Sinkun perjantai

sir_eino

Mitä meinaatte tehdä?

Mä lähden leffaan.

42

674

Äänestä

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • 11

      Ryven kotona masentuneena itsesäälissä.

      • sir_eino

        Minäkin mietin tuota vaihtoehtoa. Leffa voitti. Laitoin seuran valitsemaan leffan. Se on minulle yllätys.


      • Peräkammarin Simo
        sir_eino kirjoitti:

        Minäkin mietin tuota vaihtoehtoa. Leffa voitti. Laitoin seuran valitsemaan leffan. Se on minulle yllätys.

        En koskaan uskoisi elokuvavalintaa naisen haltuun. Toisaalta viimeksi kävin naisen/tytön kanssa elokuvissa 90-luvun lopulla.


      • 11
        sir_eino kirjoitti:

        Minäkin mietin tuota vaihtoehtoa. Leffa voitti. Laitoin seuran valitsemaan leffan. Se on minulle yllätys.

        Jos oiskin jotain seuraa niin voiskin mennä. Olen yksinäinen enkä osaa tehdä viikonloppuisin muuta kuin olla kotona.


      • sir_eino
        Peräkammarin Simo kirjoitti:

        En koskaan uskoisi elokuvavalintaa naisen haltuun. Toisaalta viimeksi kävin naisen/tytön kanssa elokuvissa 90-luvun lopulla.

        On jännittävää antaa tytön päättää. Valitseeko se leffan jonka itse haluaa nähdä, leffan jonka olettaa miellyttävän molempia vai leffan jonka luulee olevan minun makuuni? Vai jotain ihan kauheaa, tyyliin Adam Sandleria.

        No sen verran utelias olin että kävin katsomassa mitä elokuvia on tarjolla leffateatterissa missä tapaamme noin yhdeksältä. Oletain että elokuva alkaa 21.00-21.30 koska näemme 20.45.


    • Peräkammarin Simo

      Mitäs meet katsomaan?

      Ulkona niin kylmä, että taitaa mennä masturboinniksi tämäkin perjantai.

      • sir_eino

        En tiedä. Leffaseura varasi liput ja haki ne. Halusin yllättää itseni.


    • Free to walk

      Goth chick- kirjan innoittamana googlaan juttuja jotka oli uusia..mulle :)

      Hauskaa iltaa sinne!

    • vakipilluko?

      näköinen ja ikäinen leffa-seuralainen sinulla on?

      Saatko myös pillureikää leffan jälkeen häneltä?

      • sir_eino

        No ihan söpö ja mua vähän nuorempi.

        Kyseessä ei ole varsinaiset treffit, kunhan vaan pyysin yhden puolitutun tytön elokuviin. En usko että menee panemiseksi, tai ei se nyt ainakaan pääasiallinen tavoite ole.


      • kkkkkkkkkkkkk
        sir_eino kirjoitti:

        No ihan söpö ja mua vähän nuorempi.

        Kyseessä ei ole varsinaiset treffit, kunhan vaan pyysin yhden puolitutun tytön elokuviin. En usko että menee panemiseksi, tai ei se nyt ainakaan pääasiallinen tavoite ole.

        Meettekste sit kaljalle leffan jälkeen?


      • sir_eino
        kkkkkkkkkkkkk kirjoitti:

        Meettekste sit kaljalle leffan jälkeen?

        Sen näkee sitten. Varmaan.


      • .......
        sir_eino kirjoitti:

        Sen näkee sitten. Varmaan.

        Otatko kortsut mukaan?


      • 12+17
        ....... kirjoitti:

        Otatko kortsut mukaan?

        Ainahan miehellä on kortsuja mukana.


      • 12+17 kirjoitti:

        Ainahan miehellä on kortsuja mukana.

        Heh. Minullakin taisi olla joskus kymmenisen vuotta sitten kondomeja lompakossa. Olin nuori ja optimismi ei ollut vielä kuollut. Se sama kortsupaketti taitaa olla edelleen tuolla kaapissa - pitääkin tarkistaa, onko parasta ennen -päiväys mennyt jo ohi.


      • sir_eino
        12+17 kirjoitti:

        Ainahan miehellä on kortsuja mukana.

        Kyllä. Mulla on aina kortsuja mukana jos mulla on lompakko mukana. Kaksi kappaletta. Ei niille yleensä tule ruokakaupassa käyttöä mutta eipä ole päässyt tulemaan sellaista tilannetta eteen että raflassa kävisi hyvä tuuri ja huomaan että kumit on kotona.


