä on myös paljon erilaisia liivikokoja.
        Myyjä mittasi rinnanympärystäni mittanauhalla ja se oli 60 cm. Kuppikokoni on G tai oikeastaan H, mutta 60 H:ta ei löytynyt mistään liikkeen mallistosta ja 60 G:täkin vain Basic:ista ilman pitsiä mustana ja valkoisena. Hintaa liivelle tuli alle pari kymppiä. Mutta nyt on ylläni sopivammat liivit kuin koskaan!

Suosittelen lämpimästi Changen liikettä, sieltä löytyy liivejä monen kokoisille ihmisille.

• ...gglgu

70D kokoa on AINAKIN, (itse olen tuota kokoa joskus käyttänyt ennen kuin kaksoset kasvoivat siitä ulos)

patricia
        change
        H&M
        Lindex
        Kappahl
        Seppälä
        Gina Tricot (toisinaan, useimmiten 75D)
        Funky lady
        Sokos
        Stokmann

• karabulut-s
        ...gglgu kirjoitti:

70D kokoa on AINAKIN, (itse olen tuota kokoa joskus käyttänyt ennen kuin kaksoset kasvoivat siitä ulos)

patricia
        change
        H&M
        Lindex
        Kappahl
        Seppälä
        Gina Tricot (toisinaan, useimmiten 75D)
        Funky lady
        Sokos
        Stokmann

www.fashion-invasion.com

• ..........

70D on ihan peruskoko jota minä ainakin löydän. Esim. sokokselta.

• maikku80
        liivikoosta kirjoitti:

Minäkin luulin aikaisemminin, että minun liivikokoni oli 70 D. Tuo liivikoko ei kuitenkaan koskaan oikein istunut päälläni hyvin.
        Ystäväni neuvoi minua menemään Changen liikkeeseen, missä on asiantunteva palvelu ja osaavat myyjät. Kyseisessä liikkeessä on myös paljon erilaisia liivikokoja.
        Myyjä mittasi rinnanympärystäni mittanauhalla ja se oli 60 cm. Kuppikokoni on G tai oikeastaan H, mutta 60 H:ta ei löytynyt mistään liikkeen mallistosta ja 60 G:täkin vain Basic:ista ilman pitsiä mustana ja valkoisena. Hintaa liivelle tuli alle pari kymppiä. Mutta nyt on ylläni sopivammat liivit kuin koskaan!

Suosittelen lämpimästi Changen liikettä, sieltä löytyy liivejä monen kokoisille ihmisille.

Mut käännytettiin Changesta (molemmista Turun ja Raision liikkeistä) tyhjin käsin, kun menin kyselemään hääpukukuni alle kunnon liivejä koossa 70D tai 70DD TAI 65E mallista riippuen. En voinut käsittää, miksei pienille ihmisille ole liivejä tarjolla edes erikoisliikkeissä??
        Isompia kokoja kyllä löytyy.
        Yllätyksekseni löysin paljonkin oman koon liivejä CUBUS-liikkeestä! Suosittelen!! ;)

• Tiedän miltä tuntuu

Hei!

Käyppäs katsomassa osoitteesta http://www.change.com/fi/ Change-merkkiset parhaita ja valinnanvaraa on kuoseissa. Sokokselta on yleensä aina löytynyt Copelia-merkkisiä t-paitaliivejä, jotka 70D. Jos ei muuta niin voit kokeilla sitä, että ostat topatut liivit c-kupilla ja heität irtotoppauksen menemään. Tämä keino joskus ainakin joissain liiveissä tepsinyt.

• O_o o_O

Miten te jotkut ette muka löydä 70D kokoisia rintaliivejä, kun mäkin joka olen kokoa 70B löydän anttilasta ja marketeista, henkka maukalta ja halpa hallista ja vaikka mistä ihan helposti? Ei pysty ymmärtään..... Yleensähän mitä pienempi koko on, sen vaikeempi on löytää ja suppeempi valikoima. Sama jos on tosi isot jättirinnat.

