Miksi en löydä miestä?

avuton+++

Olen hetken pitänyt ilmoitusta suomi24 sivuilla. Laihoin tuloksin. Suurin osa vastauksista, mitä saan, on lyhyitä "mitä kuuluu" tyylisiä tai sitten haetaan seikkailua. Ja sitten on vielä nämä "copypaste" oma sarjansa.

Olenko väärällä palstalla? Onko enää mahdotonta löytää kunnon miestä? Mikä vika ilmoituksessani on, kun vastaukset ovat tätä tasoa?

Haussa on 32-40v mies, sinkku, joka haluaa alkuun tutustua hiljaksiin ja katsoa mihin se johtaa. En etsi varattuja, enkä seikkailijoita seksin vonkaajia.

22

1552

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • karmeliitta

Tuskin ilmoituksessasi mitään ihmeempää vikaa on, jos olet sen edes jollain lailla ajatuksella tehnyt.

Täällä olevat miehet vain sattuvat olemaan enimmäkseen varattuja, seikkailijoita ja seksin vonkaajia.

Toisaalta ehkä voisit jonkun kerran kokeilla vastata tuollaiseen mitäkuuluu-viestiin, jos miehen profiili on kiinnostava. Jos jatkokin on yhtä köyhää niin sitten anna olla.

• keski-ikäinen nainen

Kyllä niitä kunnollisiakin on. Olen itse pitänyt ilmoitusta muutaman viikon ja olen kirjoitellut muutaman todella lupaavan kanssa. Moikkaajat jne jätän omaan arvoonsa.

Sinunkin kannattaa tehdä alotteita. Sillä tavalla todennäköisesti löydät ne sinua kiinnostavimmat.

• M 46

En ole minäkään löytänyt naista, suomi treffit surkea palsta ja jos jonkun kiinnostavan sattuu löytämään, asuu kaukana joten ei tapaamisetkaan onnistu.
      Lyhyillä viesteillä minäkin aloitan, hölmöä kirjoittaa elämänkertaa kun harvoin saa mitään vastausta ja toiset ei tajua kriteereitäni ! Esim. normaalipaino on kova pala purtavaksi, siitä se kiinnostavuus lähtee !!

• piipsN

Sama ongelma kuin aloittajalla ja edellisellä. Ei vaan löydy. Mutta ei voi löytyä semmoisesta mitä ei ole. Itse olen vuoden varrella vaihdellut nikkiä, kuvaa, ilmoitukseni sanamuotoa... ei mitään tulosta. Ja nykyään vastausprosentti lähinnä tukevaa nollaa.

On tainnut ihmisten mielenkiinto ajaa ohi tästä mestasta. Tietäisi vain että missä nykyään pyörivät. Tai sitten seudulla jossa asun on naisten ylitarjonta. Ja sama juttu: kiinnostavat ovat aina jossain toisella puolella maata.

• gaddafi
        piipsN kirjoitti:

Sama ongelma kuin aloittajalla ja edellisellä. Ei vaan löydy. Mutta ei voi löytyä semmoisesta mitä ei ole. Itse olen vuoden varrella vaihdellut nikkiä, kuvaa, ilmoitukseni sanamuotoa... ei mitään tulosta. Ja nykyään vastausprosentti lähinnä tukevaa nollaa.

On tainnut ihmisten mielenkiinto ajaa ohi tästä mestasta. Tietäisi vain että missä nykyään pyörivät. Tai sitten seudulla jossa asun on naisten ylitarjonta. Ja sama juttu: kiinnostavat ovat aina jossain toisella puolella maata.

itse tehnyt samaa. olen yrittänyt saada naisiin tuolla kontaktia, mutta hyvin harva vastaa ja silloinkin vaan parilla sanalla. totta puhuen olen menettänyt uskoni treffi-osioon. olen yksinäinen 32-vuotias mies ja etsin vakavaa suhdetta.

• Moimitässullekuuluu?

Kyllä niille moikkailijoillekin kannattaa vastata, mikäli niiden profiili miellyttää.
      Itse kirjoittelin aluksi muutaman rivin mittaisia viestejä, joissa ensin kerroin hieman itsestäni ja ilmaisin kiinnostukseni viestin vastaanottajaa kohtaan tavalla, mistä kävi ilmi, että olin lukenut hänen profiilinsa ja lopuksi vielä esitin jonkun kysymyksen, jotta viestiin olisi helppo vastata.

