Ei oo silmään osunu ainakaan mitää muuta. Soijaa ja kananmunaprottuja on mut ei heraa oo kuin tämä:
http://www.mass.fi/reviews.asp?prod_id=31
Toiki on perkele ylihinnoteltu niinku kaikki laktoosittomat tuotteet Suomen maassa.
Jos joku tietää mistä sais halvempaa samallaista tavaraa ni oon vaikka valmis maksamaan neuvoist
kiitos.
Suomessa VAIN yksi 100% laktoositon heraproteiini
Jouterna
2
1708
Vastaukset
- kusetusta
PASKAPUHETTA, kertoo firmasta jo erittäin paljon tuokin. Eli jos tuossa kusetetaan, niin miten on muiden tuotteiden laita?
EI VOI OLLA 100% LAKTOOSITONTA TUOTETTA.
prkl kun tajuaisitte sen.. eli oli siinä sitten vaikka 0,4g laktoosia tai ihan mitä vaan, mutta kokonaan laktoositonta ei voi olla.
Ja Massin hera EI TOD. ole mitään puhdasta heraa.- Jouterna
No kyllä ite puhut paskaa.
Oon koittanu lähes kaikkia Suomen heraproteiineja joissa on esim 1g/100g laktoosia. Kaikista tullut pahoja vatsaoireita.
Ja ISO-100 on ainut josta ei tule mitään. Selitä se mulle?
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 713115
- 922885
- 512125
Mietin että
Onko tästä enää paluuta entiseen? Ainut asia joka päiviini toi taannoin iloa, oli meidän yhteinen hassuttelu ja huumorin201575- 151349
Nyt rupeaa löytymään talonmiestä ja muuta sankaria hallipaloon
Kyllä on naurettavia juttuja tuossa paikallislehdessä, että saa tosiaan nauraa niille..51348Aaamu on täällä taas!
Hyvää ja rauhallista työpäivää rakkauteni. Kunpa vaan hymyilisit enemmän. Toivon, että joku kaunis päivä kanssani et vaa131311- 191284
Tajusin vaan...
Että olen pelkkä kroonistunut mielisairas. Olen sairauspäissäni luullut itsestäni liikaa. Luulin, että olen vain korkein131273Noin ulkonäkö-jutut ei multa
Nainen, koskaan en ole kirjoittanut siitä mitään ilkeää. Ei kuulu tapoihin241232