Adventismi on kuin uppoava laiva. Vähäisetkin kannatusjoukot kutistuvat entisestään kun vanhimmat kirkon jäsenet kuolevat pois. Nuoria ei vain enää näin Internet-aikana ole mahdollista kovin laajasti huijata. Ihmiset heräävät kiistämään adventisminkin valheita.
Nämä keskustelupalstat ja monet muut sivustot takaavat sen, että tietoa asioista on saatavilla runsaasti. Enää vain pahasti metsässä olevat, eksyneet harhaiset uskovat esimerkiksi Nooan arkin kaltaisiin lapsellisuuksiin. Tiede ja tieto ovat tulleet uskon tilalle. Hieno homma. Pian kaikki uskonnot ovat muisto vain. Mitä nopeammin, sen parempi.
Ystävällisin terveisin,
Rapsukainen
Adventismi on kuin uppoava laiva
47
566
Vastaukset
- armon kerjäläinen
hyvä turva Rapsukaisellekin jos löytäisi pelastuksen oikeaan aikaan,nyt kun viellä on armon ovi auki, ettei Jeesus joutuisi sanomaan Totisesti, totisesti en tunne sinua Rapsukainen mene pois minun luotani sinä vääryyden puhuja.
kai sitä Jumalalle jokin paikka on olemassa, joskin adventtikirkon kaltaiset humpuukijärjestöt ovat omalla panoksellaan tehneet omasta jumalasta naurettavan pellen, johon uskoakseen tarvitaan pääkoppaan muutama rikkinäinen rele ja perusinsinööri siihen vinksahtaneeseen päähän killumaan jatkoksi.
Mutta mormonit, adventistit ja jehovat tekevät kovaa työtä tehdäkseen jumalasta sellaisen, että ei sitä kukaan kaipaa, saatikka enää huoli, kuin se kaikista toivottomin osa ns. uskovista.- PYH!
jumalattomat ihan niin paljon kuin haluatte, Jumala ei teitä kuuntele, mutta vaatii teidät tilille sanoistanne.
- Vakavasti kehoittaen
tosin mormonit, adventistit ja Jt:t taitavat olla ainoita jotka eivät usko siihen teidän ikuiseen helvetilliseen piinaanne. Eikös olekin kamalaa, väittävät että Jumala ei piinaakkaan ikuisesti niitä kuolemattomia sieluja.
Saa sen käsityksen kun sinä ja uskova-1 ja Kantola ja eremiitti ja karlpaul ja muutamat muutkin niin ahkeraan olette vastustamassa ja pilkkaamassa näitä ihmisiä ja puhumassa heistä valhetta, että teille ei uskon sisällöllä ole paljoakaan merkitystä.
Kysyn. Oletko sinäkään koskaan miettinyt että Kaikkivaltias Jumala tulee kerran rankaisemaan kaikkia niitä jotka ovat mielistyneet valheeseen? Vai etkö usko, että Jumala näkee? tai välittää teidän tekemisistänne?tai ovatko mormonit, adventistit ja Jt:t niin huonoja ihmisiä että heitä saa pilkata, heistä saa puhua valhetta ja heidän uskoaan saa vääristellä?
Vain tiedoksesi, olet väärässä ja siksi kehoitankin sinua lopettamaan tuon valheellisen käytöksesi joka vain vie sinut lopulta tuhoon ja turmioon. - eremith32
Vakavasti kehoittaen kirjoitti:
tosin mormonit, adventistit ja Jt:t taitavat olla ainoita jotka eivät usko siihen teidän ikuiseen helvetilliseen piinaanne. Eikös olekin kamalaa, väittävät että Jumala ei piinaakkaan ikuisesti niitä kuolemattomia sieluja.
Saa sen käsityksen kun sinä ja uskova-1 ja Kantola ja eremiitti ja karlpaul ja muutamat muutkin niin ahkeraan olette vastustamassa ja pilkkaamassa näitä ihmisiä ja puhumassa heistä valhetta, että teille ei uskon sisällöllä ole paljoakaan merkitystä.