En koskaan saanut mitään vastausta viestiini.

Sitten vähän turhauduin ja ajattelin, että turha kirjoittaa mitään pitkää viestiä, kun ei todennäköisesti saa siihen mitään vastausta. Ajattelin, että ehkä täällä on sellainen tyyli, että suositaan lyhyitä keskustelunavauksia ja sitten vasta tutustutaan paremmin.

En koskaan saanut näihinkään viesteihin mitään vastausta.

Lopuksi päätin lopettaa viestien lähettämisen ja ajattelin, että jos jotain kiinnostaa, niin ehkä hän sitten tekee aloitteen. Parissa viikossa on noin 20 henkilöä käynyt katsomassa profiiliani mutta yhtään viestiä en ole saanut (ellei yhtä Hankasalmelaista Anastasiaa lasketa...).

Nyt poistan profiilini täältä.

• Hyvämeno

Juurikin tätä on nettideittalu miehen vinkkelistä.

• Mr Groove

Ainakin itse arvostan sitä, jos nainen lähestyy ihan oikealla viestillä. Uskon, että muutkin miehet ilahtuvat ja saat ainakin takuuvarman vastauksen.

• *_*

Ei pidä kutia tuo takuuvarma vastaus. Vaikka kuinka keskityt siihen mitä kirjoitat, jättäen ne tyhjänpäiväset
        lätinät pois, niin jotkut eivät vaan jaksa vaivautua millään muotoa. Sitten kuiteskin käydään alvariinsa
        kurkkimassa profiilia. Onko kysymys huonosta itsetunnosta, vai mistä lienee ?

Jos en olisi saanut hyvää kasvatusta, niin sanoisinkin, että haistakaa p. ;)

• ex-deittailijanainen
        *_* kirjoitti:

Ei pidä kutia tuo takuuvarma vastaus. Vaikka kuinka keskityt siihen mitä kirjoitat, jättäen ne tyhjänpäiväset
        lätinät pois, niin jotkut eivät vaan jaksa vaivautua millään muotoa. Sitten kuiteskin käydään alvariinsa
        kurkkimassa profiilia. Onko kysymys huonosta itsetunnosta, vai mistä lienee ?

Jos en olisi saanut hyvää kasvatusta, niin sanoisinkin, että haistakaa p. ;)

Profiilini ollessa aktiivisena tein melko paljon aloitteita kiinnostaville miehille, lähes aina kuvattomille.
        Aloitteeni olivat melko lyhyitä, mutta ajatuksella tehtyjä, yleensä liittyen johonkin miehen profiilissa kiinnostukseni herättäneeseen seikkaan.
        Joskus tuli vastaus, useimmiten ei.

Oma profiilini oli kuvaton, mutta oli saanut hyvät arviot.

• yks vaan

Ellet etsi kirjailijaa niin ole iloinen mitä kuuluu ja copypaste-yhteydenotoista. Ne ovat avauksia, tapoja ilmaista kiinnostusta. Ei täällä kukaan jaksa pidemmän päälle jokaiselle monen kappaleen kirjettä kirjoittaa ja jos jaksaakin niin väkisinhän siinä tulee samat asiat itsestä kerrottua eli käytännössä lähettää saman kirjeen useammalle.

• Tuleva_miehesi(kö) ?

.... niinkin yksinkertaisesti, että uskaltaa tarttua luuriin ja soittaa minulle. 044 567 0800 / Mika.

Luonteeltani olen hellä ja rakastava, ja syntyperäinen suomalainen.

Aika naurettavaa, että naiset valittelevat täällä, etteivät saa miestä, mutta eivät uskalla tehdä asian eteen sitä, mikä oikeasti tehoaa, eli että uskaltaa tarttua luuriin ja soittaa! (ilmainen takaisinsoitto jos haluat)

Käsittämätöntä hölmöilyä!

Olen myös vastannut lukuisiin naisrten treffi-ilmoituksiin lyhyellä, mutta asiallisella viestillä, jossa on aina mukana puhelinnumero ja kehotus soittaa!

