Ulkomaalainen poikaystävä

Rupsis

Kun täällä palstalla niin monet ovat ihmetelleet, mikä niissä ulkomaalaisissa niiiin kiinnostaa, niin voisin kertoa oman mielipiteeni. Saa haukkua vapaasti, olen siihen jo tottunut.
Kun en ole niin kovin kaunis nainen, vaan enemmän tällainen roikkuvampi versio, niin en ole koskaan saanut huomiota yhdeltäkään kunnolliselta suomalaiselta mieheltä. Toki suhteita on ollut, mutta kaikki joko juoppojen tai hullujen tai pahimmassa tapauksessa juoppohullujen kanssa. Mutta kun sisimmässäni naisena tahtoisin kuitenkin jotakin kaunista ja ihanaa, eivätkä nämä ulkomaalaiset näytä olevan niin kranttuja, niin olen saanut haluamani heiltä. Minusta tässä ei ole mitään tuomittavaa. Olen saanut olla kaunis ja ihana nainen, edes hetken.

15

4231

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • ninnu

      ole niin sinisilmäinen. tulet vielä huomaamaan että olet pelkästään hyväksi käytetty, kyllä ne osaa lirkutella ja luvata maat ja taivaat. minulla sattuu olemaan kokemusta ei vaan yhdestä vaan satun tuntemaan kaveri piirissä niitä enemmänkin. pelkkiä naisten alistajia sitten kun pääsevät niskan päälle....

      • niin

        Miksi sinä loukkaat häntä? Kyllä jokainen nainen sisimmässään tajuaa onko hyväksikäytetty vai ei. Monilla tuntemillani vierasmaalaisilla on erilaiset arvot ja he ovat taitavia huomaamaan ihmisen/naisen sisimmän eli luonteen. Meissä on suomalaisissa samanlaisia hyväksikäyttäjiä. Aina tarkoitukset eivät ole sopusoinnussa tunteiden kanssa, mutta olen sitä mieltä, että jos suomalaiselta mieheltä ei saa tunnetta ja hyväksyntää, niin miksi ei laajentaisi kokemusta ulkomaalaiseen.


      • Angelica
        niin kirjoitti:

        Miksi sinä loukkaat häntä? Kyllä jokainen nainen sisimmässään tajuaa onko hyväksikäytetty vai ei. Monilla tuntemillani vierasmaalaisilla on erilaiset arvot ja he ovat taitavia huomaamaan ihmisen/naisen sisimmän eli luonteen. Meissä on suomalaisissa samanlaisia hyväksikäyttäjiä. Aina tarkoitukset eivät ole sopusoinnussa tunteiden kanssa, mutta olen sitä mieltä, että jos suomalaiselta mieheltä ei saa tunnetta ja hyväksyntää, niin miksi ei laajentaisi kokemusta ulkomaalaiseen.

        Oman kokemukseni pohjalta voisin sanoa, että hyväksikäyttäjiä ja pettäjiä on suomalaisissa miehissä enemmän kuin ulkomaalaisissa!! Olen seurannut vierestä kuinka kavereideni suomalaiset miehet pettävät, jättävät ja loukkaavat pahasti. Omat ulkomaalaiset poikaystäväni (niin, on niitä ollut useitakin..) ovat kaikki olleet aivan ihania, eivät todellakaan mitään naisen alistajia! Ja itse olen kyllä ihan kaunis nainen, mieltymykseni ulkomaalaisiin ei liity millään tavoin siihen ettenkö saisi suomestakin miestä. Se nyt vaan on mennyt näin. Mutta ei jookos yleistetä..ihmiset on yksilöitä, myös ne "kauheat" ulkomaalaiset! Aika huvittavaa sinänsä että joidenkin mielestä täällä pienessä peräpohjolassa on todella maailman ainoat hyvät miehet :D Hehe, yrittäkäähän vähän laajentaa horisontteja, ihmisiä ja onnellisia rakkaustarinoita on muuallakin kuin täällä!! Koko maailma ei pyöri Suomen ympärillä! Hyvää kesää kaikille! :)


