kiharat vai suorat

a_aa

Kumpi näyttää mielestänne paremmalta naisella, jolla on pitkät hiukset, kiharat vai suorat hiukset? Itsellä vaaleat, hieman rintojen alle ulottuvat luonnonkiharat hiukset. Suoristan ne viihteelle lähtiessäni, arkisin annan olla luonnonkiharoilla.

22

5423

Äänestä

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • ls

      Suorat on suosikkini, pitkät nyt muutenkin yleesä parhaat.

      • utelias vain

        mulla on tikkusuorat pitkät hiukset ja olen miettinyt leikkaisinko ne lyhyeksi (en nyt tarkoita mitään poika tukkaa, mutta hartioille ylettyvää). Mikä miesten mielestä on pitkissä hiuksissa niin ihanaa? Olen tätä miettinyt ja olen vain utelias ja samalla tässä jatkan pähkäilyä oman tukkani pituudesta...


      • Miehen mielipide
        utelias vain kirjoitti:

        mulla on tikkusuorat pitkät hiukset ja olen miettinyt leikkaisinko ne lyhyeksi (en nyt tarkoita mitään poika tukkaa, mutta hartioille ylettyvää). Mikä miesten mielestä on pitkissä hiuksissa niin ihanaa? Olen tätä miettinyt ja olen vain utelias ja samalla tässä jatkan pähkäilyä oman tukkani pituudesta...

        Pitkät hiukset tekee naisellisen näköiseksi, en osaa tarkemmin sanoa, mutta jotenkin söpöksi ja pehmentää olemusta, on lisäksi kauniin näköiset, kun laskeutuvat selkään asti. Mutta nämähän ovat negatiivisiä piirteitä, jos kysytään suomalaiselta 35 naiselta.


      • ????????????????????
        Miehen mielipide kirjoitti:

        Pitkät hiukset tekee naisellisen näköiseksi, en osaa tarkemmin sanoa, mutta jotenkin söpöksi ja pehmentää olemusta, on lisäksi kauniin näköiset, kun laskeutuvat selkään asti. Mutta nämähän ovat negatiivisiä piirteitä, jos kysytään suomalaiselta 35 naiselta.

        "Mutta nämähän ovat negatiivisiä piirteitä, jos kysytään suomalaiselta 35 naiselta. "
        Miksi muka?


      • Miehen mielipide
        ???????????????????? kirjoitti:

        "Mutta nämähän ovat negatiivisiä piirteitä, jos kysytään suomalaiselta 35 naiselta. "
        Miksi muka?

        Aikuisen naisen pitää kuulemma kyniä päänsä, niin olen kuullut pitkähiuksisilta naistuttavilta, työkaverit, siis ne lyhythiuksiset naiset painostaa, samoin parturikampaajat ehdottelee joka kerta, että kokeile lyhempää, jne. Kai niillä naisilla on ajatuksena, ettei miestä saa miellyttää ja pitää olla vähän miesmäinen feministi, ettei vie miesten huomiota liikaa, kateellisiakin voidaan olla, jos toisella on hyvä hiustenkasvu, eikä itsellä ole. Kaikki on niin raadollista


      • ei kaikki
        Miehen mielipide kirjoitti:

        Aikuisen naisen pitää kuulemma kyniä päänsä, niin olen kuullut pitkähiuksisilta naistuttavilta, työkaverit, siis ne lyhythiuksiset naiset painostaa, samoin parturikampaajat ehdottelee joka kerta, että kokeile lyhempää, jne. Kai niillä naisilla on ajatuksena, ettei miestä saa miellyttää ja pitää olla vähän miesmäinen feministi, ettei vie miesten huomiota liikaa, kateellisiakin voidaan olla, jos toisella on hyvä hiustenkasvu, eikä itsellä ole. Kaikki on niin raadollista

        Minun kampaajani ei koskaan ehdota hiusten leikkaamista lyhyeksi...mutta hän onkin kyllä mies... no onneksi löytyy naisia, jopa 35 jotka eivät halua kynittyä, lyhyttää tukkaa...