Mutta mitä tekee nainen: sensijaan, että soittaisi, vastaa jollekuklle toiselle pari viestiä tekstiä, kumpikaan osapuoli ei soita kun ilmeisesti ujostelee oman äänen käyttöä - kumpikin lähinnä turhautuu, eikä tuollaienn johda treffeille ikinä.

Milloin suomalaisista naisista on tullut tuollaisia puhelunvälttelijöitä, joilla nimenoimaan se, että välttelee omalla äänellään puhumista, tuhoaa treffi- ja parisuhdemahdollisuudet.

Minullakin voisi toki olla vaikka mitä toivomuksia naisten suhteen. Mutta kun joutuu huomaamaan, että suurin osa naisista ei uskalla edes puhelimessa puhua, niin on ollut pakko pudottaa vaatimustasoa: eli siis 2 tärkeintä:

1. Naisen tulee uskaltaa tutustua puhelimessa juttelemalla, ja lisää treffeillä

2. Naisen tulee osata arvostaa minua ihmisenä sekä helliä halauksiani - joita sitten saakin ylenmääräisen paljon ja koko loppuelämän ajan jos se minusta on kiinni.

Miksi siis niin moni nainen valittelee täällä, ettei saa / klöydä miestä, kun itse vaikeuttaa asiaa juuri sillä, ettei uskalla puhua ?

• huh huh

Ylenmääräisen paljon halauksia? Eli olet sellainen roikkuja joka on kokoajan kimpussa kun pitäisi välillä vähän muuhunkin keskittyä. Ja jos joku nainen erehtyy sinulle soittamaan, varmaan otat visusti numeron talteen ja alat soitella perään jatkuvalla syötöllä vaikka sitä naista ei kiinnostaisikaan.

Netissä on miellyttävämpi operoida kirjallisesti koska siinä vaiheessa vielä pystyy lopettamaan kesken jos mies osoittautuu vinksahtaneeksi. S-postin kautta kun ei pysty tulemaan iholle.

Eikös ole jotain semmoisia palveluitakin että puhelinnumeron perusteella saa selvitettyä missä asuu? En kyllä todellakaan antaisi puh.numeroani tietoon semmoiselle josta en vielä tiedä oikein yhtikäs mitään.

• huh huh

Sitäpaitsi kun tuon numerosi tänne nyt laitoit, mikä takaa ettei se löydy vaikka miesten vessan seinältä huomenna ja alla lue että SOITA MIKALLE JOS HALUAT KUNNON PERSEPANOT!

Siis jos tuo oli oikea numero eikä vaan esimerkki... ;)

• utelen??

Montako puhelua sait?

• eräs treffailija

Olet varmaankin härkä?
        Mutta halaukset on aina kivoja!
        Tuo puhelinnumeron laittaminen ekaan viestiin ainakin minut tyrmää... olen soitellut miehille, jotka ovat muutaman viestin jälkeen antaneet numeronsa, huonoin tuloksin tosin...mutta, aina kannattaa yrittää!

• Mitä miehen sitten pitäisi sanoa? Se tuntuu olevan niin, että nainenkin kyllä osaa arvostella sitä, että mies lähestyy "väärin", mutta ei osaa sanoa, mitä miehen sitten pitäisi sanoa/kirjoittaa, jotta se lähestyminen tapahtuisi "oikein" naisen mielestä.

• sinulle.

Minä olen sinun haarukkaasi kolme vuotta liian vanha. Siksi et ainakaan minua löydä.

• Moi
      Olen just kirjautunut suomi24 ään ja huomasin sattumalta viestisi.Et löydä kunnon miestä ?
      En nyt väitä itseäni miksikään yliluonnolliseksi ihmiseksi mutta tavoiltani ja ajatuksiltani olen
      mielestäni kunnon mies.
      Olen 40 v sinkku,en polta enkä käytä läheskään kohtuuttomasti viinaa tai olutta tai muitakaan
      aineita.Olen aina ollut ns. kiltti mies.Aina se ei ole ollut eduksi mutta uskon että jossain on
      joku ketä sitä piirrettä osaa arvostaa.
      Mitä vapaa-aikaan tulee niin soittelen kitaraa (omaksi iloksi) käyn kävelyllä,kesällä pyöräilen.
      Kunhan saan talouteni raiteilleen ostan kajaakin.Siinä on aivan mainio vesikulkuneuvo,ja
      vettähän suomessa riittää.
      Olen ammatiltani asentaja ja tekniikka ja koneet on se mun "juttu".
      Käyn kokopäivätyössä josta pidän.
      Minulla on kolme lasta 8,12 ja 15 jotka ovat äidillään.Meillä on yhteishuoltajuus ja tapaamiset
      sujuvat ilman kitkaa.Välimme ovat hyvät ja lapsista ei riidellä.
      Jos haluat tutustua ota yhteyttä.Ei välttämättä missään merkeissä mutta ystäviä ei kai koskaan
      ole liikaa. :)