      • tsiörs
        Angelica kirjoitti:

        Oman kokemukseni pohjalta voisin sanoa, että hyväksikäyttäjiä ja pettäjiä on suomalaisissa miehissä enemmän kuin ulkomaalaisissa!! Olen seurannut vierestä kuinka kavereideni suomalaiset miehet pettävät, jättävät ja loukkaavat pahasti. Omat ulkomaalaiset poikaystäväni (niin, on niitä ollut useitakin..) ovat kaikki olleet aivan ihania, eivät todellakaan mitään naisen alistajia! Ja itse olen kyllä ihan kaunis nainen, mieltymykseni ulkomaalaisiin ei liity millään tavoin siihen ettenkö saisi suomestakin miestä. Se nyt vaan on mennyt näin. Mutta ei jookos yleistetä..ihmiset on yksilöitä, myös ne "kauheat" ulkomaalaiset! Aika huvittavaa sinänsä että joidenkin mielestä täällä pienessä peräpohjolassa on todella maailman ainoat hyvät miehet :D Hehe, yrittäkäähän vähän laajentaa horisontteja, ihmisiä ja onnellisia rakkaustarinoita on muuallakin kuin täällä!! Koko maailma ei pyöri Suomen ympärillä! Hyvää kesää kaikille! :)

        Itselläni ei mitään suhdettasuhdetta ole ulkomaalaisen kanssa ollut, mitä nyt vietin iltaa yhden kanssa tässä taannoin. Vaikka aika paljon olin ottanutkin niin vaikka luulisi että niin kamalassa tilassa olevaa tyttöä ulkomaalaiset heti käyttäisivät hyväksi, niin tämä vain vei nukkumaan ja hoivasi. Jälkeen päin tietysti kyseli miten vointi jne jne. (tiedän varmasti ettei mitään tapahtunut) ja ollaan pidetty yhteyttä. Hänen kaverinsakin ovat erittäin mukavia, kohteliaita ja muuta. Voisin hyvinkin harkita vaikka pitkäaikaista suhdetta tämän ulkomaalaisen kanssa, sen verran ihana ihminen hän on. Toki heillä kyllä on aika rankka alkoholikulttuuri ja en mielelläni näkisi itseäni enää samassa tilassa ainakaan saman henkilön kanssa, pitäisi varmaan hillitä vähän siinä seurassa sitten.


      • minä
        tsiörs kirjoitti:

        Itselläni ei mitään suhdettasuhdetta ole ulkomaalaisen kanssa ollut, mitä nyt vietin iltaa yhden kanssa tässä taannoin. Vaikka aika paljon olin ottanutkin niin vaikka luulisi että niin kamalassa tilassa olevaa tyttöä ulkomaalaiset heti käyttäisivät hyväksi, niin tämä vain vei nukkumaan ja hoivasi. Jälkeen päin tietysti kyseli miten vointi jne jne. (tiedän varmasti ettei mitään tapahtunut) ja ollaan pidetty yhteyttä. Hänen kaverinsakin ovat erittäin mukavia, kohteliaita ja muuta. Voisin hyvinkin harkita vaikka pitkäaikaista suhdetta tämän ulkomaalaisen kanssa, sen verran ihana ihminen hän on. Toki heillä kyllä on aika rankka alkoholikulttuuri ja en mielelläni näkisi itseäni enää samassa tilassa ainakaan saman henkilön kanssa, pitäisi varmaan hillitä vähän siinä seurassa sitten.

        itse olen seurustellut ulkomaalaisen kanssa aikoinani ja häntä ihanampaa ja minut huomioonottavaa miestä en ole löytänyt. Erinnäiset muut asiat vain tulivat tiellemme. Enemmän olen suomalaisten miesten taholta tullut petetyksi ja alistetuksi.


      • Mike
        minä kirjoitti:

        itse olen seurustellut ulkomaalaisen kanssa aikoinani ja häntä ihanampaa ja minut huomioonottavaa miestä en ole löytänyt. Erinnäiset muut asiat vain tulivat tiellemme. Enemmän olen suomalaisten miesten taholta tullut petetyksi ja alistetuksi.