      • sir_eino
        LordBoredom kirjoitti:

        Heh. Minullakin taisi olla joskus kymmenisen vuotta sitten kondomeja lompakossa. Olin nuori ja optimismi ei ollut vielä kuollut. Se sama kortsupaketti taitaa olla edelleen tuolla kaapissa - pitääkin tarkistaa, onko parasta ennen -päiväys mennyt jo ohi.

        Etkö ole harjoitellut? En mä ensimmäistä kumipakettiani kenenkään seurassa käyttänyt vaan opettelin ihan itsekseni että miten se pitäisi pukea päälle.


      • sir_eino kirjoitti:

        Etkö ole harjoitellut? En mä ensimmäistä kumipakettiani kenenkään seurassa käyttänyt vaan opettelin ihan itsekseni että miten se pitäisi pukea päälle.

        Harjoittelin yhdellä, ja kun puettaessa lerpahti, en ole rohjennut koittaa enää uudestaan.


      • sir_eino
        LordBoredom kirjoitti:

        Harjoittelin yhdellä, ja kun puettaessa lerpahti, en ole rohjennut koittaa enää uudestaan.

        Ihan ystävällisenä vinkkinä vaan sanon että kannattaisi varmaan kokeilla uudestaan. Mullakin kesti muutaman kerran ennen kun onnistuin pukemaan sen päälle ehjänä ja masturboimaan siihen niin ettei se hajonnut - ja noita juttuja pidin vähän niinkun välttämättömyytenä osata ennen kun pääsisin tytön kanssa punkkaan.

        Okei, harjoittelin minäkin vasta kun tapasin tytön jonka kanssa uskoin pääseväni sänkyyn. Yhdyntää en sitten kokenut hänen kanssaan mutta ei kaduta että harjoittelin koska aika pian sen jälkeen sitten pääsin harrastamaan seksiä yhden toisen tytön kanssa. Tosin... Hän kyllä sitten puki sen päälle parilla ensimmäisellä kerralla. Mutta ei se harjoittelu hukkaan mennyt.


      • sir_eino kirjoitti:

        Ihan ystävällisenä vinkkinä vaan sanon että kannattaisi varmaan kokeilla uudestaan. Mullakin kesti muutaman kerran ennen kun onnistuin pukemaan sen päälle ehjänä ja masturboimaan siihen niin ettei se hajonnut - ja noita juttuja pidin vähän niinkun välttämättömyytenä osata ennen kun pääsisin tytön kanssa punkkaan.

        Okei, harjoittelin minäkin vasta kun tapasin tytön jonka kanssa uskoin pääseväni sänkyyn. Yhdyntää en sitten kokenut hänen kanssaan mutta ei kaduta että harjoittelin koska aika pian sen jälkeen sitten pääsin harrastamaan seksiä yhden toisen tytön kanssa. Tosin... Hän kyllä sitten puki sen päälle parilla ensimmäisellä kerralla. Mutta ei se harjoittelu hukkaan mennyt.

        Maailmankatsomukseni mukaan kannattaa olla mahdollisimman huonosti valmistautunut johonkin asiaan, jota pitää sattumisen arvoisena, koska tällöin on korkeampi todennäköisyys, että niin käy. Sanotaanhan, että rakkaus tulee silloin kun sitä vähiten odottaa. Odotuksia on tietysti teoriassakin täysin mahdoton tästä enää alentaa, mutta katsoisin ampuvani itseäni jalkaan, jos nyt alkaisin jotenkin valmistautumaan siihen, että joku nainen haluaisi kanssani saman peiton alle. Niin kuin ulkomaankieliset sen sanoisivat: Not gonna happen.


      • sir_eino
        LordBoredom kirjoitti:

        Maailmankatsomukseni mukaan kannattaa olla mahdollisimman huonosti valmistautunut johonkin asiaan, jota pitää sattumisen arvoisena, koska tällöin on korkeampi todennäköisyys, että niin käy. Sanotaanhan, että rakkaus tulee silloin kun sitä vähiten odottaa. Odotuksia on tietysti teoriassakin täysin mahdoton tästä enää alentaa, mutta katsoisin ampuvani itseäni jalkaan, jos nyt alkaisin jotenkin valmistautumaan siihen, että joku nainen haluaisi kanssani saman peiton alle. Niin kuin ulkomaankieliset sen sanoisivat: Not gonna happen.

        No... Pyydä vain tyttö pukemaan se päälle jos tytön tapaat niin ei tarvitse osata pukea itse. Sillähän siitä pääsee.

        Ja turha olla noin negatiivinen. En tiedä miten vanha olet mutta aina on toivoa.


    • L. timidus

      Kuuntelen Youtubesta Urfaustia (uusi ihastus) ja juon punkkua: hiiop Mendozan hevoset!