• Rintsikkamyyjä

70D on hyvin yleinen kuppikoko. Ihmettelenpä, jos et sitä kaupoista löydä (ja en tarkoita H&M:ää, jossa rintaliivikoot ovat rintaliivejä työkseen myyvän kauhistus!!). Itse myyn lähes päivittäin esim 65F-kokoa, jota onkin vaikeampi löytää, meillä kyseistä kokoa muutama malli.

• 70F-G

Amen.

Ihmettelen minäkin, D-kuppia on mielestäni jo todella yleisesti valikoimissa 70-75 ympäryksellä, samoin E-kuppia. F-kuppi ja sitä isommat taas ovat vielä paljon paljon harvinaisempia, varsinkin alle 80 ympäryksissä. Itse tarvitsen noin 70F ja hankalaa on löytää, kaikki mallit loppuvat kokoon D tai E.

En myöskään ymmärrä tätä Change-hypetystä. Mielestäni ne ovat kamalia liivejä isompirintaisille. Sopivat varmasti nuorille pienirintaisille tytöille, mutta minä en ole niissä oikein viihtynyt. Tarvitsen laadukkaita liivimerkkejä, esim. Fauve ja vastaavat, jotka on oikeasti suunniteltu vähän rintavampien naisten tarpeita ajatellen.

• Fissukka

Itsellä 65H ja changella ei ole sitä kuin vain omassa mallistossaan. Ei löydy mistään, ei funky ladystä tai muualta. Missä sä oot töissä? Ja onko teillä 65Hta? :D Olis kiva saada muunkin värisiä kun vain mustia ja valkoisia liivejä :)
        Pistä s-postiin vastaus, jos viittit [email protected] :D

• täti-immeinen
        70F-G kirjoitti:

Amen.

Ihmettelen minäkin, D-kuppia on mielestäni jo todella yleisesti valikoimissa 70-75 ympäryksellä, samoin E-kuppia. F-kuppi ja sitä isommat taas ovat vielä paljon paljon harvinaisempia, varsinkin alle 80 ympäryksissä. Itse tarvitsen noin 70F ja hankalaa on löytää, kaikki mallit loppuvat kokoon D tai E.

En myöskään ymmärrä tätä Change-hypetystä. Mielestäni ne ovat kamalia liivejä isompirintaisille. Sopivat varmasti nuorille pienirintaisille tytöille, mutta minä en ole niissä oikein viihtynyt. Tarvitsen laadukkaita liivimerkkejä, esim. Fauve ja vastaavat, jotka on oikeasti suunniteltu vähän rintavampien naisten tarpeita ajatellen.

En hypetä, mutta kerron oman kokemukseni. Olen 42-vuotias ja liivikokoni on 85G eli mielestäni olen kohtuullisen iäkäs ja isorintainen. Changen liivit sopivat minulle täydellisesti. Kaarituet eivät hierrä eikä mistään pursua mitään. Rinnat eivät hölsky ja paidat istuvat livien päälle. Olkaimet ovat tukevat, mutta kauniit. Mallistosta löytyy aikuiseen makuun sopivia liivejä samoin kuin kirkaanvärisiä teinimalleja. On varmaan tosi yksilöllistä, mikä käy kenellekin. Kun löytää sopivan merkin, siinä kannattaa pysyä, mutta kurkkia välillä uteliaana muidenkin tuotteita.

• 65FF
        70F-G kirjoitti:

Amen.

Samoilla linjoilla, en tykkää Changen liiveistä ollenkaan, laatu on aika huono ja näin isompi-rintaisena eivät minusta tue tarpeeksi. Omasta mielestäni ehdottomasti paras liivimerkki on Panache. Hienot mallit, kokoja löytyy ja uikkaritkin ovat upeita. Näitä myyviiä nettikauppoja on monia, itse ostan Annellalta ( www.annella-lingerie.com), koska saan sieltä parasta ja myös suomenkielistä palvelua. Mutta muualtakin löytyy. Kokeile.