        En haluu murskata kenenkään fantasiaa mutta kyllähän yksinäisen ulkomaalaisenkin miehen on helppo olla ihana kun ei kaverit ole kuviossa. Toiset ryhmät on niin pieniä että kotona on oltava vähän kuin pakolla kun ei ole minne menis tai kenen kanssa. Tiedän tän ihan kokemuksesta. Monesti ulkomaalaisen piirit on aika pienet kuitenkin. Sit taas jos piirit on isot voi olla ettei paljon naista enää huomata. Se on ihan kulttuurista kiinni mut niinku somalit menee monesti pitkin kylää ja nukkuu aina eri kaverin luona ja näkee naista ehkä pari kertaa viikossa maksimissaan. Tunnen pari tapausta. Kulttuurierot on isot ja esim. se onko muslimi vai kristitty vai mikä...


      • Jojo
        Angelica kirjoitti:

        Oman kokemukseni pohjalta voisin sanoa, että hyväksikäyttäjiä ja pettäjiä on suomalaisissa miehissä enemmän kuin ulkomaalaisissa!! Olen seurannut vierestä kuinka kavereideni suomalaiset miehet pettävät, jättävät ja loukkaavat pahasti. Omat ulkomaalaiset poikaystäväni (niin, on niitä ollut useitakin..) ovat kaikki olleet aivan ihania, eivät todellakaan mitään naisen alistajia! Ja itse olen kyllä ihan kaunis nainen, mieltymykseni ulkomaalaisiin ei liity millään tavoin siihen ettenkö saisi suomestakin miestä. Se nyt vaan on mennyt näin. Mutta ei jookos yleistetä..ihmiset on yksilöitä, myös ne "kauheat" ulkomaalaiset! Aika huvittavaa sinänsä että joidenkin mielestä täällä pienessä peräpohjolassa on todella maailman ainoat hyvät miehet :D Hehe, yrittäkäähän vähän laajentaa horisontteja, ihmisiä ja onnellisia rakkaustarinoita on muuallakin kuin täällä!! Koko maailma ei pyöri Suomen ympärillä! Hyvää kesää kaikille! :)

        Totta joka sana. Ihmettelen aina tätä miten ulkomaalaiset miehet muka käyttävät hyväksi ja pelaavat aina väärää peliä. Justiinsa. Ja ei muka suomalaiset miehet petä ja hakkaa vaimojaan?? Kaikki voisivat miettiä, että mistä se johtuu että suomessa kotiväkivaltatilastot ovat Euroopan huippua? Varmaankin se on suomalaisten miesten luonteen takia näin. Entinen suomalainen mieheni oli uhkaava, väkivaltainen tuppisuu. Ja pettäjä.


      • Jojolle
        Jojo kirjoitti:

        Totta joka sana. Ihmettelen aina tätä miten ulkomaalaiset miehet muka käyttävät hyväksi ja pelaavat aina väärää peliä. Justiinsa. Ja ei muka suomalaiset miehet petä ja hakkaa vaimojaan?? Kaikki voisivat miettiä, että mistä se johtuu että suomessa kotiväkivaltatilastot ovat Euroopan huippua? Varmaankin se on suomalaisten miesten luonteen takia näin. Entinen suomalainen mieheni oli uhkaava, väkivaltainen tuppisuu. Ja pettäjä.

        Kyse on siitä, että yleensä suomalaiset naiset eivät suostu näkemään minkäänlaista pahaa ulkomaalaisissa miehissä. Olisikin hienoa, jos te pystyisitte kohtelemaan miehiä samoin, kansalaisuudesta riippumatta!