      • Free to walk

        Chileläinen punkku


      • L. timidus
        Free to walk kirjoitti:

        Chileläinen punkku

        Hitto, mulla ei ole kuin Bitter Suites to Succubi, ja se on jo _aika_ vanha. Toisaalta muhun on aina uponnu parhaiten norjalainen BM, ja tää Urfaust nyt sitten, ach Du liebe Zeit! Ovat keikalla Treellä ja Stadissa ens viikolla jos muistan oikein, tekis mieli mennä :)


      • Free to walk
        L. timidus kirjoitti:

        Hitto, mulla ei ole kuin Bitter Suites to Succubi, ja se on jo _aika_ vanha. Toisaalta muhun on aina uponnu parhaiten norjalainen BM, ja tää Urfaust nyt sitten, ach Du liebe Zeit! Ovat keikalla Treellä ja Stadissa ens viikolla jos muistan oikein, tekis mieli mennä :)

        Dimmu kolahtaa mulle ;) iha kybällä.
        Satyricon kans.
        Tottakai keikalle jos joku kerran kolahtelee! :)

        Mites toi Suicide commando?
        Olin viettämäs paikallisessa infernossa(Tampereella) Halloweenia ja iskivät tota soimaan, semmoinen ralli kuin bind torture kill, nyt on sitten tullut kotosallakin popiteltua :D


      • L. t
        Free to walk kirjoitti:

        Dimmu kolahtaa mulle ;) iha kybällä.
        Satyricon kans.
        Tottakai keikalle jos joku kerran kolahtelee! :)

        Mites toi Suicide commando?
        Olin viettämäs paikallisessa infernossa(Tampereella) Halloweenia ja iskivät tota soimaan, semmoinen ralli kuin bind torture kill, nyt on sitten tullut kotosallakin popiteltua :D

        Satyricon aivan loistava, Dimmu ok (vähemmän ns. atmosfääriä mun makuun), Suicide commando über-hyvä! "I'm dying inside" on viimeksi mainitulta jokseenki julma piisi ;) "Bind torture kill" ei oo tuttu, hyppään heti youtubeen!


      • Free to walk
        L. t kirjoitti:

        Satyricon aivan loistava, Dimmu ok (vähemmän ns. atmosfääriä mun makuun), Suicide commando über-hyvä! "I'm dying inside" on viimeksi mainitulta jokseenki julma piisi ;) "Bind torture kill" ei oo tuttu, hyppään heti youtubeen!

        ;)

        Mother North..taidanpa ite syöksyä spotifyn musalistoilleni :) Fiilisteleen nuoruuttani tai jotain..


      • L. t
        Free to walk kirjoitti:

        ;)

        Mother North..taidanpa ite syöksyä spotifyn musalistoilleni :) Fiilisteleen nuoruuttani tai jotain..

        Mother North nimenomaan! Mä olen jo tässä vaiheessa (pulloa) aivan samoilla linjoilla, nuoruutta fiilistelemässä. Ja mitä löyty? Napalm Deathin "Scum", ja sieltä tietysti "Multinational corporations/Instinct of Survival".

        Ihmiset, ottakaa oppia, ettikää Kunnon Poppia!


      • Free to walk
        L. t kirjoitti:

        Mother North nimenomaan! Mä olen jo tässä vaiheessa (pulloa) aivan samoilla linjoilla, nuoruutta fiilistelemässä. Ja mitä löyty? Napalm Deathin "Scum", ja sieltä tietysti "Multinational corporations/Instinct of Survival".

        Ihmiset, ottakaa oppia, ettikää Kunnon Poppia!

        Tässä vaiheessa pulloa vois olla toki järkevää jo mennä nukkumaan mut ei, täytyy viel hetki hengata ;)
        Mä oon jo ehtiny kuunteleen sisters of mercyä, slayeriä ja sepulturaa..ei *tana..on tää niin väärin, ei musta oo enää nykypoppiksen kannattajaksi :D vanhuus, here I come! Rinta rottingilla!

        Nyt Danzigia! Black areaa..
        ja arvaapa monetko kirjoitusvirheet tästäkin korjasin..vain luojatar kai tietää XD

        Hey, täytyy kuunnella viel ajattaran Naaras ennen lakanoiden syleilyä..kiirettä pitää!


    • also_sprach_jungfrau

      Teen jotain työntapaista tällä koneella, ehkä lueskelen jotain, kuuntelen musiikkia, menen aikaisin nukkumaan. Jännittävää...

      • Me

        käyn leffateatterissa naisfrendin kanssa niin valitaan yhdessä, jos miehen kanssa niin minä valitsen, ja mies järesttä käyttänön asiat(vara liput jne) hih;)))


    • ugly bitch

      Masentelen kotona yksin. Enää ei tosin masenna niin paljon kuin päivällä kun sain äsken itseni ulos kauppaan ja raitista ilmaa. Muuten olen ollut koko päivän sisällä koska on vapaapäivä. Nukuin päikkäritkin.

