Jumala on kuollut

Ev. lut.

Näin erittäin vahvan näyn jossa enkelit kertoivat minulle Jumalan kuolleen. Jumala on kuollut, miten meidän nyt käy?

70

1056

Äänestä

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Olen myös nähnyt saman näyn. Jumala on todellakin kuollut.

• pertsa2010

kyse psykoosista?
        Tähän tapaanhan hän ateistien "edustajana" asioita kommentoi "toiseen suuntaan".
        Kysykää häneltä mitä mieltä on!!

• harhaanjohtaja --
        pertsa2010 kirjoitti:

kyse psykoosista?
        Tähän tapaanhan hän ateistien "edustajana" asioita kommentoi "toiseen suuntaan".

Onneksi mun Jumala elää edelleen. Mikä tämä Ev.lut. nikki on ? Varmaan se M:llä alkava joukko psykoosin jankuttaja.

• shadowself'

samaa näkyä.Onko tämmöinen temppuilu nyt niin hienoa??

• Näikin voi käydä
        pertsa2010 kirjoitti:

kyse psykoosista?

Mahdollisesti: sillä näitä näkijöitä ennen elänyt Friedrich Nietssche ainakin meni "jumala on kuollut" filosofiansa esitettyään psykoosiin, eikä enää sen jälkeen kyennyt edes keskustelemaan kirjoistaan.

• pertsa2010 kirjoitti:

kyse psykoosista?

Ensiksi mainittakoon, että minustakin uskovainen sairastaa psykoosia ja toiseksi minä en kirjoita Mirkana tai Ev.lutina!

Ateisti on kaikessa oikeassa ja uskovainen kaikessa täysin väärässä! Totuus on oikeata, harhauskossa ja valheessa eläminen on väärin! Kaikkien uskovaisten päätöksissä korostuu Suomessa vahvana eettisyytenä kristinusko!

Teikäläiset ajattelevat, ettei kolme eri ihmistä voi olla teitä vastaan, niinkö? Sen täytyy olla joku multinikki!?

Jokatapauksessa Jumalaa ei ole koskaan ollut olemassakaan, joten miten sellainen voi olla edes kuollut!

• Näikin voi käydä kirjoitti:

Mahdollisesti: sillä näitä näkijöitä ennen elänyt Friedrich Nietssche ainakin meni "jumala on kuollut" filosofiansa esitettyään psykoosiin, eikä enää sen jälkeen kyennyt edes keskustelemaan kirjoistaan.

Näikin voi käydä sanoi :
        Friedrich Nietssche ainakin meni "jumala on kuollut" filosofiansa esitettyään psykoosiin, eikä enää sen jälkeen kyennyt edes keskustelemaan kirjoistaan.

SIR THOMAS SCOTT,Englannin ylähuoneen entinen presidentti:"Tähän hetkeen saakka olen ajatellut,ettei ole olemassa Jumalaa eikä helvettiä.Nyt tiedän ja tunnen,että molemmat ovat ja minä olen joutunut kadotukseen Kaikkivaltiaan oikeudenmukaisen tuomion mukaan."
        ___
        DAVID HUME,ateisti,huusi:"Olen liekeissä!"
        Hänen epätoivonsa oli kauheaa katseltavaa.
        ___
        HEINRICH HEINE,oli suuri pilkkaaja.Elämänsä loppupuolella hän kirjoitti runon:

"Särkynyt on vanha soitin
        kallioon mi Kristus on!
        Soitin jota pahaan menoon
        paha henki viritti.

Se soitin kutsui kapinaan
        Soi epäilystä,pilkkaa vaan.
        Oi, Herra mä eteesi polvistun
        anna anteeksi laulut mun!
        ___
        KAARLE IX (Ranska) "Olen kadotettu sen voin todeta selvästi:"

• Ev. lut.

Miksi?

• pärskis ;P

saattoi mennä niin sekaisin tuosta enkelinäystä että vahingossa muisti nimensä väärin.

Oi ja voi

• Ev. lut.
        pärskis ;P kirjoitti:

saattoi mennä niin sekaisin tuosta enkelinäystä että vahingossa muisti nimensä väärin.

Oi ja voi

Luulen että aloitukseni Hesarin Sunnuntaidebatista oli jollekin liikaa. Kun ei pystytä keskustelemaan asioista, alkaa venkoilu. On niitä hulluja toki luterilaisessakin kirkossa aivan tarpeeksi.

• Ev.lut.

testi

• pertsa2010

on tehty mutta en kerro sitä tässä.
        Harrastan itse tietokoneohjelmointia ja tiedän ,että kyseinen bugi on erittäin helppo korjata.
        Taidanpa ottaa yhteyttä ylläpitoon

Tuo testi1 on minun tekemäni!