• kshdkjhdjkhdas

Hallelujaaaaa! Vihdoinkin joku laittaa ajatukseni viestimuotoon! Itsekin olen nimittäin miettinyt että mikä ihme tämä Change hypetys nyt oikein on, kun liivit todellakaan eivät kauneudella ole "pilattuja". Niiiiiin perusmarkettikamaa kuin olla ja voi! Luulenpa, että siellä on otettu markkinointikeinoksi nämä foorumit yms. ja siksi joka ktjussa törmää heidän "mainoksiinsa".

• 70F-G

Hmm. Change-kritiikkini kohdistui heidän liivimalleihinsa, minulla ei ole mitään kyseistä liikettä vastaan. Onhan siellä ihan nättejäkin liivimalleja, ja se on hyvä että kokoja on paljon valikoimissa. Se ei vaan auta, jos suunnittelussa ei ole otettu huomioon eri kokoluokkien tarpeita.

Olen vain itse laittanut merkille, että jos heidän liiviään myydään vaikka koossa A-H, niin se liivi on oikeastaan ihan samanlainen kautta linjan, mitään muuta muutosta ei tapahdu kuin että kupin tilavuus tai ympäryksen mitta muuttuvat. Tämä ei ole hyvä asia, sillä onhan se nyt aivan selvää, että 70A-kokoisella on aika erilaiset tarpeet rintaliivin suhteen kuin 70D-kokoisella, ja todella erilaiset tarpeet rintaliivin suhteen kuin 70G-kokoisella. Yleensä liivimallissa muuttuu hieman suunnittelu kuppikoon kasvaessa, jotta se tarjoaisi optimaalisen tuen ja istuvuuden jokaisessa kokoluokassa.

Tuntuu hullulta, että he tarjoavat tyyliin G-H kuppisille samaa supertopattua kapeaolkaimista liivimallia kuin A-B kuppisillekin. Isommissa kupeissa olisi hyvä olla esimerkiksi vähän vähemmän toppausta, hieman peittävämpi kuppiosa (jotta rinta pysyy kunnolla kupissa eikä pullahtele ulos), hieman leveämmät olkaimet ja tukevampi ympärysosa (koska tuen tarve luonnollisesti kasvaa kun rinnan koko kasvaa). Liivin leikkauksen olisi myös hyvä olla sellainen että se isommissa kupeissa tukee ja kohottaa rintoja oikein eikä vain yritä työntää niitä tyrkylle.

• Minun mielestäni Changen valikoima sais nimenomaan vastata enemmän ketjuvaateliikkeiden tarjontaa. Siellä myydään suurimmaks osaks tätimäisiä ja ällöttävän naisellisia pitsihärpäkkeitä yms. Esim. H&M:stä, Lindexistä ja Gina Tricotista löytyy tosi kivannäköisiä rintsikoita, mutta tarjolla olevat koot on pelkkiä peruskokoja jotka ei taas itselle sovi.

70D kokoa löytyy vielä Lindexistä ja esim. Sokokselta, mutta omaa 65D kokoani on mahdoton löytää suomalaisista ketjuvaateliikkeistä. Ainoa vaihtoehto on joko tylsä Change, josta ei löydy mitään kivannäköistä tai törkeän kalliit alusvaateliikkeet, joista ei ole vara ostaa mitään.

• 70F-G
        faerieee kirjoitti:

Minun mielestäni Changen valikoima sais nimenomaan vastata enemmän ketjuvaateliikkeiden tarjontaa. Siellä myydään suurimmaks osaks tätimäisiä ja ällöttävän naisellisia pitsihärpäkkeitä yms. Esim. H&M:stä, Lindexistä ja Gina Tricotista löytyy tosi kivannäköisiä rintsikoita, mutta tarjolla olevat koot on pelkkiä peruskokoja jotka ei taas itselle sovi.

70D kokoa löytyy vielä Lindexistä ja esim. Sokokselta, mutta omaa 65D kokoani on mahdoton löytää suomalaisista ketjuvaateliikkeistä. Ainoa vaihtoehto on joko tylsä Change, josta ei löydy mitään kivannäköistä tai törkeän kalliit alusvaateliikkeet, joista ei ole vara ostaa mitään.