      • Anonyymi
        Miehen mielipide kirjoitti:

        Aikuisen naisen pitää kuulemma kyniä päänsä, niin olen kuullut pitkähiuksisilta naistuttavilta, työkaverit, siis ne lyhythiuksiset naiset painostaa, samoin parturikampaajat ehdottelee joka kerta, että kokeile lyhempää, jne. Kai niillä naisilla on ajatuksena, ettei miestä saa miellyttää ja pitää olla vähän miesmäinen feministi, ettei vie miesten huomiota liikaa, kateellisiakin voidaan olla, jos toisella on hyvä hiustenkasvu, eikä itsellä ole. Kaikki on niin raadollista

        Kun ihminen ikääntyy niin hiuksen kasvu hidastuu ja lyhenee.lyhyemmät hiukset saa näyttämään vahvemmilta kaikilla ei niin mee.nuoremmilla on noin 6 vuotta taantuminen noin 4 vuotta kunnes tippuu pois.


    • hiuksenhalkoja

      Itse olen mieltynyt suoriin, Sori ap. tummat ja suorat näyttää vain mahtavilta. Ei kiharoissakaan mitään vikaa ole, mutta olen mieltynyt suoriin. Syynä voi olla se, että itsellä on tummanvaaleat taipuisat hiukset, enkä ole pitänyt niistä koskaan. Jos ne on vähänkään pitemmät ne sojottaa minne sattuu, joten tästä suorien hiuksien ihailu.

      Pitkät hiukset näyttää aina hyvältä naisilla piste. Jos joku sanoo sinulle että lyhyt läyttää paremmalta, niin se on väärässä tai valehtelee. En kuitenkaan sano etteikö lyhyet hiukset voi näyttää hyvältä, pitkät hiukset vain näyttää heilläkin paremmilta, joille sopii myös lyhyet hiukset.
      vrt. Halle Berry
      pitkät (http://3.bp.blogspot.com/_Cvo4jwbe8wE/SSz5PJEMqAI/AAAAAAAABvI/BOi0idUxKVU/s400/halle_berry_1.jpg
      lyhyet http://img.ezinemark.com/imagemanager2/files/30004254/2010/11/2010-11-26-12-22-53-6-the-american-actress-halle-berry-used-to-date-dann.jpeg

    • volyminous waves
      • Täysin eri mieltä

        Nuoren pojan näköinen tuokin olisi lyhyillä hiuksilla ja ilman meikkiä, kaljuna humanoidi.


      • ohhohhh!!!!!!!
        Täysin eri mieltä kirjoitti:

        Nuoren pojan näköinen tuokin olisi lyhyillä hiuksilla ja ilman meikkiä, kaljuna humanoidi.

        Jos noin olisi tämän naisen kohdalla, niin sitten varmasti 99,9999999999999999999999999999999999999999999999999999999999 % maapallon naisista eivät kestäisi päivänvaloa ollenkaan hiuksettomana. Eiköhän se naiseus ole myös vähän muustakin kuin hiuksista ja meikistä kiinni. Ihmiset olisivat kuolleet muutoin aikoja sitten sukupuuttoon ennen kiharrusrautojen ja ripsivärien aikakautta :D.


      • Aishwaryakin

        käyttää hiuslisäkkeitä, hänelle on myös tehty nenäleikkaus. Ei millään pahalla, todella kaunis nainen varmaan omallakin nenällään.


      • .
        ohhohhh!!!!!!! kirjoitti:

        Jos noin olisi tämän naisen kohdalla, niin sitten varmasti 99,9999999999999999999999999999999999999999999999999999999999 % maapallon naisista eivät kestäisi päivänvaloa ollenkaan hiuksettomana. Eiköhän se naiseus ole myös vähän muustakin kuin hiuksista ja meikistä kiinni. Ihmiset olisivat kuolleet muutoin aikoja sitten sukupuuttoon ennen kiharrusrautojen ja ripsivärien aikakautta :D.

        Ei sitä pelkällä naamalla lisäännytä ja hurmata.


      • weisss
        Täysin eri mieltä kirjoitti:

        Nuoren pojan näköinen tuokin olisi lyhyillä hiuksilla ja ilman meikkiä, kaljuna humanoidi.

        Nojaa.. Kyseinen nainen on sattunut voittamaan Miss Universumin tittelin.


