Hei! Sellaista ihan kyselisin, että kun menee kosmetologille niin poistaako se automaattiset mustapäät pois eli kuuluuko se siihen hintaan, ettei tarvitse erikseen sanoa että poista mun mustapäät?
Ja sitten toinen, että saako kosmetologi aina kaikki mustapäät pois varmasti? Esim itsellä tuntuu olevan tosi tiukassa mustapäät ja mitkään tökötit ei auta juurikaan, niin onko kosmetologilla sellaiset välineet että se saa ne pois varmasti?
Kiitos vastauksista jos osaatte vastata:)
saako kosmetologi mustapäät pois??
10
9608
Vastaukset
- erg34yt4jh
Kyllä se poisto kuuluu hintaan ja ihan automaattisesti ne poistavat. Sillä raudalla lähtee hyvin kaikki epäpuhtaudet, paremmin kuin millään tököteillä.
- wataaaa
mulle kosmetologi sano jotain että on iho niin kuiva etenkin nenässä että ei pysty ottaan mustapäitä pois!:O mitäköhän tämä tarkoittaa???
- hmmmm345
wataaaa kirjoitti:
mulle kosmetologi sano jotain että on iho niin kuiva etenkin nenässä että ei pysty ottaan mustapäitä pois!:O mitäköhän tämä tarkoittaa???
En tiedä, mitä se tuolla on tarkoittanut, mutta aika oudolta kuulostaa. Luulis, ettei ihon kuivuus vaikuta siihen, että saako ne mustapäät sieltä pois...
- fgjkljvb453521
hmmmm345 kirjoitti:
En tiedä, mitä se tuolla on tarkoittanut, mutta aika oudolta kuulostaa. Luulis, ettei ihon kuivuus vaikuta siihen, että saako ne mustapäät sieltä pois...
ei kaikkia välttämättä saa. suuriman osan yleensä saa, mutta joillakin voi olla niin tiukassa että ei lähde..
- Kosmetologi itse
Ja EI! Se riippuu ihan millaseen kasvohoitoon meet! Kasvohoitoja on kymmeniä erillaisia ja kaikissa kasvohoidoissa ei oo aikaa/mahdollisuutta ees tehä ihonpuhdistusta. Eli jos siinä lukee että "sisältää ihonpuhdistuksen" niin sitten mustapäiden poisto kuuluu hintaan. Eli jos ei tiedä, niin kannattaa kysyä!
- vuosia alalla
Kosmetologi tekee paljon erilaisia kasvohoitoja, joihin suurimpaan osaan ei kuulu mekaaninen puhdistus. Kaikkia mustapäitä ei saa koskaan kerralla pois, koska aika rajoittaa.. Muutoin puhdistukseen pitäisi varata kaksi tuntia aikaa, eikä asiakkaan kipukynnyskään kestäisi noin pitkää käsittelyä. Monet kosmetologit eivät nykyisin valitettavasti tee perinteistä ihonpuhdistusta, vaikka kyseessä on koko ihonhoidon perusta. Aikaa varatessasi kerro halustasi mekaaniseen ihonpuhdistukseen, ei esim.ultraäänellä tehtävään hoitoon, josta ei voi puhua samana päivänäkään tehonsa puolesta perinteiseen menetelmään verratessa. Kunnon höyrytys ja kuorinta helpottavat epäpuhtauksien poistossa. "Tiukassa" olevat mustapäät tarkoittavat sitä, että ihosi on suoraan sanoen huonosti hoidettu. Riittävän täyteläiset, laadukkaat voiteet käyttöön ja halpistuotteet voi jättää voitelemaan kantapäitä. Mikäli rahaa ei ole panostaa laatutuotteisiin, osta apteekin rasvaisia perusvoiteita.
- mustaPÄÄkö
Mitä sitten tapahtuu iholle, josta ei säännöllisesti puhdisteta mustapäitä. Mitä ei hinkata ja hankata, ja mihin ei levitetä sitä kuutta tököttiä viikossa??? Mitä dermatologiset tutkimust tästä kertovat?