• ?
        pärskis ;P kirjoitti:

Oi ja voi

heh. Kuka varasti nikkisi ?

• pertsa2010

tuosta nimimerkkivarkaudesta.
        Jos tuontyyppiset varkaudet alkavat yleistyä niin se on kyllä kovin harvojen lättäpäiden etu!

Varkaus on todella mahdollista tehdä,mutta on kyllä ala - arvoinen juttu.

• häirikköuskis
        pertsa2010 kirjoitti:

on tehty mutta en kerro sitä tässä.
        Harrastan itse tietokoneohjelmointia ja tiedän ,että kyseinen bugi on erittäin helppo korjata.
        Taidanpa ottaa yhteyttä ylläpitoon

Tuo testi1 on minun tekemäni!

saa kuka vaan ottaa, se ei ole varkaus. Ei tämä ole eka kerta kun pertsukan ajatusten kankeus paljastuu.

Hihhih.

Mielestäni kylläkin erittäin tyhmä juttu. Joku trollaa sairaasti.

• goddel00s
        pertsa2010 kirjoitti:

tuosta nimimerkkivarkaudesta.
        Jos tuontyyppiset varkaudet alkavat yleistyä niin se on kyllä kovin harvojen lättäpäiden etu!

Varkaus on todella mahdollista tehdä,mutta on kyllä ala - arvoinen juttu.

Ethän? Olihan tuo viesti pila?

• pertsa2010
        goddel00s kirjoitti:

Ethän? Olihan tuo viesti pila?

Onko mielestäsi hyväksyttävää esiintyminen toisena nimimerkkinä??

Minä kirjoitin tuon viestin testi1 ja tiedän miten tuo kiusanteko toteutetaan.
        Ei ole hyväksyttävää toimintaa.Siinä sitä kiusataan ihmistä kuin kansakoulun kiusaajaporukat ainakin.
        "pappi" sonja saa sanoa mitä hyvänsä jos se nyt oli hän.

• häirikköuskis
        häirikköuskis kirjoitti:

saa kuka vaan ottaa, se ei ole varkaus. Ei tämä ole eka kerta kun pertsukan ajatusten kankeus paljastuu.

Hihhih.

Mielestäni kylläkin erittäin tyhmä juttu. Joku trollaa sairaasti.

nimimerkkisi ottaa käyttöön samalla tavalla ja alkaa kirjoittaa fundamentalistisia tekstejä nimiisi??

• häirikköuskis
        häirikköuskis kirjoitti:

nimimerkkisi ottaa käyttöön samalla tavalla ja alkaa kirjoittaa fundamentalistisia tekstejä nimiisi??

mutta kun olen näin tyhmä etten älyä rekata nimmariani, niin näin helposti se näyttää käyvän . Kaimalla ei onneksi liene pahaa tarkoitusta vaan ihan esimerkin vuoksi lainasit nimimerkkiäni.
        Tuskin tuo evlutin varkaus "jumala on kuollut" ketään hetkauttaa" , mutta silti halveksuttava ja moraaliton teko . Osoittaa henkilön keskenkasvuisuutta ja vastuuttomuutta.
        Taitaa olla viisainta yrittää rekisteröityä , et sitten sinäkään kaimaseni pääsisi leveilemään häirikköuskiksen ajatusmaailmalla.

• uskishäirikkö
        häirikköuskis kirjoitti:

mutta kun olen näin tyhmä etten älyä rekata nimmariani, niin näin helposti se näyttää käyvän . Kaimalla ei onneksi liene pahaa tarkoitusta vaan ihan esimerkin vuoksi lainasit nimimerkkiäni.
        Tuskin tuo evlutin varkaus "jumala on kuollut" ketään hetkauttaa" , mutta silti halveksuttava ja moraaliton teko . Osoittaa henkilön keskenkasvuisuutta ja vastuuttomuutta.
        Taitaa olla viisainta yrittää rekisteröityä , et sitten sinäkään kaimaseni pääsisi leveilemään häirikköuskiksen ajatusmaailmalla.

Lopettakaas nyt toi pimpillä ja pippelillä leikkiminen! Jumala on olemassa ja heittää kohta kuuman kiven päähänne.

• pertsa2010
        häirikköuskis kirjoitti:

Tehdä vastaavia temppuja kuin tuo yksi tyyppi teki - ajattelin vain antaa esimerkin.

Rekisteröidyn nimimerkin kanssa sama temppu ei toimi - senkin kokeilin.
        Takeita ei silti ole ,on siinä vielä ehkä yksi mahdollisuus.

• Ev.lut.
        pertsa2010 kirjoitti:

Ei ole hyväksyttävää toimintaa.Siinä sitä kiusataan ihmistä kuin kansakoulun kiusaajaporukat ainakin.