      Mulla iskee jonkinlainen masennus joka kerta kun olen "lapsellisten" ystävieni seurassa, vaikka itse en omaa perhettä kai ole halunnutkaan. Koska jos oikeasti olisin halunnut niin kai mulla sellainen olisi? Tässä iässä en enää halua lähteä perhettä perustamaan. Ja vähemmän liikun missään ihmisten ilmoilla missä miehiä tapaisi eli mistä sen miehenkään saisi. Tosin nyt pari viimeistä kertaa kun olen baarissa ollut, niin molemmilla kerroilla on tultu jututtamaan tai edes jotenkin huomioitu, eli en kai ihan näkymätön ole..

      • Tulevaisuutesi?

      • ugly bitch
        Tulevaisuutesi? kirjoitti:

        http://keskustelu.suomi24.fi/node/9690661

        Jaa en tiedä..En tiedä mikä tuo ketju on enkä aio sitä lukeakaan. Tosin olen sen kyllä ilmeisesti lukenut (tai ainakin avannut) koska se näkyy tossa sen värisenä)


      • Me

        mulla seesteinen perjantai-ilta. Kuuntelen musa, luen, surffan netissä, katson tv.


    • ES

      Kotona vaan kuten joka perjantai-ilta. Kaivelin Björkin levyn esiin, soi nyt. Tv auki mutta äänettömänä, "Korkojen kera". Netti auki. Huoh vaan.

    • Jaa a vois mennä yksin baariin tai mennä kuokkavieraaksi bileisiin tai olla vaan kotona.

      Mutta mä taidan käydä baarissa tuossa yön taitteessa ja muuten olla vaan kotona. Nyt on lauhtunut ilma ei ole kuin muutama aste pakkasta niin voi kävelläkin, oli muuten paljon porukkaa liikenteessä. Niin ja selvinpäin menen baariin en juo kuin kahvia esimerkiksi.

    • Yhyhyhyyh

      Luen tenttiin.

    • Reipas Poikamies

      Kerrothan millaisen naisen pokasit ;)

      • sir_eino

        En mä varsinaisesti pokannut sitä, kysyin vaan Facessa yhden puolitutun mimmin leffaan kun se valitteli ettei ole mitään tekemistä perjantaina.


    • LordBoredom

      Pelasin Xboxilla useampia tunteja töiden jälkeen. Ensin Dead Space 2:ta, ja sitten kaverin kanssa Battlefield Bad Company kakkosta. Nyt lämmittelen pitsaa, ja menen varmaan tunnin parin päästä nukkumaan.

    Ketjusta on poistettu 3 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Romaanien ammuskelu

      Romaanit vähän ammuskeli härmän häjy,osu sivullisiin,ja nyt nää romanit ihmettelee miksi heitä ei päästetä ravintoloihin
      Seinäjoki
      189
      3638
    2. Onneksi olkoon sait mut vittuuntumaan

      Sapettanu koko helvetin päivän.
      Ikävä
      63
      2892
    3. Siis oikeasti S... En ymmärrä...

      Oletko se sinä joka täällä kaipailee? Kaikki täsmää.
      Ikävä
      83
      2732
    4. Onko jotain sanottavaa vielä, nyt voi kertoa

      Poistun kohta täältä ja unohdan ajatuksen naimisiin menosta. Mieheltä
      Ikävä
      40
      2209
    5. Keksin sinulle tänään uuden lempinimen

      Olet kisu-muija. Mitäs tykkäät älynväläyxestäni?
      Ikävä
      81
      2017
    6. Mitä sitten ikinä teetkin

      Mun on aika mennä J mies. Olen ollut niin tyhmä. Kaikkea mukavaa elämääsi edelleen toivotan ja ihanaa elämän jatkoa. Mei
      Ikävä
      44
      1657
    7. Saanko selityksen?

      Mikä minus oli vialla? Ulkonäkö, teinkö jotain väärin, sanoinko jotain..? Haluisin vaa tietää :(
      Ikävä
      65
      1615
    8. Mies mistä oikein suutuit?

      Yhtäkkiä vaan häippäsit täältä... 😢
      Ikävä
      24
      1568
    9. Kun istuit

      vierelläni penkillä, olin hetken onnellinen. Se hetki kimaltelee mieleni sopukoissa ja valvottaa öisin. Salainen kaipau
      Ikävä
      58
      1419
    10. Pakotteet purevat

      Asiallinen artikkeli Helsingin Sanomissa miten pakotteet purevat Venäjään. Kulutusjuhlat, ei työttömyyttä, elintason nou
      NATO
      187
      1321
    Aihe