Voisko joku yrittää selittää mulle...

...miksi on tärkeää tietää kuka on kuka ja kuinka monella nimimerkillä kukakin kirjoittelee?
Siis tarkotan näitä "Dazy = Jazu = rouva Ratikka = eewari = Hossi"-juttuja...

19

351

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • ilmiöstä, mitä käytetään live-elämässä jotta saisi toisen epäsuotuisaan valoon.

Live-elämässä menee korvaan kuiskimalla "Ootsä kuullu et Xxxx on tehnyt sitä ja tätä ja sanonut susta..."

• .........

tärkeää kuin yhdelle tai kahdelle trollille.

• crocuta_crocuta

Richartti on isoperseisen Ratikkakuskin iso kenkäinen alterego. HÄHÄ !!

Joo en ymmärrä, enkä siksi voi yrittää selittää.

• elämä on.

joille palstan henkilöt ovat tärkeimpiä ja läheisempiä ihmisiä eli niitä, joiden kanssa ollaan eniten tekemisissä. Sellaisiakin täällä on. Olisi katkeraa, jos heitä olisikin huijattu.

• ...jos paljastuisi, että Genio = Laskin.Väärin = Crocuta = Rela = Dazu = Kukkomies.
        Siinä ois yhdellä hepulla pitänyt melko kiirettä palstan naisten kanssa... =D

• Richartti kirjoitti:

...jos paljastuisi, että Genio = Laskin.Väärin = Crocuta = Rela = Dazu = Kukkomies.
        Siinä ois yhdellä hepulla pitänyt melko kiirettä palstan naisten kanssa... =D

=D

• Kompsista.

• jotka luulevat

flirttailevansa naiselle ja nimimerkki onkin mies. Niitä kuutamojuttuja on joskus näkynyt. ;-)

Keskustelun aiheesta keskustelevalle on ihan se ja sama onko toisilla osapuolilla miehen vai naisen nimimerkki. Tai no, ehkä keskustelun laatuun vaikuttaa kumpaa sukupuolta vastaaja on.

• se varmasti johtuu provoilusta, jonkun halusta sekoittaa pakkaa(palstaa). Eikä sekään nyt tietenkään mikään salaisuus ole, että täältä ollaan seuraa hakemassa, joten onhan se vittumaista jos ihastuu feikkiin, tai ihastus kirjoittaisi monella eri nikillä eikä itse sitä tietäisi.

• ja aiheuttaa usein pahoja harmeja uhrille.

• alv-liskot

se tärkeää? Kyseiset aloitukset ovat palstan tylsintä antia.

• LUETTAVAA:.!1%#?+

.

tulee mieleen jokin maaninen stalkkerointi tms.

.

• Sanos muuta. Tosin ei käy kieltämän, ettenkö tuntisi aitoa vahingoniloa, jos joku typerys ihastuu palstalla itseluomaansa mielikuvaan jostain feikistä.

• varsinkin minun paljastaminen ja minulle ei taas nyt syntynyt huomio on jopa vaarallista ja sehän on ollut tarkoituskin:( Pitäisin mieluummin palstaa hauskana asiajuttujen mukana.
        Tylsäksi tekeminen ajaa huijareitten etua----------kaiketi buddy on jotain kertonut noiden toimmínnasta

PS.puraisitko taas:D

• Ratikkakuski kirjoitti:

Sanos muuta. Tosin ei käy kieltämän, ettenkö tuntisi aitoa vahingoniloa, jos joku typerys ihastuu palstalla itseluomaansa mielikuvaan jostain feikistä.

eräs kääpiökasvuinen mies, joka postasi isoje bodareitten kuvia ja sanoi itsekin nauttivansa kehuista,
        vaikka kuva ei ollu edes oma.
        Treffipuolella olen seurannut ämmie kilpailua kehujen keräämistä ja joillain kuvakin vaihtuu välillä toiseksi henklöksi.
        He eivät etsi seuraa, rouvaihmisiä useinkin, mutta höynäytetyn rakkauskirjeet piristävät arkista elämää

Varsinkin naiset luonnostaan kaipaavat huomota paljon ja aina ei oma siippa jaksa vakuutelle,
        että rakastan mää viäläki, ku kaunistuu vaan enemmän joka päivä