Kysyn. Oletko sinäkään koskaan miettinyt että Kaikkivaltias Jumala tulee kerran rankaisemaan kaikkia niitä jotka ovat mielistyneet valheeseen? Vai etkö usko, että Jumala näkee? tai välittää teidän tekemisistänne?tai ovatko mormonit, adventistit ja Jt:t niin huonoja ihmisiä että heitä saa pilkata, heistä saa puhua valhetta ja heidän uskoaan saa vääristellä?
Vain tiedoksesi, olet väärässä ja siksi kehoitankin sinua lopettamaan tuon valheellisen käytöksesi joka vain vie sinut lopulta tuhoon ja turmioon.En minä oloe koskaa uskonut johonkin ikuiseen "helvettiin" jossakin tuonpuoleisessa olossa, enkä usko, että kukaan ajatteleva ihminen tuollaisiin uskonnollisiin helvetin maalauksiin uskookaan. Tollaisilla jutuilla ennen uskovaiset raakalaiset peloittelivat lapsi, kaikenlaisilla helvetin kauhukertomuksillaan. Sen minä ainakin uskon, että adventistit tulevat kerran pahan kerran pettymään oman älyttömän dogmaattisen oppinsa kahleissa. Jos jokin usko ei kerran kaipaa tervettä arvostelua, niin se ei ole muuta kuin höly pölyä!
Ihminen joka on järjen kalliilla lahjalla varustettu, silloin hän kaipaa totuutta joka kestää vahvan kritiikin syvänkin analyysin, muuten se ei ole uskoa, vaan älykkäiden ihmisten rakentama ansa, johon ajattelemattomat ihmiset pyydystetään. "verkolla". - PYH!
eremith32 kirjoitti:
En minä oloe koskaa uskonut johonkin ikuiseen "helvettiin" jossakin tuonpuoleisessa olossa, enkä usko, että kukaan ajatteleva ihminen tuollaisiin uskonnollisiin helvetin maalauksiin uskookaan. Tollaisilla jutuilla ennen uskovaiset raakalaiset peloittelivat lapsi, kaikenlaisilla helvetin kauhukertomuksillaan. Sen minä ainakin uskon, että adventistit tulevat kerran pahan kerran pettymään oman älyttömän dogmaattisen oppinsa kahleissa. Jos jokin usko ei kerran kaipaa tervettä arvostelua, niin se ei ole muuta kuin höly pölyä!
Ihminen joka on järjen kalliilla lahjalla varustettu, silloin hän kaipaa totuutta joka kestää vahvan kritiikin syvänkin analyysin, muuten se ei ole uskoa, vaan älykkäiden ihmisten rakentama ansa, johon ajattelemattomat ihmiset pyydystetään. "verkolla".Koska me ajattelemme ja uskomme, pysymme adventisteina emmekä välitä sun itikansurinoistas pätkän vertaa. Kyllä se on nähty millaisia TE olette. Ei kiitos.
- eremith32
PYH! kirjoitti:
Koska me ajattelemme ja uskomme, pysymme adventisteina emmekä välitä sun itikansurinoistas pätkän vertaa. Kyllä se on nähty millaisia TE olette. Ei kiitos.
Mitähän sinäkään loppujen lopuksi ajattelet, korkeintaan, että lähteehän se leivällä nälkä, jotta siihen se sinun ajattelus piisaa, tai sitten johonkin likaisiin sanojen muodostukseen toisin ajattelevista!
- rapsukaiskakin
Ai siitäkö syystä,
kun nämä lahkot eivät usko iankaikkisesti luotuaan tulessa kärventävään jumalaan, kuten lestat ja hellarit.Vaan siihen, että Jumala rankaisee jumalattomiakn tekojensa mukaan,niinkuin onkin oikeudenmukaista. Ja että helvetti on Raamatunmukaan TOINEN KUOLEMA: Helvetissä siis kuollaan lopullisesti,eikä eletä iankaikkisesti. - ritu.-.-
rapsukaiskakin kirjoitti:
Ai siitäkö syystä,
kun nämä lahkot eivät usko iankaikkisesti luotuaan tulessa kärventävään jumalaan, kuten lestat ja hellarit.Vaan siihen, että Jumala rankaisee jumalattomiakn tekojensa mukaan,niinkuin onkin oikeudenmukaista. Ja että helvetti on Raamatunmukaan TOINEN KUOLEMA: Helvetissä siis kuollaan lopullisesti,eikä eletä iankaikkisesti.Helvetti on Raamatunmukaankin TOINEN KUOLEMA:
Helvetti on tuhon, ei iankaikkisen elämän paikka.
