Oma miesmakuni on maailman surkeammasta päästä. Se kenestä olen kiinnostunut, ei ole kiinnostunut musta ja se joka olis äärettömän kiinnostunut musta, ei kiinnosta itseäni ollenkaan. Tätä tää tuntuu olevan, olen jo heittänyt toivon että löytyisi joku jonka kanssa natsais kumminkin päin. Mitään melkein sopivaa tai ystävyyttä en halua, haluan intohimoa, rakkautta, seksiä ja molemmin puolista viehätysvoimaa. Joskus sellaistakin on ollut... muistan vielä nuoruudestani.
Kumpa rakastuisi
3
195
Vastaukset
"Se kenestä olen kiinnostunut, ei ole kiinnostunut musta ja se joka olis äärettömän kiinnostunut musta, ei kiinnosta itseäni ollenkaan."
Sentään joku edes kiinnostunut. Musta ei ole kukaan kiinnostunut.- ei kuuta vaan valo
Anna mahdollisuus sille, joka näyttää kiinnostuksen :)
- luovuta
Monesti se tuntuu menevän juurikin noin, mutta älä luovuta, vaan jatka uusiin ihmisiin tutustumista. Välillä on sitten sellaisia tapauksia jotka tuntuvat aluksi ihannekumppanilta, mutta muutaman tapaamisen jälkeen tunne väljähtyy ja huomaa, että ei tämä ollutkaan niin hyvä kuin aluksi vaikutti. Vastaavasti jonkun kohdalla voi tuntua heti ensitapaamisen jälkeen että ei kiitos, mutta jonkun ajan kuluttua voi huomata ajattelevansa, että hän olisi voinut ollakin mielenkiintoinen henkilö ja ehkä harmittaa kun ei tullut sovittua sitä seuraavaa tapaamista. Omalla kohdalla olen huomannut, että on hyvä antaa mietintäaikaa ensitapaamisen jälkeen ja kuullostella omia tuntemuksiaan. Tietysti jos menee useampi viikko ettei pidä yhteyttä niin monesti juttu vaan hiipuu. Avoimin mielin vaan tapaamisiin niin etköhän sinäkin löydä mieluisan kumppanin.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Mieleni harhailee sinussa
Uskon että tykkäät minusta. On vain yksi elämä. Silti jään paikoilleni ja odotan että jokin muuttuu. Menin palasiksi, ei205233Jännitän sinua J mies
Ei tästä tulee mitään. Tuskin kaikki olis mennyt näin moneen solmuun, jos olis tarkoitettu meidät yhteen.1271605- 1011470
Kuinka kauan kesti että ihastuit
Kaivattuusi? Jos lasketaan siitä hetkestä alkaen kun näit hänet ensi kerran. Oliko jokin tilanne tai tapahtuma, joka voi701419Orpo suunnittelee palestiinalaislasten Suomeen siirtoa
"Sairaalahoitoa tarvitsevien lasten ottaminen Suomeen on lisäksi selvityksessä, Orpo sanoo. – Jos meillä on mahdolli3361349- 491338
Olen käyttäytynyt sinua kohtaan väärin toistuvasti
Puolustuksekseni täytyy sanoa, että ei ole ollut tahallista vaan seurausta harhaisista luuloista ja ajatuksista. Esimerk761282Tunneälyä testaamaan!
Testi pitää sisällään viisi osa-aluetta. Itse sain täydet tuosta ensimmäisestä eli 25/25. Kokonaispistemäärä oli 100/12541065- 86955
Saanko mies tulla sun kainaloon nukkumaan?
En saa unta kun mietin sua❤️ Saako tulla sun viereen ja käpertyä sun kainaloon?50948