olen 11 vuotias ,vasta skeittauksen aloittanut poika miten uskaltaisin dropata ? halleilla rampit ovat aika isoja ,kannattaako yrittää ?
Vastaukset 7
- arreeeeee
mulla sama ongelma D:
- xdjope
se on helppoa kuha uskoo että onnistuu siinä :)
- gshv
ite alotin syksyl droppasin pari kertaa ja onnistuki mut sit keräilin ja tuli kammo ja ei enää onnaa
- SKEITTARI!""!"!"!
Kannattaa alottaa jostain 2-3 rappusista.
se pitää vaan uskaltaa
- Skate-help_
Jos rampeista meinaat niin kannattaa käyttää suojia että jos kaatuu niin ei satu niin paljoa. Muista nojata tarpeeksi eteenpäin mutta ei kuitenkaan liikaa ja jos menet half pipen päälle niin ÄLÄ odota siinä 10min ja oot koko ajan että meen iha justiin mut et kuitenkaan mee. Paras tapa on nii että meet sihe valmiiks droppaamaan ja sitte melkee heti droppaat.
- Skeittaaja 15v
Ite opin droppaamaan Oulun Hovisuon skedeparkilla ku siellä on puolikaaria tosi pienestä tosi isoon.
Laitat vaan etujalan siihen eturuuvien kohalle ja sitte aika kyyryssä painat sen etujalan ihan alas.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 811214
Henkilöauto ajoi puuhun Suomussalmella
Henkilöauto ajoi puuhun Suomussalmen torin laitamilla. Poliisi epäilee tutkivansa tapausta. Silminnäkijä30894Kattoikkuna puuttui - vai puuttuiko sittenkään?
Tönölään ei saatu mökkejä, kun kattoikkunasta oli pula. Näyttää konkurssihakemus tulleen kuitenkin 31.8., joten kattoikk19755- 46619
Kuka oli kuskina
Volvo suistunut päin koivua torin laidalla? Oliko vauhtia liikaa vai sairaskohtaus vai humala?13597Nythän todellisuus on kuitenkin se
että miehen täytyy tehdä miehen työ. Olla mies. Naisen täytyy tehdä naisen työ. Olla nainen. Voimme puhua pehmeitä ja181572Kajaanissa on kadoksissa 27vuotias nainen.
Poliisin tiedoteessa on ,että 1.9.2026 katosi kajaanissa 27vuotias nainen. Kuva löytyy ja tiedot pituudesta ,iästä yms.13560Petteri A-studiossa: "Ihmiset ovat alkaneet saada töitä" ..mitä vitt..
Missä todellisuudessa toi Orpo oikein elää, Suomen työttömyys 2000-luvun ja EU/OECD-maiden korkein tuplat niiden keskita123540- 27467
On ollut syyllinen olo viime päivinä
Olen niin täpöllä ollut sinussa kiinni tunteiden tasolla. Unet ja kaikki. Nainen, toisaalta tuntuu pahalta, mutta kun si23460