    • 10+3

      Pörröiset luonnonkiharat aivan ehdottoman ihanat, siihen vielä luonnollisuus muutenkin niin NAM.

    • kunhan itse päättää

      Jos naisen itsetunto on hiusten kiharoissa, se on moro. Nähdään kun olet kasvanut itsenäiseksi aikuiseksi.

      • niiiiiiii

        Täämä on ihannenainen-palsta, joten ole hiljaa tai vaihda palstaa.


    • 12+18

      Itse olen tehnyt sellaisen "havainnon", että 30 /-5 ikäisillä naisilla on yleensä suorat kohtuu pitkät hiukset joita ei ole paljon "laiteltu"! Tuntuu jotenkin siltä, että miehille omien hiusten laitto on tärkeämpää ku naisille!

    • raeauearue

      Luonnonkiharat ja vaaleat hiukset ovat mahtavan näky! Siis jos ne ovat pitkät, lyhyet eivät herätä mielenkiintoani. Ole vain ylpeä että omistat aidot kiharat. Kyllä kelpaa.

    • joko tai se

      Joko luonnonkiharat tai suorat. Mutta ei sellaiset laittamalla kiharretut, näyttävät hölmöltä jotka on kiiltävät tai täynnä jotain mönjää, näyttävät ällöttäviltä.

    • Anonyymi

      Jätä rinnat näkyviin, jos ovat näpsäkät!

    • Anonyymi

      Suorat on tosi hot verrattuna kiharaan,varsinkin blondattuna.

    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Metsäkoneen kuljettaja huuteli tutkijalle

      "voisit kyllä ottaa rintaliivit pois ennen kuin tulet minulle juttelemaan, hän sanoo." https://yle.fi/a/74-20106446 On
      Suomussalmi
      704
      9139
    2. Suomi on täysin sekaisin

      Jo ties monettako päivää hirveä itku ja poru jostain helvetin nilviäisistä. https://www.is.fi/taloussanomat/art-2000010
      Maailman menoa
      386
      3799
    3. Sano vain suoraan, että nyt riittää

      ettei kiinnosta. Sano, että lopeta! En ihmettelisi, jos olet saanut tarpeeksesi ja toivot minun ymmärtävän lopettaa. Eh
      Ikävä
      43
      2795
    4. Kaikki ei vieläkään usko luontokatoon.

      Suomussalmen Hukkajoella foliohattu metsäkoneen kuljettaja tuhosi tuhansia harvinaisia jokihelmisimpukoita eli raakkuja
      Kajaani
      86
      2665
    5. Mari Rantanen asettaa sairaan lapsen edun oman uransa edelle - (tekikö Marin samaa)

      Noin toimii kunnon vastuuntuntoinen äiti, mutta siitäkin nämä mt-ongelmaiset vasemmistolaiset häntä täällä haukkuvat. "
      Maailman menoa
      175
      2505
    6. Ohhoh! Ex-pääministeri Sanna Marinin Joni-rakas paljasti ilouutisen: "Tässä kuussa..."

      Sanna Marin on ollut naimisissa Markus Räikkösen kanssa. Nyt hänen seurassaan on usein julkkishiusmuotoilija Joni Willb
      Kotimaiset julkkisjuorut
      55
      2494
    7. Mitä ajattelet aina

      Kun hän tulee näköpiiriin?
      Ikävä
      152
      1773
    8. Luokatonta toimintaa

      Tyrmistyttävää toimintaa Stora Enson korjuu yrittäjältä Hukkajoella. Täyttä piittaamattomuutta laeista ja luontoarvoista
      Suomussalmi
      68
      1602
    9. Ensimmäisestä kohtaamisesta saakka

      minulla on ollut hämmentynyt olo. Miten voit tuntua siltä, että olisin tuntenut sinut aina? Sinun kanssasi on yhtä aikaa
      Ikävä
      14
      1560
    10. Maailmankuulu homopingviini on kuollut

      Minä niin toivoin että pariskunta olisi saatu kunniavieraiksi ensi kesän Prideen. 💔 "Maailmankuulu homopingviini on k
      Lapua
      6
      1393
    Aihe