Asiakaspalvelutyössä

17+6

Te kauniit naiset asiakaspalvelutehtävissä saatte varmasti kaikenlaisia lähestymisyrityksiä. Kävin hiljattain vähän aikaa sitten avatussa pikaruokapaikassa ensimmäistä kertaa ja ihastuin saman tien yhteen paikan työntekijöistä. Uskomattoman kauniit kasvot ja lumoavat silmät. Lisäksi käytös uskomattoman kohteliasti, vaikka yleensä noissa paikoissa työntekijät näyttävät hapanta naamaa (mutta hän varmaankin palvelee kaikkia yhtä hienosti). Näissä tapauksissa on ihan mahdotonta sanoa onko mahdollisesti mitään vastakaikua olemassa, kun työn luonteeseen kuuluu olla ystävällinen. Aion kuitenkin yrittää ja siksi kiinnostaisi tietää minkälainen lähestyminen olisi järkevin. Kannattaako vain joku kerta mennä sinne, ostaa jotain ja vaikka maksuvaiheessa kysyä häntä treffeille? Vai kannattaako alkaa käymään usein syömässä siellä ja yritää jutustella hiljalleen enemmän ja enemmän? Pakithan varmaan todennäköisin vaihtoehto noin ihanan naisen tapauksessa, miksi olen kallistunut suoran aloitteen kannalle.

7

625

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • lihatiskin neito

      Ihan suora pyyntö ainakin tepsisi mulle jos olisin asiakkaasta kiinnostunut. Mikään "sun silmien takia ostasin vaikka tiskin tyhjäks" tai muut "fiksut" heitot ei kyllä menis läpi, vaan itse miettisin että onko toinen ihan tosissaan oikeasti. Sanot vaan suoraan mitä mieltä tytöstä oot, että oot tosi kaunis tai mikä nyt sun suuhun sopiikaan :D

      Mutta muista katsoa sellainen rauhallinen hetki, ettei ihan kaikki työkaverit ole korviensa kanssa siinä lähellä, ettei tytölle tule paineita. Jos ymmärrät mitä tarkoitan, tilannetajua.

      Kerro sitten jos lykästi!

    • vain elämää

      yksi asiakaspalvelija muiden joukossa.
      Itse koen tekeväni vain työni työpaikalla. En oikeasti ota mitään merkkejä iskemisestä tosissani. Flirtti on flirttiä enkä koskaan ole kokenut oikeasti sitä että joku treffimielessä lähestyisi. Olen sitten ollut varattu tai vapaa. Ei ihmiset sellaista harrasta? Tai sitten todella ei ole kiinnostavaa tapausta kohdannut työpaikalla.
      Jos todella olet kiinnostunut jostain lounasruokalan työntekijästä käy usein siellä ja näytä kiinnostuksesi. Siitä se sitten lähtee tai ei.

    • 17+6

      Lähtenyt. Case closed, nolasin itteni.

      • Harmi :(

        Mutta minusta et nolannut itseäsi. Ei se ole noloa, että näyttää olevansa kiinnostunut tai omaavan tunteita jotain ihmistä kohtaan! Ainakin minä naisena arvostan aloitettasi ja rohkeuttasi. Aika parantaa haavat ja uusi ihastus on nurkan takana, kunhan tästä selviät.


      • ,,,

        Jos vain haluat, niin kerrotko tarkemmin miten koko juttu meni? Miten nainen reagoi kun pyysit ulos?


    • Sama tilanne

      Täällä myös miehen alku, jolla samanlainen tilanne olisi edessä, kunhan jotai uskaltaisi asian eteen tehä. Itsekin olen kallistunut ihan vaa suoraan kysymykseen "Lähetkö kahville?". Olen myös harkinnut alkavani käymään paikassa useammin että jos vaikka naama painuisi mieleen.

    • Kaupan Täti

      Joo nolasit. Mutta seuraavalla kerralla olet viisaampi.
      Mikään ei ole rasittavampaa, kuin se että vähän väliä häiritään työmaalla tuommoisilla asioilla. Kun on pakko olla ystävällinen, vaikka joku urpo koettaa tulla iskemään... ihan näin suoraan sanottuna.

      Olen itse saanut vaivihkaa "fanipostia" ja se ei tuntunut niin tungettelulta, kun asia oli hyvin fiksusti ilmaistu (pallo heitettiin minulle ilman painostusta) ja sain rauhassa lukea kirjeen...

      Kyllä kaupan kassat ja ruokalan tarjoilijat osaavat ihan itse etsiä seuraa.

    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Taitaa jäädä kotimaiset mansikat ostamatta

      Kotimainen mansikka on niin kallista, että en ole vielä ainuttakana maistanut. Jos hinta pysyy näin korkealla niin tästä
      Ruoka ja juoma
      58
      1685
    2. Mikä on loppuelämäsi suunnitelma

      Kaivattuasi kohtaan? Olet päättänyt jotain?
      Ikävä
      123
      1344
    3. Sinkkumiehet hukkaavat tärkeän ässän hihastaan kun

      ...eivät suostu kavereiksi naisten kanssa. Mikä voi olla heillä syynä? Hyväksyvät vain naisen, joka suorastaan anelee sa
      Ikävä
      127
      1260
    4. Uskaltaisitko vielä

      Lähestyä vai et kaivattuasi?
      Ikävä
      140
      1064
    5. Keitä täällä on??

      Kertokaa nimenne!! 🤔
      Ikävä
      101
      907
    6. "Kaikkien miesten asia" - kampanja on alkanut

      Miehillä on naisiin kohdistuvan väkivallan lopettamisessa merkittävä rooli. Ei riitä, ettei itse tee väkivaltaa. Miesten
      Maailman menoa
      339
      849
    7. Tiedät, että en voi enää laittaa viestiä

      Aikaa kulunut. Eikä se näyttäisi enää luontevalta vastata näin pitkän ajan jälkeen. Tiedän myös, että sinä et enää lait
      Ikävä
      82
      734
    8. Lautakunta käsittelee Iisalmen kulttuuri- ja vapaa-aikajohtajan virkasuhteen purkua koeajalla:

      Lautakunta käsittelee Iisalmen kulttuuri- ja vapaa-aikajohtajan virkasuhteen purkua koeajalla: "Aina valinta ei mene nap
      Iisalmi
      55
      654
    9. Kun kohtaatte rakkauden, tarttukaa siihen

      Toimisinko jälkiviisaana toisin? Varmasti. Vaikka silloin kuvittelin tekeväni, niin kuin on oikein. Mahdollisimman siist
      Ikävä
      50
      653
    10. Lienee aika luopua siitä kaikesta

      mitä meillä ikinä olikaan. Hassua, koska juuri mitään ei ole edes ollutkaan. En vaan jaksa tätä mahdotonta juttua enää j
      Ikävä
      64
      612
    Aihe