        Mitä tulee kotiväkivaltaan, niin yhden tilaston mukaan (ei kovin luotettava) Suomessa oli eniten kotiväkivaltaa LÄNSI-Euroopassa, ja erot olivat aika pieniä. Jos mennään jonnekin Venäjälle tai Turkkiin, niin siellä sitä vasta nainen pataan saakin. Venäjällä kuolee vuosittain 14000 naista perheväkivallan seurauksena, ja tällä viikolla julkistetun tutkimuksen mukaan 75 % turkkilaisista naisista on kokenut perheväkivaltaa... Mutta tätähän ei voi suomityttö myöntää, vaan se pitää selittää aina jotenkin parhain päin.


      • Mies
        Angelica kirjoitti:

        Oman kokemukseni pohjalta voisin sanoa, että hyväksikäyttäjiä ja pettäjiä on suomalaisissa miehissä enemmän kuin ulkomaalaisissa!! Olen seurannut vierestä kuinka kavereideni suomalaiset miehet pettävät, jättävät ja loukkaavat pahasti. Omat ulkomaalaiset poikaystäväni (niin, on niitä ollut useitakin..) ovat kaikki olleet aivan ihania, eivät todellakaan mitään naisen alistajia! Ja itse olen kyllä ihan kaunis nainen, mieltymykseni ulkomaalaisiin ei liity millään tavoin siihen ettenkö saisi suomestakin miestä. Se nyt vaan on mennyt näin. Mutta ei jookos yleistetä..ihmiset on yksilöitä, myös ne "kauheat" ulkomaalaiset! Aika huvittavaa sinänsä että joidenkin mielestä täällä pienessä peräpohjolassa on todella maailman ainoat hyvät miehet :D Hehe, yrittäkäähän vähän laajentaa horisontteja, ihmisiä ja onnellisia rakkaustarinoita on muuallakin kuin täällä!! Koko maailma ei pyöri Suomen ympärillä! Hyvää kesää kaikille! :)

        Pyydät ihmisiä olemaan yleistämättä, ja sitten kerrot "omien kokemustesi" pohjalta että suomalaiset miehet ovat pettäjiä ja hyväksikäyttäjiä? Logiikka hoi?

        Kyse ei ole siitä, että horisontteja pitäisi laajentaa, eikä siitä että suomalaiset miehet olisivat muka maailman parhaita. Kyse on siitä, että valitettavan usein suomalaiset naiset ovat todella, todella sinisilmäisiä ulkomaalaisten miesten suhteen ja haluavat ajatella heistä (ja heidän kulttuuristaan) aina vaan kaikkea parasta.

        Angelica, olet antanut itsestäsi aika ikävän kuvan. Juuri tuollainen suomalaisia miehiä syyllistävä, hieman naiivin tuntuinen tyttö varmaan saa aikaan enemmän ennakkoluuloisuutta kuin poistaa sitä... Koita ajatella ihmisiä yksilöinä, omien oppiesi mukaan, niin olet "oikeammalla" asialla! :)


      • Anonyymi

        Sitä ne ovat. Omaa js ystävien kokemusta riittää. Ja ei ollut tämä viimeisin pikkupoika,vaan ,41vuotias kurdi. Kun halusin erota,olin sekunneissa muuttunut rakkaasta läskiksi huoraksi🌞😀 Vaan sepä ei satuta. Toi vaan hänen oikeat ajatukset minusta julki. Seuraavassa hetkessä kuulema nuo sanat olivatkin vitsiä. Vai niin joopa joo. En ole tyhmä.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Sitä ne ovat. Omaa js ystävien kokemusta riittää. Ja ei ollut tämä viimeisin pikkupoika,vaan ,41vuotias kurdi. Kun halusin erota,olin sekunneissa muuttunut rakkaasta läskiksi huoraksi🌞😀 Vaan sepä ei satuta. Toi vaan hänen oikeat ajatukset minusta julki. Seuraavassa hetkessä kuulema nuo sanat olivatkin vitsiä. Vai niin joopa joo. En ole tyhmä.

        Tääl päi töis joku arabi. Liippaa jotai lattioi. Yrittää iskee joka muijaa ku näkee. Ikää varmaa 50. Ensin iskee mua ja sit mun kaverii. Pannu varmaa kaikki kuka suostunu.


