Seksuaalista häirintää...

Itseni uneen...

Mitä muuta se on, kun matkaa uidessani tytöt (yleensä nuori aikuinen nainen) tulevat samalle radalle, ja lähtevät liikkeelle vähän ennen kun itse käännyn, levittelemään jalkojaan naamani eteen. Nainen jos joka tietää taatusti miltä hän näyttää mistäkin kulmasta. Ei sillä että näkymässä olisi mitään valittamista, mutta hieman vaikeaa vain keskittyä hengittämään ilmaa veden sijaan.

3

585

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Zerue

Kyllä siellä uimahalleissa yleensä keskitytään vain siihen omaan suoritukseen. Se jos sinulla tuppaa pili jöpöttämään, on ihan ihan vain sinun ongelmasi.

• Kaikenlaista sitä...

Kaikenlainnen häirintä kieltämättä on ongelma uima-altaissa. Nämäkin jotka uivat vain välillä päädystä päätyyn. Ensin kuppaavat päädyssä ja tukkivat ne ettei voi uida täyttä matkaa. Sitten aina lähtevät eteen justiinsa niin että varmasti ovat tiellä. Ja hitaat ja kuhertelijat menee nopeelle radalle, niin että nopeet joutuu menemään hitaalle.. Onko se tahallista häirintää vai eikö heillä ole mielessä mikään muu kuin oma napa?

• Itsekin melko paljon uintia harrastavana voin sanoa, että häirintää esiintyy suhteellisen paljon. Olkoot se sitten tahallista tai tahatonta. Itse olen nopea uimari ja minua ärsyttää se, että samalle radalle tulee huomattavasti hitaampia uimareita. Toki heillä on oikeus uida, missä haluavat, sillä saman lipun hinnan ovat hekin maksaneet. Itse kuitenkin aina katson tarkkaan, mille radalle menen, koska en halua aiheuttaa häiriötä.

Toinen asia on sitten ne henkilöt, ketkä tukkivat radan päädyt. Sellaista toimintaa ei voi perustella millään.

Ja vielä täytyy sanoa, että yhdyn Zeruen tekstiin. Kyllä siellä näin pääsääntöisesti omaa suoritusta tehdään. Tietenkin on mahdollista, että joku tulee vain paikkojaan esittelemään, mutta eiköhän tuo melkoisen epätodennäköistä kuitenkin ole.

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Porvarimediat paniikissa demareiden huiman kannatuksen vuoksi

Piti sitten keksiä "nimettömiin lähteisiin" perustuen taas joku satu. Ovat kyllä noloja, ja unohtivat sen, että vaalit
      Maailman menoa
      43
      5329
    2. Nyt tuli Suomen somaleista todella ikävää faktaa

sillä osa somalivanhemmista lähettää lapsiaan kotimaahansa kurinpitolaitoksiin, joissa heitä pahoinpidellään. Illan MOT
      Maailman menoa
      413
      4613
    3. Häirintäkohun keskellä olevalta kansanedustajalta Jani Kokolta (sd) rajua tekstiä somessa.

https://www.is.fi/politiikka/art-2000011772322.html Ajaakohan tämä SDP:n kansanedustaja Jani Kokko oikein täysillä valoi
      Maailman menoa
      148
      3849
    4. KATASTROFI - Tytti Tuppurainen itse yksi pahimmista kiusaajista!!!

STT:n lähteiden mukaan SDP:n eduskuntaryhmän puheenjohtaja Tytti Tuppurainen on käyttäytynyt toistuvasti epäasiallisesti
      Maailman menoa
      164
      3170
    5. Kommentti: oikeuslaitos korvattava SDP:n johdolla

Näkisin että Suomessa tuomiovalta pitäisi olla demareiden johtoportaalla. Koska porvarimedia säestettynä persujen kirku
      Maailman menoa
      14
      2526
    6. Mikä siinä on ettei persuille leikkaukset käy?

On esitetty leikkauksia mm. haitallisiin maataloustukiin, kuin myös muihin yritystukiin. Säästöjä saataisiin lisäksi lei
      Maailman menoa
      21
      2292
    7. Huono päivä

Tänään on ollut tosi raskas päivä töissä. Tekis mieli itkeä ja huutaa. En jaksa just nyt mitään. Minä niin haluaisin ja
      Ikävä
      18
      2098
    8. Lindtman haluaa leikata Kela-korvauksista...oho!

Antti Lindtman sanoo Kauppalehdessä, että vuodesta 2028 voi tulla erittäin hankala, mikäli nykyinen hallitus ei tee riit
      Maailman menoa
      151
      2022
    9. Onko kaivattusi spesiaali?

Millä tavalla ja miten?
      Ikävä
      125
      1950
    10. Typeryyttä

Se on kummallista, kun kaksi ihmistä tuntee selittämätöntä vetoa toisiinsa, mutta eivät vain pääse toistensa luokse. Mik
      Ikävä
      124
      1479
    Aihe