"Onko mielestäsi hyväksyttävää esiintyminen toisena nimimerkkinä??"
        - Hyväksyttävää? EI! Sallittua? Kyllä ellei ole rekiströinyt nimimerkkiä.

• pertsa2010
        Ev.lut. kirjoitti:

"Onko mielestäsi hyväksyttävää esiintyminen toisena nimimerkkinä??"
        - Hyväksyttävää? EI! Sallittua? Kyllä ellei ole rekiströinyt nimimerkkiä.

pikkupoikia.Toisen nimimerkin käyttöön ei ole mitään syytä eikä ainakaan siinä tarkoituksessa kuin
        se tehtiin Ev.lut. nimimerkin osalta.Sellaisia temppuja harrastavat tahallisesti vain henkiset resupekat
        joilla äly ei riitä asialliseen keskusteluun.

Koska joillekin näyttää olevan mahdotonta ymmärtää moraalin olevan paikallaan muuallakin kuin uskonasioissa kerron nyt miten keskenkasvuiset ne temppunsa tekivät :

"lainattavan" nimimerkin eteen pannaan välilyönti ja kas , se näyttää aivan alkuperäiseltä.

Rekisteröityihin nimimerkkeihin tuo ei pure.Nyt pääsevät idiootit valloilleen ja on pakko rekisteröityä
        jos haluaa säilyttää nimimerkkinsä koskemattomana.

• goddeloos
        pertsa2010 kirjoitti:

pikkupoikia.Toisen nimimerkin käyttöön ei ole mitään syytä eikä ainakaan siinä tarkoituksessa kuin
        se tehtiin Ev.lut. nimimerkin osalta.Sellaisia temppuja harrastavat tahallisesti vain henkiset resupekat
        joilla äly ei riitä asialliseen keskusteluun.

Koska joillekin näyttää olevan mahdotonta ymmärtää moraalin olevan paikallaan muuallakin kuin uskonasioissa kerron nyt miten keskenkasvuiset ne temppunsa tekivät :

"lainattavan" nimimerkin eteen pannaan välilyönti ja kas , se näyttää aivan alkuperäiseltä.

Rekisteröityihin nimimerkkeihin tuo ei pure.Nyt pääsevät idiootit valloilleen ja on pakko rekisteröityä
        jos haluaa säilyttää nimimerkkinsä koskemattomana.

"Pikkupojat ovat aina
        pikkupoikia"
        - Antaa pikkupoikien olla pikkupoikia, rekisteröimällä nimimerkkinsä loppuu itku.

"Koska joillekin näyttää olevan mahdotonta ymmärtää moraalin olevan paikallaan muuallakin kuin uskonasioissa kerron nyt miten keskenkasvuiset ne temppunsa tekivät :"
        - Sinä olet todellakin väärä ihminen saarnamaan moraalista.

"Rekisteröityihin nimimerkkeihin tuo ei pure.Nyt pääsevät idiootit valloilleen ja on pakko rekisteröityä
        jos haluaa säilyttää nimimerkkinsä koskemattomana. "
        - Miksi siis ei ihmiset rekisteröi? Se kun on helppoa.

https://oma.suomi24.fi/user/register?wanted_url=http://www.suomi24.fi/s24frontpage/index

• Ev. lut.
        pertsa2010 kirjoitti:

"Minä kirjoitin tuon viestin testi1 ja tiedän miten tuo kiusanteko toteutetaan."

Ystävä hyvä, jokainen joka osaa kirjoittaa, tietää miten se toteutetaan ;) Kun nimimerkkiä ei ole rekisteröity, se on vapaasti kenen hyvänsä käytettävissä. Tietoinen toisen käyttämän nikin käyttöönotto ei toki asiallista ja kivaa ole, mutta ei toki kiellettyä eikä edes vaikeaa. Ihan vain riittää että kirjoittaa sen nimimerkin ja se siitä :)

Ja ei, minäkään en ole nyt se Ev. lut.

• pertsa2010
        goddeloos kirjoitti:

"Pikkupojat ovat aina
        pikkupoikia"
        - Antaa pikkupoikien olla pikkupoikia, rekisteröimällä nimimerkkinsä loppuu itku.

"Koska joillekin näyttää olevan mahdotonta ymmärtää moraalin olevan paikallaan muuallakin kuin uskonasioissa kerron nyt miten keskenkasvuiset ne temppunsa tekivät :"
        - Sinä olet todellakin väärä ihminen saarnamaan moraalista.

"Rekisteröityihin nimimerkkeihin tuo ei pure.Nyt pääsevät idiootit valloilleen ja on pakko rekisteröityä
        jos haluaa säilyttää nimimerkkinsä koskemattomana. "
        - Miksi siis ei ihmiset rekisteröi? Se kun on helppoa.

https://oma.suomi24.fi/user/register?wanted_url=http://www.suomi24.fi/s24frontpage/index

tuon tempun tekniikan ,että rekisteröimättömän nimimerkin suojista huutelu vähenisi!