Helvetissä siis kuollaan lopullisesti,(=kadotus)eikä eletä iankaikkisesti.
- PYH!
ystävällisiä terveisiä lähetä, kun kerran tappaa tahdot...
- R. R. Rapsukainen
Kyllä, arvoisa pyh, toivottelen viestini kaikille nimenomaan ystävällisin terveisin. Organisoitujen uskontojen kuolema on pelkästään iloinen asia. Se vapauttaa ihmisten mielet miettimään asioita itse. Olin kerran, vuosia sitten, itsekin erään uskonlahkon jäsen, mutta vapauduin onneksi jo kauan sitten. Sitä samaa vapautta toivotan iloiten muillekin!
Erittäin ystävällisin terveisin,
Rapsukainen - Outsider*
R. R. Rapsukainen kirjoitti:
Kyllä, arvoisa pyh, toivottelen viestini kaikille nimenomaan ystävällisin terveisin. Organisoitujen uskontojen kuolema on pelkästään iloinen asia. Se vapauttaa ihmisten mielet miettimään asioita itse. Olin kerran, vuosia sitten, itsekin erään uskonlahkon jäsen, mutta vapauduin onneksi jo kauan sitten. Sitä samaa vapautta toivotan iloiten muillekin!
RapsukainenVaikka Riitta puhuu hyvin vakuuttavasti oman henkimaailmansa ihanuuksista, kuinka kehtasit jättää Riitan yksin levittämään Nooan aikaista henkimaailmaa maailman tietouteen. Näet Riitta kirjoitti, että ei Jeesus kuollutkaan, koska hänen piti mennä Nooan aikaan silloin, kun hän kuoli ja hän julisti Evankeliumia Nooalle ja hänen perheelleen, silloinkun rakennettiin arkkia. Näin on Jeesuksen täytynyt olla aika matkaaja, koska hän pystyi menemään ajassa takaperin Henkimaailman uskon kappaleiden mukaan. Minä vain maallikkona hieman ihmettelen tätä Riitan matkailutarinaa.
- PYH!
RapsukainenIhminen ilman Jeesusta on synnin orja eikä mikään vapaa. Jeesuksella on organisoitu kirkkonsa. Se on Jumalan tahto ja sen vastustamisesta napsahtaa helvettituomio. Ettäs tiedät.
- lahkolainen
RapsukainenNo minkä uskonlahkon jäsen sinä Rapsukainen olit vuosia sitten, josta nyt olet vapautunut? Oliko se paermpi, yhtä hyvä vai pahempi lahko, kuin tämä haukkumasi adventtikirkko?
- anna ohjeet
RapsukainenMihin uskonlahkoon sinä Rapsukainen hurahdit ja minkä ikäisenä sinut sinne narrattiin? Miten pääsit kyseisestä lahkosta irti? Anna ohjeet minullekin.
- höh!
kukaan ota SINUA vakavissaan...
- usko ei joka miehen
Voisitko kirjoittaa jotain mikä kuuluu Raamatun sanomaan, nykyäänhän sinä vain kitiset.
- riemuitsevat!
Vaikka näinhän se on aivan jokaisen kristillisen seurakunnan kohdalla, ei yksikään ole väeltään kasvussa yhtään enempää kuin adventistitkään!
Pitää toteutua sekin Jeesuksen sana takasin tulonsa hetkistä, että:
"Löytyneekö enää uskoa maan päältä," sillä melkein kaiki ovat pois poikenneet ja kieltäneet hänet Vapahtajansa.
