Heipä hei, Harkitsen lähtöä työharjoitteluun aiesec:n kautta. Olisi kiva kuulla kokemuksista, missäpäin maailmaa olit, ja millaista työtä teit? Ko. järjestö ei anna työpaikoista (joita kuulemma on paljon) etukäteen tietoja (toki ensin on tultava valituksi harjoitteluohjelmaan), joten jotakin olisi kiva kuulla. Kiitos!
Vastaukset 2
- Kokemustalöytyy
Moi! 5 vuotta myöhässä, mutta mä menin AIESECin kautta Liettuaan 2015 :D Erittäin hyvä kokemus. Sehän on vapaaehtoinen opiskelijajärjestö, joten opiskelijat löytää toisille opiskelijoille joko palkattuja harjoittelupaikkoja tai vapaaehtoistyömahdollisuuksia. Minusta tietysti, että kukaan ei vastaa 24/7 ja ole aina käytettävissä, mutta toisaalta saa tosi henkilökohtasta apua ja esim. on kohdemaassa jo tavallaan semmoinen ryhmä samanikäisiä jo valmiiksi (Liettuan AIESEC), joka sitten auttaa kaikessa mahdollisessa.
Nykyään ne duunitkin on kaikki tämmösessä portalissa. https://opportunities.aiesec.org/programmes
Haen just toiseen AIESEC-vaihtoon Lontooseen ja Belgiaan :)- Goglobal
Moikka!
Haluan myös lisätä että nykyään AIESECin tarjoamat projektit eivät ole ainoastaan opiskelijoille suunnattuja, vaan kaikille 18-30 vuotiaille nuorille. Hakuportaalikin on muuttunut siten, että osallistumismaksua ei tarvitse maksaa jotta voi selailla ja hakea projekteihin! Ainoastaan kun/jos on varma lähtemisestään :)
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Haapaveden upea kurvikuningatar
No nyt on kyllä mahtava uutinen että Haapaveden rohkea ja toimelias nainen ja yrittäjä on päässyt finaaliin kurvikuninga1061414Uskaltaisitko ihana nuorempi nainen lähettää
WhatsApp -viestiä, jos sulla on mun numero. Olisin ihan haltioitunut... Tykkään ja kaipaan ❤️❤️91817- 54706
Meinasi nainen mennä pasmat sekaisin
Rupesin vapisemaan, kun huomasin sinut. Mutta sain sentään juuri ja juuri koottua itseni, etten ihan häpäissyt itseäni.35701Suomi meni ihan itse sössimään peruskoulunsa
Nyt syytellään maahanmuuttoa, vaikka ihan itse lopetettiin vaatimaan oppilailta koulunkäynnin tarkoitus eli opiskelu ja124634Lidilikö Suomussalmelle
Tännekki Lidili. Loppus tuo kiskominen näillä jäljellä olevilla. K-Market ihan sikakallis ja hyvin ylimieliset omistajat32568Upeaa Google!
Kohta on töitä tarjolla kaikille! Suomen taloushistorian suurin investointi ja Kajaani mainittu! Sähkö kyllä riittää, tö198538Ei makeat pimut sytytä
sen jälkeen kun on nähnyt sinut. Olet vain ihastus vailla vertaa. Kun sinut tuntee muut eivät tunnu miltään. Tajuatko ol32536Tuli paha mieli miten kaikki meni meillä
Harmittaa myönnän sen, kun molemmilla oli selvästi toiveita ennen kuin sukset meni ristiin. Olen jäässä. 😔32534- 61530