• Ev.lut.
        Ev. lut. kirjoitti:

"Minä kirjoitin tuon viestin testi1 ja tiedän miten tuo kiusanteko toteutetaan."

Ystävä hyvä, jokainen joka osaa kirjoittaa, tietää miten se toteutetaan ;) Kun nimimerkkiä ei ole rekisteröity, se on vapaasti kenen hyvänsä käytettävissä. Tietoinen toisen käyttämän nikin käyttöönotto ei toki asiallista ja kivaa ole, mutta ei toki kiellettyä eikä edes vaikeaa. Ihan vain riittää että kirjoittaa sen nimimerkin ja se siitä :)

qqqqqqqqq

• pertsa2010
        Ev. lut. kirjoitti:

Joo nyt se näyttää onnistuvan ilman välilyöntiä etukeulilla.
        Johtuisiko tämänpäiväisestä päivityksestä?

Päivitys on muutoin aika kehno juttu ,kun tuo käytännöllinen puurakenne
        otettiin pois!

• goddeloos
        pertsa2010 kirjoitti:

Joo nyt se näyttää onnistuvan ilman välilyöntiä etukeulilla.
        Johtuisiko tämänpäiväisestä päivityksestä?

Päivitys on muutoin aika kehno juttu ,kun tuo käytännöllinen puurakenne
        otettiin pois!

"Joo nyt se näyttää onnistuvan ilman välilyöntiä etukeulilla.
        Johtuisiko tämänpäiväisestä päivityksestä?"
        - Onnistui jo ennen päivitystä evo

"Päivitys on muutoin aika kehno juttu ,kun tuo käytännöllinen puurakenne
        otettiin pois! "
        - Päivitys oli huono koska on vielä pirusti bugeja

• häirikköuskis
        uskishäirikkö kirjoitti:

Lopettakaas nyt toi pimpillä ja pippelillä leikkiminen! Jumala on olemassa ja heittää kohta kuuman kiven päähänne.

Ei kai tässä nimerkkisotkussa muu auta:

Isä meidän, joka olet taivaissa.
        Pyhitetty olkoon sinun nimesi.
        Tulkoon sinun valtakuntasi.
        Tapahtukoon sinun tahtosi,
        myös maan päällä niin kuin taivaassa.
        Anna meille tänä päivänä
        meidän jokapäiväinen leipämme.
        Ja anna meille meidän syntimme anteeksi,
        niin kuin mekin anteeksi annamme niille,
        jotka ovat meitä vastaan rikkoneet.
        Äläkä saata meitä kiusaukseen,
        vaan päästä meidät pahasta.
        Sillä sinun on valtakunta
        ja voima ja kunnia iankaikkisesti.
        Aamen.

• häirikköuskis kirjoitti:

Ei kai tässä nimerkkisotkussa muu auta:

Isä meidän, joka olet taivaissa.
        Pyhitetty olkoon sinun nimesi.
        Tulkoon sinun valtakuntasi.
        Tapahtukoon sinun tahtosi,
        myös maan päällä niin kuin taivaassa.
        Anna meille tänä päivänä
        meidän jokapäiväinen leipämme.
        Ja anna meille meidän syntimme anteeksi,
        niin kuin mekin anteeksi annamme niille,
        jotka ovat meitä vastaan rikkoneet.
        Äläkä saata meitä kiusaukseen,
        vaan päästä meidät pahasta.
        Sillä sinun on valtakunta
        ja voima ja kunnia iankaikkisesti.
        Aamen.

Tuon uskontunnustuksen tulisi sensuroida täältä!

• Jukka V

Huomasin jo pariviikkoa sitten että rukousten voima on heikentynyt roimasti. Tätä se sitten enteili.

• Nimimerkkejä ei varasteta.

Yhden ihmisen näky ei vielä tarkoita Jumalan kuolleen. Ei edes useamman ihmisen näky. Olkaa huoleti :)

pappi Sonja

• readmorethanonebook

Epäilen että aloituksen pointti oli juurikin tämä. Ei edes useamman ihmisen näky todista mitään.

• pappi Sonja

Olet oikeassa. Nimimerkkejä ei varasteta. Ne ovat kaikkien vapaasti käytettävissä.

• Virpi K

Sinun kommenttisi Sonja, ei herätä Jumalaa kuolleista.

Voisitko perustella väitteesi Sonja?

• Rompix
        readmorethanonebook kirjoitti:

Epäilen että aloituksen pointti oli juurikin tämä. Ei edes useamman ihmisen näky todista mitään.

Hihi. Koskeeko tämä Jeesuksen äitiä tai vaikka Moosesta?