Mutta vielä sittenkin löytyy se pieni lauma, joilla on Jumalan käskyt ja Jeesuksen usko!
Ilm. 14: 12
Niin, että Jeesus on meidän turvamme loppuun saakka täällä ajassa ja sitten iankaikkisuudessa. - v..k..n
Se on oikein hyvä että Adventtikirkko on olemassa.
Mihinkäs nämä adventistit muuten laitettaisiin?
Eihän he sovi muiden joukkoon.
Pahaa on oikeastaan vain se, miten he yrittävät levitella pyyntiverkkojaan ihmisten joukkoon.
Se pöyristyttävän röyhkeätä, että kadulla vastaantuleva adventisti pitää minua potentiaalisena saaliinaan.- uskovainen...
sanoa hyvin, ettei adventistit sovi muiden joukkoon, ei voi millään yhtyäkkään teihin kun teillä on helvetti ikuinen jossa aina ihmispoloiset palaa mutta eivät kuole ja Jumalasta tehdään näin uskomalla pahempi hirviö kuin itse paholainen Sitten teille Jeesus tulee salaa joka on tuulesta temmattu oppi, kun on pelastunut niin on aina pelastunut ei tarvita enää viimeistä tutkivaa tuomiota, Ja hurmiossa pitää kaatuilla kokouksissa ja puhua jotain mongerrusta jota ei ymmärrä itse eikä Jumala. Sapatti pitää halventaa sanoin ja töin. Nämä nyt ainakin ovat joihin en voi yhtyä kiitän että adventti seurakunta on olemassa ja toimimassa yli maailman.
- PYH!
Herran hyvyyden saaliiksi tai olet helvetin oma. Oma on valintasi.
- Valvova
PYH! kirjoitti:
Herran hyvyyden saaliiksi tai olet helvetin oma. Oma on valintasi.
Ei edes sinapinsiemenen vertaa. Se on jo aikaa sitten havaittu.
Adventtikultti on vain ihmisten keksimiä taruja ja opinkohtia, joilla pyritään alistamaan ihmisiä nöyriksi kultin maksaviksi jäseniksi, tuomaan rahaa Amerikan liikemiesten leveään elämään.
Amerikasta ei ole koskaan tullut mitään hyvää, vaan ainoastaan pahaa, kuten nämä kultit ja lahkot, joita Suomessakin on joka lähtöön. - skreivi
Valvova kirjoitti:
Adventtikultti on vain ihmisten keksimiä taruja ja opinkohtia, joilla pyritään alistamaan ihmisiä nöyriksi kultin maksaviksi jäseniksi, tuomaan rahaa Amerikan liikemiesten leveään elämään.
Amerikasta ei ole koskaan tullut mitään hyvää, vaan ainoastaan pahaa, kuten nämä kultit ja lahkot, joita Suomessakin on joka lähtöön.jaottele!
Herran hyvyys on tarjolla niin adventisteille kuin muillekkin syntisille! Jeesus tuli nimenomaan pelastamaan syntisiä, eikä omavanhurskaita. - PYH!
Valvova kirjoitti:
Amerikasta ei ole koskaan tullut mitään hyvää, vaan ainoastaan pahaa, kuten nämä kultit ja lahkot, joita Suomessakin on joka lähtöön.paskapuhetta ja tiedät sen itsekin.
- häh!
Valvova kirjoitti:
Amerikasta ei ole koskaan tullut mitään hyvää, vaan ainoastaan pahaa, kuten nämä kultit ja lahkot, joita Suomessakin on joka lähtöön.Se sun tietokonees on Amerikasta. Ilmeisesti siis ajattelet että oma nettiin kirjoittelusi on pahaa...