Outoa, itse näen asian ihan toisin. Oletko nyt varmasti tutkinut tarkasti Changen valikoimia? Koska minusta siellä myydään hyvin pitkälti samannäköisiä liivejä kuin vaikka H&M:ssä tai Lindexillä, oikeastaan Changessa on mielestäni paljon jopa nuorekkaamman näköisiä liivejä kuin Lindexillä. Varsinkaan Chic-mallistossa ei paljon näy olevan mitään pitsihärpäkkeitä, vaan räikeitä teinityttömalleja toppauksilla, irroitettavilla olkaimilla ym. Jos ei siltikään miellytä, voit myös aina ostaa ketjuvaateliikkeistä rinnakkaiskokoasi 70C, jota voit käyttää tiukimmissa hakasissa tai pienennyttää ympärystä ompelijalla.

• 65FF
        70F-G kirjoitti:

Hmm. Change-kritiikkini kohdistui heidän liivimalleihinsa, minulla ei ole mitään kyseistä liikettä vastaan. Onhan siellä ihan nättejäkin liivimalleja, ja se on hyvä että kokoja on paljon valikoimissa. Se ei vaan auta, jos suunnittelussa ei ole otettu huomioon eri kokoluokkien tarpeita.

Olen vain itse laittanut merkille, että jos heidän liiviään myydään vaikka koossa A-H, niin se liivi on oikeastaan ihan samanlainen kautta linjan, mitään muuta muutosta ei tapahdu kuin että kupin tilavuus tai ympäryksen mitta muuttuvat. Tämä ei ole hyvä asia, sillä onhan se nyt aivan selvää, että 70A-kokoisella on aika erilaiset tarpeet rintaliivin suhteen kuin 70D-kokoisella, ja todella erilaiset tarpeet rintaliivin suhteen kuin 70G-kokoisella. Yleensä liivimallissa muuttuu hieman suunnittelu kuppikoon kasvaessa, jotta se tarjoaisi optimaalisen tuen ja istuvuuden jokaisessa kokoluokassa.

Tuntuu hullulta, että he tarjoavat tyyliin G-H kuppisille samaa supertopattua kapeaolkaimista liivimallia kuin A-B kuppisillekin. Isommissa kupeissa olisi hyvä olla esimerkiksi vähän vähemmän toppausta, hieman peittävämpi kuppiosa (jotta rinta pysyy kunnolla kupissa eikä pullahtele ulos), hieman leveämmät olkaimet ja tukevampi ympärysosa (koska tuen tarve luonnollisesti kasvaa kun rinnan koko kasvaa). Liivin leikkauksen olisi myös hyvä olla sellainen että se isommissa kupeissa tukee ja kohottaa rintoja oikein eikä vain yritä työntää niitä tyrkylle.

Laitoinkin jo tuossa aiemmin kommenttia, että kokeilkaa Panachen merkkiä. Mieletön ero muihin, kun ko merkki nimenomaan on erikoistunut isompiin kuppikokoihin. Myös uikkarit on aivan ihania ja tukevia. Ostan omani aina Annellalta ( www.annella-lingerie.com), mutta muualtakin löytyy.

• 70D/70DD

Omani ostan Lindexistä, siellä on jopa 70DD:tä. Ovat vaateketjun liiveiksi tukevia ja hyvälaatuisia (vaikka on siellä huonojakin varmasti).

• CK Ja Lebel

Kyllä tota 70 D.tä ihan hyvin löytyy. Esimerkiksi Calvin Kleinin mallistossa on niitä hyvin, samoin Lebel. Ja niistä löytyy kauniita naisellisia malleja.

• 65FF

Ootko kokeillut www.annella-lingerie.com ? Kauppa on brittiläinen, mutta suomalaisomisteinen, eli palvelua saa tarvittaessa suomeksikin. Hyviä kokoja, mallit vaihtelevat aika usein, kun on pieni liike. Toimittavat Suomeen nopeasti, tykkään kovasti.

• MillaÅ

Annella, ehdottomasti, www.annella-lingerie.com. Kyllä löytyy tuolla koolla moniakin malleja ja uikkareitakin.

• karabulut-s

hinnat eivät ole kovin kalliita hintoja?