"No heidän näkynsä olivat kyllä ehdottomasti totista totta"
        *nyökyttelee vakuuttavasti*

• Virpi K kirjoitti:

Sinun kommenttisi Sonja, ei herätä Jumalaa kuolleista.

Voisitko perustella väitteesi Sonja?

Uskovalle Jumala on suurempi kuin yhdenkään ihmisen oma ymmärrys. Häntä ei voi selittää eikä tyhjentävästi käsittää. Jumala ei edes tarvitse puolestapuhujia. Häneen uskotaan. Jumala, johon minä uskon, ei kuole. Hän on aina ollut ja tulee aina olemaan. Minulle on todennäköisempää, että ihmisen näky on uni tai kuvitelma. Tämä on minun uskoni. Toisaalta mukava kuulla, että teidän maailmassanne on sittenkin ollut Jumala. Muuten Hän ei voisi kuolla. :)

pappi Sonja

• Virpi K
        kuunteleva_kirkko kirjoitti:

Uskovalle Jumala on suurempi kuin yhdenkään ihmisen oma ymmärrys. Häntä ei voi selittää eikä tyhjentävästi käsittää. Jumala ei edes tarvitse puolestapuhujia. Häneen uskotaan. Jumala, johon minä uskon, ei kuole. Hän on aina ollut ja tulee aina olemaan. Minulle on todennäköisempää, että ihmisen näky on uni tai kuvitelma. Tämä on minun uskoni. Toisaalta mukava kuulla, että teidän maailmassanne on sittenkin ollut Jumala. Muuten Hän ei voisi kuolla. :)

pappi Sonja

En tiedä mihin jumalaan sinä Sonja nyt oikein uskot, mutta aitojen kristittyjen Jumala on todellakin kuollut. Näyt ovat niin vahvoja ja aitoja ettei Jumalan kuolemaa voi kukaan edes epäillä.

• pertsa2010
        Virpi K kirjoitti:

En tiedä mihin jumalaan sinä Sonja nyt oikein uskot, mutta aitojen kristittyjen Jumala on todellakin kuollut. Näyt ovat niin vahvoja ja aitoja ettei Jumalan kuolemaa voi kukaan edes epäillä.

ei kukaan enää muuten tuommoisten puheita kuuntele!
        Kuka lienetkin.

• juutas.

"Yhden ihmisen näky ei vielä tarkoita Jumalan kuolleen. Ei edes useamman ihmisen näky."

- Entäpä tarkoittaako yhden ihmisen näky, että Jumala on elossa? Tai vaikka useamman?

• kuunteleva_kirkko kirjoitti:

pappi Sonja

"Jumala, johon minä uskon, ei kuole. Hän on aina ollut ja tulee aina olemaan."

Valitettavasti se mitä sinä luulet ei merkise mitään. Jumala on kuollut ja pysyy kuolleena vaikka kuinka uskoisit että tämä on kuolematon.

"Minulle on todennäköisempää, että ihmisen näky on uni tai kuvitelma. "

Kyse ei ole niinkään näystä tai unesta/kuvitelmasta, kyse on koko sielun täyttävästä tunteesta, korkeammasta tiedosta.

"Toisaalta mukava kuulla, että teidän maailmassanne on sittenkin ollut Jumala. Muuten Hän ei voisi kuolla."

Maailmassa on ollut suuri joukko erilaisia jumaluuksia joista suurimman osan Jumala on murhannut vallanhimossaan. Valitettavasti Jumalan kohtaloksi koitui se että alkoi uhoamaan liikaa itseään korkeammille voimille.

• sinne män
        shadowself kirjoitti:

"Jumala, johon minä uskon, ei kuole. Hän on aina ollut ja tulee aina olemaan."

Valitettavasti se mitä sinä luulet ei merkise mitään. Jumala on kuollut ja pysyy kuolleena vaikka kuinka uskoisit että tämä on kuolematon.

"Minulle on todennäköisempää, että ihmisen näky on uni tai kuvitelma. "

Kyse ei ole niinkään näystä tai unesta/kuvitelmasta, kyse on koko sielun täyttävästä tunteesta, korkeammasta tiedosta.

"Toisaalta mukava kuulla, että teidän maailmassanne on sittenkin ollut Jumala. Muuten Hän ei voisi kuolla."

Maailmassa on ollut suuri joukko erilaisia jumaluuksia joista suurimman osan Jumala on murhannut vallanhimossaan. Valitettavasti Jumalan kohtaloksi koitui se että alkoi uhoamaan liikaa itseään korkeammille voimille.

Jaha, sulle Jumala on joku ihmisentyyppinen olento. Onko sulla isäkapina?

• sinne män kirjoitti:

Jaha, sulle Jumala on joku ihmisentyyppinen olento. Onko sulla isäkapina?