- eremith32
uskovainen... kirjoitti:
sanoa hyvin, ettei adventistit sovi muiden joukkoon, ei voi millään yhtyäkkään teihin kun teillä on helvetti ikuinen jossa aina ihmispoloiset palaa mutta eivät kuole ja Jumalasta tehdään näin uskomalla pahempi hirviö kuin itse paholainen Sitten teille Jeesus tulee salaa joka on tuulesta temmattu oppi, kun on pelastunut niin on aina pelastunut ei tarvita enää viimeistä tutkivaa tuomiota, Ja hurmiossa pitää kaatuilla kokouksissa ja puhua jotain mongerrusta jota ei ymmärrä itse eikä Jumala. Sapatti pitää halventaa sanoin ja töin. Nämä nyt ainakin ovat joihin en voi yhtyä kiitän että adventti seurakunta on olemassa ja toimimassa yli maailman.
Kyllä se tutkiva tuomio käydään jokaisen sielun-elämässä, ei meitä kukaan ulkopuolinen tuomitse tässä mielessä, se vapahtaja elää meissä itsessämme lopullisesti. Kun Jeesuksen opettama elämän ymmärrys valtaa sielun/sydämen elämän, niin Kristus on astunut eli valloittanut sydämestä se paikan joka sille kuuluukin, ei itseasiassa oikeastaan muusta ole kysymyskään. Siinä jää helvetit ja oppi kysymykset sinne mihinkä ne kuuluukin, eli oppi kokojien omiin päihin, koska niillä ei ole mitään tekemistä itse Jeesuksen elämän ymmäryksen kanssa.
- benedi
ei kuitenkaan ole näkemässä, kun hänen toiveensa toteutuu.
Kaikki se,mikä on maasta, se katoaa,mutta se,joka tekee Jumalan tahdon, se ei koskaan katoa!
seurakunnan nimet katoavat,...adventtikirkkohan on vain paikka, jossa uskovat
tapaavat toisiaan,...usko puolestaan syntyy ihmisen sydämessä,
eikä suinkaan adventtikirkossa!!
Rapsukainen eksyy kun ei tunne Jumalaa.
Usko on luja luottamus siihen mikä ei näy, ojentautuminen sen mukaan mikä ei näy!
Jo tästä voit huomata, ettemme me ,kukaan meistä usko adventtikirkoon, sillä sehän näkyy,
emmekä usko jeesus-kuviin koska nekin näkyvät!
" Me vaellamme uskossa, emmekä näkemisessä"
Huomaatko siis kuinka tyhmä sinä olet!? Adventtikirkko on paikka, jonne kokoonnutaan sabattina,
kiittämään Jumalaa siitä uskosta, joka on heidän aivoissaan, eli sydämessään!
Eihän adventtikirkossa ole mitään uskoa, eikä pelastusta!!! Ei kait kukaan adventistikaan noin hölmö ole,
joka tätä väittäisi?
Pelastus on Jumalan lahja, ja sen vastaanottaja ei ole, eikä tule koskaan olemaankaan
adventtikirkko, vaan ne ihmiset, jotka sanovat itseään adventisteiksi!!
Heidän sydämestään eli mielestään lähtevät elämän virrat...joillakin virta on kuivunut,
joillakin ei!
Lopeta tyhmyily rapsukainen! - Hohhohhooo
Adventismi putoaa meren pohjaan kuin kivi. Ja siellä se pysyy.
- näinkin voi käydä..
varo ettet irse vain putoa mereen pohjaan kuin kivi, sillä joka toiselle kuoppaa kaivaa hän itse sinne lankeaa, ja pysyy myöskin pohjassa.
- Hohhohhooo
näinkin voi käydä.. kirjoitti:
varo ettet irse vain putoa mereen pohjaan kuin kivi, sillä joka toiselle kuoppaa kaivaa hän itse sinne lankeaa, ja pysyy myöskin pohjassa.
Ei minun tarvitse kuoppaa kaivaa. Adventismi näivettyy ihan itsekseen. Aika on ajanut auttamattoman armottomasti ohi! Eipä riitä kohta enää Ellenin kelkkaan tulijoita. Hohohohohooo!
- mikä vahinko..
