Serkut, iältään 13v ja 15v, kuuluuko 24v enää käydä kyseisten synttäreillä kylässä? Tuntuu vaan hölmöltä aikuisen miehen käydä teinien synttäreillä. Tuskin tulen olemaan kehenkään serkkuun yhteydessä.
serkut
3
548
Vastaukset
- aergrdgsrtg
Mun mielestä ei tarvitse. Riittää että lähetät kortin/lahjan. Tietenkin jos ne on jotain koko suvun juttuja, joissa tavataan porukkaa ja jutellaan mukavia niin mikäs siinä, jos tykkäät käydä.
- erererererererere
Mitäpä sillä on väliä. Käy jos huvittaa. Jos tulee juttuun niiden kanssa yms, niin miksei kävisi. Minä lopetin serkkujen synttäreillä käynnit joskus 20-vuotiaana varmaankin, ei tultu enää oikein juttuun ja muutin itsekin muualle. Enkä ole sen jälkeen kyllä yhteyttäkään pitänyt.
- minävaintäällä
Jos oot saanut kutsun on varmaankin ihan kohteliasta käydä vaikka vain heittämässä lahja ja onnitella. Voithan sanoa, että sinulla on tärkeää tekemistä etkä pysty jäämään. :)
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 305517
- 1702029
Olen rakastunut sinuun mies edelleen
Meidän yhteys on jossain ihan muualla kuin netissä, muistetaan se. Kaunista päivää sinulle 😍1601611Sun ajatttelu tuo vaan julmuutta mut kukaan muu nainen ei voi korvaa sua
Mut sun ajattelu saa mut itsetuhoseks ja uhmaan lakiakin😭😭💀 Se väärinymmärryksen määrä on käsittämätöntä. Helpottais141344Kyläyhdistyksen tuho, kiitos sääntöukon
Hyrynsalmen kyläyhdistyksen yleinen keskustelutilaisuus ja ylimääräinen kokous alkoi hyvin. Siellähän keskusteltiin oike281288Yh:n pihalla aina eri auto
Ompa jännä seurata ohiajaessa, että millainen auto on nyt erään yksinhuoltajan pihassa. Näyttääpä siellä taaskin olevan581214- 941165
En vittujakaan enää välitä sinusta nainen
Toivottavasti en näe sinua enää koskaan. Jos näen, niin en ole näkevinäni. Et merkitse minulle enää mitään.701164viekää miehet naiset kunnon treffeille
Ja käyttäytykää hyvin. Niin tehdään vaikutus. Miehen kuuluu tarjota naiselle.2121088Oulaisen vaalitulos: Vahva alku, mutta lisää toimia tarvitaan
Hallituksen toimet rikollisuutta vastaan alkavat tuottaa tulosta. Puolueväriin katsomatta demokratian valtaa ja perustus8946