Osaattekos kertoa mistä mahtanee johtua kun silmänympärykseni ovat nykyään keltaiset, niin ylä kuin alaluomi...ikään kuin silmieni ympärillä olisi keltainen pallo? Kamalan näköiset ja valokuvissakin näkyy erittäin hyvin. En tiedä mitä pitäisi tehdä että se hälvenisi. Kyse ei ole tummista silmäalusista ja huonosti nukutuista öistä vaan tosiaan yläluomikin on samaa keltaista rengasta... Olisin kiitollinen jos joku osaisi sanoa mitä tehdä, ei mulla ennen tällaisia ole ollut :(
keltaiset silmänympärykset
6
12892
Vastaukset
- hmmmmm --
No joillakin jos on sellainen oliivi-iho niin jos on hyvin kalpea niin iho voi näyttää keltaiselta.
Yleensä kyllä ihon keltaisuus johtuu maksan huonosta toiminnasta... onko muita oireita kuten väsymystä, pahoinvointia tms. Eihän silmänvalkuaisissa ole keltaista? Kannattaisi ehkä mennä jopa lääkärille varmistamaan että kaikki on okei.
Mikä on alkoholinkäyttö? Ruokavaliosi? Oletko olet viime aikoina ulkomailla maassa jossa on malariaa tai hepatiittia?- rumako aina
Olen raskaana joten alkoholia en käytä, enkä muutenkaan ole alkoholin käyttäjä kuin ehkä kerran vuodessa. Ruokavaliosta yritän pitää huolta ja ulkomailla en ole käynyt. Tiedän että keltaisuus on maksan häiriön merkki mutta minulla ei keltaisuutta ole kuin silmien ympärillä. Ihan kuin olisin laittanut jotain keltaista rasvaa silmien ympäri. Valkuaiset ovat valkoiset. Ja maksatestit on tämän raskauden aikana katsottu ja ne oli kunnossa. Voisiko olla kyse jostain puutoksesta? En oikein tiedä mistä lähtisi kyselemään, lääkäriltä vai kosmetelogilta...
- nainen 30v.
rumako aina kirjoitti:
Olen raskaana joten alkoholia en käytä, enkä muutenkaan ole alkoholin käyttäjä kuin ehkä kerran vuodessa. Ruokavaliosta yritän pitää huolta ja ulkomailla en ole käynyt. Tiedän että keltaisuus on maksan häiriön merkki mutta minulla ei keltaisuutta ole kuin silmien ympärillä. Ihan kuin olisin laittanut jotain keltaista rasvaa silmien ympäri. Valkuaiset ovat valkoiset. Ja maksatestit on tämän raskauden aikana katsottu ja ne oli kunnossa. Voisiko olla kyse jostain puutoksesta? En oikein tiedä mistä lähtisi kyselemään, lääkäriltä vai kosmetelogilta...
Minulla sama ongelma ja jostain luin, että voisi olla myös suolisto-ongelmia. Itse mietin, että kävisin lääkärissä selvittämässä tilannetta, koska tämä on todella häiritsevää.
Minä en siis ole raskaana. - sama vaiva 32v.
nainen 30v. kirjoitti:
Minulla sama ongelma ja jostain luin, että voisi olla myös suolisto-ongelmia. Itse mietin, että kävisin lääkärissä selvittämässä tilannetta, koska tämä on todella häiritsevää.
Minä en siis ole raskaana.Onko selvinnyt lääkärillä mitään?
- toivottavasti apuu
Mulla on kans sama ongelma, tosin luulen sen johtuvan meikistä koska käytän usein luomivärejä ja peitän keltaisuuden myös meikkivoiteella :) olen kuullut että silmänympäryksiä saattaa vaalentaa sitruuna, jos siis levittää sitruuna mehua silmänympäryksiin ja menee ulos aurinkoon saattaa iho siitä vaalentua ja tummat kuin keltaisetkin silmänympärykset hävitä.
Tosin kokeilu on omalla vastuulla :) - anemiaa?
No jos ei mitään selkeitä terveysongelma ole, saatko rautaa tarpeeksi ravinnostasi?
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Ootko nainen noin mustis musta
Onhan se toki imartelevaa kun olet kaunis ja kaikkea muutakin, mutta ehkä vähän kummallista, kun ei varsinaisesti olla t917465- 373967
- 453510
- 2352803
Kauan säkin jaksoit
Minun perässä juosta. Kunnes pahoitit mielen. Kuinka monta anteeksipyyntöä olet vailla? 🧐402652- 452482
- 1322401
Miksi kaipaat
Ja olet elämässäni vielä kaiken tämän jälkeen? Eikö kaikki ole jo selvää välillämme?292279Askanmäessä Huippu esitys
Kävimme Ystävien kanssa Askanmäen kesäteatterissa. Kaikki tykättiin esityksestä aivan valtavasti. En varmaan koko vuonna202228- 451972