Ei tässä mitään isäkapinaa tarvita. Tarinat Jumalan luomistyöstä ovat pahasti liioiteltuja, Jumala oli vain normaalitason jumalolento joka ei kovinkaan mahtava ollut eikä edes kykene luomaan mitään ilman apua itseään korkeammilta voimilta.

Jumalan oma ylimielisyys koitui hänen kohtalokseen, ei sitä korkeammat tahot pitkään katsonut kun Jumala otti kunnian itselleen asioista joista hän ei kunniaan ansainnut. Ja se miten ihmisiä Jumala on kohdellut....sanoinkuvailemattoman kamalaa manipulointia ja alistamista.

• faija kuiteski?
        shadowself kirjoitti:

Ei tässä mitään isäkapinaa tarvita. Tarinat Jumalan luomistyöstä ovat pahasti liioiteltuja, Jumala oli vain normaalitason jumalolento joka ei kovinkaan mahtava ollut eikä edes kykene luomaan mitään ilman apua itseään korkeammilta voimilta.

Jumalan oma ylimielisyys koitui hänen kohtalokseen, ei sitä korkeammat tahot pitkään katsonut kun Jumala otti kunnian itselleen asioista joista hän ei kunniaan ansainnut. Ja se miten ihmisiä Jumala on kohdellut....sanoinkuvailemattoman kamalaa manipulointia ja alistamista.

Tuohan on ihan kuin ihminen tuo sun Jumalas.

• KristittyABC

Ymmärrän, että meillä kaikilla on erilaisia käsityksiä uskon asioista.

Kerrottakoon kuitenkin tässä kristinuskon kanta siihen, jos joku julkisesti väittää Jumalan kuolleen. Tämä on sellaista Jumalan pilkkaa ja pyhyyden häpäisyä, josta Jumala aikanaan rankaisee. Hän siirtää itseään vastaan taistelleet helvettiin.

Jumala on kuitekin armollinen ja rakastava, joka antaa anteeksi katuvalle synnit. Tuhlaajapojan on mahdollisuus aina tulla takaisin kotiin. Eli jos nimimerkki ev.lut joskus alat uskoa Jeesukseen elävän Jumalan poikana ja alat katumaan näitä kirjoituksiasi, niin voit hyvinkin saada anteeksi tekosi ja päästä taivaan puolelle.

Jumala itse kuitenkin päättää, kuka sitten Helvettiin heitetään ja kuka pääsee taivaasen. Sitä en minä päätä ja enkä edes pysty arvioimaan, kuinka sinun lopulta oikein käy. Minun hommani kristittynä on kuitenkin sinua huomauttaa asiasta ja toivoa, että teet parannuksen. Jos et sitä tee, niin ainakin nyt sitten tiedät, mitä Jeesuksen Jumala sinulta odottaa.

• häirikköuskis

Jumala heittää tämän jumalattoman näkyjennäkijä "Ev. lutin" helvettiin.

• häirikköuskis
        häirikköuskis kirjoitti:

Jumala heittää tämän jumalattoman näkyjennäkijä "Ev. lutin" helvettiin.

on pakko rekisteröityä. Oikealla häirikköuskiksella ei ole mitään evlutia (eikä ketään muutakaan ) vastaan, vaikka mielipiteemme suuresti joissakin asioissa eriävät. Häpeän puolestasi nimimerkkini varastaja , kun itseltäsi terve häpeä näyttää tyystin puuttuvan. Sellainen ihminen yleensä saa tekosensa vastaansa jollain muotoa ennenmmin tai myöhemmin, näin on elämän kokemus osoittanut . Kohteeksi joutuneen ei itse tarvitse tehdä mitään eikä toivoa toiselle pahaa , mutta jossain vaiheessa toiselle tehty pahuus muistuu mieleen, kun elämä antaa tasoitusta.
        Ehkä sinulla on vielä aikaa mennä itseesi ,jättää puberteeti-ikäisen metkut ja alkaa elää aikuisen vastuunsa tuntevan ihmisen elämää.

• häirikköpuskis
        häirikköuskis kirjoitti:

on pakko rekisteröityä. Oikealla häirikköuskiksella ei ole mitään evlutia (eikä ketään muutakaan ) vastaan, vaikka mielipiteemme suuresti joissakin asioissa eriävät. Häpeän puolestasi nimimerkkini varastaja , kun itseltäsi terve häpeä näyttää tyystin puuttuvan. Sellainen ihminen yleensä saa tekosensa vastaansa jollain muotoa ennenmmin tai myöhemmin, näin on elämän kokemus osoittanut . Kohteeksi joutuneen ei itse tarvitse tehdä mitään eikä toivoa toiselle pahaa , mutta jossain vaiheessa toiselle tehty pahuus muistuu mieleen, kun elämä antaa tasoitusta.
        Ehkä sinulla on vielä aikaa mennä itseesi ,jättää puberteeti-ikäisen metkut ja alkaa elää aikuisen vastuunsa tuntevan ihmisen elämää.

