olen 11 vuotias ,vasta skeittauksen aloittanut poika miten uskaltaisin dropata ? halleilla rampit ovat aika isoja ,kannattaako yrittää ?
droppaaminen
7
634
Vastaukset
- arreeeeee
mulla sama ongelma D:
- xdjope
se on helppoa kuha uskoo että onnistuu siinä :)
- gshv
ite alotin syksyl droppasin pari kertaa ja onnistuki mut sit keräilin ja tuli kammo ja ei enää onnaa
- SKEITTARI!""!"!"!
Kannattaa alottaa jostain 2-3 rappusista.
se pitää vaan uskaltaa
- Skate-help_
Jos rampeista meinaat niin kannattaa käyttää suojia että jos kaatuu niin ei satu niin paljoa. Muista nojata tarpeeksi eteenpäin mutta ei kuitenkaan liikaa ja jos menet half pipen päälle niin ÄLÄ odota siinä 10min ja oot koko ajan että meen iha justiin mut et kuitenkaan mee. Paras tapa on nii että meet sihe valmiiks droppaamaan ja sitte melkee heti droppaat.
- Skeittaaja 15v
Ite opin droppaamaan Oulun Hovisuon skedeparkilla ku siellä on puolikaaria tosi pienestä tosi isoon.
Laitat vaan etujalan siihen eturuuvien kohalle ja sitte aika kyyryssä painat sen etujalan ihan alas.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Joensuun kaupunki levittelee tonttitietoja Keskisuomalaiselle
Sähköposteja ja tonttitietoja levitellään mm. Pasi Koivumaalle253140Tiesitkö tätä ex-miehistä? Noriko Salo jysäytti yllätyspaljastuksen
Noriko Salo ja ex-F1 kuski Mika Salo olivat naimisissa v. 1999-2022. Kirsi Salon ex-mies puolestaan on muusikko Sammy A122289Kuka? Riehui valtuuston kokouksessa tänään ?
Onko puolangan puolesta porukkaa. Vaikuttaa siltä. Sairasta.722168Huh, huh! Sofia Belorf ei ole itse pessyt hiuksiaan kolmeen vuoteen
Sofia Belorf elää ökyelämää Dubaissa. Sofian arjessa kulta, raha ja luksus ovat vahvasti läsnä. Luksuselämään tottuneell1051941Toivoisitko Rakas vielä?
Haluaisitko vielä? Uskoisin osaavani näyttää sinulle, kuinka ainutlaatuinen nainen olet.761623Ihan pieni näkeminen vaan
👋 ja minä olisin valmis jo vaikka mihin sun kanssa. Nämä on näitä.. 🤫🫣😘💥421439Sointu Borg tilittää - Ei suostu enää tähän työhön: "Katastrofi"
Sointu Borg on mediapersoona, joka löi itsensä läpi Diili-realityssä. Borg on monipuolinen tekijä: mediapersoona, juonta161355Keskustelua kasteesta
You tubessa kaksi pappia keskustelivat kasteesta ja kritisoivat raamatullista uskovien kastetta. Toinen heistä yritti4001285- 1141130
Tulipalo viimeyönä
Olipa ikävä kuulla tämä tulipalo, nyt on jatkuvasti asuinpaloja.Grillikausi alkanut.Grillit pois parvekkeilta ja asuntoj151096