• Apua pyytämällä :)

Löytyyhän noita, mutta itse tarvitsen ainakin apua! Koon valinta on hankalaa ja jotenkin tuntuu, että nekin vaihtelee jopa merkeittäin. Tosi hankalaa ja siksi olen nyt viime aikoina alkanut käyttää myyjän apua. Sokoksella ja Stockkalla saa tosi hyvää apua niiden kanssa. Myyjä tuli ihan mittanauhan kanssa ja katsoi koon ja toi sopivat vaihtoehdot, joista olisi löytynyt monia mutta budjetti iski vastaan :) Eli kannattaa pyytä apua. Mullakin on nyt sitten sekä 70D:tä ja 75C.tä. En olisi itse osanut hakea.

• karabulut-s

tilata uuden verkkokaupan käynnistetään nyt erittäin halvat hinnat. pian myös pystyä löytämään kaikki liikkeet.
      katsomaan muutaman minuutin välein, kiitos

• karabulut-s

tilata uuden verkkokaupan käynnistetään nyt erittäin halvat hinnat. pian myös pystyä löytämään kaikki liikkeet.
      katsomaan muutaman minuutin välein, kiitos

• Hellou!

Hei! Itselläni on myös koko 70D ja ainakin Vantaalle avattiin juuri norjalainen vaateliike Cubus, joka myy todella kauniita 70D kokoisia rintsikoita! Kauppa on Gina Tricot/H&M tyyppinen, joten laadusta en sitten tiedä.. varmaan kun on kuitenkin nuorten kauppa niin tätä kokoa oli todella paljon liikkeissä ja hamstrasin sitten 3, avajaistarjouksena kaikki liivit 9,90 €, eli kolmet kauniit rintsikat sain 29,70 €urolla! :) Jonkin verran melkein kaikissa on vähän Push-Up efektiä, mutta aika hyvin ne suhteutetaan eli A-kupissa on paljon enemmän täytettä ku 70 D:ssä! Mutta toppaamattomiakin löytyy. Noh, halpoja ainakin olivat eli en nyt mitenkään maltaita menetä jos huonoiksi osoittautuvat! :)

• juup..

Calvin Kleinillä ja D&G:llä ainakin löytyy todella hyvin istuvia liivejä!

• mooodkk

riippuu vähän kaupungista. itse olen löytänyt tuota kokoa mm. KappAhall:ista ja lindexistä

Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Ensi kesänä

Näin kesän viimeisenä minuutteina ajattelen sinua. Olisiko seuraava kesä "meidän" kesä? Tänä vuonna ei onnistuttu, mutta
      Ikävä
      61
      3111
    2. Tukalaa kuumuutta

Tietäisitpä vaan kuinka kuumana olen käynyt viime päivät. Eikä johdu helteestä, vaan sinusta. Mitäköhän taikoja olet teh
      Ikävä
      43
      3067
    3. Sinä, ihastukseni

Mitä haluaisit tehdä kanssani ensimmäisenä?
      Ihastuminen
      42
      2417
    4. Anne Kukkohovin karmeat velat ovat Suomessa.

Lähtikö se siksi pois Suomesta ? Et on noin kar? mean suuret velat naisella olemassa
      Kotimaiset julkkisjuorut
      91
      2037
    5. Tiedät ettei tule toimimaan.

Mielenterveys ei kummallakaan kestä.
      Ikävä
      31
      1893
    6. Okei, myönnetään,

Oisit sä saanut ottaa ne housutkin pois, mutta ehkä joskus jossain toisaalla. 😘
      Ikävä
      25
      1759
    7. Onko kaivatullasi

himmeä kuuppa?
      Ikävä
      48
      1606
    8. Mihin hävisi

Mihin hävisi asiallinen keskustelu tositapahtumista, vai pitikö jonkin Hannulle kateellisen näyttää typeryytensä
      Iisalmi
      83
      1370
    9. On jo heinäkuun viimeinen päivä.

En taida nähdä sinua koskaan.
      Rakkaus ja rakastaminen
      39
      1280
    10. Lähtikö korvat

puhtaaksi vaikusta?
      Tuusniemi
      79