• anzzy kirjoitti:

eräs kääpiökasvuinen mies, joka postasi isoje bodareitten kuvia ja sanoi itsekin nauttivansa kehuista,
        vaikka kuva ei ollu edes oma.
        Treffipuolella olen seurannut ämmie kilpailua kehujen keräämistä ja joillain kuvakin vaihtuu välillä toiseksi henklöksi.
        He eivät etsi seuraa, rouvaihmisiä useinkin, mutta höynäytetyn rakkauskirjeet piristävät arkista elämää

Varsinkin naiset luonnostaan kaipaavat huomota paljon ja aina ei oma siippa jaksa vakuutelle,
        että rakastan mää viäläki, ku kaunistuu vaan enemmän joka päivä

Minusta on sikamaista, jos joku feikkaa deittipalstalla. Mutta jos joku pitää tätä deittipalstana, niin joutaakin tulla kusetetuksi.

• LUETTAVAA:.!1%#?+ kirjoitti:

.

tulee mieleen jokin maaninen stalkkerointi tms.

.

Noi t:t on samanlaisia kun eräällä tuntemallani henkilöllä.

• Ratikkakuski kirjoitti:

Minusta on sikamaista, jos joku feikkaa deittipalstalla. Mutta jos joku pitää tätä deittipalstana, niin joutaakin tulla kusetetuksi.

vieressä on linkki treffikeksustelúpalstalle, jos puutteessa on, saa sieltä helpommin pokattua parin
        vähän joka käyttöön:Seassa on luvattomasti kylläkin seksin myyjiä.

Ilmaisia tyrkkyjäkin on, vaikka kalliksi voi nekin tulla kynttiläiltojen pummaajilta.

Tällä palstalla joillakin on tarve sekaantua omaan karjaan näkyvästi rehvastellen muille saaliistaan

Tietystikin keskusteluissa voi sattumalta törmätä unelmiensa urhoon ja rakennella vaikka 12 tenavaa
        Sellainen onnenpotku olisi kyllä parempi hoidella jatkoon ilman mainontaa täällä.

• Mä tiedän et sä oletkin mä - etkä sä edes ole sitä huomannut. Tätä pähkäillessä löydät kyllä vastauksen myös esittämääsi kysymykseen.

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Mitään järkeä?

Että ollaan erillään? Kummankin pää on kovilla.
      Ikävä
      119
      1702
    2. Noniin rakas

Annetaanko pikkuhiljaa jo olla, niin ehkä säilyy vienot hymyt kohdatessa. En edelleenkään halua sulle tai kenellekään mi
      Ikävä
      99
      1538
    3. Lasten hyväksikäyttö netissä - Joka 3. nuori on saanut seksuaalisen yhteydenoton pedofiililtä

Järkyttävää! Lapsiin kohdistuva seksuaalinen hyväksikäyttö verkossa on yhä pahempi ongelma. Ulkolinja: Lasten hyväksikäy
      Maailman menoa
      37
      993
    4. Multa sulle

Pyörit 24/7 mielessä, kuljet mun mukana, mielessä kyselen sun mielipiteitä, vitsailen sulle, olen sydän auki, aitona. M
      Ikävä
      29
      899
    5. Kumpi vetoaa enemmän sinuun

Kaivatun ulkonäkö vai persoonallisuus? Ulkonäössä kasvot vai vartalo? Mikä luonteessa viehättää eniten? Mikä ulkonäössä?
      Ikävä
      38
      861
    6. Nainen, olen tutkinut sinua paljon

Salaisuutesi ei ole minulle salaisuus. Ehkä teimme jonkinlaista vaihtokauppaa kun tutkisimme toisiamme. Meillä oli kumm
      Ikävä
      50
      826
    7. Mies, eihän sulla ole vaimoa tai naisystävää?

Minusta tuntuu jotenkin, että olisit eronnut joskus, vaikka en edes tiedä onko se totta. Jos oletkin oikeasti edelleen s
      Ikävä
      43
      768
    8. Olet myös vähän ärsyttävä

Tuntuu, että olet tahallaan nuin vaikeasti tavoiteltava. En tiedä kauanko jaksan tätä näin.
      Ikävä
      37
      760
    9. Okei nyt mä ymmärrän

Olet siis noin rakastunut, se selittää. Onneksesi tunne on molemminpuolinen 😘
      Ikävä
      56
      758
    10. Onko sulla empatiakykyä?

Etkö tajua yhtään miltä tämä tuntuu minusta? Minä ainakin yritän ymmärtää miltä sinusta voisi tuntua. En usko, että olet
      Ikävä
      37
      730
    Aihe