Ei oo silmään osunu ainakaan mitää muuta. Soijaa ja kananmunaprottuja on mut ei heraa oo kuin tämä:
http://www.mass.fi/reviews.asp?prod_id=31
Toiki on perkele ylihinnoteltu niinku kaikki laktoosittomat tuotteet Suomen maassa.
Jos joku tietää mistä sais halvempaa samallaista tavaraa ni oon vaikka valmis maksamaan neuvoist
kiitos.
Suomessa VAIN yksi 100% laktoositon heraproteiini
Jouterna
2
1705
Vastaukset
- kusetusta
PASKAPUHETTA, kertoo firmasta jo erittäin paljon tuokin. Eli jos tuossa kusetetaan, niin miten on muiden tuotteiden laita?
EI VOI OLLA 100% LAKTOOSITONTA TUOTETTA.
prkl kun tajuaisitte sen.. eli oli siinä sitten vaikka 0,4g laktoosia tai ihan mitä vaan, mutta kokonaan laktoositonta ei voi olla.
Ja Massin hera EI TOD. ole mitään puhdasta heraa.- Jouterna
No kyllä ite puhut paskaa.
Oon koittanu lähes kaikkia Suomen heraproteiineja joissa on esim 1g/100g laktoosia. Kaikista tullut pahoja vatsaoireita.
Ja ISO-100 on ainut josta ei tule mitään. Selitä se mulle?
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Työsuhdepyörän veroetu poistuu
Hallituksen veropoliittisen Riihen uutisia: Mitä ilmeisimmin 1.1.2026 alkaen työsuhdepyörän kuukausiveloitus maksetaan2246979Pakko tulla tänne
jälleen kertomaan kuinka mahtava ja ihmeellinen sekä parhaalla tavalla hämmentävä nainen olet. En ikinä tule kyllästymää421259Fuengirola.fi: Danny avautuu yllättäen ex-rakas Erika Vikmanista: "Sanoisin, että hän on..."
Danny matkasi Aurinkorannikolle Helmi Loukasmäen kanssa. Musiikkineuvoksella on silmää naiskauneudelle ja hänen ex-raka271052- 75891
Katseestasi näin
Silmissäsi syttyi hiljainen tuli, Se ei polttanut, vaan muistutti, että olin ennenkin elänyt sinun rinnallasi, jossain a61847Hävettää muuttaa Haapavedelle.
Joudun töiden vuoksi muuttamaan Haapavedelle, kun työpaikkani siirtyi sinne. Nyt olen joutunut pakkaamaan kamoja toisaal48845Työhuonevähennys poistuu etätyöntekijöiltä
Hyvä. Vituttaa muutenkin etätyöntekijät. Ei se tietokoneen naputtelu mitään työtä ole.93804Toinen kuva mikä susta on jäänyt on
tietynlainen saamattomuus ja laiskuus. Sellaineen narsistinen laiskanpuoleisuus. Palvelkaa ja tehkää.38791Tietenkin täällä
Kunnan kyseenalainen maine kasvaa taas , joku huijannut monen vuoden ajan peltotukia vilpillisin keinoin.14756- 43733