Hohhohhooo kirjoitti:
Ei minun tarvitse kuoppaa kaivaa. Adventismi näivettyy ihan itsekseen. Aika on ajanut auttamattoman armottomasti ohi! Eipä riitä kohta enää Ellenin kelkkaan tulijoita. Hohohohohooo!
olet täällä palstalla kalastelemassa, eipä moni taida eksyä hohhoijankaan kelkkaan yksin saat kelkallasi lasketella.
- tulimeri..
Kummassako laivassa R.R.Rapsukainen matkustaa sunnuntai merkkisessä, vai sapatti merkkisessä laivassa. Toinen laiva näistä päätyy lopulta suoraan tuleen jota ei veden paljouskaan pysty sammuttamaan vaikka kuinka laiva pinnalla pysyisi ?
- R. R. Rapsukainen
Sunnuntai vai launtaiko sapatti? Aivan samantekevää minulle. Olen uskonnoton ihminen ja lepään silloin kun parhaalta tuntuu. Tai olen lepäämättä. En todellakaan ole sunnuntailahkolainen enkä sapattilahkolainen. Heh heh hee!
Yst.terv.
Rapsukainen - PYH!
Sunnuntai vai launtaiko sapatti? Aivan samantekevää minulle. Olen uskonnoton ihminen ja lepään silloin kun parhaalta tuntuu. Tai olen lepäämättä. En todellakaan ole sunnuntailahkolainen enkä sapattilahkolainen. Heh heh hee!
Yst.terv.
Rapsukainenhelvetin tuli sitten kun sen aika tulee.... ei kovin järkevää toimintaa toi sun asentees.
- R. R. Rapsukainen
PYH! kirjoitti:
helvetin tuli sitten kun sen aika tulee.... ei kovin järkevää toimintaa toi sun asentees.
Hei arvoisa "Pyh!". Etkö tiennyt, että helvetin tulta ei ole olemassakaan? Se on samaa huuhaata mitä Raamattu muutenkin on pullollaan.
Eroa rohkeasti adventismista. Sitä et tule katumaaan, sen voin taata. Kunnon pesäero huuhaalahkoon tekee hyvää sielulle, ruumiille ja myös lompakolle - eipä tarvitse maksaa lahjuksina "kymmenyksiä" lahkojohtajille. Luulisi jo hälytyskellojen soivan jokaisen päässä kun sapattilahko kerää rahaa uhreiltaan???
Suosittelen lämpimästi, että kaikki eroavat sapattilahkosta mahdollisimman pian. Se on oikea ratkaisu ja sen tulette sydämessänne vielä tuntemaan...
Oikein ystävällisin terveisin,
Rapsukainen - PYH!
Hei arvoisa "Pyh!". Etkö tiennyt, että helvetin tulta ei ole olemassakaan? Se on samaa huuhaata mitä Raamattu muutenkin on pullollaan.
Eroa rohkeasti adventismista. Sitä et tule katumaaan, sen voin taata. Kunnon pesäero huuhaalahkoon tekee hyvää sielulle, ruumiille ja myös lompakolle - eipä tarvitse maksaa lahjuksina "kymmenyksiä" lahkojohtajille. Luulisi jo hälytyskellojen soivan jokaisen päässä kun sapattilahko kerää rahaa uhreiltaan???
Suosittelen lämpimästi, että kaikki eroavat sapattilahkosta mahdollisimman pian. Se on oikea ratkaisu ja sen tulette sydämessänne vielä tuntemaan...
Oikein ystävällisin terveisin,
Rapsukainenkaltaistasi jumalatonta suunpieksijää.
Päinvastoin kuin luulet!
"kun vanhimmat kirkon jäsenet kuolevat..."
Tapahtuu toisin kuin tahdot. VAnhimpien jäsenten nukuttua pois, uudistuu
ja kasvaa adventtiliike. Syystä että endtime.net fanit vähenevät ja sovinnaisten vaikutus luonnollisesti vahvistuu.- Ajanmerkki R.R.Rapsu
R.R.Rapsukainen vahvistaa Raamatun sanan todenperäisyyden täyttämällä osaltaan 2 Piet.3:3-7 ennustuksen siitä, että "viimeisinä päivinä tulee pilkkapuheinensa pilkkaajia" joiden erityisenä pilkanaiheena mainitaan Jeesuksen takaisintulo ja vedenpaisumus Nooan aikana. Oletko Rapsukainen koskaan lukenut kyseistä Raamatun kohtaa? Jos et muista sitä ulkoa, niin vilkaiseppa kyseinen teksti omasta Raamatustasi ja tee parannus.