Uskot siis karman lakiin. Ilmankos nimität itseäsi uskikseksi. Mikä olet horoskoopiltasi?

• häirikköuskis
        häirikköpuskis kirjoitti:

Uskot siis karman lakiin. Ilmankos nimität itseäsi uskikseksi. Mikä olet horoskoopiltasi?

pelkkä elämänkokemus riittää toteamukseeni. Olen nähnyt elämäni aikana tuon toteamukseni käyvän toteen itseni ja joidenkin tuttujen ihmisten kohdalla , joskus tavalla mikä on saanut miettimään tuskaisesti , etten kai minä tuolle ihmiselle ole tuota pahaa toivonut. En sanonut mitään rangaistuksesta , sanoin vain että ihminen löytää edestään tekemänsä pahan , ja myös tekem'änsä hyvän ihminen löytää edestään , sen lisäkdsi että hyvän tekemisestä tulee tekijällekin hyvä mieli.
        Ei siis taikuutta vaan koeteltua elämää. Ehkä myös osin sitä , että kaikki saamme sekä onnea että epäonnea osaksemme. Minä toivon kaikille onnea ja tälle palstalle harmoniaa huolimatta kirjoittajien näkemys ja elämänkatsomuseroista . Ja toivon jokaiselle sen verran mielikuvitusta ettei tarvitsisi käyttää toisten nimimerkkejä,vaan ihan omakeksimiä.

• nicander

Koska raamattu sanoo, että Jumala on, on aina ollut ja tulee aina olemaan.

Ja sitten raamattu sanoo, että vaikka enkeli taivaasta tulisi julistamaan jotakin muuta, kuin mitä Jumala on sanassaan ilmoittanut, niin ei pidä uskoa. Sanoo sen vielä paljon voimakaammin, mutten viitsi nyt sitä kirjoittaa, kun aloituskin on pelleily.

Jumala elää ja voi erittäin hyvin.

• readmorethanonebook

Entäpä jos löydettäisiinkin alkuperäinen uusi-testamentti, josta löytyisi viimeinen lause: Ja sitten Jumala kuoli?
        Tiedän kyllä ihan olalta kaksi kirjaa, jotka todistavat Raamattua vastaan, että Jumala on kuollut.

• "Koska raamattu sanoo, että Jumala on, on aina ollut ja tulee aina olemaan."

Niinhän se Jumala väittää itsestään, harmi vain että todisteet kertovat Jumalan kuolevaisuudesta. Jumala on kuollut ja tulee myös kuolleena pysymään, se on aivan eri taho joka on aina ollut ja tulee olemaan...jonka epäonnistunut luomus Jumalakin oli.

"Ja sitten raamattu sanoo, että vaikka enkeli taivaasta tulisi julistamaan jotakin muuta, kuin mitä Jumala on sanassaan ilmoittanut, niin ei pidä uskoa"

Eli käytännössä Jumala voisi jopa itse tulla kertomaan tahtoaan tänne, ja jos se ei sopisi Raamatun sanaan, Jumalaa ei pitäisi uskoa? Tajuat kai että oli Raamatun alkuperä mikä tahansa, siellä on suuri joukko tekstiä joka on puhtaasti ihmisten tuotosta ilman minkään tason yhteyttä oikeaan Jumalaan. Harmi vain että Jumala on kuollut, nyt ette koskaan saa tietää mikä Jumalan todellinen tahto ja sana oli.

• goddeloos

• Surullinen Ev. lut.
        readmorethanonebook kirjoitti:

Entäpä jos löydettäisiinkin alkuperäinen uusi-testamentti, josta löytyisi viimeinen lause: Ja sitten Jumala kuoli?
        Tiedän kyllä ihan olalta kaksi kirjaa, jotka todistavat Raamattua vastaan, että Jumala on kuollut.

Kristinuson Jumala on todellakin kuollut. Voin todistaa tämän henkilökohtaisesti. Olen ollut yhteydessä Jumalaan säännöllisesti ja viime torstain jälkeen en ole enää saanut yhteyttä ja enkelit saapuivat kertomaan minulle että Jumala on kuollut.

• pertsa2010

jäänyt muuta mieleen?

• Lukija...

Näet siis näkyjä ja myös todennäköisesti kuulet ääniä. Minkä herätysliikkeen edustaja olet? Et kai vaan kuulu Kansan Raamattuseuraan? Herra varjele!!!

• Psykoanalyytikko

Sinulla on siis sellainen käsitys että Jumala on joskus elänyt kun nyt uskot hänen kuolleen. Minkälaisia havaintoja sinulla on ollut Jumalasta?