Itse olen 35-vuotias, enkä ole käynyt kuin pari kertaa eläissäni kosmetologilla (-yhtä tuskaa!). En itsekään puristele naamaani. Käyn viikottain saunassa, jolloin pesen ja kuorin myös kasvoni. Kosteusvoiteita käytän tarpeen mukaan. Meikkiä käytän vain erityistilaisuuksissa (2-4 krt vuodessa).
Voin rehellisesti sanoa että ihoni näyttää paremmalta kuin ystävättäreni, joka käy hoidoissa kerta kuukauteen ja läträä naamaansa päivittäin. - ex-mustapäinen nenä
mustaPÄÄkö kirjoitti:
Mitä sitten tapahtuu iholle, josta ei säännöllisesti puhdisteta mustapäitä. Mitä ei hinkata ja hankata, ja mihin ei levitetä sitä kuutta tököttiä viikossa??? Mitä dermatologiset tutkimust tästä kertovat?
Itse olen 35-vuotias, enkä ole käynyt kuin pari kertaa eläissäni kosmetologilla (-yhtä tuskaa!). En itsekään puristele naamaani. Käyn viikottain saunassa, jolloin pesen ja kuorin myös kasvoni. Kosteusvoiteita käytän tarpeen mukaan. Meikkiä käytän vain erityistilaisuuksissa (2-4 krt vuodessa).
Voin rehellisesti sanoa että ihoni näyttää paremmalta kuin ystävättäreni, joka käy hoidoissa kerta kuukauteen ja läträä naamaansa päivittäin.Itsekin taistelin vuosikaudet mustienpäiden kanssa, vasta viimevuosina markkinoille on tullut puhdistusaineita jotka sisältävät pikkuruisia rakeita.Niiden avulla sain jo aikaan tuloksia,myös lisäsin ihonhoitoon salisyylihapon ja mikrokuorintavoiteen(esim.Body Shopilla c-vitamiini versio)ja toden totta-huokoset nenän alueella ovat pienentyneet todella mittavasti,eikä mulla ole ollut varaa käydä kosmetologin ihonpuhdistuksessa.
Oikeilla tuotteilla saa siis ihmeitä aikaan! - edellllinen elli
ex-mustapäinen nenä kirjoitti:
Itsekin taistelin vuosikaudet mustienpäiden kanssa, vasta viimevuosina markkinoille on tullut puhdistusaineita jotka sisältävät pikkuruisia rakeita.Niiden avulla sain jo aikaan tuloksia,myös lisäsin ihonhoitoon salisyylihapon ja mikrokuorintavoiteen(esim.Body Shopilla c-vitamiini versio)ja toden totta-huokoset nenän alueella ovat pienentyneet todella mittavasti,eikä mulla ole ollut varaa käydä kosmetologin ihonpuhdistuksessa.
Oikeilla tuotteilla saa siis ihmeitä aikaan!Säännöllinen oman ihon hoito siis vasta tuovat niitä tuloksia..!!
- ongelmani,entinen
Tuotteilla,säännöllisessä käytössä,saa myöskin tuloksia aikaiseksi.
Jos olisin arvannut aiemmin,näyttäisin "ennen" ja "jälkeen"-kuvat.
Vaikka tuotteista maksaa maltaita,miksi ne sitten sisältävät tehtaiden jäteöljyjä..
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Immu otti pataan
Olen pettynyt, hänen piti viedä Stagalaa kuin litran mittaa - mutta kuinka kävikään? Voi hemmetti sentään.... Ääääääh!1632571Näetkö feminismin uhkana
Vai mahdollisuutena kun deittailet naisia? Mitä miehet mieltä feminismistä?2051198Tykkäätkö halaamisesta?
Minä en. Tänään tuttava, jolle olen maininnut että en pidä halaamisesta, yritti halata minua ja olen vieläkin ihan raivo1131111Hinduilu on suurta eksytystä
tekosyvällinen tarina uppoaa moneen. Harhautusta todellisen Jumalan yhteydestä. Kuka haluaisi nähdä sielunvaelluksessa389940Malmin tapaus on järkyttävä
Kolme ulkomaalaistaustaista miestä raiskasi nuoren tytön tavalla, jota ei meinaa uskoa todeksi. Mikä voisi olla oikeampi299933- 101912
- 66878
- 62855
- 53851
- 46849