• kookoklkjhiugugyufy

naisille: mullakin on profiilissa maininta että arvostan naisen yht ottoa, jostain syystä aika laiskoja naiset ovat.
      ainostaan ahvenamaalla, turussa kemiössä tms asuvat venä'läiset panevat massa kirjeitä ja kaikki ovat jostakin syystä 29 vuotiaita.

sit jotkut naiset vastailee kirjeeseen kerran kaksi ja sitten profiili poistuu? kummaa käytöstä

• että näin

Mutta, kun se tahtoo olla niin, että jos profiilissa on maininta, että arvostaa naisten yhteydenottoja, niin sitten ei saa vastausta...

• Jos joku ottaa yhteyttä, niin nopea tapaaminen vaan, ni ei tarvii turhaan kärvistellä. Kirjekurssina ei voi seurustella. Ihmettelin itse pitkään samaa asiaa, mutta olin arka sopimaan tapaamisia. Alkoi pelottaa, ettei mies vastaakaan sitä kuvaa, minkä olin mielessäni muodostanut. Ehkä se on sama toisin päin. Nettideittailun välissä virittelin sitt vanhaa tanssiharrastustani ja aloin käydä uudestaan ihmisten ilmoilla. Uuden vuoden aattona tapasin sitt ihan ohimennen miehen, joka halusi tutustuakin minuun paremmin. Hän oli sen verran aktiivinen, että nyt seurustelemme, vaikka asummekin eri paikkakunnlla. Jos minun toimintani varaan olisi jäänyt, olisin sinkku edelleen. Ihana kevät!

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Kuka sitä naista maalittaa

Täällä oikeasti?
      Ikävä
      171
      1111
    2. Anteeksipyynnöstä

Uskotko anteeksipyynnön voimaan? Mikä tekee anteeksipyynnöstä vaikeaa? Onko se mielestäsi joskus turhaa, joko pyytäjän
      Ikävä
      132
      857
    3. Oletko päässyt minusta

Eteenpäin?
      Ikävä
      84
      793
    4. Ei kukaan ole katsonut

Kuten sinä. Niin välittävä ja hellä katse.
      Ikävä
      51
      738
    5. Olisitko oikeasti valmis rikkomaan

Perheesi? En haluaisi sitä, mutta ne on teidän välisiä asioita. Voin olla sinulle vain kaverikin… ei paineita. Minä kesk
      Ikävä
      55
      539
    6. Stubb munasi - Suomessa kuuluu liputtaa Suomen lipulla

Presidentinlinnan ja Mäntyniemen salkoihin nostettiin sateenkaariliput lauantaina. Suurin osa kansasta ei varmasti pidä
      Maailman menoa
      295
      533
    7. Voisin jopa maksaa että saisin nähdä sut mies

Miten helvetissä joku voi olla tollanen kotihiiri. Edes mä en ole noin paha ku sä! Miten sua voi ikinä edes nähdä ?
      Ikävä
      37
      531
    8. Martinan tarve valehdella.

Miksiköhän Martina valehtelee niin paljon,onko hän tietoinen siitä että valheistaan jää useimmiten kiinni? Esimerkkinä t
      Kotimaiset julkkisjuorut
      215
      489
    9. Rakastan sinua

Päivä päivältä enemmän 🥰 Miehelle.
      Ikävä
      49
      477
    10. Pakkomielle

Tahdon pyytää anteeksi, että olen kaivannut sinua kaikki nämä vuodet ja olet ollut minulle pakkomielle. Nyt on aika pääs
      Ikävä
      45
      472
    Aihe