• muorimummonen

Raamatun ennusteet toteutuivat, Jumala on kuollut !

• häirikköpuskis

En ole nähnyt yhtään jumalaa, joten hänen kuolemansakin on niin ja näin, mutta näitä jumalan maanpäällisiä edustajia olen nähnyt paljonkin.

• Tutkja (%)

Avaruuden energiapisteet ovat sammuneet. Jumala on todellakin kuollut.

• Erja K

Kaikki yhteydet poikki Jumalaan. Järkyttävää jos Jumala on todella kuollut.

• Surullista **

Enkelitkin aivan suruissaan. Miten heidän käy kun Jumalakin kuoli.

• ao

AUTUAITA OLETTE TE KUN IHMISET MINUN TÄHTENI SOLVAAVAT JA VAINOAVAT

TEITÄ JA VALHETELLEN KIRJOITAVAT TEISTÄ KAIKKEA PAHAA

Iloitkaa ja riemuitkaa sillä teidän palkanne on suuri taivaassa .

Samoinhan vainottiin profeettoja jotka olivat ennen teitä.

Ei mitään uutta auringon alla.

• Profeetta **

Miten joku voi iloita kun Jumala on kuollut?

• Martta S

Ensin luin tämän vitsinä, mutta Jumala taitaa olla kuollut ihan oikeasti. Tiedän useita ihmisiä jotka sanoneet ettei saa Jumalaan enää mitään yhteyttä. Täytyy kait lopettaa rukoileminen.

• Ev. lut..

Miten pääsen eroon tästä surusta, Jumala ei ole enään turvanamme.

• Assae

Elämä tuntuu paljon mukavammalta kun jumala on kuollut.

• eihelevetti

ootte suurin osa päästänne pipejä ja loput onki sit trolleja.

• PSARI

Ev. lut.,
      Kaikki Raamatun ihmiset ovat kuolleet jo noin 2000-6000 vuotta sitten kuten jumala arvonimen omanneet hallitsijatkin, profeetat ja pyhä henki arvonimen omanneet saddukeuslaiset ylipapitkin, sitäpaitsi saddukeuslaista juutalaisuutta ei enää edes ole.

Jumala sanan paikalla pitäisi käyttää sanaa Pyhä Olevainen, jottei maallisia Raamatun ihmisjumalia sotkettaisi oikeaan maailmankaikkeuden Pyhään Isään, joka on koko ajan lsän jokaikisen ihmisen elämässä.

Ihmisten pitäisi tajuta se, että Raamatussa kerrotaan ihmisistä jumala sanan kohdalla ja se, mihin ihmisten pitäisi uskoa elää tänäkin päivänä, eikä Hän kuole ikinä. Uskonnon kanssa tällä Olevaisuudella (taivas) ei ole mitään tekemistä. Olevaisuudesta tuleva apu on pyyteetöntä ja kaikkia autetaan, vaikkeivat nämä rukoilisikaan apua.

Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Ei sua enään tunnista

Kun olet vanhentunut ja lihonut.
      Ikävä
      136
      6228
    2. Huomenet naiselle

Harmittaa ettei ehkä nähdä enää koskaan. Näillä mennään sitten.
      Ikävä
      57
      4396
    3. Etsin vastaantulevista sua

Nyt kun sua ei oo, ikävöin sua niin v*tusti. 😔Jokaisesta etsin samoja piirteitä, samantyyppistä olemusta, samanlaista s
      Ikävä
      28
      2888
    4. Mikä kaivatussasi kolahti?

Mikä oli erityistä?
      Ikävä
      59
      2871
    5. Kaikesta muusta

Mulla on hyvä fiilis. Mä selviän tästä ja sit musta tulee parempi ihminenkin. Ainut, mitä mun pitää nyt välttää on se ko
      Ikävä
      16
      1885
    6. Hyvää yötä.

Miten äkäpussi kesytetään? 😉 pus
      Ikävä
      15
      1544
    7. Tekis mieli lähestyä sua

Mutta pelkään että peräännyt ja en haluis häiritä sua... En tiedä mitä tekisin olet ihana salaa sua rakastan...💗
      Ikävä
      27
      1456
    8. Ajatteletko koskaan

Yhteisiä työvuosia ja millaista silloin oli? Haluaisin palata niihin vuosiin 🥹
      Ikävä
      37
      1447
    9. Kyllä hävettää!

Olla taivalkoskelta jos vuoden taivalkoskelainen on tuommoinen tumpelo.
      Taivalkoski
      31
      1261
    10. T, miten mun pitäis toimia

Olen niin toivottoman ihastunut suhun...ollut jo liian,monta,vuotta. Lähestynkö viestillä? Miten? Sun katse...mä en kest
      Ikävä
      43
      1161
    Aihe