- liity jäseneksi tahi
Mielestäni on eräs meidän valtaväestön kirkkolaiva uponnut.
http://www.iltasanomat.fi/kotimaa/Karu totuus Suomen nuorista naisista/art-1288373565554.html
Tuoreet tutkimukset nostavat esiin, että erityisesti nuorten naisten humalahakuinen juominen on noussut rajusti viimevuosina.
Terveyden ja hyvinvoinnin laitoksen tuorein tutkimus paljastaa karun totuuden nykyajan nuorten naisten alkoholin käytöstä.
Tutkimukset osoittavat, että nuoret naiset aloittavat kaksin käsin juomisen 18-vuotiaana.
Kun 80-luvulla 18-vuotiaina kännit vetivät alle 10 prosenttia kuussa, niin 2009 vastaava prosenttiluku on noin 35.
***** lainaus päättyy...
Miksiköhän yleensä seurakunnilla ei ole vastausta ihmisten hätään?
Laodikealaisuus, vaivaakohan se Vapaa-ajattelijoita, harrastekristillisyyttä noin vapaissasuunnissa, jossa lämmitetään kiuasta vain sisältäpäin ja nautitaan niistä lölyistä.
Valtakirkon sana on kuollut häihin, joulukirkkoon ja kaste, sekä rippijuhliin.
Siinäpä sitä Rapsuttelemista kalkituissa seinissä. - annu42
Ei siitä haitaa ole, vaikka Adventtikirkko jo tulisikin tienäs pähän. Silloin tiedämme, että Jeesus tuli jo ja haki omansa pois. Silloin työ on tehty koko maailmassa, ja silloin voikin jo tulla loppu.
Tosin näyttää siltä, että arabimaat nyt kuohuvat. Olisiko näin, että nyt on heidänkin elämässään tullut Jumalan aika, Jeesuksen Kristuksen aika. Tähän asti he ovat vastustaneet Kristusta, vaikka uskovatkin hänen tulevan takaisin. Emme tiedä, miten Jumala kansansa heidänkin keskeltään kokoaa, mutta se on varma, että kokoaa.
Teemme työtä voimiemme mukaan niin kauan kuin päivä on. Kun yö tulee kukaan ei voi työtä tehdä. Silloin se on jo loppuun suoritettu. Tule Herra Jeesus. Amen. - tulevista
Aivan oikein annu, ja silloin nämä Jeesuksen vastustajat onnittelevat toisiaan kun uskovat olevansa oikeassa.
- Valvova
Adventismi on jo uponnut.
Jotkut adventtikultin haamut vain yrittävät räpiköidä ja pyrkivät ajoittain pinnalle.
Muuten täysin kuollut kultti ja kaikki, jotka siihen hairahtuvat uppoavat kultin mukana syvyyksiin. - benedi
Hieno, homma!
Adventismin pitääkin upota, aivan samoin kuin Johanneksinkin
piti " upota"
Adventismi on on se "Elia"...ennenkuin tulee Herran päivä, se suuri ja peljättävä!
Adventtikirkko on ollut tien raivaaja Herran tulolle,...mutta tien raivaajt ovat kompastelleet, uupuneet, nukkuvat eivätkä enää jaksa tietä tehdä...
Ja on niinkin että tie alka olla valmis..ja ne jotka odottavat Herraa, ovat valmiit..
eikä enää ole myyjiä joiden luo voisi mennä ostamaan oikeaa öljyä,
jotta lamput palaisivat!
Uskonnot, ovatkin muisto vain aikanaan, mutta Herran sana pysyy...kuten
rapsukainen itseään rapsutellessaan saattaa muistaa!
