Mitä muuta se on, kun matkaa uidessani tytöt (yleensä nuori aikuinen nainen) tulevat samalle radalle, ja lähtevät liikkeelle vähän ennen kun itse käännyn, levittelemään jalkojaan naamani eteen. Nainen jos joka tietää taatusti miltä hän näyttää mistäkin kulmasta. Ei sillä että näkymässä olisi mitään valittamista, mutta hieman vaikeaa vain keskittyä hengittämään ilmaa veden sijaan.
Seksuaalista häirintää...
3
581
Vastaukset
- Zerue
Kyllä siellä uimahalleissa yleensä keskitytään vain siihen omaan suoritukseen. Se jos sinulla tuppaa pili jöpöttämään, on ihan ihan vain sinun ongelmasi.
- Kaikenlaista sitä...
Kaikenlainnen häirintä kieltämättä on ongelma uima-altaissa. Nämäkin jotka uivat vain välillä päädystä päätyyn. Ensin kuppaavat päädyssä ja tukkivat ne ettei voi uida täyttä matkaa. Sitten aina lähtevät eteen justiinsa niin että varmasti ovat tiellä. Ja hitaat ja kuhertelijat menee nopeelle radalle, niin että nopeet joutuu menemään hitaalle.. Onko se tahallista häirintää vai eikö heillä ole mielessä mikään muu kuin oma napa?
Itsekin melko paljon uintia harrastavana voin sanoa, että häirintää esiintyy suhteellisen paljon. Olkoot se sitten tahallista tai tahatonta. Itse olen nopea uimari ja minua ärsyttää se, että samalle radalle tulee huomattavasti hitaampia uimareita. Toki heillä on oikeus uida, missä haluavat, sillä saman lipun hinnan ovat hekin maksaneet. Itse kuitenkin aina katson tarkkaan, mille radalle menen, koska en halua aiheuttaa häiriötä.
Toinen asia on sitten ne henkilöt, ketkä tukkivat radan päädyt. Sellaista toimintaa ei voi perustella millään.
Ja vielä täytyy sanoa, että yhdyn Zeruen tekstiin. Kyllä siellä näin pääsääntöisesti omaa suoritusta tehdään. Tietenkin on mahdollista, että joku tulee vain paikkojaan esittelemään, mutta eiköhän tuo melkoisen epätodennäköistä kuitenkin ole.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Mitä aiot tehdä uudenvuoden aattona
Mitä olet suunnitellut tekeväsi uudenvuoden aattona ja aiotko ensi vuonna tehdä jotain muutoksia tai uudenvuoden lupauks1523426Marin sitä, Marin tätä, yhyy yhyy, persut jaksaa vollottaa
On nuo persut kyllä surkeaa porukkaa. Edelleen itkevät jonkun Marinin perään, vaikka itse ovat tuhonneet Suomen kansan t512422- 1161220
Muistattekos kuinka persujen Salainen Akentti kävi Putinin leirillä
Hakemassa jamesbondimaista vakoiluoppia paikan päällä Venäjällä? Siitä ei edes Suomea suojeleva viranomainen saanut puhu131203Ikävä sinua..
Kauan on aikaa kulunut ja asioita tapahtunut. Mutta sinä M-ies olet edelleen vain mielessäni. En tiedä loinko sinusta va101109Väestönsiirtoa itään?
Ano "the Russo" Turtiainen sai poliittisen turvapaikan Venäjältä. Pian lähtee varmaan Nazima Nuzima ja Kiljusen väki per49948- 46894
Vuoden luetuimmat: Mikä on Pelle Miljoonan taiteilijaeläkkeen suuruus?
Pelle Miljoonan eläkkeen suuruus kiinnosti lukijoita tänä vuonna. Artikkeli on Suomi24 Viihteen luetuimpia juttuja v. 2019890- 40785
Riikka Purra sanoo, että sietokykyni vittumaisiin ihmisiin alkaa olla lopussa.
https://www.iltalehti.fi/politiikka/a/be8f784d-fa24-44d6-b59a-b9b83b629b28 Riikka Purra sanoo medialle suorat sanat vitt202721