Turkulainen Pop/Rock bändi etsi treeneissä käyvä naislaulaja..
Jos tunnet olevasi etsimämme henkilö niin laita postia tulemaan..
[email protected]
Turku Calling !!.Nais laulajalle olisi paikka vapana..
6
364
Vastaukset
- Laulaja91
hei millasesta bändistä on kyse? Kokoonpano? Montako ihmistä bändiin kuuluu? yms. Nii ja ajattelitteko suomenkielistä laulua vai englanniks? :)
- tara456
Eli,Bändiin kuulu 2*kitara ,rumpali,basisti.Ja ollan soitettu toistaiseksi englasninkielisi pop/rock laulaja.Toki ollan pikkasen treenattu yhden suomalaisen.Ollan aika kaikkiaruokaisia ja joustavia ja omia ehdotuksia saa vapaasti tuoda esiin.Eli treenikämppä ja asiankuuluvat löytyy.Eli ei muuta kun tarttu mikkiin.
[email protected] - lauleskelija turusta
tara456 kirjoitti:
Eli,Bändiin kuulu 2*kitara ,rumpali,basisti.Ja ollan soitettu toistaiseksi englasninkielisi pop/rock laulaja.Toki ollan pikkasen treenattu yhden suomalaisen.Ollan aika kaikkiaruokaisia ja joustavia ja omia ehdotuksia saa vapaasti tuoda esiin.Eli treenikämppä ja asiankuuluvat löytyy.Eli ei muuta kun tarttu mikkiin.
[email protected]hmm.. minkäs ikäistä porukkaa bändi on? minkä ikäistä laulajaa haette? täällä tuntuu olevan porukkaa 10 vuotiaasta ylöspäin :D itse olen turusta ja kova laulamaan. laulutunteja muutama vuosi takana. enemmän lauleskelen suomalaista, mutta joo.. laittakaapas tietoja :)
[email protected]
- Sarahh
Itse olisin kans kiinnostunut. Olen laulanut 9 vuotta.
Karaokekisoissa ollut ja lapsena laulukilpailuissa. Kuoroon kuuluin tuolloin myös.
Olen itse etsinyt aktiivisesti bändiä johon pääsis laulajaksi. Olisin vakavasti kiinnostunut.
Miten teihin saa yhteyden?
Minkä ikäistä porukkaa bändissä jo on? - (((aleksi)))
Tere. Täällä olisi myös yksi poppoo Turusta ilman NAIS laulajaa. Olemme melko uusi kokoonpano, mutta kokemusta musiikinsaralta kaikilla meillä on runsaasti. Musiikkityylimme on pop/rock ja suomeksi olisi tarkoitus laulut luritella. Bändimme ikähaarukka on 21-33v, johon kuuluu tyttö joka soittelee koskettimia, basisti, rumpali ja minä joka soittelen kitaraa. Meillä on omia biisejä jo muutamia, mutta ei ole lainkaan paha asia jos omit kyvyn rustata tekstejä tai vaikka säveltää. Allekirjoittaneelle luoja on kaikessa suopeudessaan potkinut jonkinmoisen säveltäjän lahjakkuuden, mutta en siis pane pahaksi jos joku muukin omisi bändissä tuon taidon. Sovitus hoituukin sitten bändin kanssa "hyvässä hengessä ;)" Meillä on treenikämppä (rumpalin alakerta) josta ei mene mitään vuokraa ja ihan asialliset vermeet vaikka keikalle lähtemiseen. Ja mitä tulee keikkakokemukseen, niin myös sitä löytyy meiltä kaikilta, toisilta enemmän, toisilta vähän vähemmän. Tämän poppoon kanssa emme ole vielä keikkaileet, mutta viimeistään kesällä olisi tarkoitus, jos kaikki osuu kohilleen. Yksi asia mikä pitää kuitenkin tehdä ihan selväksi jo tässä ja nyt, että tämä homma vaatii sydäntä, tahtoa ja sitoutumista. Joten kalenterissa pitää olla aukkoja iltapäiviksi/illoiksi tätä hommaa varten. Pakkopaita päällä, naama irveessä juttua ei kuitenkaan tehdä, vaan treeneissä ja tulevilla keikoilla otetaan homma rennosti. Joten olisi ihan suotavaa, jos osaat pitää myös hauskaa alkoholin kanssa, mutta vielä enemmän ilman sitä ;)
- Minmit
Onko kaikki jo löytäneet itsellensä laulajan, vai uupuisiko vielä joltakulta yksi..?
Itse siis olen 24-vuotias, omaksi huviksi laulelija. Olen suorittanut pop-/jazzlaulun 2/2-tutkinnon, mutta sittemmin Turkuun muutettuani en ole vielä löytänyt sopivaa kokoonpanoa, jotta olisin voinut jatkaa harrastustani.
Laulan sekä englanniksi että suomeksi, jotain perus nättiä poppia (tai hieman jazzimpaa), ihan rockiin ei ääneni taivu.
Perusolemukseni on ujohko, mutta lavalla olen hyvä, sinne kuulun. Ota yhteyttä minmit24 (at) gmail.com, jos bändisi kaipaa vahvistusta!
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Tyttäreni kuoli lihavuusleikkaukseen.
Miettikää kuiten 2 kertaa, ennenkuin menette lihavuusleikkaukseen.3107171Viiimeinen viesti
Sinulle neiti ristiriita vai mikä nimesi sitten ikinä onkaan. Mulle alkaa riittää tää sekoilu. Oot leikkiny mun tunteill662126- 1751817
epäonnen perjantain rikos yritys
onpa epäselvä kuva, tuolla laadullako keskustaa tarkkaillaan lego hahmotkin selvempiä151327- 1121267
Yllätyspaukku! Vappu Pimiä rikkoi vaikean rajapyykin yllättävässä bisneksessä: "Nyt hymyilyttää...!"
Wau, onnea, Vappu Pimiä, upea suoritus! PS. Pimiä tänään televisiossa, ohjelmatietojen mukaan hän on Puoli seiskassa vie81203Suomessa ei ole järkeä tarjota terveyspalveluita joka kolkassa
- Suomen väestötiheys 1.1.2022 oli 18,3 asukasta maaneliökilometriä kohden. - Uudenmaan maakunnassa asuu keskimäärin 181691200RÖTÖSHERRAT KIIKKIIN PUOLANGALLA.
Puolankalaisilla tehtävä ryhmäkanne itsensä yleintäneistä rötöstelijöista, sekä maksattaa kunnan maksama tyhmän koplan j541126Kirjoitin sinulle koska
tunnen sinua kohtaan niin paljon. Sydäntäni särkee, kun kätken ihastumisen, kaipauksen, sinua kohtaan tuntemani lämmön j411061Martina pääsee upeisiin häihin
Miltäs se tuntuu kateellisista. Anni Uusivirta on Martinan kavereita.2901009