" En minämuuta sitä, mikä minun huuliltani on lähtenyt"
"Olkaa valmiit, minä tulen pian"..Tämä on Jeesuksen usko!
Ja oli ennen adventtikirkonkin usko! - kasvava seurakunta
Tiedätkö Rapsukainen, että kirkkomme maailmanlaajuisesta jäsenmäärästä 35% on nuoria joita Toivonlinnakin on pullollaan. Oletko itse käynyt katsomassa? Joten ei tämä liike mihinkään hetkahda vaan kasvaa koko ajan enemmän kuin mikään muu uskonnollinen liike tämän päivän maailmassa, joten tule rohkeasti mukaan vaan! Vielä ehdit.
Kyllä, uppoava laiva.
Kun Jeesus tulee ihmiskunnasta on jäljellä sen verran kuin oliivipuussa on oliiveja sen jälkeen kun sadonkorjaaja on korjannut sadon. Jes 24:13.
Niin sanoo profeetta hetkestä kun Jeesus tulee.
Herralle uskollisia noissa muutamissa oliiveissa ei niitäkään ole kourallista enempää.
Todella uppoava laiva on Jeesuksen odotus.
Jeesus sanoi että kapea on portti ja tiet leveitä. Neulansilmä. Ei sinne moni löydä.
Kyllä komeita rakennuksia aina on, ihan mukavia tilaisuuksia konsertit, yms.
Toistaiseksi kuitenkin Adventtikirkkokin on kasvanut miljoonalla uudella jäsenellä joka vuosi ainakin toistakymmentä vuotta. Moni muukin raamattua lukeva liike kasvaa.
Suomessa hengelliset markkinat ovat jokseenkin tukossa ja markkinat täynnä.
jari- harvat valitut
"Kun Ihmisen Poika tulee, löytäneekö hän uskoa maan päältä" sanoi Jeesus aikanaan. Seurakunnan vähälukuisuus on siis ajan merkki siitä, että Jeesus tulee pian. Mutta vielä ehdit mukaan valittujen joukkoon Rapaukainenkin, kun teet parannuksen ja uskot Jeesukseen.
- harvat valitut
Kun Ihmisen Poika tulee, löytäneekö hän uskoa maan päältä" sanoi Jeesus aikanaan. Seurakunnan vähälukuisuus on siis ajan merkki siitä, että Jeesus tulee pian. Mutta vielä ehdit mukaan valittujen joukkoon Rapsukainenkin, kun teet parannuksen ja uskot Jeesukseen.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 1931462
Anteeksipyynnöstä
Uskotko anteeksipyynnön voimaan? Mikä tekee anteeksipyynnöstä vaikeaa? Onko se mielestäsi joskus turhaa, joko pyytäjän138923- 85892
Voisin jopa maksaa että saisin nähdä sut mies
Miten helvetissä joku voi olla tollanen kotihiiri. Edes mä en ole noin paha ku sä! Miten sua voi ikinä edes nähdä ?57883- 53806
Martinan tarve valehdella.
Miksiköhän Martina valehtelee niin paljon,onko hän tietoinen siitä että valheistaan jää useimmiten kiinni? Esimerkkinä t255693Tumman vihreä mercedes
Mikä se on tuo kylää ympäri ajava vihreä mercedes, takakontti tärisee kuin hullu ja välillä kylän juoppojakin kuskailee,10690Stubb munasi - Suomessa kuuluu liputtaa Suomen lipulla
Presidentinlinnan ja Mäntyniemen salkoihin nostettiin sateenkaariliput lauantaina. Suurin osa kansasta ei varmasti pidä334664Olisitko oikeasti valmis rikkomaan
Perheesi? En haluaisi sitä, mutta ne on teidän välisiä asioita. Voin olla sinulle vain kaverikin… ei paineita. Minä kesk58654Miksi tällainen pelottaa ja aiheuttaa joillakin ärtymystä?
"Sitoudun ystävien ja kollegoiden kanssa puuttumaan seksistisiin vitseihin ja vähättelyyn. Sanon ääneen, kun jokin ei ol74626