    • Warda1983

      Olen itse ulkomaalainen nainen ja asunut Suomessa noin 18 vuotta....arvostan suomalaisissa miehissä, sitä kun he niin näyttävät ymmärtävän naista..esim. shoppailessa kantavat kassit, riitatilanteissa usein keskustellaa eikä heti ruveta huutamaan ja alistamaan epämukavilla asioilla (haukkuminen)....suomalaiset miehet yleensä myös välittävät enemmän naisen sisäisestä kauneudesta kuin ulkoisesta. Suomimiehet myös ostavat lahjoja ja muistavat vuosipäivinä ja muina tärkeinä aikoina:)

      En tarkoita etteikö ulkomaalaiset tee näin, mutta kyllä heitä täytyy aina muistuttaa asioista ja riidat alkavat tyhmistä asioista ja aina haukutaan naista ja yritetään saada sillä tavalla nainen ymmärtämään että tämä on väärässä?!?!? ulkonäkö on ulkomaalaisissa miehissä usein ensimmäinen asia johon kiinnittävät humiota!!!??
      Entinen miehin sanoi suoraan, että ulkonäkö on ainoa asia naisessa mikä pitää olla kunnossa, muualla ei väliä, selvensi vielä sillä että jos nainen ei ole kaunis niin mihin sitten sellaista tarvisi!?!?!?!?!? JÄRKYTTÄVÄÄ!!! onnea vaan jäbälle tulevaisuuteen


      Usein he myös sanovat että mies on naisen yläpuolella!??!?!?!

    • Anonyymi

      Noita saa sisempääkin nykyisin.

    • Anonyymi

      Olet kertonut olennaisen. Se ei jäänyt peittoon epäilyksen alla. Epäilys taas riittää pitkälle.

    • Anonyymi

      Nauti vaan täysin rinnoin siitä miehestä. Suomalainen mies on joka tavalla huono rakastaja

    Ketjusta on poistettu 3 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Naiset miltä kiihottuminen teissä tuntuu

      Kun miehellä tulee seisokki ja ja sellainen kihmelöinti sinne niin mitä naisessa köy? :)
      Sinkut
      113
      8690
    2. Olet sä kyllä

      ihme nainen. Mikä on tuo sun viehätysvoiman salaisuus?
      Ikävä
      40
      2605
    3. Teuvo Hakkaraisesta tulee eurovaalien ääniharava

      Persuissa harmitellaan omaa tyhmyyttä
      Maailman menoa
      128
      2346
    4. Hiljaiset hyvästit?

      Vai mikä on :( oonko sanonut jotain vai mitä?
      Ikävä
      23
      1986
    5. Miksi kohtelit minua kuin tyhmää koiraa?

      Rakastin sinua mutta kohtelit huonosti. Tuntuu ala-arvoiselta. Miksi kuvittelin että joku kohtelisi minua reilusti. Hais
      Särkynyt sydän
      15
      1734
    6. Turha mun on yrittää saada yhteyttä

      Oot mikä oot ja se siitä
      Suhteet
      12
      1534
    7. Kyllä poisto toimii

      Esitin illan suussa kysymyksen, joka koska palstalla riehuvaa häirikköä ja tiedustelin, eikö sitä saa julistettua pannaa
      80 plus
      15
      1487
    8. "Joka miekkaan tarttuu, se siihen hukkuu"..

      "Joka miekkaan tarttuu, se siihen hukkuu".. Näin puhui jo aikoinaan Jeesus, kun yksi hänen opetuslapsistaan löi miekalla
      Yhteiskunta
      10
      1427
    9. Näkymätöntä porukkaa vai ei

      Mon asuu yksin. Mitas mieltä ootte ?
      Ikävä
      15
      1292
    10. Kristityt "pyhät"

      Painukaa helvettiin, mä tulen sinne kans. Luetaan sitten raamattua niin Saatanallisesti. Ehkä Piru osaa opetta?!.
      Kristinusko
      7
      1219
    Aihe